Reken maar dat ze met haar 'respect hebben voor zichzelf' bruut uitelkaar getrokken zou willen worden door Meik.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:37 schreef 5thencounter het volgende:
Dat Jetsers "sussie" genoemd wordt door Meik... valt haar vies tegen, ze wil hard geneukt worden door Meik, ze wil naast hem in bed ipv dat Gluipkutje Lotis.. Jetsers was éééérst boehoehoe
wat leuk, gezellig uitlenen aan elkaarquote:Op zaterdag 10 november 2018 16:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
morgen komen er meukjes
erotische speeltjes voor de dames
.slip_cam voor schimmelsnee
gadget...special offer
Kijk even wie het post.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou dacht het niet, als iemand al vanaf het begin duidelijk heeft gemaakt dat hij haar niet moet dan is Mike het wel.........dat hij misschien vindt dat Jeff teveel op haar leunt kan ik me wat bij voorstellen.......
Dan had ze weer het gevoel op die troon te zitten naast leider Mike .......nu moet ze het met de pias van de groep doen......quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Reken maar dat ze met haar 'respect hebben voor zichzelf' bruut uitelkaar getrokken zou willen worden door Meik.
ik hoop zooooooooo dat ze een publieksstem krijgt, en Sjelliequote:Op zaterdag 10 november 2018 16:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Laf wijf die Hiske, iedere keer , okay, okay, okay ....![]()
![]()
Yep, ze hoopte dat ze opgewaardeerd zou worden naar neukertje.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt, en zolang zij genoegen kon nemen met zussie en toch iets speciaals was is er niks aan de hand.....maar nu is er eentje die zijn bed deelt , waarmee hij gesprekken heeft waar zij niet van op de hoogte is......wordt zo een heel ander verhaal.
Een watte?quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:41 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik hoop zooooooooo dat ze een publueksstem krijgt, en Sjellie
Gaat nooit gebeuren, FEBO ....quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:41 schreef Bramenstruik het volgende:
ik hoop zooooooooo dat ze een publueksstem krijgt, en Sjellie
Mee eens. Brandon mag de derde krijgen.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:41 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik hoop zooooooooo dat ze een publieksstem krijgt, en Sjellie
Best wel lachwekkend als het niet zo zielig was.. ze fikt dagelijks haar huishondje Sjeffie af tot beschamende hoogtequote:Op zaterdag 10 november 2018 16:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Reken maar dat ze met haar 'respect hebben voor zichzelf' bruut uitelkaar getrokken zou willen worden door Meik.
Hiske is geen pleaser. Hiske is een slang.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:41 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Goed gezegd Jessie!
Hiske is een pleaser!
best wel een goede techniek, doe het ook wel eensquote:Op zaterdag 10 november 2018 16:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik tel een keer of 8 dat okay van Hiske in nog geen tien minuten .....
Yep, geeft geen mening, maar slaat op wat er gezegd is.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik tel een keer of 8 dat okay van Hiske in nog geen tien minuten .....
Gezellig sporen uitwisselenquote:Op zaterdag 10 november 2018 16:41 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wat leuk, gezellig uitlenen aan elkaar
Ah.... Christel gooit Jessie ook onder de bus, maar wel leuk doen met haar.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Best wel lachwekkend als het niet zo zielig was.. ze fikt dagelijks haar huishondje Sjeffie af tot beschamende hoogte
'n User is Hiske, altijd 'n ander die haar vuile klusje moet opknappenquote:Op zaterdag 10 november 2018 16:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hiske is geen pleaser. Hiske is een slang.
quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
'n User is Hiske, altijd 'n ander die haar vuile klusje moet opknappen
Is toch een hele leuke uitdaging.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:45 schreef 5thencounter het volgende:
In de rij voor "Aardbeitjes Ete"
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
deze keer zie ik het door de vingersquote:Op zaterdag 10 november 2018 16:47 schreef Jian het volgende:
Ik hoor Jessie continue zeggen "het is niet slecht bedoelt hoor" Grappig als je gewoon weet dat het dat wel is.
<lasquote:Op zaterdag 10 november 2018 16:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of dat ze zegt dat het haar niet boeit.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:47 schreef Jian het volgende:
Ik hoor Jessie continue zeggen "het is niet slecht bedoelt hoor" Grappig als je gewoon weet dat het dat wel is.
Dat is het Utopia jargon.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:47 schreef Jian het volgende:
Mogen ze wel wat pincetten klaar hebben liggen.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:48 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw weer "Iets leuks" deze keer voor de "Frauwe"
Tauwtrekke![]()
[ afbeelding ]
ik snap hem nietquote:Op zaterdag 10 november 2018 16:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Mogen ze wel wat pincetten klaar hebben liggen.Sorry, kon het niet laten.
Kinderwagen?quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Joa ; over de te winnen prijs
je zal er in de toekomst wat aan hebben
.
Ze zou toch alleen vertrekken als Mike wegggaat? Voor Jeff zou ze naar mijn weten nooit vertrekken.quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:58 schreef Bramenstruik het volgende:
Zie je wel! Ze gaat niet als Jeff gaat
Die "Grap" is toch al ruim uitgespeelt in zowel Versie 1 als 2 ?quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dildo's
erotische speeltjes ..voor alle vrouwen morgen
Misschien beter ook.quote:
omdat het zo'n suc6 wasquote:Op zaterdag 10 november 2018 16:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die "Grap" is toch al ruim uitgespeelt in zowel Versie 1 als 2 ?
Snelle Jelle.quote:
Chockoladeleuterzuigen en gipsafdrukkken maken.. ( slijfhouden please..)quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
omdat het zo'n suc6 was
nog maar een keer![]()
leuk he
Die gast moet snel weg, wat een droeftoeter ....quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:54 schreef ThunderBitch het volgende:
Erik is aan het tandhakken naar die pils.
echt iets voor die vrouwtjes die hun man constant pikstraf geven, en opeens spannend gaan doenquote:
Och jee, hadden we in uto 1 ook.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dildo's
erotische speeltjes ..voor alle vrouwen morgen
Wat?quote:
Zo'n dom giechelclubje.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
echt iets voor die vrouwtjes die hun man constant pikstraf geven, en opeens spannend gaan doen
vooralsnog meer klasse dan Jessie die maar al te trots was omdat ze voor de camera geneukt hadquote:Op zaterdag 10 november 2018 16:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mwah, die heeft Mike al die haar onder de dekens bewerkt ....
Precies, die heeft de real deal tot haar beschikking. Ze hoeft maar drie keer over de koplamp te strijken.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mwah, die heeft Mike al die haar onder de dekens bewerkt ....
quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:56 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik word er een beetje verdrietig van.
quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe jij deze dan?
Je moet wel een heel armzalige fantasie hebben als je daaraan meedoet .....quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe jij deze dan?
dim eens een beetje, waar baseer je dat op?quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:59 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Hehe die gaat voor de rubbere dubbele vuist
Ik kijk hem nu. Wat een klootzak die Jeffquote:Op zaterdag 10 november 2018 16:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Begin hier mee zou ik zeggen, zit je er meteen lekker in .....
[ afbeelding ]
Mike spreekt Jeffry aan - 10 november 2018.
Ja doei,ik ga het met een tante niet over sex hebben.quote:
Workshopje reetzoeken?quote:Op zaterdag 10 november 2018 17:00 schreef chufi het volgende:
Kan de FEBO de bouwlicht capaciteit wat opschroeven... ik zie geen ene reet
Er valt geen gesprek mee te voeren.quote:Op zaterdag 10 november 2018 17:00 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik kijk hem nu. Wat een klootzak die Jeff
O, was dat het? Ja ik weet het nu al. anders zou ik je moeten ontneven.quote:Op zaterdag 10 november 2018 17:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ja doei,ik ga het met een tante niet over sex hebben.
nee ze hoopt dat Jeff gaat en dan blijft ze nog ffquote:Op zaterdag 10 november 2018 17:02 schreef eskil het volgende:
Hoop dat Jessie erniet uitgestemd wordt. Dat wil ze maar al te graag, zo ook haar moeder. Hoor die moeder nog zeggen: je weet wat je te doen staat, dat sloeg echt op het naar huis gaan van Jessie.
Schepte ze toch over opquote:Op zaterdag 10 november 2018 17:00 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dim eens een beetje, waar baseer je dat op?
Heeft Lotus zelf gezegd dat ze graag 'n man wil met XXL gereedschapquote:Op zaterdag 10 november 2018 17:00 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dim eens een beetje, waar baseer je dat op?
Oh echt, heeft ze dat gezegd?quote:Op zaterdag 10 november 2018 17:02 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee ze hoopt dat Jeff gaat en dan blijft ze nog ff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |