Liefde kent geen grenzen.quote:Op zaterdag 10 november 2018 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat ze woonachtig in Brabant is. Hoe zie jij dit precies voor je?
Ben je echt bereid om enkel uit lust naar Brabant te rijden?
Mensen lopen hier met curry’s en geslachtsdelen te ‘zwaaien’... bedoel je dat?quote:Op zaterdag 10 november 2018 00:10 schreef onlogisch het volgende:
Mooi om te zien dat de OP zoveel nostalgie oproept
Dat is anders. Ik heb ook nog mijn geweldige karakter mee.quote:Op zaterdag 10 november 2018 00:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor lust zou ik weer terugkeren naar het terras in Den Haag slash Scheveningen.
Wil je mijn curry proeven?quote:Op zaterdag 10 november 2018 00:11 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Mensen lopen hier met curry’s en geslachtsdelen te ‘zwaaien’... bedoel je dat?
Wil je mijn geslachtsdeel proeven?quote:Op zaterdag 10 november 2018 00:11 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben alles mee in het leven.quote:Op zaterdag 10 november 2018 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is anders. Ik heb ook nog mijn geweldige karakter mee.
En de enige die ze een stel droeftoeters noemt en jou dus geen aandacht schenkt pak je aan.quote:Op zaterdag 10 november 2018 00:11 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Wat krijg ik?quote:Op zaterdag 10 november 2018 00:14 schreef JanCees het volgende:
Smoofie wil je mijn pc voor als ik dood ben
Ik ga er niet van uit dat je snel dood gaat JC.quote:Op zaterdag 10 november 2018 00:14 schreef JanCees het volgende:
Smoofie wil je mijn pc voor als ik dood ben
We voltooien elkaar, Johannes. Jij hebt de intelligentie die ik nog mis.quote:Op zaterdag 10 november 2018 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben alles mee in het leven.
Misschien kunnen we ons aanmelden voor een operatie om alsnog Siamese tweeling te wordenquote:Op zaterdag 10 november 2018 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We voltooien elkaar, Johannes. Jij hebt de intelligentie die ik nog mis.
sorry Smoofie ik wilde weer even de aandacht trekkenquote:Op zaterdag 10 november 2018 00:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ga er niet van uit dat je snel dood gaat JC.
Maar waarom niet.
Wellicht moet ik eerst kennis met je vriendin maken daar waar ik dan ook vast aan haar zal zitten, figuurlijk dan.quote:Op zaterdag 10 november 2018 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kunnen we ons aanmelden voor een operatie om alsnog Siamese tweeling te worden
ik ga naar twitch LRquote:Op zaterdag 10 november 2018 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht moet ik eerst kennis met je vriendin maken daar waar ik dan ook vast aan haar zal zitten, figuurlijk dan.
In goed overleg komen we daar vast wel uit.quote:Op zaterdag 10 november 2018 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht moet ik eerst kennis met je vriendin maken daar waar ik dan ook vast aan haar zal zitten, figuurlijk dan.
Beetje stangen en humor.quote:Op zaterdag 10 november 2018 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En de enige die ze een stel droeftoeters noemt en jou dus geen aandacht schenkt pak je aan.
En dat noem je nou een aandachtshoer
Wedstrijd?quote:Op zaterdag 10 november 2018 00:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
sorry Smoofie ik wilde weer even de aandacht trekken
mag ik een nieuwe pic van jouquote:Op zaterdag 10 november 2018 00:22 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Beetje stangen en humor.
Droeftoeter jij, dat jij het een beetje te serieus neemt?
Nee, anders ben ik een aandachtshoer..quote:Op zaterdag 10 november 2018 00:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mag ik een nieuwe pic van jou
Gelachenquote:Op zaterdag 10 november 2018 00:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Liefde kent geen grenzen.
Tot 80km dan.
Smoofie zal jou eens serieus nemen.quote:Op zaterdag 10 november 2018 00:22 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Beetje stangen en humor.
Droeftoeter jij, dat jij het een beetje te serieus neemt?
Ik vind haar nog steeds te knap voor FOK. Ik heb argwaan LR.quote:Op zaterdag 10 november 2018 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Smoofie zal jou eens serieus nemen.
Want enigszins aantrekkelijke vrouwen kennen geen verveling?quote:Op zaterdag 10 november 2018 00:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind haar nog steeds te knap voor FOK. Ik heb argwaan LR.
Geen VBL SC op FOK! vervelingquote:Op zaterdag 10 november 2018 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Want enigszins aantrekkelijke vrouwen kennen geen verveling?
Ik zou er gewoon voorgaan. Jij bent de man dus ze moet er maar in schikken.
Sorry, watquote:Op zaterdag 10 november 2018 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is nu zaterdag, dus ik verwacht je!
Bai bai.quote:Op zaterdag 10 november 2018 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw logica en dat respecteer ik.
Nu slapen.
Good night sweet princequote:Op zaterdag 10 november 2018 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw logica en dat respecteer ik.
Nu slapen.
Voorgaan of voor gaan?quote:Op zaterdag 10 november 2018 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Want enigszins aantrekkelijke vrouwen kennen geen verveling?
Ik zou er gewoon voorgaan. Jij bent de man dus ze moet er maar in schikken.
I am a beautiful animal! 'I am a destroyer of worlds! 'I am Little Fucking Rabbit!' And, dear readers, at last the world was quiet.quote:Op zaterdag 10 november 2018 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Good night sweet prince
Och, ik heb een beetje een drukke week achter de rug. Ik dacht niet dat je serieus was! Ik denk niet dat ik het dit weekend ga redden! Ik ga morgen/vandaag eigenlijk naar de Jopenkerk met vrienden!quote:Op zaterdag 10 november 2018 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zei dat je zaterdag naar Groningen zou komen, dit is gewoon GGMM 2.0 dit
De jopenkerk?quote:Op zaterdag 10 november 2018 00:37 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Och, ik heb een beetje een drukke week achter de rug. Ik dacht niet dat je serieus was! Ik denk niet dat ik het dit weekend ga redden! Ik ga morgen/vandaag eigenlijk naar de Jopenkerk met vrienden!
Sorry, ben altijd een vrouw van mijn woord
Ik zie dit voor deze ene keer door de vingers. Ik ben altijd zeer serieus over meets, vraag dat maar aan Renéquote:Op zaterdag 10 november 2018 00:37 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Och, ik heb een beetje een drukke week achter de rug. Ik dacht niet dat je serieus was! Ik denk niet dat ik het dit weekend ga redden! Ik ga morgen/vandaag eigenlijk naar de Jopenkerk met vrienden!
Sorry, ben altijd een vrouw van mijn woord
Ik denk dat de mensen regelmatig genieten van de tekst in onze fobo'squote:Op zaterdag 10 november 2018 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
I am a beautiful animal! 'I am a destroyer of worlds! 'I am Little Fucking Rabbit!' And, dear readers, at last the world was quiet.
Voor gaan bedoelde hij. Ik ben overigens feminist.quote:Op zaterdag 10 november 2018 00:36 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Voorgaan of voor gaan?![]()
‘Jij bent de man, dus jij hebt het zeggenschap’ oh god please...
Jopen is een bierbrouwerij uit Haarlem, ze hebben midden in de stad een kerk ingericht als café.quote:
Nou nou nou reden nog meer.. om eerder die kant op te gaan of niet dan?quote:Op zaterdag 10 november 2018 00:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan ben je vlakbij mij Anneloos.
Interessantquote:Op zaterdag 10 november 2018 00:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voor gaan bedoelde hij. Ik ben overigens feminist.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 10 november 2018 00:45 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nou nou nou reden nog meer.. om eerder die kant op te gaan of niet dan?
Ohhh, zegt me niks..quote:Op zaterdag 10 november 2018 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jopen is een bierbrouwerij uit Haarlem, ze hebben midden in de stad een kerk ingericht als café.
nopequote:Op zaterdag 10 november 2018 00:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Brabanders hebben toch wel een bovengemiddelde bierkennis?
Behalve mooi zijn, zoals Charlotte.quote:Op zaterdag 10 november 2018 00:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Jammer weer. Waar zijn brabanders dan überhaupt goed voor?
Ik drink Heineken donker bruin, Mythos, Liefmans, Kriekjes, Bastards... Wittekerke Rose... dat was het wel.quote:Op zaterdag 10 november 2018 00:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Brabanders hebben toch wel een bovengemiddelde bierkennis?
Worstenbroodjes en MDMAquote:Op zaterdag 10 november 2018 00:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Jammer weer. Waar zijn brabanders dan überhaupt goed voor?
Kriekquote:Op zaterdag 10 november 2018 00:57 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik drink Heineken donker bruin, Mythos, Liefmans, Kriekjes, Bastards... Wittekerke Rose... dat was het wel.
Mijn lichaam die daar gedumpt gaat worden, als ik zo’n aandachtshoer blijf noem je afvalquote:Op zaterdag 10 november 2018 00:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En afval dumpen in de bossen niet te vergeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Nee dat hier op straat in de hens stekenquote:Op zaterdag 10 november 2018 00:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En afval dumpen in de bossen niet te vergeten.
Oh... nu ben je ineens wél aardig?quote:Op zaterdag 10 november 2018 00:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kriek![]()
. Samen een kriekje drinken charlotte?
Ik ben volgens mij nooit onaardig geweestquote:Op zaterdag 10 november 2018 01:00 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Oh... nu ben je ineens wél aardig?
quote:Op zaterdag 10 november 2018 00:59 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Mijn lichaam die daar gedumpt gaat worden, als ik zo’n aandachtshoer blijf noem je afval
Doordat Brabant?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij heeft het er al de hele tijd over hoe leuk hij jou wel niet vindtquote:Op zaterdag 10 november 2018 01:00 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Oh... nu ben je ineens wél aardig?
Leuk heb ik niet gezegd hoor, alleen knap. Verder ken ik CHarlotte nietquote:Op zaterdag 10 november 2018 01:01 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Hij heeft het er al de hele tijd over hoe leuk hij jou wel niet vindt
Shit, Sherlock.. why not blow your coverquote:Op zaterdag 10 november 2018 01:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Leuk heb ik niet gezegd hoor, alleen knap. Verder ken ik CHarlotte niet
Ik denk dat het kwam doordat ik zei dat ik niet geloofde dat ze 'echt' was , dat dat als onaardig is opgevatquote:Op zaterdag 10 november 2018 01:02 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Shit, Sherlock.. why not blow your cover
Maar dat moet je dus heel mooi maken.. zo vanquote:Op zaterdag 10 november 2018 01:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik denk dat het kwam doordat ik zei dat ik niet geloofde dat ze 'echt' was , dat dat als onaardig is opgevat.
Zo deed ik het ook ongeveer, maar dan wat minder charmantquote:Op zaterdag 10 november 2018 01:05 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Maar dat moet je dus heel mooi maken.. zo van
Oh my are you real? You’re so beautiful! You’re out of this world.
Dat zou Smooth zijn
We zijn hier om te lerenquote:Op zaterdag 10 november 2018 01:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo deed ik het ook ongeveer, maar dan wat minder charmant.
Op een of andere manier denk ik aan Prins Erik met Arielquote:Op zaterdag 10 november 2018 01:05 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Maar dat moet je dus heel mooi maken.. zo van
Oh my are you real? You’re so beautiful! You’re out of this world.
Dat zou Smooth zijn
Maar wat is je favoriete Kriek?quote:Op zaterdag 10 november 2018 01:08 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Op een of andere manier denk ik aan Prins Erik met Ariel
Hmm, drie fonteinen en cantillon zijn wel mijn to go krieks voor thuis zo nu en dan. Al zijn die echt veel the fucking duur nu. Wel eens gedronken?quote:
Zag je dat kriekje dat ik gisteren dronkquote:Op zaterdag 10 november 2018 01:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hmm, drie fonteinen en cantillon zijn wel mijn to go krieks voor thuis zo nu en dan. Al zijn die echt veel the fucking duur nu. Wel eens gedronken?
framboise is ook wel genot.
Saind kan er alles over vertellen.
Ik heb untappd alleen aan staan als ik bij een bierbar benquote:Op zaterdag 10 november 2018 01:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Zag je dat kriekje dat ik gisteren dronk
brouwerij René de Vitsquote:Op zaterdag 10 november 2018 01:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb untappd alleen aan staan als ik bij een bierbar ben. Dus nee, welke had je?
Sorry wiequote:Op zaterdag 10 november 2018 01:08 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Op een of andere manier denk ik aan Prins Erik met Ariel
Framboise wel, rest niet...quote:Op zaterdag 10 november 2018 01:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hmm, drie fonteinen en cantillon zijn wel mijn to go krieks voor thuis zo nu en dan. Al zijn die echt veel the fucking duur nu. Wel eens gedronken?
framboise is ook wel genot.
Saind kan er alles over vertellen.
De kleine zeemeerminquote:Op zaterdag 10 november 2018 01:19 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Sorry wieis dat die vis van disney?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |