Dat heb ik inderdaad al vaker gehoord ja ;-)quote:Op vrijdag 9 november 2018 15:37 schreef CoolGuy het volgende:
mehh, Sonos is erg duur voor wat je ervoor krijgt qua kwaliteit imho.
Heb je de OP überhaupt gelezen?quote:Op vrijdag 9 november 2018 15:44 schreef Sjemmert het volgende:
Gewoon een knappe installatie neerzetten dan kun je ook door het hele huis luisteren, zelfs nog drie huizen verder ook als het nodig is.
Vrij vertaald: nee dus, maar dat was al duidelijk uit je reactie.quote:Op vrijdag 9 november 2018 15:59 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
Thanks, ik heb er even op gegoogled en kwam op het onderstaande uitquote:Op vrijdag 9 november 2018 15:42 schreef Vanillekwark het volgende:
Het systeem is handig, want draadloos enzo.
Eventuele alternatieven:
Bose SoundTouch
Philips Izzy
Ook inderdaad een mooie. Een vriend van mij heeft de JBL Flip 3 en daar komt wel prima geluid uitquote:Op vrijdag 9 november 2018 16:04 schreef yosander het volgende:
JBL playlist: ben je voor 450 euro klaar (helemaal fantastisch!)
Of losse chromecast audio's + (actieve) speakers
Wordt lastig denk ik omdat het twee verschillende protocollen (wifi en bluetooth) zijn. Of je moet een bluetooth verzender vinden die je middels een splitter met je chromecast verbindt (of op een uitgang op je versterker).quote:Op vrijdag 9 november 2018 17:55 schreef Antaris het volgende:
Misschien is het asociaal om hier zelf ook een vraag te stellen, maar ik doe het toch
Wanneer je een oudere receiver gebruikt en je hebt ook een bluetooth speaker staan, is het mogelijk om met bijv. Chromecast Audio zowel je versterker via een tulp kabel aan te sturen en tegelijkertijd via bluetooth mijn draadloze speaker?
Ik zou zelf iig bij Sonos wegblijven, associaal k*tbedrijf, dus elke andere optie isquote:Op vrijdag 9 november 2018 15:35 schreef mrjobby het volgende:
Hallo,
Ik wil een muziekinstallatie die in 3 verschillende ruimtes tegelijkertijd muziek kan afspelen. Ik weet dat Sonos dit kan, maar vraag me af of er ook interessante alternatieven zijn of steekt Sonos er met de prijs/kwaliteit verhouding er boven uit?
De ruimtes betreffen in een praktijk dus zal de muziek nooit hard afgespeeld worden.
Ik hoef niet persé de aller goedkoopste oplossing, het is belangrijker dat het goed en simpel werkt.
Is er iemand die ervaring heeft met dergelijke systemen?
Cheers,
Mrjobby
Heb je hier verder ook nog argumenten voor, of?quote:Op zaterdag 10 november 2018 10:42 schreef akatar het volgende:
[..]
Ik zou zelf iig bij Sonos wegblijven, associaal k*tbedrijf, dus elke andere optie is
Zeker,quote:Op zaterdag 10 november 2018 10:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb je hier verder ook nog argumenten voor, of?
Kijk, hier heeft TS wat aanquote:Op zaterdag 10 november 2018 11:46 schreef akatar het volgende:
[..]
Zeker,
ik heb al jaren een sonos systeem die ik icm mijn nas gebruik, ongeveer een jaar geleden moest je akkoord gaan met nieuwe voorwaarden: sonos houdt bij wat je doet en waar je naar luistert (en deeld dit met derden), indien je niet akkoord gaat kan je geen gebruik maken van nieuwe features..
ok, ga niet akkoord, gebruik je "nieuwe" features toch niet.
ook evt app updates kan ik niet doen ivm deze voorwaarden.
ook geen punt, oude app voldoet.
tot de update werd "gepushed" toen kon ik de app niet meer gebruiken tot ik akkoord zou gaan.
gebeld met de sonos "helpdesk"
dit werd behoorlijk onplezierig
ik moest niet zeuren, facebook houdt ook alles bij
ik: gebruik ik dus ook niet
zij: ik was een dinosaurus die maar een plaatje moest gaan draaien
ik: beetje onzin, ineens de spelregels gaan veranderen is bijzonder, achteraf voorwaarden gaan veranderen en als je niet akkoord gaat werkt je systeem niet meer.
maar goed, helpdesk bleef bij hun standpunt.
als ik de bon nog had gehad had ik de hele zooi retour winkel gebracht.
zij hebben bv bij de laatste update een sonos afstandsbediening onklaar gemaakt, die kostte iets van 400 euro ofzo, aangezien zij de app handig vinden kan iedereen met deze afstandsbediening deze weggooien.
https://www.hifi.nl/artik(...)kochte-hardware.htmlquote:Op zaterdag 10 november 2018 11:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kijk, hier heeft TS wat aan
Goed bezig jijquote:Op zaterdag 10 november 2018 11:55 schreef akatar het volgende:
[..]
https://www.hifi.nl/artik(...)kochte-hardware.html
zal er ook even een linkje bijdoen
zoals je in de link kan lezen, gaan ze waarschijnlijk meer van hun speakers etc uitschakelen, zodat je nieuwe mag kopen van hun.
daarom, koop niets van sonos!
Behoorlijk debiel dit.quote:Op zaterdag 10 november 2018 11:46 schreef akatar het volgende:
[..]
Zeker,
ik heb al jaren een sonos systeem die ik icm mijn nas gebruik, ongeveer een jaar geleden moest je akkoord gaan met nieuwe voorwaarden: sonos houdt bij wat je doet en waar je naar luistert (en deeld dit met derden), indien je niet akkoord gaat kan je geen gebruik maken van nieuwe features..
ok, ga niet akkoord, gebruik je "nieuwe" features toch niet.
ook evt app updates kan ik niet doen ivm deze voorwaarden.
ook geen punt, oude app voldoet.
tot de update werd "gepushed" toen kon ik de app niet meer gebruiken tot ik akkoord zou gaan.
gebeld met de sonos "helpdesk"
dit werd behoorlijk onplezierig
ik moest niet zeuren, facebook houdt ook alles bij
ik: gebruik ik dus ook niet
zij: ik was een dinosaurus die maar een plaatje moest gaan draaien
ik: beetje onzin, ineens de spelregels gaan veranderen is bijzonder, achteraf voorwaarden gaan veranderen en als je niet akkoord gaat werkt je systeem niet meer.
maar goed, helpdesk bleef bij hun standpunt.
als ik de bon nog had gehad had ik de hele zooi retour winkel gebracht.
zij hebben bv bij de laatste update een sonos afstandsbediening onklaar gemaakt, die kostte iets van 400 euro ofzo, aangezien zij de app handig vinden kan iedereen met deze afstandsbediening deze weggooien.
De helpdesk heeft letterlijk gezegd dat je een dinosaurus bent die maar plaatjes moet gaan draaien...?quote:Op zaterdag 10 november 2018 11:46 schreef akatar het volgende:
[..]
Zeker,
ik heb al jaren een sonos systeem die ik icm mijn nas gebruik, ongeveer een jaar geleden moest je akkoord gaan met nieuwe voorwaarden: sonos houdt bij wat je doet en waar je naar luistert (en deeld dit met derden), indien je niet akkoord gaat kan je geen gebruik maken van nieuwe features..
ok, ga niet akkoord, gebruik je "nieuwe" features toch niet.
ook evt app updates kan ik niet doen ivm deze voorwaarden.
ook geen punt, oude app voldoet.
tot de update werd "gepushed" toen kon ik de app niet meer gebruiken tot ik akkoord zou gaan.
gebeld met de sonos "helpdesk"
dit werd behoorlijk onplezierig
ik moest niet zeuren, facebook houdt ook alles bij
ik: gebruik ik dus ook niet
zij: ik was een dinosaurus die maar een plaatje moest gaan draaien
ik: beetje onzin, ineens de spelregels gaan veranderen is bijzonder, achteraf voorwaarden gaan veranderen en als je niet akkoord gaat werkt je systeem niet meer.
maar goed, helpdesk bleef bij hun standpunt.
als ik de bon nog had gehad had ik de hele zooi retour winkel gebracht.
zij hebben bv bij de laatste update een sonos afstandsbediening onklaar gemaakt, die kostte iets van 400 euro ofzo, aangezien zij de app handig vinden kan iedereen met deze afstandsbediening deze weggooien.
Ja, dat zeiden ze letterlijk.quote:Op zaterdag 10 november 2018 12:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De helpdesk heeft letterlijk gezegd dat je een dinosaurus bent die maar plaatjes moet gaan draaien...?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |