knut-sanquote:
trouwens René ik heb een vraagje. als Scrummie en jij beide mods zijn moeten Davy en ik jou als U aanspreken of zijn wij als goede vrienden een uitzondering?quote:
Uiteraard. De enige weddenschap die ik nooit ben nagekomen is toen GGMM niet meer postte hier. Ik zou destijds ook niet meer postten maar ik was een zwakkeling.quote:Op vrijdag 9 november 2018 19:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen probleem makker.
Was eigenlijk alleen benieuwd of je de weddenschap zou nakomen.
In tegenstelling tot onlogisch (wie?)ben jij wel een man van je woord
U.quote:Op vrijdag 9 november 2018 19:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
knut-san
[..]
trouwens René ik heb een vraagje. als Scrummie en jij beide mods zijn moeten Davy en ik jou als U aanspreken of zijn wij als goede vrienden een uitzondering?
Zitten een paar pareltjes tussenquote:Op vrijdag 9 november 2018 18:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
• Rainforest
• Jamaican hot yellow
• Sugar rush peach
• Bolivian rainbow
• Royal gold
• 7 Pot Bubblegum Pepper
• Aji Pineapple Hot Pepper
• Ecuadorian Devil's Breath
• Orange Scorpion
• Carolina Reaper
• Madame Jeanette
• Fatalii Yellow
• Habanero Magnum Orange
• 7 Pod Red
quote:Op vrijdag 9 november 2018 18:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb volgend jaar extreem veel pepers. Daarbij heb ik ook veel meer soorten dan afgelopen jaar. Dus je komt ze maar een keer proeven en kan je wat meenemen ouwe reus
zeg, waarom sta ik niet tussen de PRACHTUSERS, nou?quote:Op vrijdag 9 november 2018 16:21 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VBL vóór de SC
[ afbeelding ]
VBL ná de SC
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
[ afbeelding ]
Ajacied422
Jij bent nieuwquote:Op vrijdag 9 november 2018 21:50 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
zeg, waarom sta ik niet tussen de PRACHTUSERS, nou?![]()
Je bent wel veruit de knapste/prachtig ja.quote:Op vrijdag 9 november 2018 21:50 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
zeg, waarom sta ik niet tussen de PRACHTUSERS, nou?![]()
Doe je mee aan no nut november?quote:Op vrijdag 9 november 2018 22:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je bent wel veruit de knapste/prachtig ja.
Wat houd dat in?quote:Op vrijdag 9 november 2018 22:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doe je mee aan no nut november?
Ligt aan de currypasta, maar vaak vind ik die het lekkerst.quote:Op vrijdag 9 november 2018 22:50 schreef Saind het volgende:
[..]
hoe zijn dat de twee opties voor curry
Wat? Ik heb de curry paste zelf gemaakt dmv een roux. Het is Japanse curry met Madras en Garam Masala. En dat is niet rood, groen of geel.quote:
Jij hebt het idee dat er 2 soorten curry bestaan die je uitsluitend kunt maken met currypasta die weer uitsluitend in de varianten geel en rood verkrijgbaar is?quote:Op vrijdag 9 november 2018 22:53 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ligt aan de currypasta, maar vaak vind ik die het lekkerst.
currypastaquote:Op vrijdag 9 november 2018 22:56 schreef RensAjacied het volgende:
Serieus noem jij het echt rode of gele curry? Wat zit er dan in rood en wat in geel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |