waartegen .. dat vastbinden ?quote:Op donderdag 8 november 2018 16:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Hiske kan er wel tegen, maar voor hetzelfde geld had je er niet tegen gekunnen.
Gerrit heeft Shelly op haar voorhoofd geslagen.quote:Op donderdag 8 november 2018 16:50 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Voor d'r bek geslagen toch? Oh nee.
Hiske vond het maar wat leuk om Gerrit zijn vinger af te binden voor een kruisverhoor.quote:
quote:Op donderdag 8 november 2018 16:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hiske vond het maar wat leuk om Gerrit zijn vinger af te binden voor een kruisverhoor.
quote:Op donderdag 8 november 2018 16:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hiske vond het maar wat leuk om Gerrit zijn vinger af te binden voor een kruisverhoor.
Ik had : Striptopia.quote:Op donderdag 8 november 2018 16:54 schreef Jian het volgende:
Wat is dit nu weer voor TT![]()
Zullen we afspreken dat wanneer je kaapt je dat goed doet en anders gewoon op je vingertjes blijft zitten
Was je te laat Snelle Jelle?quote:Op donderdag 8 november 2018 16:54 schreef Jian het volgende:
Wat is dit nu weer voor TT![]()
Zullen we afspreken dat wanneer je kaapt je dat goed doet en anders gewoon op je vingertjes blijft zitten
En wie is dat dan?quote:Op donderdag 8 november 2018 16:54 schreef danaqui het volgende:
Agressief kutje hou niet van strippers zei ze net, tuulk niet vandaar dat ze bijna een orgasme kreeg van hier tot tokio
Klapschaats had lapo, maar die vrat uit z'n neus ofzoquote:Op donderdag 8 november 2018 16:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Was je te laat Snelle Jelle?
Kan alleen maar uit de hand lopen.quote:
quote:Op donderdag 8 november 2018 16:56 schreef sjampoeh het volgende:
ah shell is boos op de post v gerrit
Ja maar wie is er een agressief kutje dan?quote:Op donderdag 8 november 2018 16:55 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dat weet je best, je leest al lang mee
Precies. ik heb die TT zelfs nog 2x gewijzigd.. vanwege de tere zieltjes enzo..quote:Op donderdag 8 november 2018 16:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Klapschaats had lapo, maar die vrat uit z'n neus ofzo
quote:Op donderdag 8 november 2018 16:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Was je te laat Snelle Jelle?
Jessie zei dat, ik neem aan Jessie dan.quote:Op donderdag 8 november 2018 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar wie is er een agressief kutje dan?
Heb je ff ?quote:Op donderdag 8 november 2018 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Klapkutjequote:Op donderdag 8 november 2018 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahahahahaha Mijn voorspelling als rouwende weduwe komt uit. Nu is zei de gebeten hondquote:Op donderdag 8 november 2018 16:56 schreef sjampoeh het volgende:
ah shell is boos op de post v gerrit
Het blijft gokken soms hierquote:Op donderdag 8 november 2018 16:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Heb je ff ?
maar denk jess of brenda
Ze hoeft niet ver te fietsen.quote:Op donderdag 8 november 2018 16:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Lotus moest iets voor 5 uur opsturen.
Nah dan heb je nog 2 minuten doos.
jupquote:Op donderdag 8 november 2018 16:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahahahahaha Mijn voorspelling als rouwende weduwe komt uit. Nu is zei de gebeten hond
quote:Op donderdag 8 november 2018 16:58 schreef sjampoeh het volgende:
heeft gerrit, shell vd harses geramd ?
Je bent zo saai als je UI en net zo grappigquote:Op donderdag 8 november 2018 16:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klapkutje
Dat is de Zus van Schaats
Oh, was dat ook op de streams?quote:Op donderdag 8 november 2018 16:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent zo saai als je UI en net zo grappig
Ja netquote:Op donderdag 8 november 2018 17:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh, was dat ook op de streams?
Die ui kan echt niet meerquote:Op donderdag 8 november 2018 17:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh, was dat ook op de streams?
Whut? ze bellen toch voor een SM persoonquote:Op donderdag 8 november 2018 17:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jessie; Er zijn mensen die ervaringen ermee hebben met vastbinden he. Ik zeg het maar even.
Ze kan het prachtig uitbouwen.. de hele dag op bed, de komende 3 dagen nog migraine faken, richting Nominaties een mooie Show, nu ze de dekking van GG niet meer heeftquote:Op donderdag 8 november 2018 16:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]![]()
Geen idee of het opzet was of per ongeluk, maar Shelly is nogal pissig en Jessie vond het niet normaal meer.
[ afbeelding ]
Merel vroeger ook zei ze.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jessie is ook wel eens vastgebonden.
Dat gaat erover dat Hiske vastgebonden werd. Dat mensen daar nare ervaringen mee kunnen hebben.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Whut? ze bellen toch voor een SM persoon
quote:Op donderdag 8 november 2018 17:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze kan het prachtig uitbouwen.. de hele dag op bed, de komende 3 dagen nog migraine faken, richting Nominaties een mooie Show, nu ze de dekking van GG niet meer heeft
Dat is precies waar het die snol om gaat. Ze heeft de verkeerde gekozen. Jammer danquote:Op donderdag 8 november 2018 17:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat Shelly gister tegen Ger zei vond ik nog het meest treffend:
"Als ik destijds niet jou kant gekozen had , mar die van Mike en Sjon.. Dan had ik nu een boomhut gehad"
De ironie.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jesse: Ik wil wel een SM stripster die alle mannen kapot slaat.
Waarom zou ze? Beter gaat het niet worden. Erover klagen helpt nietquote:Op donderdag 8 november 2018 17:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hoe zou het trouwens met die versleten heup van Jessie gaan, je hoort haar er helemaal
niet meer over
Wil hier niet mee ge ge ge geassocieerd worden?quote:Op donderdag 8 november 2018 17:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
A3 komt zich excuseren, hij heeft hoofdpijn en gaat naar bed.
Die hoofdpijn is zijn eigen schuld.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wil hier niet mee ge ge ge geassocieerd worden?
Klopt.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wil hier niet mee ge ge ge geassocieerd worden?
Hoezo, stond hij ook te dicht bij Gerrit in de buurt?quote:Op donderdag 8 november 2018 17:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die hoofdpijn is zijn eigen schuld.
Wie is GG ?quote:Op donderdag 8 november 2018 17:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze kan het prachtig uitbouwen.. de hele dag op bed, de komende 3 dagen nog migraine faken, richting Nominaties een mooie Show, nu ze de dekking van GG niet meer heeft
quote:Op donderdag 8 november 2018 17:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"Zat ik nog maar vastgebonden"
Nee,maar dat zegt hij over ziektes ook.Dat koppel ik even.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hoezo, stond hij ook te dicht bij Gerrit in de buurt?
quote:Op donderdag 8 november 2018 17:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"Zat ik nog maar vastgebonden"
Ah ja natuurlijk.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nee,maar dat zegt hij over ziektes ook.Dat koppel ik even.
Wat een gelul dat was een geintje en Hiske zag er de lol ook van in.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat gaat erover dat Hiske vastgebonden werd. Dat mensen daar nare ervaringen mee kunnen hebben.
Groundhog Dayquote:Op donderdag 8 november 2018 17:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Voor jou is elke dag een nieuwe dag
quote:Op donderdag 8 november 2018 17:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jesse buiten haar huisje is niet echt een verbetering met Jesse in haar huisje
Ja dat zei Hiske zelf ook even later.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een gelul dat was een geintje en Hiske zag er de lol ook van in.
Noem eens namenquote:Op donderdag 8 november 2018 17:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jessie wilde haar even een trauma aanpraten.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja dat zei Hiske zelf ook even later.
Toen ze in de bosjes lag en een SM stripper beldequote:Op donderdag 8 november 2018 17:07 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Jessie wilde haar even een trauma aanpraten.
Nee bij His in haar blokhutquote:Op donderdag 8 november 2018 17:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Toen ze in de bosjes lag en een SM stripper belde
Let een keertje op Shelley natuurlijk.quote:
Brandon vanmiddag ook een sneer over Lotus . dat alles bij haar komt aanwaaien.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:08 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Kijk uit lotus! Chipsvretende rancuneusjes gespot in je aura
Die is gewoon weer aan het stoken.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:07 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Jessie wilde haar even een trauma aanpraten.
Plaatsvervangende schaamte en vernedering.... meer kun je van die lui niet lerenquote:Op donderdag 8 november 2018 17:09 schreef RiennevanPlus het volgende:
Hoe laat is dat spetterend SM feestje dan? Misschien leren we nog iets van die mafjes daar
Die gingen varenquote:
Bondage technieken hebben wel mijn interesse.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:09 schreef RiennevanPlus het volgende:
Hoe laat is dat spetterend SM feestje dan? Misschien leren we nog iets van die mafjes daar
Die hadden baarden.quote:
De Friesche touwslagerij.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Bondage technieken hebben wel mijn interesse.
Dat is waar! Dacht misschien heel misschien gebeurde een wonder.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Plaatsvervangende schaamte en vernedering.... meer kun je van die lui niet leren
quote:
En lotus die hem weer een kans bood om ook wat in te "lallen" (tja zingen was t niej)quote:Op donderdag 8 november 2018 17:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Brandon vanmiddag ook een sneer over Lotus . dat alles bij haar komt aanwaaien.
Kan mooi zijn ja. Maar niet geschikt voor SBS6 kleuter gedoequote:Op donderdag 8 november 2018 17:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dan kun je beter een sessie bij Broeder FF aanvragenquote:Op donderdag 8 november 2018 17:12 schreef RiennevanPlus het volgende:
[..]
Dat is waar! Dacht misschien heel misschien gebeurde een wonder.
quote:
Daar kun je je laten filmen.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:13 schreef mario390 het volgende:
het gevt ook in Amersfoort Sm Studios dat is toch bijna in Laren of niet?
Ik zie ze er voor aan dat ze een zweep aan de muur hangen en Hiske er tegen aan slaan.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
de mannelijke stripper is voor Timquote:Op donderdag 8 november 2018 17:15 schreef Jemoederniet het volgende:
Waarom nou weer een mannelijke en een vrouwelijke stripper?
Of SM strippers?
Het is toch een mannenavond?
Bestel gewoon twee leuke meiden.
quote:Op donderdag 8 november 2018 17:15 schreef RiennevanPlus het volgende:
[..]
Ik zie ze er voor aan dat ze een zweep aan de muur hangen en Hiske er tegen aan slaan.
188 nummerinfo is best prijzig.quote:
Bestel lekker Chinees eten. Dan zijn de mannen echt blijquote:Op donderdag 8 november 2018 17:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
188 nummerinfo is best prijzig.
dat zeg ik al,en mannen nur met maskquote:Op donderdag 8 november 2018 17:17 schreef mazaru het volgende:
Vrouwelijke stripper wordt moeilijk. Die willen niet op tv komen
100 cent per minuut.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
188 nummerinfo is best prijzig.
Kan jij me uitleggen dan wat een SM stripper isquote:Op donderdag 8 november 2018 17:17 schreef mazaru het volgende:
Waarom is dat moeilijk? Een SM stripper draagt toch een masker?
Is Broeder FF niet in retraite?quote:Op donderdag 8 november 2018 17:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan kun je beter een sessie bij Broeder FF aanvragen
Volgens mij hebben ze dat zelf al gedaan, hadden ze het wel over in elk geval.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Bestel lekker Chinees eten. Dan zijn de mannen echt blij
Bierproeverij gaat ook al niet door.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maareh... Strippers zonder alcohol?
Of is het vandaag een gedoogdag ?
en 250 ex btw per stripperquote:
Oh dit is een extraquote:Op donderdag 8 november 2018 17:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze dat zelf al gedaan, hadden ze het wel over in elk geval.
quote:Op donderdag 8 november 2018 17:18 schreef RiennevanPlus het volgende:
[..]
Is Broeder FF niet in retraite?
LOL Nee, maar ik zag iemand voor me met een leren pakje en een zweepje met zo'n Zorro masker op die zich uit gaat kledenquote:Op donderdag 8 november 2018 17:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan jij me uitleggen dan wat een SM stripper is
Dat is wel leuk een mannelijke stripper,mits hij mooie billen heeft.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:15 schreef Jemoederniet het volgende:
Waarom nou weer een mannelijke en een vrouwelijke stripper?
Of SM strippers?
Het is toch een mannenavond?
Bestel gewoon twee leuke meiden.
En die zichzelf slaat.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
LOL Nee, maar ik zag iemand voor me met een leren pakje en een zweepje met zo'n Zorro masker op die zich uit gaat kleden
Nou dat kunnen strippers ook zonder iemand pijn te doen.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
LOL Nee, maar ik zag iemand voor me met een leren pakje en een zweepje met zo'n Zorro masker op die zich uit gaat kleden
Goffer ik had net breed ingekocht en dan kijken of ik dezelfde had en pro actief kon mee doen..quote:Op donderdag 8 november 2018 17:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Bierproeverij gaat ook al niet door.
Wil U me nuquote:Op donderdag 8 november 2018 17:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die krijg je er gratis bij als je het dagmenu besteld.
Het gaat er juist om dat ze de mannen juist wel pijn doen.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat kunnen strippers ook zonder iemand pijn te doen.
met een drankje graag.quote:
Maar Een Broeder niet, zijn eerste behoefte is "God dienen" hahaha dat kun je invullen zoals je wilt ( lachend)quote:Op donderdag 8 november 2018 17:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Ook in retrâite heb je recht op eerste levensbehoeftes.
Een echte sadist zou dat verbieden wanneer iemand dat fijn vindt.quote:
Gisteren was dat nog humor en deden vrienden dat met elkaarquote:Op donderdag 8 november 2018 17:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het gaat er juist om dat ze de mannen juist wel pijn doen.
Rotwijven.
quote:Op donderdag 8 november 2018 17:21 schreef RiennevanPlus het volgende:
[..]
Maar Een Broeder niet, zijn eerste behoefte is "God dienen" hahaha dat kun je invullen zoals je wilt ( lachend)
Hij is druk hoor,hij gaat bouwen.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:21 schreef Jian het volgende:
Erik zit alweer volop te gapen, hij dondert zowat om. Echt een aanwinst die man
Dat geloof ik niet zoquote:Op donderdag 8 november 2018 17:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Rotwijven.
ik heb en meesteres gevonden vor gerit mag ik dat posten?quote:Op donderdag 8 november 2018 17:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Rotwijven.
Scherp weer Broeder.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een echte sadist zou dat verbieden wanneer iemand dat fijn vindt.
Ik denk het nietquote:Op donderdag 8 november 2018 17:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb en meesteres gevonden vor gerit mag ik dat posten?
Het zijn altijd die grote die vooraan staan .quote:Op donderdag 8 november 2018 17:21 schreef 5thencounter het volgende:
Wéér Dellie op de Stripperstoel.. die is toch al geweest?
Ik heb gisteren niks meegekregen, maar dit is wat ze vandaag zeiden.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gisteren was dat nog humor en deden vrienden dat met elkaar
Tuurlijkquote:Op donderdag 8 november 2018 17:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 november 2018 17:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tuurlijk
ff spoileren , top !
Echt verschrikkelijk slecht dit. Maken ze er een vrouwenavond van. Kost geen drol joh.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:22 schreef schizolientje het volgende:
dieptepunt, ze kunnen alleen maar een mannelijke politie act doen en Brenda zegt dat ze dan Shelly op de stoel moeten zetten. Misselijkmakend zootje
Zelf halen ze dat nietquote:Op donderdag 8 november 2018 17:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Erik en Joa vinden de dag een zesje.
Doe maar niet.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
Het is gewoon not done.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat is wat Jessie en Brenda willen.
Ik heb er geen verstand van hoe dat gaat.
Kan je in DM vragenquote:
Kinderachtig is hetquote:Op donderdag 8 november 2018 17:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb er sowieso niks mee met strippers gedoe en zo.
Geen etenquote:Op donderdag 8 november 2018 17:27 schreef Jemoederniet het volgende:
Mannenavond.
Geen bier. Geen vrouwen.
Dat ! En Shell heeft al zo'n hoofdpijn......quote:Op donderdag 8 november 2018 17:27 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik zit net te luisteren en die Brend zei dat die gast zei dat 1 persoon een op de stoel mag en wie het mag zijn. Zij zei dan dat het Shelley moest zijn. Nou, er werd niets gevraagd, ze stelde het meteen zelf voor. Smerig wijf.
Alles op, alles weg......quote:
Brendan is er ook bij geweest.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Cris tegen Brenda:
Wat ben je nu aan het doen, er staat een Man bij !!
Brenda: Ja, maar die weet van alles.
( jeff... man)
Bingo!quote:Op donderdag 8 november 2018 17:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Brendan is er ook bij geweest.
Het ziet ernaar uit dat eigenlijk de musketiers gepakt moeten worden.
Dat!quote:Op donderdag 8 november 2018 17:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Mannenavond en die smerige wijven laten het allemaal om hun draaien.
Ik ook niet meer.quote:
Ja echt wel.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:31 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Het is om te janken dit hoe slecht
Van Duracell knijn ook altijd afgevraagd wat voor geslacht die hadquote:Op donderdag 8 november 2018 17:31 schreef Jemoederniet het volgende:
Hoort Brandon ook bij de vrouwen? Die zit er met zijn neus bovenop.
Ik had er al genoeg van, dacht misschien wordt het nog iets, maar wat vreselijk.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:31 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Het is om te janken dit hoe slecht
Slaat ook allemaal nergens op wat er nu gedaan wordt Van die mannen niet en van die vrouwen niet. En dan Merel dat ze van de finance af wil stappen. Die lult het straks wel door aan de yurt.quote:
Ik vergeet die zak elke keer. Wat een onzichtbaar figuur.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:31 schreef ThunderBitch het volgende:
Die Brendan is ook aan het zoeken geweest naar mogelijkheden.
... of was hij gewoon aan het spioneren?
Begrijpelijk.. wéér zo'n danslulletje die op Dellie gaat zitten.. kosten ¤250.. Lol, null, comma, nullquote:
Hij kan daar beter een orgel gaan bouwen. De drank heeft ie al. Als ie er dan voor gaat zitten hebben ze het eerste utopia drankorgel. win-win situatie .....quote:
Oh is dat zo? Merel heeft er toch niks mee gedaan nog. Hoe kan je er dan mee stoppenquote:Op donderdag 8 november 2018 17:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Slaat ook allemaal nergens op wat er nu gedaan wordt Van die mannen niet en van die vrouwen niet. En dan Merel dat ze van de finance af wil stappen. Die lult het straks wel door aan de yurt.
quote:Op donderdag 8 november 2018 17:33 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Hij kan daar beter een orgel gaan bouwen. De drank heeft ie al. Als ie er dan voor gaat zitten hebben ze het eerste utopia drankorgel. win-win situatie .....
Brandon zie je ook haast nooit in de uitzending.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vergeet die zak elke keer. Wat een onzichtbaar figuur.
quote:Op donderdag 8 november 2018 17:33 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Hij kan daar beter een orgel gaan bouwen. De drank heeft ie al. Als ie er dan voor gaat zitten hebben ze het eerste utopia drankorgel. win-win situatie .....
Ik vind de vrouwen wel een tikkeltje erger.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Slaat ook allemaal nergens op wat er nu gedaan wordt Van die mannen niet en van die vrouwen niet. En dan Merel dat ze van de finance af wil stappen. Die lult het straks wel door aan de yurt.
quote:Op donderdag 8 november 2018 17:34 schreef schizolientje het volgende:
weet kristel nu ook de shelly op die stoel moet?????
Nooit en die kijk ik elke dagquote:Op donderdag 8 november 2018 17:34 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Brandon zie je ook haast nooit in de uitzending.
Oh even stoken weerquote:Op donderdag 8 november 2018 17:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Die hoorde het en zei: Alweer?
Brenda: Ja, nou en?
Het doet pijn om te zeggen... maar de Vrouwen komen in dit hele Utopia , al vanaf het begin, niet zo best over..quote:Op donderdag 8 november 2018 17:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik vind de vrouwen wel een tikkeltje erger.
Hadden de mannen moeten doen toen hun strippers hadden besteld, dan was het hek van de dam geweest.
Organiseren ze een mannendag, komt er uiteindelijk een peperdure stripper voor de vrouwen. Schiet mij maar lek.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Begrijpelijk.. wéér zo'n danslulletje die op Dellie gaat zitten.. kosten ¤250.. Lol, null, comma, null
Jah.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het doet pijn om te zeggen... maar de Vrouwen komen in dit hele Utopia , al vanaf het begin, niet zo best over..
Nee om haar na vandaag een leuke dag te geven. Schijnt dat ze door een van die knullen een bult op haar hoofd heeft gekregen.quote:
Oud wijf die Brandonquote:Op donderdag 8 november 2018 17:31 schreef Jemoederniet het volgende:
Hoort Brandon ook bij de vrouwen? Die zit er met zijn neus bovenop.
Hoeft niet met een hoofdletter hoor. Maar het is grotendeels KUTquote:Op donderdag 8 november 2018 17:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het doet pijn om te zeggen... maar de Vrouwen komen in dit hele Utopia , al vanaf het begin, niet zo best over..
Geloof je het zelf ze haat Shellyquote:Op donderdag 8 november 2018 17:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee om haar na vandaag een leuke dag te geven. Schijnt dat ze door een van die knullen een bult op haar hoofd heeft gekregen.
Ik snap het hele dwangmatige "Lach of ik Schiet" niet meer.. de laatste twee Geile Boys ligt iedereen nog vers...quote:Op donderdag 8 november 2018 17:36 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Organiseren ze een mannendag, komt er uiteindelijk een peperdure stripper voor de vrouwen. Schiet mij maar lek.
quote:Op donderdag 8 november 2018 17:40 schreef Co1967 het volgende:
Lach me kapot als de stripper Ivan is :-)
Het valt me ook op dat ook deze groep niet in staat lijkt om iets nieuws te verzinnen. Het is gewoon een slap aftreksel van uto 1, en dat was al om te janken.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik snap het hele dwangmatige "Lach of ik Schiet" niet meer.. de laatste twee Geile Boys ligt iedereen nog vers...
Zal wel weer moeten van Achter.. de komende twee weken is het weer Evenementen -Crisis dus dan maar weer de Platte Humor van stal
christelquote:Op donderdag 8 november 2018 17:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
FF een vraagje..
Wie van de vrouwen vinden jullie iets toevoegen aan het programma bij
1. TV maken
2. Utopiaanse gedachten uit dragen
3. Iets toevoegen aan het zijn van een groep
4. Persoonlijkheid
5. Streamplezier
Niemand, en bij de mannen net zo.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
FF een vraagje..
1. TV maken
4. Persoonlijkheid
5. Streamplezier
Nou.... als het goed gedaan wordt ....quote:Op donderdag 8 november 2018 17:41 schreef Bumfuzzle het volgende:
Ik vind het alleen al smerig klinken"sm meesteres"
quote:Op donderdag 8 november 2018 17:41 schreef Bumfuzzle het volgende:
Ik vind het alleen al smerig klinken"sm meesteres"
Bij wel vrouw en welk nummer moet ik beginnen?quote:Op donderdag 8 november 2018 17:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
FF een vraagje..
1. TV maken
4. Persoonlijkheid
5. Streamplezier
Jessyquote:Op donderdag 8 november 2018 17:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
FF een vraagje..
1. TV maken
4. Persoonlijkheid
5. Streamplezier
1. Jessequote:Op donderdag 8 november 2018 17:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Bij wel vrouw en welk nummer moet ik beginnen?
1. TV maken Lotusquote:Op donderdag 8 november 2018 17:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En de andere vier?
of 5 x Cristel?
Moet dit ?quote:Op donderdag 8 november 2018 17:44 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
1. TV maken Lotus
2. Utopiaanse gedachten uit dragen Christel
3. Iets toevoegen aan het zijn van een groep Christel
4. Persoonlijkheid Lotus
5. Streamplezier Lotus
quote:Op donderdag 8 november 2018 17:44 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
1. TV maken Lotus
2. Utopiaanse gedachten uit dragen Christel
3. Iets toevoegen aan het zijn van een groep Christel
4. Persoonlijkheid Lotus
5. Streamplezier Lotus
Lotusquote:Op donderdag 8 november 2018 17:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
FF een vraagje..
1. TV maken
4. Persoonlijkheid
5. Streamplezier
Ik mag haar wel. Ze loopt nergens voor wegquote:Op donderdag 8 november 2018 17:45 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
Schijnheilig wijf in de hut van shel en mike
En dat geloof jij?quote:Op donderdag 8 november 2018 17:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee om haar na vandaag een leuke dag te geven. Schijnt dat ze door een van die knullen een bult op haar hoofd heeft gekregen.
Ik ben al zo knapquote:Op donderdag 8 november 2018 17:46 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Niet verplicht maar als je het invult krijg je wel bonuspunten en gratis make over bij Brenda
Blijf dan maar bij Brenda uit de buurt.quote:
Ze dragen geen van allen iets bij, en TV maken doen ze alle 7quote:Op donderdag 8 november 2018 17:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
1. Jesse
2. Cristel / Lotus
3. Cristel / Hiske
4. Lotus
5. Lotus / Hiske
Juistquote:Op donderdag 8 november 2018 17:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Blijf dan maar bij Brenda uit de buurt.
Stemmingen komen eraan anders zie je ze er nietquote:Op donderdag 8 november 2018 17:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Brandon in de Yurt en Brenda Bij Shell en Lotus
echt, die is ook van haar voetstuk gevallen voor mij, gisteren met dat enorme geroddel, bahbahbahquote:Op donderdag 8 november 2018 17:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Die hoorde het en zei: Alweer?
Brenda: Ja, nou en?
Nou, mijn grens is ordinair en aso.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik mag haar wel. Ze loopt nergens voor weg
Het is Utopia he? Niet mijn wereldquote:Op donderdag 8 november 2018 17:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou, mijn grens is ordinair en aso.
Oja, en rancuneus niet te vergeten.
Utopia betekent toch niet bij voorbaat smerig asogedrag. Merel kan wat mij betreft ook gestolen worden. Doe mij maar Lotus.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is Utopia he? Niet mijn wereld
Dat is alleen maar omdat ze niet willen dat dat ding zwart word door roet.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:49 schreef Bumfuzzle het volgende:
Het wordt hoe langer hoe gekker.
Koop jij een open haard, gaat de fabrikant jou vertellen wat voor hout je erin mag gooien.
Ja daar geniet ik van.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Utopia betekent toch niet bij voorbaat smerig asogedrag.
Doen ze al een uur en Brandon's 6 was de laatste.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:51 schreef Soury het volgende:
Ze gaan een cijfer geven voor mannendag. Ik hoor al een 6
Behalve Lotus,de vrouwen komen wel over.Maar begrijp jij ze wel?quote:Op donderdag 8 november 2018 17:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik niet. Mag er best ook zien, maar dat wil niet zeggen dat ik die figuren leuk vind.quote:
Zelden tot nooit, is dat een vereiste?quote:Op donderdag 8 november 2018 17:51 schreef RiennevanPlus het volgende:
[..]
Behalve Lotus,de vrouwen komen wel over.Maar begrijp jij ze wel?
Ja,die snap ik ook niet.Dat ding is nutteloos.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:49 schreef Bumfuzzle het volgende:
Het wordt hoe langer hoe gekker.
Koop jij een open haard, gaat de fabrikant jou vertellen wat voor hout je erin mag gooien.
Dus de cijfers waren wat lagerquote:Op donderdag 8 november 2018 17:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Doen ze al een uur en Brandon's 6 was de laatste.
Sinds wanneer ben jij ook bijgedraaid, ik val van me stoel af.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze dragen geen van allen iets bij, en TV maken doen ze alle 7
Maar Lotis is de grootste Gluipkut op dit moment.. 1½ week vóór Nominatie bij Meik gaan slapen, een BoomVilla "krijgen" en er geen zák voor doen behalve giebelen en neukbaar opstellen
..
Lotis op 1
Niemand verplicht je om te kijken. Ik zie graag ruzie en herriequote:Op donderdag 8 november 2018 17:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik niet. Mag er best ook zien, maar dat wil niet zeggen dat ik die figuren leuk vind.
Ik begrijp ze niet hoor. Irritante ordinaire met zichzelf ingenomen gekkies.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:51 schreef RiennevanPlus het volgende:
[..]
Behalve Lotus,de vrouwen komen wel over.Maar begrijp jij ze wel?
Welnee, snap 9 van de 10 keer de vrouwen niet .quote:Op donderdag 8 november 2018 17:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zelden tot nooit, is dat een vereiste?
Tot op heden wel.Ik kan nog bijstellen.quote:
Pak an:quote:Op donderdag 8 november 2018 17:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tot op heden wel.Ik kan nog bijstellen.
Inderdaad... Wat zou mij de kleur van de binnenkant van een open haard kunnen verrotten? Al wordt hij roze... als het maar brandt.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is alleen maar omdat ze niet willen dat dat ding zwart word door roet.
Hij gaat echt niet stuk door andere brandmaterialen of afval hout.
Esthetisch verhaaltje onzin
Een relletje mag ik ook wel graag zien. Met veel huilen en haren trekken .quote:Op donderdag 8 november 2018 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Niemand verplicht je om te kijken. Ik zie graag ruzie en herrie
Het zou er nog bij moeten komen dat iemand me zou verplichten. Daarom kijk ik soms niet. Ruzie is leuk, maar zulke figuren hoeft voor mij niet. Mag ook wel een beetje fatsoen zijn.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Niemand verplicht je om te kijken. Ik zie graag ruzie en herrie
Heb ik bij mezelf ookquote:Op donderdag 8 november 2018 17:54 schreef RiennevanPlus het volgende:
[..]
Welnee, snap 9 van de 10 keer de vrouwen niet .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |