abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183038678
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 10:39 schreef wonderer het volgende:
Ik voel me echt suf, maar het lukt me niet om konijnen te schieten. Ik knal die beesten van redelijk dichtbij door hun kop met een Small Game Arrow, maar ze staan altijd weer op en lopen weg. Echt te raar.
Ik gebruik de varmit rifle ervoor
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
  vrijdag 9 november 2018 @ 11:11:34 #52
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_183038763
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 10:58 schreef rival het volgende:

[..]

Ik schiet slangen ook met de varmint omdat het met de small arrows kutwerk is. Meestal blijven ze wel perfect. En als ze good worden lost mijn buck trinket dat vaak wel op gelukkig.

Alligators kan je ook perfect schieten met upgraded arrow.
Die trinket heb ik net. Moet je daar nog iets mee doen of gaat dat vanzelf, dat je meer kans hebt op een perfect pelt als je mis schiet?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_183038771
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 11:05 schreef theclansman het volgende:

[..]

Ik gebruik de varmit rifle ervoor
Dat. Ideaal voor al het kleinere grut, tot aan raccoons toe.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 9 november 2018 @ 11:12:19 #54
71919 wonderer
pi_183038773
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 10:58 schreef rival het volgende:
Al gebruik ik voornamelijk mijn rolling block rifle *O* O+

Wat is jullie favoriete wapen?
Ik gebruik meestal mijn double barreled shotgun maar ik moet hoognodig weer naar een gunsmith om eens te kijken of er iets beters te krijgen is.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_183038789
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 11:11 schreef wonderer het volgende:

[..]

Die trinket heb ik net. Moet je daar nog iets mee doen of gaat dat vanzelf, dat je meer kans hebt op een perfect pelt als je mis schiet?
Gaat vanzelf.
Maar de logica erachter snap ik nog niet helemaal. Soms worden 2 goods achter elkaar perfect. Soms weer 3x niks.
Maar 9 van de 10 perfect die ik naar good knal worden weer perfect bij het skinnen.
pi_183038801
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 11:12 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Dat. Ideaal voor al het kleinere grut, tot aan raccoons toe.
Wel kut als je ineens een panter tegen komt, niet beseft dat je met je varmint loopt, en denkt dat 1 headshot wel voldoende is :'( :D
pi_183038821
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 11:15 schreef rival het volgende:

[..]

Wel kut als je ineens een panter tegen komt, niet beseft dat je met je varmint loopt, en denkt dat 1 headshot wel voldoende is :'( :D
Of andersom, dat je a lang zoeken een 3 sterren klein beest ziet, en hem met je repeater naar de eeuwige jachtvelden schiet ipv met je varmint :'(
A murky, forgotten land.
  vrijdag 9 november 2018 @ 11:16:40 #58
71919 wonderer
pi_183038823
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 11:15 schreef rival het volgende:

[..]

Daarom altijd een tweede wapen meenemen... ;)

Hoewel het wel irritant is dat je elke keer als je van je paard stapt eerst moet checken of je alles wel bij je hebt omdat ie het tijdens het rijden terugstopt in het zadel |:(
pi_183038850
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 11:16 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Of andersom, dat je a lang zoeken een 3 sterren klein beest ziet, en hem met je repeater naar de eeuwige jachtvelden schiet ipv met je varmint :'(
Ik ben niet de enige dus :+
  vrijdag 9 november 2018 @ 11:22:41 #60
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_183038922
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 11:16 schreef wonderer het volgende:

[..]

Daarom altijd een tweede wapen meenemen... ;)

Hoewel het wel irritant is dat je elke keer als je van je paard stapt eerst moet checken of je alles wel bij je hebt omdat ie het tijdens het rijden terugstopt in het zadel |:(
helemaal als je een konijn een hert en een coyote tegenkomt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_183038966
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 11:18 schreef rival het volgende:

[..]

Ik ben niet de enige dus :+
:@
A murky, forgotten land.
pi_183039161
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 november 2018 11:03 schreef Farenji het volgende:
Gisteren liep ik eerst in een hinderlaag van een bende hillbillies, die me van mijn paard schoten. Mijn paard vluchtte weg. Ik had alleen mijn pistool en vluchtte dus ook maar weg, de bossen in. Nog maar net kunnen ontsnappen en ik kom bij een huis, waar ik stemmen hoorde. Ik liep naar binnen en zag een vader en zoon die in een vader en zoon discussie zaten. Ik verstopte me achter een muurtje maar de zoon die naar zijn kamer liep zag me, hij vluchtte en de vader begon tegen me te schreeuwen, "wat doe je in mijn huis?!" en meer van dat soort onzin. Hij trok een gun dus ik schoot hem voor z'n harses. De zoon lag in z'n kamer onder z'n bed te jammeren "laat me leven!!" maar ja, ik was er nu toch dus hij ging er ook aan. Ik het hele huis doorzoeken, vind ik letterlijk 12 cent en een homp brood.

Ik voel me nu echt heel erg slecht. ;(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_183039192
Wat wapens betreft, Billy Midnights pistol gebruik ik vaak voor herten, varmint voor konijnen en de Rolling Block als het een veraf schot is (tip je kan ook de bolt action met een scope uitrusten, is ook een geduchte klant)
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_183039215
Er was ergens in St. Denis toch een NPC/Stranger, waarbij je een groot deel van je geld definitief kwijt kon raken?
A murky, forgotten land.
  vrijdag 9 november 2018 @ 11:38:38 #65
268260 Dr.Mikey
pi_183039233
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 11:37 schreef StateOfMind het volgende:
Er was ergens in St. Denis toch een NPC/Stranger, waarbij je een groot deel van je geld definitief kwijt kon raken?
ja die lokt je van psst wanna earn some money ? vervolgens loop je met hem mee en slaat zijn handlanger je van achter op je kop.
R.I.P DTS.
pi_183039283
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 november 2018 11:38 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

ja die lokt je van psst wanna earn some money ?
Geen idee. Er stond me iets van bij en er staan nu 3 Stranger vraagtekens op de map. En ik wil niet een groot deel van mijn oneerlijk verdiende doekoe kwijtraken :{
A murky, forgotten land.
  vrijdag 9 november 2018 @ 11:42:22 #67
268260 Dr.Mikey
pi_183039319
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 11:41 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Geen idee. Er stond me iets van bij en er staan nu 3 Stranger vraagtekens op de map. En ik wil niet een groot deel van mijn oneerlijk verdiende doekoe kwijtraken :{
is geen stranger is een random event.
R.I.P DTS.
pi_183039340
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 november 2018 11:42 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

is geen stranger is een random event.
Ah okee, maar op het moment dat die je aanspreekt, kun je er ook voor kiezen er niet op in te gaan?
A murky, forgotten land.
  vrijdag 9 november 2018 @ 11:45:58 #69
268260 Dr.Mikey
pi_183039385
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 11:43 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ah okee, maar op het moment dat die je aanspreekt, kun je er ook voor kiezen er niet op in te gaan?
ja ik ben er voor afgestapt en dan moet je hem specifiek volgen naar een steegje
denk dat je gewoon voorbij kan rijden /lopen zonder gevolgen.
R.I.P DTS.
pi_183039393
Top ^O^
A murky, forgotten land.
  vrijdag 9 november 2018 @ 11:58:04 #71
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183039615
ze stolen bij mij 100 dollaronies
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183039680
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 november 2018 11:03 schreef Farenji het volgende:
Gisteren liep ik eerst in een hinderlaag van een bende hillbillies, die me van mijn paard schoten. Mijn paard vluchtte weg. Ik had alleen mijn pistool en vluchtte dus ook maar weg, de bossen in. Nog maar net kunnen ontsnappen en ik kom bij een huis, waar ik stemmen hoorde. Ik liep naar binnen en zag een vader en zoon die in een vader en zoon discussie zaten. Ik verstopte me achter een muurtje maar de zoon die naar zijn kamer liep zag me, hij vluchtte en de vader begon tegen me te schreeuwen, "wat doe je in mijn huis?!" en meer van dat soort onzin. Hij trok een gun dus ik schoot hem voor z'n harses. De zoon lag in z'n kamer onder z'n bed te jammeren "laat me leven!!" maar ja, ik was er nu toch dus hij ging er ook aan. Ik het hele huis doorzoeken, vind ik letterlijk 12 cent en een homp brood.

Ik voel me nu echt heel erg slecht. ;(
Dat is het huis dat ik gebruikt heb om 3 dagen lang in te campen terwijl ik over de gehele map wanted was.
  vrijdag 9 november 2018 @ 12:02:31 #73
71919 wonderer
pi_183039694
Ben in St Denis wel gevraagd om een donatie voor het vetarenenziekenhuis en ik stond daar naast die lock box met de optie Loot en het kostte me wel moeite om niet alles te jatten :')
pi_183039757
Ik zit nog in Chapter 2 :')
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_183039776
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 12:07 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik zit nog in Chapter 2 :')
Probeer je eerst allerlei dingen te voltooien voor je de story afwerkt?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')