Omdat zoem er een bende van maakt (quote:Op donderdag 8 november 2018 20:43 schreef CrashO het volgende:
Hoezo ontvolgt dat ding nog steeds automatisch? Zou toch zweren dat tot Italië oid hij nog steeds automatisch bleef volgen als je een deeltje eerder dichtdeed om een nieuwe race draad te starten. Maar moest nu toch echt weer "volgen". De vorige 2 keer ook.
RenaultGoden.quote:Op donderdag 8 november 2018 20:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarschijnlijk gridstraf voor RIC:
https://www.gpblog.com/nl(...)euws&utm_content=Red Bull Racing%2C Renault motor
volgens google om 2 nog regen en om 5 droog op zondagquote:Op vrijdag 9 november 2018 08:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
even gekeken, nu voorspellen ze voor morgenmiddag nog wel regen maar zondag middag niet meer
ik had op een lokale gekeken, niet dat die zoveel beter zijn hoor en ik lees nu ook weer wat andersquote:Op vrijdag 9 november 2018 08:44 schreef theclansman het volgende:
[..]
volgens google om 2 nog regen en om 5 droog op zondag
Lijkt me juist het tegenovergestelde dan. Als ie er geen fok om geeft gaat ie er ook geen overbodig risico voor nemen.quote:Op vrijdag 9 november 2018 10:33 schreef manny het volgende:
mmm. artikeltje op ad zegt dat Max geen fok geeft om de derde plaats in WK strijd. Hopelijk is dat geen voorbode voor een kamikaze tactiek dit weekend.
Ha. Dat kan ook inderdaad. Het is maar net hoe je er naar kijkt. Ik merk dat ik toch nog steeds bang ben dat Max te veel risico neemt en zijn races verknalt. Maar dat is gelukkig al een tijdje niet gebeurd.quote:Op vrijdag 9 november 2018 10:43 schreef beantherio het volgende:
[..]
Lijkt me juist het tegenovergestelde dan. Als ie er geen fok om geeft gaat ie er ook geen overbodig risico voor nemen.
Dat is niet interessant he. Een half uurtje van tevoren weten dat het eraan komt is veel interessanter.quote:
Nog 5 minuten tot FP1.quote:Op vrijdag 9 november 2018 13:47 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat is niet interessant he. Een half uurtje van tevoren weten dat het eraan komt is veel interessanter.
Ondertussen ook bevestigd.quote:Op vrijdag 9 november 2018 13:56 schreef theclansman het volgende:
daniel staat ook al te wachtendus zal wel idd penalty's krijgen en wil als eerste op de baan zijn zodat evt andere met penalty's achter hem komen
zal zeker weer gebeurenquote:Op vrijdag 9 november 2018 14:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
is er al iets vernomen van het gespuis aldaar? Mercedes en Sauber waren vorig jaar de klos tijdens een gewapende overval.
Die komen vooral op de F1 af, hoop ik?quote:
nee hoor, hoort bij het dagelijkse leven al weten ze natuurlijk dat er bij buitenlanders wat meer te halen valtquote:Op vrijdag 9 november 2018 14:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die komen vooral op de F1 af, hoop ik?
Verdorie, goede kans dat ik in maart ook bij Interlagos sta, ik neem maar een Nokia 3310 mee ofzoquote:Op vrijdag 9 november 2018 14:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee hoor, hoort bij het dagelijkse leven al weten ze natuurlijk dat er bij buitenlanders wat meer te halen valt
Zekere voor zekere natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 november 2018 13:56 schreef theclansman het volgende:
daniel staat ook al te wachtendus zal wel idd penalty's krijgen en wil als eerste op de baan zijn zodat evt andere met penalty's achter hem komen
het is daar altijd goed om alleen mee te nemen wat je echt nodig hebt je te kleden zoals zij doen en de trein pakken dan worden de risico's al wat kleinerquote:Op vrijdag 9 november 2018 14:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Verdorie, goede kans dat ik in maart ook bij Interlagos sta, ik neem maar een Nokia 3310 mee ofzo
In principe reis ik mee met een groep sporters uit São Paulo (uit een van de semi-favelas), die eigen vervoer hebben. Nog nooit iets van ze gehoord over dat het fout ging, maar die berichten rondom de F1 aldaar maken me toch altijd wat zenuwachtig.quote:Op vrijdag 9 november 2018 15:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is daar altijd goed om alleen mee te nemen wat je echt nodig hebt je te kleden zoals zij doen en de trein pakken dan worden de risico's al wat kleiner
dan zal het ook allemaal wel meevallen maar dan nog het advies om zo min mogelijk aan geld, sieraden, creditcards etc. mee te nemen, je weet nooit.quote:Op vrijdag 9 november 2018 15:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In principe reis ik mee met een groep sporters uit São Paulo (uit een van de semi-favelas), die eigen vervoer hebben. Nog nooit iets van ze gehoord over dat het fout ging, maar die berichten rondom de F1 aldaar maken me toch altijd wat zenuwachtig.
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 9 november 2018 15:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan zal het ook allemaal wel meevallen maar dan nog het advies om zo min mogelijk aan geld, sieraden, creditcards etc. mee te nemen, je weet nooit.
zolang het op uitnodiging is geen enkel probleemquote:Op vrijdag 9 november 2018 15:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat sowieso
Ik hoorde dat het op zich vrij veilig zou moeten zijn om een keer met ze mee die soort van favela (São Remo) in te gaan, omdat men daar over het algemeen niks doet met mensen die ze respecteren (wat zeker het geval is voor de coach van die sporters, en aangezien een van hen olympiër is ook voor de sporters zelf). Ben benieuwd, hoewel ik daar toch wel wat huiverig tegenover sta.
Maar wat heb je daar te zoeken dan, beetje aapjes kijken ?quote:Op vrijdag 9 november 2018 15:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat sowieso
Ik hoorde dat het op zich vrij veilig zou moeten zijn om een keer met ze mee die soort van favela (São Remo) in te gaan, omdat men daar over het algemeen niks doet met mensen die ze respecteren (wat zeker het geval is voor de coach van die sporters, en aangezien een van hen olympiër is ook voor de sporters zelf). Ben benieuwd, hoewel ik daar toch wel wat huiverig tegenover sta.
Naar m'n vriendin (daarom naar Brazilië) en naar een rollerskiwedstrijd van haar kijken (daarom Interlagos op 1-2 dagen)quote:Op vrijdag 9 november 2018 15:12 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Maar wat heb je daar te zoeken dan, beetje aapjes kijken ?
Ah oke, dacht dat je het over een soort toeristische tour door de ghetto had.quote:Op vrijdag 9 november 2018 15:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Naar m'n vriendin (daarom naar Brazilië) en naar een rollerskiwedstrijd van haar kijken (daarom Interlagos op 1-2 dagen)
die komt uit Rio? Tenminste waarom anders dat Botafogo logo of was jij dat nietquote:Op vrijdag 9 november 2018 15:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Naar m'n vriendin (daarom naar Brazilië) en naar een rollerskiwedstrijd van haar kijken (daarom Interlagos op 1-2 dagen)
Dat Botafogo-logo was ik ja, maar Botafogo vond ik al 6-7 jaar voor ik haar überhaupt kende leuk dus heeft daar niks mee te makenquote:Op vrijdag 9 november 2018 15:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
die komt uit Rio? Tenminste waarom anders dat Botafogo logo of was jij dat niet
OK, tot hier de sc dan maarquote:Op vrijdag 9 november 2018 15:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat Botafogo-logo was ik ja, maar Botafogo vond ik al 6-7 jaar voor ik haar überhaupt kende leuk dus heeft daar niks mee te maken
Daar zal hij nog wel iets rapper gaan dan nu denk ik. Alleen gaan Mercedes en Ferrari dan een stukkie snellerquote:Op vrijdag 9 november 2018 15:20 schreef beantherio het volgende:
Max gaat rap. Maar dat zal tijdens de kwalificatie ongetwijfeld wel anders zijn.
hopen op een beetje regen of nog beter op zondagquote:Op vrijdag 9 november 2018 15:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Daar zal hij nog wel iets rapper gaan dan nu denk ik. Alleen gaan Mercedes en Ferrari dan een stukkie sneller![]()
Dat zei hij inderdaadquote:Op vrijdag 9 november 2018 18:17 schreef Zorro het volgende:
Zei Vettel nou wat ik denk dat hij zei![]()
"Something around my feet. I'd be proud if it was what you think it is, but it's not"
Ja er zat een scheur in het olievat ofzo hele motor moest eruit. Zou binnen een kwartiertje wel op de baan zijn.quote:
364 dagen per jaar dusquote:Op vrijdag 9 november 2018 18:28 schreef theclansman het volgende:
[..]
Ja er zat een scheur in het olievat ofzo hele motor moest eruit. Zou binnen een kwartiertje wel op de baan zijn.
Ik zit vast in het verkeer in Dublin als het hier even regent ligt alles vast. Gvd
Van het zomer 5 dagen in Dublin geweest, waarvan maar één dag met wat miezer, daar gaat je theoriequote:
Ben er ook een paar dagen geweest, maar ik moet de stad nog zienquote:Op vrijdag 9 november 2018 19:11 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Van het zomer 5 dagen in Dublin geweest, waarvan maar één dag met wat miezer, daar gaat je theorie
Was ook wel een droge zomer...quote:Op vrijdag 9 november 2018 19:11 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Van het zomer 5 dagen in Dublin geweest, waarvan maar één dag met wat miezer, daar gaat je theorie
Hoe slecht het weer in Ierland is is zo overschat.quote:
ssshhhhtt er is een prgod aan het woord.quote:Op vrijdag 9 november 2018 23:12 schreef trein2000 het volgende:
Kameraad heeft net de ebattle gewonnen in de studio
Elke keer tappen in de herhaling op YouTubequote:
quote:Op vrijdag 9 november 2018 23:12 schreef potjecreme het volgende:
[..]
ssshhhhtt er is een prgod aan het woord.
Een topic starten met een ode aan hemquote:
Beste post van 2018!quote:Op vrijdag 9 november 2018 23:16 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Een topic starten met een ode aan hem
OMGquote:Op vrijdag 9 november 2018 23:12 schreef trein2000 het volgende:
Kameraad heeft net de ebattle gewonnen in de studio
Gá morgen aan beginnen en ik zal crash-O- lief aankijken voor gifjes van pr-godquote:
Komt morgen. #hebeenlevenbuitenFok!quote:
Een of andere pr-medewerker (m) van red bull die aantrekkelijk is en daarom blijkbaar vrij bekend. Ik kan mij hem niet herinneren, maar ik hoop dan ook altijd op dat kleine blonde meisje van red bullquote:Op zaterdag 10 november 2018 01:16 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Zo, voel ik mij even noob!!!
Wie is PR?
Daniel heeft zijn eigen pr godinquote:Op zaterdag 10 november 2018 03:49 schreef twiFight het volgende:
[..]
Een of andere pr-medewerker (m) van red bull die aantrekkelijk is en daarom blijkbaar vrij bekend. Ik kan mij hem niet herinneren, maar ik hoop dan ook altijd op dat kleine blonde meisje van red bull
Sluit maar achteraan in de rijquote:Op zaterdag 10 november 2018 14:58 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik zou die PR dude van Max gewoon doen. Getrouwd of niet getrouwd, boeit me niks.
Het biedt enige hoop dat Gasly met zijn Honda enkel achter de Ferrari's staat in de formule 1.5.quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:41 schreef Mothzor het volgende:
En zie hier weer wat een prut die Renault motor is
Totdat hij ook weer als 15e kwalificeert.quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het biedt enige hoop dat Gasly met zijn Honda enkel achter de Ferrari's staat in de formule 1.5.
Dat zullen we zien.quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Totdat hij ook weer als 15e kwalificeert.
Begrijp ik ook niks vanquote:Op zaterdag 10 november 2018 15:52 schreef Tinos85 het volgende:
Toch wel bijzonder dat Red Bull altijd zo laat pas naar buiten komt.
Terecht. Als die belhamels zich te goed voelen om met hun lampion op de dag des heren langs te komen verdienen ze een nat pak.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:27 schreef GM78 het volgende:
Terwijl de kinderen in de stromende regen, straks voor een gesloten deur staan met hun lampions![]()
Honda sneller dan Renault confirmedquote:
Hoeveel snoep zal er misgelopen worden door Max Verstappen ?quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:27 schreef GM78 het volgende:
Kaarsen aan, kacheltje aan en voetjes op de bank. Om straks heerlijk te genieten van de kwalificatie.
Terwijl de kinderen in de stromende regen, straks voor een gesloten deur staan met hun lampions![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2018 17:15 schreef CrashO het volgende:
[..]
Honda sneller dan Renault confirmed
Kimiquote:Op zaterdag 10 november 2018 17:55 schreef Peterselieman het volgende:
wat denken jullie, wordt het pole voor Vettel of voor Hamilton?
Hamilton denk ik.quote:Op zaterdag 10 november 2018 17:55 schreef Peterselieman het volgende:
wat denken jullie, wordt het pole voor Vettel of voor Hamilton?
ze staan nog in de pits, als enigequote:Op zaterdag 10 november 2018 18:01 schreef Sunri5e het volgende:
Vooral benieuwd naar hoe de Honda's het gaan doen.
Ik zie druppels op heli cameraquote:
Wij hebben Pr-godquote:
Daar liepen Dutchtrain en ik vorig jaar nog tussenquote:
zou een biertje voor me laten halenquote:
Toch zie ik 2 renaults Q2 niet eens halen en een Honda welquote:Op zaterdag 10 november 2018 18:13 schreef Sunri5e het volgende:
Honda een stuk minder dan in de trainingen
Ow doet ie goed die is nog beter als dat blondje van Lewisquote:Op zaterdag 10 november 2018 07:13 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Daniel heeft zijn eigen pr godin
https://goo.gl/images/bCwmpF
een renault op p11 met pal erachter een honda en de andere renault op p16 en op p17 pal erachter de andere honda.quote:Op zaterdag 10 november 2018 18:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
Man man, een Renault bovenaan en de Honda's kunnen al de pitbox sluiten.
25e keer op rij outqualifiedquote:Op zaterdag 10 november 2018 18:19 schreef Peterselieman het volgende:
Vandoorne is ook weer pijnlijk
Is dat een record?quote:
Kan bijna niet anders, volgens mij gewoon één van de slechtste f1 coureurs ooit. Heeft er echt niks te zoeken. Test rookies rijden hem vrijdag nog om de oren.quote:
Als je sinds 2016 kijkt zal dat je perceptie zijn inderdaad. Er zijn enorm veel slechtere coureurs geweest in de F1.quote:Op zaterdag 10 november 2018 18:22 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Kan bijna niet anders, volgens mij gewoon één van de slechtste f1 coureurs ooit. Heeft er echt niks te zoeken. Test rookies rijden hem vrijdag nog om de oren.
Inoue, Rossetquote:Op zaterdag 10 november 2018 18:25 schreef MAJESTICS het volgende:
[..]
Als je sinds 2016 kijkt zal dat je perceptie zijn inderdaad. Er zijn enorm veel slechtere coureurs geweest in de F1.
Ik kijk al sinds Jos, maar iemand die zovaak achter zijn teamgenoot zit heb ik nog niet gezien. In 2 jaar tijd geen één actie geweest waarvoor je op de banken staat. Als hij scoort zoals de vorige keer komt dat vooral doordat mannen uitvallen, problemen hebben of 2 pitstops extra maken waarna ze nog binnen 10 sec van Stoffel eindigen. Het spijt mij maar ik vind hem echt één van de meest slechtste f1 coureurs ooit. Daar gaan we niets aan missen en die zullen we ook nooit meer terugzien in de f1.quote:Op zaterdag 10 november 2018 18:25 schreef MAJESTICS het volgende:
[..]
Als je sinds 2016 kijkt zal dat je perceptie zijn inderdaad. Er zijn enorm veel slechtere coureurs geweest in de F1.
Die Sauber is gewoon erg goed, ik schat leclerc hoger in dan Ericsson maar ik moet nog zien of het wel zo'n talent is. Een andere coureur als teamgenoot had het misschien stukken beter gedaan.quote:Op zaterdag 10 november 2018 18:29 schreef vosss het volgende:
Ericsson laat maar weer eens zien dat Leclerc zwaar overrated is
2 tienden achter op Alonso is ook geen schande, terwijl Alonso uitblinkt in relatief snel zijn met een draak van een auto en Vandoorne zo'n coureur is die een bepaalde balans nodig heeft om snel te zijn. En dan heeft hij het ook nog vaak moeten doen met een auto waar echt iets mis mee was.quote:Op zaterdag 10 november 2018 18:25 schreef MAJESTICS het volgende:
[..]
Volgend jaar kan je dar goed zien met Kimi.quote:Op zaterdag 10 november 2018 18:30 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Die Sauber is gewoon erg goed, ik schat leclerc hoger in dan Ericsson maar ik moet nog zien of het wel zo'n talent is. Een andere coureur als teamgenoot had het misschien stukken beter gedaan.
Krijgt hij niet, FIA lievelingquote:Op zaterdag 10 november 2018 18:31 schreef Peterselieman het volgende:
Hamilton moet hiervoor wel een strafje krijgen
DSQ bij voorkeurquote:Op zaterdag 10 november 2018 18:31 schreef Peterselieman het volgende:
Hamilton moet hiervoor wel een strafje krijgen
Er zijn voor veel mindere blocks al gridpenalties uitgedeeldquote:Op zaterdag 10 november 2018 18:32 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Alsof Lewis een gridstraf krijgt
Ik weet het, Max ook al 2x dacht ik voor het hinderen in de kwali. Maar dit is Lewis en die straffen ze nooit.quote:Op zaterdag 10 november 2018 18:32 schreef beantherio het volgende:
[..]
Er zijn voor veel mindere blocks al gridpenalties uitgedeeld
Daarom misschien juist wel. Nu er niets meer op het spel staat om de aandacht weg te nemen van die 40 punten die hij dit jaar van de stewards kado heeft gekregen.quote:
Hier ook dik achterquote:Op zaterdag 10 november 2018 18:34 schreef CrashO het volgende:
Mercedes
Mijn streams lopen trouwens allemaal 3 minuten achter
[ afbeelding ]
Hm, dus of Hamilton nu wel of niet wordt gestraft, het is hoe dan ook niet goed. De stewards zitten nu met de handen in het haar.quote:Op zaterdag 10 november 2018 18:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Daarom misschien juist wel. Nu er niets meer op het spel staat om de aandacht weg te nemen van die 40 punten die hij dit jaar van de stewards kado heeft gekregen.
Het verrast mij vooral dat t voor de verandering ook nog in hun voordeel uitpakt.quote:Op zaterdag 10 november 2018 18:34 schreef Peterselieman het volgende:
Ferrari heeft iedereen verrast met de keuze voor softs
ric was toch ook sneller op de softs of niet?quote:Op zaterdag 10 november 2018 18:34 schreef Peterselieman het volgende:
Ferrari heeft iedereen verrast met de keuze voor softs
zij gingen op supersofts naar buiten, maar hebben na het eerste rondje direct gewisseld. Dat gaf ze net het voordeel op de rest dat ze nodig haddenquote:Op zaterdag 10 november 2018 18:35 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Het verrast mij vooral dat t voor de verandering ook nog in hun voordeel uitpakt.
Klopt, het is alleen goed als ze stelselmatig consequent en vooral eerlijk zijn, en daarvoor is het nu echt te laat.quote:Op zaterdag 10 november 2018 18:35 schreef MAJESTICS het volgende:
[..]
Hm, dus of Hamilton nu wel of niet wordt gestraft, het is hoe dan ook niet goed. De stewards zitten nu met de handen in het haar.
nope, was ook tragerquote:Op zaterdag 10 november 2018 18:36 schreef vosss het volgende:
[..]
ric was toch ook sneller op de softs of niet?
Dus die hebben alle 3 voordeel dan morgen.
Williams zal vanwege de motoren misschien niet klagenquote:Op zaterdag 10 november 2018 18:38 schreef trein2000 het volgende:
Dit is gewoon een dsq joh. Hij stuurt er gewoon op in
En zo krijg je altijd gelijk. Als ze hem nu straffen is het omdat hij toch al WK is, doen ze het niet is het vriendjespolitiek.quote:Op zaterdag 10 november 2018 18:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Daarom misschien juist wel. Nu er niets meer op het spel staat om de aandacht weg te nemen van die 40 punten die hij dit jaar van de stewards kado heeft gekregen.
Racelicentie innemen voor een jaar.quote:Op zaterdag 10 november 2018 18:38 schreef trein2000 het volgende:
quote:Op zaterdag 10 november 2018 18:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als die PR dude in beeld komt wel, dankzij de dames hier....
Mja. Het lijkt alsof hij dacht dat Sirotkin de buitenlijn zou houden en uit de weg wilde. Maar wel een vage move want niemand gaat buitenlangs inhalen daar. Hoe erg ik ook op Lewis haat vaak, ik denk niet dat hij een Williams in zijn anjer wilt en bewust een blokje deed.quote:Op zaterdag 10 november 2018 18:38 schreef trein2000 het volgende:
Inderdaad.quote:
Niet alle dames he?quote:Op zaterdag 10 november 2018 18:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij zal vast iets gedacht hebben, maar de actie is strafwaardig.quote:Op zaterdag 10 november 2018 18:40 schreef CrashO het volgende:
[..]
Mja. Het lijkt alsof hij dacht dat Sirotkin de buitenlijn zou houden en uit de weg wilde. Maar wel een vage move want niemand gaat buitenlangs inhalen daar.
jij moet heropgevoed wordenquote:
De buitenkant is de racelijn, wat dat betreft dus niet meer dan logisch dat Hamilton naar de binnenkant ging. Echter wel te laat en een gridstraf lijkt me terecht.quote:Op zaterdag 10 november 2018 18:40 schreef CrashO het volgende:
[..]
Mja. Het lijkt alsof hij dacht dat Sirotkin de buitenlijn zou houden en uit de weg wilde. Maar wel een vage move want niemand gaat buitenlangs inhalen daar.
quote:Op zaterdag 10 november 2018 18:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En zo krijg je altijd gelijk. Als ze hem nu straffen is het omdat hij toch al WK is, doen ze het niet is het vriendjespolitiek.
Ik heb gelijk omdat de beslissingen eerder in het seizoen duidelijk in zijn voordeel waren. Als hij geen straf krijgt is het duidelijk dat de stewards verblind door vaderlandsliefde zijn, als hij hem wel krijgt zegt het niks.quote:Op zaterdag 10 november 2018 18:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En zo krijg je altijd gelijk. Als ze hem nu straffen is het omdat hij toch al WK is, doen ze het niet is het vriendjespolitiek.
Vuurvlieg niet blijquote:Op zaterdag 10 november 2018 18:42 schreef CrashO het volgende:
Tag Heuer & Honda gewoon in Q1 terwijl alle 4 de renaults eruit liggen![]()
![]()
Yep, nu is de vraag of het een goede Q van Gasly of een slechte Q van Hartley is. Beetje van beiden denk ik.quote:
top strafquote:Op zaterdag 10 november 2018 18:42 schreef xFriendx het volgende:
Punten aftrekken van tussenstand bij hamilton zodat ie weer punten moet verzamelen voor de titel
Slechte Q van Magnussen die het weer laat liggen.quote:Op zaterdag 10 november 2018 18:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Yep, nu is de vraag of het een goede Q van Gasly of een slechte Q van Hartley is. Beetje van beiden denk ik.
Hamilton had niets te zoeken aan de binnenkant.quote:Op zaterdag 10 november 2018 18:42 schreef MAJESTICS het volgende:
[..]
De buitenkant is de racelijn, wat dat betreft dus niet meer dan logisch dat Hamilton naar de binnenkant ging. Echter wel te laat en een gridstraf lijkt me terecht.
dat deed hij niet echt lekkerquote:Op zaterdag 10 november 2018 18:38 schreef CrashO het volgende:
Beter gifje van die Lewis aktie:
[ afbeelding ]
Ook niets op de racelijn.quote:Op zaterdag 10 november 2018 18:45 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hamilton had niets te zoeken aan de binnenkant.
PR dude?quote:Op zaterdag 10 november 2018 18:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarom niet? Sirotkin komt volgas de bocht uit en rijdt dan, op snelheid, altijd aan de rechterkant van de baan. Hamilton had gewoon al eerder links moeten zitten.quote:Op zaterdag 10 november 2018 18:45 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hamilton had niets te zoeken aan de binnenkant.
Dus Hamilton zat fout. Straf lijkt me meer dan terecht.quote:Op zaterdag 10 november 2018 18:47 schreef MAJESTICS het volgende:
[..]
Waarom niet? Sirotkin komt volgas de bocht uit en rijdt dan, op snelheid, altijd aan de rechterkant van de baan. Hamilton had gewoon al eerder links moeten zitten.
In elk geval ook niet zo abrupt van lijn wisselen.quote:
Hij kan nog bij de stewards open en eerlijk zijn over zijn fout he.quote:Op zaterdag 10 november 2018 18:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dus Hamilton zat fout. Straf lijkt me meer dan terecht.
Maar dat is een Ferrari motor. Ik stelde oorspronkelijk ook dat de Honda enkel achter de Ferrari's stond in de F1.5.quote:Op zaterdag 10 november 2018 18:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Slechte Q van Magnussen die het weer laat liggen.
En dan is het niet meer strafwaardig?quote:Op zaterdag 10 november 2018 18:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij kan nog bij de stewards open en eerlijk zijn over zijn fout he.
Haha inderdaad.quote:Op zaterdag 10 november 2018 18:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij kan nog bij de stewards open en eerlijk zijn over zijn fout he.
Force India laat het ook liggen inderdaad.quote:Op zaterdag 10 november 2018 18:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Maar dat is een Ferrari motor. Ik stelde oorspronkelijk ook dat de Honda enkel achter de Ferrari's stond in de F1.5.
Toen hij de pit entry verliet en over het gras weer de baan op ging was dat reden voor de stewards om hem geen echte straf te geven.quote:Op zaterdag 10 november 2018 18:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dan is het niet meer strafwaardig?
Dat was vrij lachwekkend inderdaadquote:Op zaterdag 10 november 2018 18:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Haha inderdaad.
Ik hoop er zo op
Wat heeft Vettel misdaan?quote:Op zaterdag 10 november 2018 18:50 schreef tralalala het volgende:
Gridpenalty voor Vettel en Hamilton aub
Vergeet Renault, Williams en McLaren niet te noemen.quote:Op zaterdag 10 november 2018 18:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Force India laat het ook liggen inderdaad.
Dat was dan ook belachelijk.quote:Op zaterdag 10 november 2018 18:51 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Toen hij de pit entry verliet en over het gras weer de baan op ging was dat reden voor de stewards om hem geen echte straf te geven.
Renault is echt vaag, op sommige banen loopt dat ding echt voor geen meter terwijl totaal niet duidelijk is waarom.quote:Op zaterdag 10 november 2018 18:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vergeet Renault, Williams en McLaren niet te noemen.
Oh, niets dus.quote:
Mwah, niet uitzonderlijk. Charlie en de Stewards helpen hem gewoon al jaren en geen journalist die dat wil zien, dát is belachelijk.quote:Op zaterdag 10 november 2018 18:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat was dan ook belachelijk.
13 in een dozijn.quote:Op zaterdag 10 november 2018 18:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Public relations dude bij Red Bull waar vrouwen op schijnen te geilen
[ afbeelding ]
Nu boeit het nauwelijks tot niet, het kampioenschap is toch over. Voor de constructeurskampioenschap een beetje invloed.quote:Op zaterdag 10 november 2018 18:55 schreef Fir3fly het volgende:
Als Hamilton geen straf krijgt is dat weer een blamage.
Het boeit heel veel, de geloofwaardigheid van de stewards staat weer op het spel.quote:Op zaterdag 10 november 2018 18:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nu boeit het nauwelijks tot niet, het kampioenschap is toch over. Voor de constructeurskampioenschap een beetje invloed.
Is er geloofwaardigheid dan?quote:Op zaterdag 10 november 2018 18:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het boeit heel veel, de geloofwaardigheid van de stewards staat weer op het spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |