waartegen .. dat vastbinden ?quote:Op donderdag 8 november 2018 16:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Hiske kan er wel tegen, maar voor hetzelfde geld had je er niet tegen gekunnen.
Gerrit heeft Shelly op haar voorhoofd geslagen.quote:Op donderdag 8 november 2018 16:50 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Voor d'r bek geslagen toch? Oh nee.
Hiske vond het maar wat leuk om Gerrit zijn vinger af te binden voor een kruisverhoor.quote:
quote:Op donderdag 8 november 2018 16:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hiske vond het maar wat leuk om Gerrit zijn vinger af te binden voor een kruisverhoor.
quote:Op donderdag 8 november 2018 16:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hiske vond het maar wat leuk om Gerrit zijn vinger af te binden voor een kruisverhoor.
Ik had : Striptopia.quote:Op donderdag 8 november 2018 16:54 schreef Jian het volgende:
Wat is dit nu weer voor TT![]()
Zullen we afspreken dat wanneer je kaapt je dat goed doet en anders gewoon op je vingertjes blijft zitten
Was je te laat Snelle Jelle?quote:Op donderdag 8 november 2018 16:54 schreef Jian het volgende:
Wat is dit nu weer voor TT![]()
Zullen we afspreken dat wanneer je kaapt je dat goed doet en anders gewoon op je vingertjes blijft zitten
En wie is dat dan?quote:Op donderdag 8 november 2018 16:54 schreef danaqui het volgende:
Agressief kutje hou niet van strippers zei ze net, tuulk niet vandaar dat ze bijna een orgasme kreeg van hier tot tokio
Klapschaats had lapo, maar die vrat uit z'n neus ofzoquote:Op donderdag 8 november 2018 16:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Was je te laat Snelle Jelle?
Kan alleen maar uit de hand lopen.quote:
quote:Op donderdag 8 november 2018 16:56 schreef sjampoeh het volgende:
ah shell is boos op de post v gerrit
Ja maar wie is er een agressief kutje dan?quote:Op donderdag 8 november 2018 16:55 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dat weet je best, je leest al lang mee
Precies. ik heb die TT zelfs nog 2x gewijzigd.. vanwege de tere zieltjes enzo..quote:Op donderdag 8 november 2018 16:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Klapschaats had lapo, maar die vrat uit z'n neus ofzo
quote:Op donderdag 8 november 2018 16:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Was je te laat Snelle Jelle?
Jessie zei dat, ik neem aan Jessie dan.quote:Op donderdag 8 november 2018 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar wie is er een agressief kutje dan?
Heb je ff ?quote:Op donderdag 8 november 2018 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Klapkutjequote:Op donderdag 8 november 2018 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahahahahaha Mijn voorspelling als rouwende weduwe komt uit. Nu is zei de gebeten hondquote:Op donderdag 8 november 2018 16:56 schreef sjampoeh het volgende:
ah shell is boos op de post v gerrit
Het blijft gokken soms hierquote:Op donderdag 8 november 2018 16:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Heb je ff ?
maar denk jess of brenda
Ze hoeft niet ver te fietsen.quote:Op donderdag 8 november 2018 16:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Lotus moest iets voor 5 uur opsturen.
Nah dan heb je nog 2 minuten doos.
jupquote:Op donderdag 8 november 2018 16:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahahahahaha Mijn voorspelling als rouwende weduwe komt uit. Nu is zei de gebeten hond
quote:Op donderdag 8 november 2018 16:58 schreef sjampoeh het volgende:
heeft gerrit, shell vd harses geramd ?
Je bent zo saai als je UI en net zo grappigquote:Op donderdag 8 november 2018 16:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klapkutje
Dat is de Zus van Schaats
Oh, was dat ook op de streams?quote:Op donderdag 8 november 2018 16:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent zo saai als je UI en net zo grappig
Ja netquote:Op donderdag 8 november 2018 17:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh, was dat ook op de streams?
Die ui kan echt niet meerquote:Op donderdag 8 november 2018 17:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh, was dat ook op de streams?
Whut? ze bellen toch voor een SM persoonquote:Op donderdag 8 november 2018 17:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jessie; Er zijn mensen die ervaringen ermee hebben met vastbinden he. Ik zeg het maar even.
Ze kan het prachtig uitbouwen.. de hele dag op bed, de komende 3 dagen nog migraine faken, richting Nominaties een mooie Show, nu ze de dekking van GG niet meer heeftquote:Op donderdag 8 november 2018 16:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]![]()
Geen idee of het opzet was of per ongeluk, maar Shelly is nogal pissig en Jessie vond het niet normaal meer.
[ afbeelding ]
Merel vroeger ook zei ze.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jessie is ook wel eens vastgebonden.
Dat gaat erover dat Hiske vastgebonden werd. Dat mensen daar nare ervaringen mee kunnen hebben.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Whut? ze bellen toch voor een SM persoon
quote:Op donderdag 8 november 2018 17:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze kan het prachtig uitbouwen.. de hele dag op bed, de komende 3 dagen nog migraine faken, richting Nominaties een mooie Show, nu ze de dekking van GG niet meer heeft
Dat is precies waar het die snol om gaat. Ze heeft de verkeerde gekozen. Jammer danquote:Op donderdag 8 november 2018 17:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat Shelly gister tegen Ger zei vond ik nog het meest treffend:
"Als ik destijds niet jou kant gekozen had , mar die van Mike en Sjon.. Dan had ik nu een boomhut gehad"
De ironie.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jesse: Ik wil wel een SM stripster die alle mannen kapot slaat.
Waarom zou ze? Beter gaat het niet worden. Erover klagen helpt nietquote:Op donderdag 8 november 2018 17:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hoe zou het trouwens met die versleten heup van Jessie gaan, je hoort haar er helemaal
niet meer over
Wil hier niet mee ge ge ge geassocieerd worden?quote:Op donderdag 8 november 2018 17:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
A3 komt zich excuseren, hij heeft hoofdpijn en gaat naar bed.
Die hoofdpijn is zijn eigen schuld.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wil hier niet mee ge ge ge geassocieerd worden?
Klopt.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wil hier niet mee ge ge ge geassocieerd worden?
Hoezo, stond hij ook te dicht bij Gerrit in de buurt?quote:Op donderdag 8 november 2018 17:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die hoofdpijn is zijn eigen schuld.
Wie is GG ?quote:Op donderdag 8 november 2018 17:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze kan het prachtig uitbouwen.. de hele dag op bed, de komende 3 dagen nog migraine faken, richting Nominaties een mooie Show, nu ze de dekking van GG niet meer heeft
quote:Op donderdag 8 november 2018 17:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"Zat ik nog maar vastgebonden"
Nee,maar dat zegt hij over ziektes ook.Dat koppel ik even.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hoezo, stond hij ook te dicht bij Gerrit in de buurt?
quote:Op donderdag 8 november 2018 17:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"Zat ik nog maar vastgebonden"
Ah ja natuurlijk.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nee,maar dat zegt hij over ziektes ook.Dat koppel ik even.
Wat een gelul dat was een geintje en Hiske zag er de lol ook van in.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat gaat erover dat Hiske vastgebonden werd. Dat mensen daar nare ervaringen mee kunnen hebben.
Groundhog Dayquote:Op donderdag 8 november 2018 17:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Voor jou is elke dag een nieuwe dag
quote:Op donderdag 8 november 2018 17:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jesse buiten haar huisje is niet echt een verbetering met Jesse in haar huisje
Ja dat zei Hiske zelf ook even later.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een gelul dat was een geintje en Hiske zag er de lol ook van in.
Noem eens namenquote:Op donderdag 8 november 2018 17:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jessie wilde haar even een trauma aanpraten.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja dat zei Hiske zelf ook even later.
Toen ze in de bosjes lag en een SM stripper beldequote:Op donderdag 8 november 2018 17:07 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Jessie wilde haar even een trauma aanpraten.
Nee bij His in haar blokhutquote:Op donderdag 8 november 2018 17:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Toen ze in de bosjes lag en een SM stripper belde
Let een keertje op Shelley natuurlijk.quote:
Brandon vanmiddag ook een sneer over Lotus . dat alles bij haar komt aanwaaien.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:08 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Kijk uit lotus! Chipsvretende rancuneusjes gespot in je aura
Die is gewoon weer aan het stoken.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:07 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Jessie wilde haar even een trauma aanpraten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |