Ik snap het niet?quote:Op donderdag 8 november 2018 23:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Voor sommige is het iets te moeilijk als er meer dan 10 woorden in staan
Ik begrijp meer dan jij ooit zal begrijpen mn jongetjequote:Op donderdag 8 november 2018 23:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Laat maar joh. Die user snapt zichzelf niet.
Meteen hele sessies met de psychiater om er weer bovenop te komenquote:Op donderdag 8 november 2018 23:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wat bedoelen ze nou???![]()
![]()
Gelijk de leiding erbij halen om het uit te leggen.
Wat speel je?quote:Op donderdag 8 november 2018 23:45 schreef Dven het volgende:
Van de 6 potjes toch 4 keer in de bovenste helft geëindigd. 2 bier verdiend
hahaquote:Op donderdag 8 november 2018 23:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik begrijp meer dan jij ooit zal begrijpen mn jongetje
schaken?quote:Op donderdag 8 november 2018 23:45 schreef Dven het volgende:
Netjesquote:Op donderdag 8 november 2018 23:45 schreef Dven het volgende:
Even bijpraten, teveel prikkels he, gelukkig hebben we hier heel goede zorg voor zulke mensenquote:Op donderdag 8 november 2018 23:45 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Meteen hele sessies met de psychiater om er weer bovenop te komen
Wist je dat de achternaam Bolk ruimschoots het meest voorkomt in de VS? Op nummer 2 staat Duitsland, op de hiel gezeten door Nederland.quote:Op donderdag 8 november 2018 23:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Gewoon nieuwe bolk tacktiek
Kingenquote:
Tijd om een kind te krijgen met mevrouw Bolk dan maar, be the firstquote:Op donderdag 8 november 2018 23:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Wist je dat de achternaam Bolk ruimschoots het meest voorkomt in de VS? Op nummer 2 staat Duitsland, op de hiel gezeten door Nederland.
Voor zover bekend zijn er geen Bolkjes in Bulgarije.
Leve de zorgstaatquote:Op donderdag 8 november 2018 23:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Even bijpraten, teveel prikkels he, gelukkig hebben we hier heel goede zorg voor zulke mensen
Helemaal volbolkenquote:Op donderdag 8 november 2018 23:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Tijd om een kind te krijgen met mevrouw Bolk dan maar, be the first
Ik leef graag op het randjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |