In RDR1 kon je ook al zo heerlijk vloeken op die beesten, gelukkig hebben ze dat er in gelatenquote:Op zaterdag 10 november 2018 19:25 schreef RickoKun het volgende:
Net tijdens het vissen in mijn reet geneukt door een cougar of een mountain lion.
lekker, net als in het echte leven door je vriendin met een strap onquote:Op zaterdag 10 november 2018 19:25 schreef RickoKun het volgende:
Net tijdens het vissen in mijn reet geneukt door een cougar of een mountain lion.
Dat vist retemoeilijkquote:Op zaterdag 10 november 2018 20:02 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
lekker, net als in het echte leven door je vriendin met een strap on
Bij Emmerald heb je grote vrij vlakke grasvelden. Daar lopen ook vaak herten rond. Als je ver van ze vandaan blijft staan ze gewoon stilletjes te grazen. Heel simpel om dan met een rifle met scope een headshot te maken. Ik gebruik dan de rolling block.quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:37 schreef alpeko het volgende:
Het jagen begint met behoorlijk tegen te staan en het speelt nogal een cruciale rol bij upgrades. Een bizon gaat bijv nog wel maar een perfect deer skin krijg ik niet voor elkaar. Beesten zijn te snel en schuw en als ik al een keer kan aanleggen schiet ik ze niet in 1x dood. Tips? Kun je niet ergens gewoon huiden kopen? Kost me uren dit
In je reet geneukt worden door een cougar is op zich nog net iets beter dan uitelkaar getrokken worden door een beer.quote:Op zaterdag 10 november 2018 19:25 schreef RickoKun het volgende:
Goede tip inderdaad.quote:Op zaterdag 10 november 2018 16:10 schreef MMaRsu het volgende:
Dat duurt nog langer. Als je die legendary buck afknalt krijg je een trinket die de kwaliteit van de skins verbeterd met 1 ster. Gewoon afschieten met een sniper rifle dat werkt over het algemeen goed.
Inderdaad. Ik heb m’n eerste playthrough niks gejaagd of geupgrade en het was alsnog prima te doen allemaal.quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je hoeft geen upgrades te doen, is echt niet nodig.
Jaag de dieren omdat je het leuk vind.
Gebruik dead eye en het wapen wat je moet gebruiken. easy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
Total completion op 44,3% en story op 37%quote:Op zondag 11 november 2018 08:29 schreef LTVDK het volgende:
Op hoeveel 'total completion' zitten jullie? Ik zit nu op 87%.
Stranger missies, wapens, welke dieren je ontdekt en nog meer van zulke dingen tellen allemaal mee bij dat percentage geloof ik.quote:Op zondag 11 november 2018 09:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Total completion op 44,3% en story op 37%
Beetje raar, zou verwachten dat story hoger zou zijn dan total completion, want al die shit met vissen en jagen doe ik nauwelijks tot niet zegmaar en kaartjes van sigaretten verzamelen en meer van zulks ook niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
Zie vorige post. Zoveel heb ik niet volgens mij.quote:Op zondag 11 november 2018 09:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stranger missies, wapens, welke dieren je ontdekt en nog meer van zulke dingen tellen allemaal mee bij dat percentage geloof ik.
Mja geen idee hoe het berekend wordt allemaal, zal vast wel een bepaald soort logica achter zittenquote:Op zondag 11 november 2018 09:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Zie vorige post. Zoveel heb ik niet volgens mij.
Ik ga er van uit dat dat ding voor een dag gewoon 24 uur telt.quote:Op zondag 11 november 2018 09:08 schreef vosss het volgende:
Die 2d telt xbox dat als 24h per d of als 12h?
Ergo, zit ik er 53 uur en 5 minuten in of 29 uur en 5 minuten in? Misschien een domme vraag, maar ik ben geen consolegamer dus ik weet dit niet
Dan ga ik op zeker over de 100 uur heen lijkt me.quote:Op zondag 11 november 2018 09:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat dat ding voor een dag gewoon 24 uur telt.
2de tv voor je vrouw kopen zodat ze haar kutseries op netflix kan kijken terwijl jij lekker de sheriff uithangtquote:
Die kijkt al netflix op de tablet😂quote:Op zondag 11 november 2018 10:58 schreef vosss het volgende:
[..]
2de tv voor je vrouw kopen zodat ze haar kutseries op netflix kan kijken terwijl jij lekker de sheriff uithangt
Heb precies hetzelfde. Ook de zin om New Austin te gaan verkennen heb ik niet echt. Gister wel, toen ging ik vol goede moed op m'n knol zitten en een stuk rijden om vervolgens tot de conclusie te komen dat er in principe niks meer te doen is.quote:Op zondag 11 november 2018 10:40 schreef Ruislip het volgende:
Verhaallijn uitgespeeld![]()
Moet wel zeggen dat de lol er daarna ook wel gauw af is, lang rijden voor nutteloze 'strangers' missies of het bijeenrapen van allerlei voorwerpen, wordt best snel vermoeiend.
Wel herkenbaar.quote:Op zondag 11 november 2018 10:40 schreef Ruislip het volgende:
Verhaallijn uitgespeeld![]()
Moet wel zeggen dat de lol er daarna ook wel gauw af is, lang rijden voor nutteloze 'strangers' missies of het bijeenrapen van allerlei voorwerpen, wordt best snel vermoeiend.
Na je eerste, succesvolle, bankroof verdien je pas echt flink.quote:Op zondag 11 november 2018 14:36 schreef Peejtur het volgende:
Hoe komen jullie zo snel aan zoveel geld? Ik heb elke keer erg weinig
De goldbar glitch benutten. Hiervoor had ik ook een schamele 220 dollar oidquote:Op zondag 11 november 2018 14:36 schreef Peejtur het volgende:
Er schijnt een glitch te zijn met goldbars, maar dat heb ik niet gedaan. Haalt toch een beetje de beleving weg door op zo'n manier aan teveel geld te komen.quote:Op zondag 11 november 2018 14:36 schreef Peejtur het volgende:
Ik heb door steeds missies te doen nu zo'n 4300. Zit met de story nu op 35%. Niet veel maar kan er genoeg van kopen, en koop toch niet veel. Doe niet aan jagen en al die andere dingen verzamelen dus gewoon puur missies. Sommige mensen doen een glitch. Kan je 15k per keer verdienen. Ik heb dat gedaan maar heb snel weer een oude savegame opgepakt want is niks aan met zoveel geld. Verpest het hele spel voor mij. De struggle om aan geld te komen is deel van het spel.quote:Op zondag 11 november 2018 14:36 schreef Peejtur het volgende:
Ik heb het ook niet gedaan, maar achteraf had ik het misschien beter wel kunnen doen. Heb tot chapter 4 geloof ik bijna niks kunnen kopen.quote:Op zondag 11 november 2018 14:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Er schijnt een glitch te zijn met goldbars, maar dat heb ik niet gedaan. Haalt toch een beetje de beleving weg door op zo'n manier aan teveel geld te komen.
Door missies te spelen begin je met name vanaf Chapter 3/4 meer geld te verdienen.
Mwah ik kan nu zorgeloos door de game nu de outlaw uithangen wanneer ik er zin in heb. Bounty staat me niet langer in de weg want die betaal ik lachend. Enige bounty die ik goed te doen vind is een eetbare bounty van melkchoco met kokosquote:Op zondag 11 november 2018 14:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Haalt toch een beetje de beleving weg door op zo'n manier aan teveel geld te komen.
Meh dat hoort gewoon bij de game en het verhaal. Anders slaat het nergens op dat je geld nodig zou hebben terwijl je met duizenden op straat loopt. Ik ergerde me dood in GTA IV door die shit. Dat Niko elke x zei I NEED MONEHH en ik gewoon zoveel duizend dollars had.quote:Op zondag 11 november 2018 14:42 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet gedaan, maar achteraf had ik het misschien beter wel kunnen doen. Heb tot chapter 4 geloof ik bijna niks kunnen kopen.
Maar wat moet je kopen dan? Een outfit? Wapens? Ik heb nu zonder glitch 4300 en zit in Chapter 3. Kan toch genoeg kopen als ik wil hoor.quote:Op zondag 11 november 2018 14:42 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet gedaan, maar achteraf had ik het misschien beter wel kunnen doen. Heb tot chapter 4 geloof ik bijna niks kunnen kopen.
Ieder zijn ding. Ik vind het vreselijk. Heb die glitch gedaan maar had er meteen spijt van. Waar ik eerst nog twijfelde om een trein te overvallen omdat ik geld nodig heb, dacht ik daar totaal niet meer aan na die glitch. Had toch al genoeg. Ook die bounty lachend betalen vond ik helemaal niks. Het haalde voor mij alle plezier weg. Ben verder gegaan met een oude savegame van voor de glitch.quote:Op zondag 11 november 2018 14:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mwah ik kan nu zorgeloos door de game nu de outlaw uithangen wanneer ik er zin in heb. Bounty staat me niet langer in de weg want die betaal ik lachend. Enige bounty die ik goed te doen vind is een eetbare bounty van melkchoco met kokos
Ieder zijn ding idd.quote:Op zondag 11 november 2018 14:48 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Ieder zijn ding. Ik vind het vreselijk. Heb die glitch gedaan maar had er meteen spijt van.
Bankroof is echt een missie? Want ben nu net begonnen aan chapter 3 en nog geen bankroof gehad. Wel trein.quote:Op zondag 11 november 2018 14:39 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Na je eerste, succesvolle, bankroof verdien je pas echt flink.
Anders moet je gebruik maken van gold glitches zoals Joosie200 gedaan heeft.
Wel 58 haha. Maar wel net geüpgraded enzo. Ben ook nog maar op 25%.quote:Op zondag 11 november 2018 14:41 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Ik heb door steeds missies te doen nu zo'n 4300. Zit met de story nu op 35%. Niet veel maar kan er genoeg van kopen, en koop toch niet veel. Doe niet aan jagen en al die andere dingen verzamelen dus gewoon puur missies. Sommige mensen doen een glitch. Kan je 15k per keer verdienen. Ik heb dat gedaan maar heb snel weer een oude savegame opgepakt want is niks aan met zoveel geld. Verpest het hele spel voor mij. De struggle om aan geld te komen is deel van het spel.
Dus gewoon missies spelen, of die glitch doen. Hoeveel heb jij nu dan?
Yup, er komt een moment dat je door een paar kampgenoten wordt uitgenodigd om samen een bank te beroven.quote:Op zondag 11 november 2018 14:53 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Bankroof is echt een missie? Want ben nu net begonnen aan chapter 3 en nog geen bankroof gehad. Wel trein.
Oww dan heb ik die gemist aangezien ik nu in 3 zit.quote:Op zondag 11 november 2018 15:26 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Yup, er komt een moment dat je door een paar kampgenoten wordt uitgenodigd om samen een bank te beroven.
Ik meen dat dit in chapter 2 was.
Weet alleen niet of het een main- of side mission is.
Ik kwam in ieder geval terug met meer dan 3K in da pocket.
Ik kan me vergissen; misschien is het chapter 3.quote:Op zondag 11 november 2018 15:30 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Oww dan heb ik die gemist aangezien ik nu in 3 zit.
Die missie komt pas in 3. Ik zit ook nog in 3, heb ook pas gisteren gehad.quote:Op zondag 11 november 2018 15:30 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Oww dan heb ik die gemist aangezien ik nu in 3 zit.
I dunno ik wil nog wel de legendary animals & fish daar scoren, en ben nu bezig met de epiloog.quote:Op zondag 11 november 2018 15:51 schreef Luppie0110 het volgende:
Snap niet waarom je pas na het uitspelen van de game naar New Austin gaat. Want na het uitspelen gaat de game snel vervelen en een nieuw stuk, vrij leeg, land verandert dat niet. Had liever nog wat missies in New Austin gespeeld. Begrijp dat vanuit Rockstar ook niet echt.
Die doet het alleen tijdens een storm.quote:Op zondag 11 november 2018 14:37 schreef StateOfMind het volgende:
Vandaag eigenlijk alleen maar geëxplored. Ik was op weg naar het noordoosten van de map, op weg naar de Dragic/Tesla missie, maar eenmaal aangekomen was het icoontje alweer verdwenen.
Dat hele gebied rond Annesburg en Van Horn was ik nog helemaal niet geweest. Evenals de bosrijke bergen in het oosten van Ambarino![]()
Bertram
Logisch ook natuurlijk, hij is gebaseerd op Nikola Tesla, en dat gebouw is natuurlijk de Wardenclyffe Tower.quote:Op zondag 11 november 2018 16:51 schreef J.Caesar het volgende:
[..]
Die doet het alleen tijdens een storm.
Buiten die twee vissen en drie landdieren is er bijna niks te vinden. Moet je bij dit screenshot ook kijken hoe leeg het is.quote:Op zondag 11 november 2018 16:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
I dunno ik wil nog wel de legendary animals & fish daar scoren, en ben nu bezig met de epiloog.
Ik denk dat het een placeholder voor RDR Online zal zijn? Als daar veel missies enzo te doen zijn zal het wel echt gruwelijk zijn. Is er al meer nieuws over RDR Online?
Ook alleen tussen 22:00 en 5:00quote:Op zondag 11 november 2018 16:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Logisch ook natuurlijk, hij is gebaseerd op Nikola Tesla, en dat gebouw is natuurlijk de Wardenclyffe Tower.
Klopt. Die mini games staan niet op de map. Beetje onhandig.quote:Op zondag 11 november 2018 17:29 schreef J.Caesar het volgende:
Ik mis overigens de blackjack mogelijkheid in Rhodes. Zou er wel moeten zijn....
Edit: zie dat het gewoon in de saloon is maar er geen BJ logo getoond wordt op de map.
ligt net buiten blackwater als ik mijn goed herinner.quote:Op zondag 11 november 2018 17:52 schreef -Kadesh- het volgende:
Ik heb nu nog maar 1 geel missie rondje op mijn map, maar die missie ligt in blackwater en als ik de grens oversteek heb ik meteen heel een kudde schietende mannetjes achter me aan. Als laatste heb ik de broer van een oude liefde terug gebracht.
Ja klopt, maar daar kan ik nog niet heen, want schietende mannetjes. En heel dat gebied is rood gekleurd omdat ik een bounty heb daar.quote:Op zondag 11 november 2018 17:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ligt net buiten blackwater als ik mijn goed herinner.
Je kan die regio ook binnensluipen via de rivier; dan kom je amper iemand tegen.quote:Op zondag 11 november 2018 17:57 schreef -Kadesh- het volgende:
[..]
Ja klopt, maar daar kan ik nog niet heen, want schietende mannetjes. En heel dat gebied is rood gekleurd omdat ik een bounty heb daar.
Via het water kan je gewoon naar die missie hoor. Je zou wel moeten want een andere manier is er niet.quote:Op zondag 11 november 2018 17:57 schreef -Kadesh- het volgende:
[..]
Ja klopt, maar daar kan ik nog niet heen, want schietende mannetjes. En heel dat gebied is rood gekleurd omdat ik een bounty heb daar.
Ja ok, thanksquote:Op zondag 11 november 2018 17:58 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Je kan die regio ook binnensluipen via de rivier; dan kom je amper iemand tegen.
Eenmaal daar is het natuurlijk wel oppassen geblazen.
Poker , 5 finger en domino wel.quote:Op zondag 11 november 2018 17:53 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Klopt. Die mini games staan niet op de map. Beetje onhandig.
Maar hier zou je kunnen kijken: https://rdr2map.com/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
quote:Op zondag 11 november 2018 21:47 schreef MMaRsu het volgende:
Post game spoiler!Zeker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |