Waar gaan we het vierenquote:Op vrijdag 9 november 2018 13:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens
zullen we alvast plannen maken voor het 10000e topic?
De ijskoningquote:Op vrijdag 9 november 2018 13:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
kunnen we niet horde en alliance samen pve? bijvoorbeeld om de ijskoning te verslaan?
Wow Classic heeft dat niet.quote:Op vrijdag 9 november 2018 13:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
kunnen we niet horde en alliance samen pve? bijvoorbeeld om de ijskoning te verslaan?
Hoi collega.quote:Op vrijdag 9 november 2018 13:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gaan jullie alleen voor lvl 60 of ook twink chars maken voor BG's?
Ik had in tbc een best in slot level 19 roguequote:Op vrijdag 9 november 2018 13:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
Ik een 19 hunter, was ook wel genot.quote:Op vrijdag 9 november 2018 13:11 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik had in tbc een best in slot level 19 rogue
Beter kon niet
Had je fishing hat en gloves van stv vistournament?quote:Op vrijdag 9 november 2018 13:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik een 19 hunter, was ook wel genot.
Eens.quote:Op vrijdag 9 november 2018 13:13 schreef GGMM het volgende:
Kunnen jullie ophouden over die game? Dat interesseert me niet zo.
Nee, dat interesseerde me nooit. Had denk ik de boots uit Wailing Caverns, en van die engineering goggles.quote:Op vrijdag 9 november 2018 13:12 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Had je fishing hat en gloves van stv vistournament?
lvl 60 only, fuck twinksquote:Op vrijdag 9 november 2018 13:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Fuck horde.quote:Op vrijdag 9 november 2018 13:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Man man man. Aan knut zullen we weinig hebben in onze strijd tegen de alliance.
Tevens zijn warriortanks veel beter dan paladintanks in classic wow.quote:Op vrijdag 9 november 2018 13:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Man man man. Aan knut zullen we weinig hebben in onze strijd tegen de alliance.
druid tank is ook haast onmogelijk.quote:Op vrijdag 9 november 2018 13:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tevens zijn warriortanks veel beter dan paladintanks in classic wow.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |