bij de eerste 5quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:51 schreef RiennevanPlus het volgende:
Zit Jessie er van het begin in of is zij later gekomen.
1e week wel geloof ikquote:Op zaterdag 10 november 2018 15:51 schreef RiennevanPlus het volgende:
Zit Jessie er van het begin in of is zij later gekomen.
Overal de beste in en andere willen dat niet zien en weten dat niet te waarderen.......kind moet nog zoveel leren.......want je zult toch eens verder moeten zonder papa en mama en op eigen benen staan.....denk zelfs bij haar baantjes als haar baas iets zei over haar werk dat papa of mama de volgende dag op het werk stond om verhaal te halen.....quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:50 schreef sjampoeh het volgende:
zij heeft alles daar neergezet
bar
grootste evenement
En anders zorgen haar ouders er wel voor.....krijg echt bijna medelijden met haar.......quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:56 schreef pollewop77 het volgende:
Tja Jessie, je duld alleen maar mensen om je heen die je naar de mond praten
Dit soort mensen met je gewoon eigenlijk mijden, medelijden totaal niet hoor.quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
En anders zorgen haar ouders er wel voor.....krijg echt bijna medelijden met haar.......
Totaal nul medelijden.quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
En anders zorgen haar ouders er wel voor.....krijg echt bijna medelijden met haar.......
Omdat ie een weerwoord krijgtquote:Op zaterdag 10 november 2018 15:58 schreef Dotteke het volgende:
Waarom doet jef huilie huilie
Heeft hij de groep al gevraagd of hij de clip mag maken
Had je anders verwacht dan, grote bek met naar huis gaan en dan terug krabbelenquote:Op zaterdag 10 november 2018 15:58 schreef sjampoeh het volgende:
ja hoor
jeff gaat en zij blijft
en andersom ook
ze zegt net dat dat niet zeker isquote:Op zaterdag 10 november 2018 15:58 schreef sjampoeh het volgende:
ja hoor
jeff gaat en zij blijft
en andersom ook
Hij gaat hem maken en vragen doet hij omdat het moet maar die clip komt er.....wordt betaaldquote:Op zaterdag 10 november 2018 15:58 schreef Dotteke het volgende:
Waarom doet jef huilie huilie
Heeft hij de groep al gevraagd of hij de clip mag maken
Maar hij heeft het nog niet in de groep gevraagd na de uitbarsting van Mike er overquote:Op zaterdag 10 november 2018 16:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij gaat hem maken en vragen doet hij omdat het moet maar die clip komt er.....wordt betaald
quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jessie en Jeffry hebben zelf voor deze situatie gezorgd.Dat Mike hun zelfs laat vallen zegt voor mij genoeg.
Zo is het precies, maar Jessie draait het omquote:Op zaterdag 10 november 2018 16:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jessie en Jeffry hebben zelf voor deze situatie gezorgd.Dat Mike hun zelfs laat vallen zegt voor mij genoeg.
Jawel volgens Jeff, de gebroeders willen wel in de clip en Brenda met haar iglo Merel vindt het ok....en iedereen mag. Alleen Mike is er erg op tegen......quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar hij heeft het nog niet in de groep gevraagd na de uitbarsting van Mike er over
A, volgens jef, hij heeft het dus niet aan de hele groep tegelijk gevraagd maar een voor eenquote:Op zaterdag 10 november 2018 16:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jawel volgens Jeff, de gebroeders willen wel in de clip en Brenda met haar iglo Merel vindt het ok....en iedereen mag. Alleen Mike is er erg op tegen......
al scheldend en tierendquote:Op zaterdag 10 november 2018 16:03 schreef pollewop77 het volgende:
Jessie gaat tijdens de stemmingen zeggen hoe en wat. Dan breekt de pleuris uit, dat interesseert haar niet
Ik gok dat Jessie jankend het terrein verlaat
Nee, inderdaadquote:Op zaterdag 10 november 2018 16:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A, volgens jef, hij heeft het dus niet aan de hele groep tegelijk gevraagd maar een voor een
Lafbek dusquote:
quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
Persoonlijke ontwikkeling.
Ik heb wasco en slingers bij.Zo kwam ze binnen.
quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
en zaadjesquote:Op zaterdag 10 november 2018 16:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
Hoevaak lag ze niet met Sanne in de clinch. En elke nieuwe werd meteen uitgeprobeerd.....quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:04 schreef Bramenstruik het volgende:
de spontane gezellige Jessie, ik heb het nog nooit gezien, of ze moet die nepRomyact van haar bedoelen
quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:06 schreef Bramenstruik het volgende:
weet alleen niet of ze die zaadjes bedoelde waar ze mee volgeblaft was net voordat ze erin ging
weet alleen niet of ze die zaadjes bedoelde waar ze mee volgeblaft was net voordat ze erin ging
Alles.....echt alles.......quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
Trots op wat ze heeft neergezet.WAT DAN????
quote:
Een euro per fles.quote:
Streams Yurt,wel opletten.quote:
Gaat ze straks zeker lopen dreigen dat ze zich iets aan gaat doen als ze haar wegstemmen ? Wat een dwaas mens, met haar rare opmerkingen.quote:
Wel een topfilmpje.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
150 euro aan beltegoed uitgegeven, Mike is boos.
Laat maar, ik zit een filmpje te kijken.
ze bedoelde meer de dood van anderenquote:Op zaterdag 10 november 2018 16:16 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Gaat ze straks zeker lopen dreigen dat ze zich iets aan gaat doen als ze haar wegstemmen ? Wat een dwaas mens, met haar rare opmerkingen.
Begin hier mee zou ik zeggen, zit je er meteen lekker in .....quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:16 schreef Mrsloveable het volgende:
Nog wat gemist vanmiddag of waren de streams saai
Dan is ze nog dwazer.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:16 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze bedoelde meer de dood van anderen
Toen ik keek had ik ook de neiging om te posten.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]![]()
Begin hier mee zou ik zeggen, zit je er meteen lekker in .....
[ afbeelding ]
Mike spreekt Jeffry aan - 10 november 2018.
Zal even kijken thanks topperquote:Op zaterdag 10 november 2018 16:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Apart is dat idd.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Toen ik keek had ik ook de neiging om te posten.
Wat een stumper he, heeft zelf nietin de gaten hoe dom ze lult!quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:19 schreef sjampoeh het volgende:
45% heeft mike gemaakt tot wat jess nu is
en jeff dan ?quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:21 schreef eskil het volgende:
[..]
Wat een stumper he, heeft zelf nietin de gaten hoe dom ze lult!
Tja en dat is jufquote:Op zaterdag 10 november 2018 16:20 schreef Zeyina het volgende:
Hiske: Er wordt nogal wat van je gevraagd qua incassatievermogen![]()
Die heeft ze ook niet gehadquote:Op zaterdag 10 november 2018 16:22 schreef Poezewoes het volgende:
Dus opvoeding telt niet mee, voor Jessie?
quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:20 schreef Zeyina het volgende:
Hiske: Er wordt nogal wat van je gevraagd qua incassatievermogen![]()
Het gaat over haar en Mike......quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:21 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en jeff dan ?
weer duidelijk dat ze jeff niet als haar man ziet
dat verbaast mij nietsquote:Op zaterdag 10 november 2018 16:22 schreef Poezewoes het volgende:
Dus opvoeding telt niet mee, voor Jessie?
Jeff is alleen maar leuk om tegen te commanderen, meerniet.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:21 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en jeff dan ?
weer duidelijk dat ze jeff niet als haar man ziet
Ben ik totaal niet met je eens.quote:
Ik heb em ook al op mute gezet.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:26 schreef sjampoeh het volgende:
niet te cossen dit
geratel
gekut
dom gelul
-out-
Hij heeft zeker al afkickverschijnselen.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:27 schreef Yurtovic het volgende:
Gaat niet zo lekker met Erik, zegt Joa. Hij heeft hoofdpijn weet Gerrit
dat is het precies!quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:30 schreef chufi het volgende:
Mike heeft Jessie af weten te winpelen door te zeggen dat ie nog met zn ex zat... En wat doet je dan met Lotus?
Nee ze is niet jaloers
Dus dat. Het is een vreselijk kutwijf ...quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:30 schreef ThunderBitch het volgende:
Was in de keuken en hoorde Hiske oreren.
Wat zij doet is de ander ophitsen, dingen aandragen die de persoon zou kunnen gebruiken, onder het mom van, even met je praten.
Heb dit al zo vaak gezien bij haar, maar het wordt steeds duidelijker.\
Soms hitst zo subtiel iemand op tegen een ander, ondertussen veegt ze haar eigen straatje schoon, want zij is zo begrijpend.
Sliske de slang, bah.
quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:30 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh De Jessie/Meik/Lotis issues .. het was te verwachten.. De Gevallen Vrouw , de Afgewezen stinkend jaloerse kuthoer, neemt een debieltje als "vriend" om maar wat te hebben.. maar Meik was de prooi
of een soa hadquote:Op zaterdag 10 november 2018 16:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
Als ik Mike was geweest had ik tegen Jessie gezegd dat ik gay was.
Had ze voor lief genomen. Met Jeff neemt ze ook genoegen, ook al geilt ze daar niet echt op.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
Als ik Mike was geweest had ik tegen Jessie gezegd dat ik gay was.
Hoopt dat hij met andere flink op zijn bek gaat ......dan kan zij weer zeggen zie je wel......ik ben de enige die.........quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:30 schreef ThunderBitch het volgende:
Jessie hou de snater, je bent zo boos als wat op Mike. Je gaat dood vanbinnen.
Er was van de week nog een gesprek in de Limbohut.Toen moest ze ook janken.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het gemist heeft, dit is gesprek waar Jessie op doelt .....![]()
[ afbeelding ]
Discussie Mike en Jessie - 9 november 2018.
x6wxpwt
Ja, want hij wil in die schimmeldinges roeren in plaats van met Lotus de liefde bedrijven.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:32 schreef Yurtovic het volgende:
Mike is gewoon jaloers op Jeffrey dus
Dat werkt niet ,ze heeft zelf een schimmelkut.quote:
Staat ook online in twee delen ....quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
Er was van de week nog een gesprek in de Limbohut.Toen moest ze ook janken.
oh jaquote:Op zaterdag 10 november 2018 16:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat werkt niet ,ze heeft zelf een schimmelkut.
quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Staat ook online in twee delen ....
Hij wil Jessie jaloers maken met dat Lotus denk ik, Jessie was altijd zijn oogappeltje totdat Jeffrey er mee vandoor ging, kon ie echt niet hebben.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, want hij wil in die schimmeldinges roeren in plaats van met Lotus de liefde bedrijven.
quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:35 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Hij wil Jessie jaloers maken met dat Lotus denk ik, Jessie was altijd zijn oogappeltje totdat Jeffrey er mee vandoor ging, kon ie echt niet hebben.
Nou dacht het niet, als iemand al vanaf het begin duidelijk heeft gemaakt dat hij haar niet moet dan is Mike het wel.........dat hij misschien vindt dat Jeff teveel op haar leunt kan ik me wat bij voorstellen.......quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:35 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Hij wil Jessie jaloers maken met dat Lotus denk ik, Jessie was altijd zijn oogappeltje totdat Jeffrey er mee vandoor ging, kon ie echt niet hebben.
quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:35 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Beetje kinderlijk. Grow up. Als je iemand wilt, wil het niet zeggen dat de ander dan ook wil.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoopt dat hij met andere flink op zijn bek gaat ......dan kan zij weer zeggen zie je wel......ik ben de enige die.........
Hahahah, zijn oogappeltje. Ik weet nu zeker dat je loopt te dollen.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:35 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Klopt, en zolang zij genoegen kon nemen met zussie en toch iets speciaals was is er niks aan de hand.....maar nu is er eentje die zijn bed deelt , waarmee hij gesprekken heeft waar zij niet van op de hoogte is......wordt zo een heel ander verhaal.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Beetje kinderlijk. Grow up. Als je iemand wilt, wil het niet zeggen dat de ander dan ook wil.
Reken maar dat ze met haar 'respect hebben voor zichzelf' bruut uitelkaar getrokken zou willen worden door Meik.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:37 schreef 5thencounter het volgende:
Dat Jetsers "sussie" genoemd wordt door Meik... valt haar vies tegen, ze wil hard geneukt worden door Meik, ze wil naast hem in bed ipv dat Gluipkutje Lotis.. Jetsers was éééérst boehoehoe
wat leuk, gezellig uitlenen aan elkaarquote:Op zaterdag 10 november 2018 16:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
morgen komen er meukjes
erotische speeltjes voor de dames
.slip_cam voor schimmelsnee
gadget...special offer
Kijk even wie het post.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou dacht het niet, als iemand al vanaf het begin duidelijk heeft gemaakt dat hij haar niet moet dan is Mike het wel.........dat hij misschien vindt dat Jeff teveel op haar leunt kan ik me wat bij voorstellen.......
Dan had ze weer het gevoel op die troon te zitten naast leider Mike .......nu moet ze het met de pias van de groep doen......quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Reken maar dat ze met haar 'respect hebben voor zichzelf' bruut uitelkaar getrokken zou willen worden door Meik.
ik hoop zooooooooo dat ze een publieksstem krijgt, en Sjelliequote:Op zaterdag 10 november 2018 16:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Laf wijf die Hiske, iedere keer , okay, okay, okay ....![]()
![]()
Yep, ze hoopte dat ze opgewaardeerd zou worden naar neukertje.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt, en zolang zij genoegen kon nemen met zussie en toch iets speciaals was is er niks aan de hand.....maar nu is er eentje die zijn bed deelt , waarmee hij gesprekken heeft waar zij niet van op de hoogte is......wordt zo een heel ander verhaal.
Een watte?quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:41 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik hoop zooooooooo dat ze een publueksstem krijgt, en Sjellie
Gaat nooit gebeuren, FEBO ....quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:41 schreef Bramenstruik het volgende:
ik hoop zooooooooo dat ze een publueksstem krijgt, en Sjellie
Mee eens. Brandon mag de derde krijgen.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:41 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik hoop zooooooooo dat ze een publieksstem krijgt, en Sjellie
Best wel lachwekkend als het niet zo zielig was.. ze fikt dagelijks haar huishondje Sjeffie af tot beschamende hoogtequote:Op zaterdag 10 november 2018 16:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Reken maar dat ze met haar 'respect hebben voor zichzelf' bruut uitelkaar getrokken zou willen worden door Meik.
Hiske is geen pleaser. Hiske is een slang.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:41 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Goed gezegd Jessie!
Hiske is een pleaser!
best wel een goede techniek, doe het ook wel eensquote:Op zaterdag 10 november 2018 16:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik tel een keer of 8 dat okay van Hiske in nog geen tien minuten .....
Yep, geeft geen mening, maar slaat op wat er gezegd is.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik tel een keer of 8 dat okay van Hiske in nog geen tien minuten .....
Gezellig sporen uitwisselenquote:Op zaterdag 10 november 2018 16:41 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wat leuk, gezellig uitlenen aan elkaar
Ah.... Christel gooit Jessie ook onder de bus, maar wel leuk doen met haar.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Best wel lachwekkend als het niet zo zielig was.. ze fikt dagelijks haar huishondje Sjeffie af tot beschamende hoogte
'n User is Hiske, altijd 'n ander die haar vuile klusje moet opknappenquote:Op zaterdag 10 november 2018 16:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hiske is geen pleaser. Hiske is een slang.
quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
'n User is Hiske, altijd 'n ander die haar vuile klusje moet opknappen
Is toch een hele leuke uitdaging.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:45 schreef 5thencounter het volgende:
In de rij voor "Aardbeitjes Ete"
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
deze keer zie ik het door de vingersquote:Op zaterdag 10 november 2018 16:47 schreef Jian het volgende:
Ik hoor Jessie continue zeggen "het is niet slecht bedoelt hoor" Grappig als je gewoon weet dat het dat wel is.
<lasquote:Op zaterdag 10 november 2018 16:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of dat ze zegt dat het haar niet boeit.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:47 schreef Jian het volgende:
Ik hoor Jessie continue zeggen "het is niet slecht bedoelt hoor" Grappig als je gewoon weet dat het dat wel is.
Dat is het Utopia jargon.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:47 schreef Jian het volgende:
Mogen ze wel wat pincetten klaar hebben liggen.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:48 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw weer "Iets leuks" deze keer voor de "Frauwe"
Tauwtrekke![]()
[ afbeelding ]
ik snap hem nietquote:Op zaterdag 10 november 2018 16:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Mogen ze wel wat pincetten klaar hebben liggen.Sorry, kon het niet laten.
Kinderwagen?quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Joa ; over de te winnen prijs
je zal er in de toekomst wat aan hebben
.
Ze zou toch alleen vertrekken als Mike wegggaat? Voor Jeff zou ze naar mijn weten nooit vertrekken.quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:58 schreef Bramenstruik het volgende:
Zie je wel! Ze gaat niet als Jeff gaat
Die "Grap" is toch al ruim uitgespeelt in zowel Versie 1 als 2 ?quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dildo's
erotische speeltjes ..voor alle vrouwen morgen
Misschien beter ook.quote:
omdat het zo'n suc6 wasquote:Op zaterdag 10 november 2018 16:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die "Grap" is toch al ruim uitgespeelt in zowel Versie 1 als 2 ?
Snelle Jelle.quote:
Chockoladeleuterzuigen en gipsafdrukkken maken.. ( slijfhouden please..)quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
omdat het zo'n suc6 was
nog maar een keer![]()
leuk he
Die gast moet snel weg, wat een droeftoeter ....quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:54 schreef ThunderBitch het volgende:
Erik is aan het tandhakken naar die pils.
echt iets voor die vrouwtjes die hun man constant pikstraf geven, en opeens spannend gaan doenquote:
Och jee, hadden we in uto 1 ook.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dildo's
erotische speeltjes ..voor alle vrouwen morgen
Wat?quote:
Zo'n dom giechelclubje.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
echt iets voor die vrouwtjes die hun man constant pikstraf geven, en opeens spannend gaan doen
vooralsnog meer klasse dan Jessie die maar al te trots was omdat ze voor de camera geneukt hadquote:Op zaterdag 10 november 2018 16:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mwah, die heeft Mike al die haar onder de dekens bewerkt ....
Precies, die heeft de real deal tot haar beschikking. Ze hoeft maar drie keer over de koplamp te strijken.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mwah, die heeft Mike al die haar onder de dekens bewerkt ....
quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:56 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik word er een beetje verdrietig van.
quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe jij deze dan?
Je moet wel een heel armzalige fantasie hebben als je daaraan meedoet .....quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe jij deze dan?
dim eens een beetje, waar baseer je dat op?quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:59 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Hehe die gaat voor de rubbere dubbele vuist
Ik kijk hem nu. Wat een klootzak die Jeffquote:Op zaterdag 10 november 2018 16:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja doei,ik ga het met een tante niet over sex hebben.quote:
Workshopje reetzoeken?quote:Op zaterdag 10 november 2018 17:00 schreef chufi het volgende:
Kan de FEBO de bouwlicht capaciteit wat opschroeven... ik zie geen ene reet
Er valt geen gesprek mee te voeren.quote:Op zaterdag 10 november 2018 17:00 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik kijk hem nu. Wat een klootzak die Jeff
O, was dat het? Ja ik weet het nu al. anders zou ik je moeten ontneven.quote:Op zaterdag 10 november 2018 17:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ja doei,ik ga het met een tante niet over sex hebben.
nee ze hoopt dat Jeff gaat en dan blijft ze nog ffquote:Op zaterdag 10 november 2018 17:02 schreef eskil het volgende:
Hoop dat Jessie erniet uitgestemd wordt. Dat wil ze maar al te graag, zo ook haar moeder. Hoor die moeder nog zeggen: je weet wat je te doen staat, dat sloeg echt op het naar huis gaan van Jessie.
Schepte ze toch over opquote:Op zaterdag 10 november 2018 17:00 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dim eens een beetje, waar baseer je dat op?
Heeft Lotus zelf gezegd dat ze graag 'n man wil met XXL gereedschapquote:Op zaterdag 10 november 2018 17:00 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dim eens een beetje, waar baseer je dat op?
Oh echt, heeft ze dat gezegd?quote:Op zaterdag 10 november 2018 17:02 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee ze hoopt dat Jeff gaat en dan blijft ze nog ff
Met haar lijfje hoeft ze zeker geen xxl.quote:Op zaterdag 10 november 2018 17:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heeft Lotus zelf gezegd dat ze graag 'n man wil met XXL gereedschap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |