Verkeerde account klaas. Oepsquote:Op woensdag 7 november 2018 21:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zeg niets walgelijks
Louter feiten
Selectie van ajax is zes miljard waard
harvard
Nog steeds geen medicatie zie ik.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zeg niets walgelijks
Louter feiten
Selectie van ajax is zes miljard waard
harvard
Ik zei alleen dat mensen "niet zo" tegen HMF moesten doen. Jij maakt er meteen een volledige soap van. Erg hautain en denigrerend. Nu je werkt ben je opeens "het mannetje" en kun je zomaar iedereen op zijn plek zetten. Nou LR, Chapeau hoor. Chapeau.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geef je toch antwoord, sjongejonge.
ik wilde precies zeggen wat gijp nu zegtquote:Op woensdag 7 november 2018 21:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is lastiger dan je op het eerste oog zou zeggen. Maar alleen kenners zoals klaas zien dit.
Lans is een goed mens, dat zie je meteen.:)quote:Op woensdag 7 november 2018 21:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat mensen "niet zo" tegen HMF moesten doen. Jij maakt er meteen een volledige soap van. Erg hautain en denigrerend. Nu je werkt ben je opeens "het mannetje" en kun je zomaar iedereen op zijn plek zetten. Nou LR, Chapeau hoor. Chapeau.
Ik vind je leuker toen je nog niet zo een rijke tata was.
LR is idd behoorlijk arrogant geworden sinds hij zo'n landmeterstokje mag vasthouden.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat mensen "niet zo" tegen HMF moesten doen. Jij maakt er meteen een volledige soap van. Erg hautain en denigrerend. Nu je werkt ben je opeens "het mannetje" en kun je zomaar iedereen op zijn plek zetten. Nou LR, Chapeau hoor. Chapeau.
Jullie swingen met elkaar he?quote:Op woensdag 7 november 2018 21:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lans is een goed mens, dat zie je meteen.:)
je bent gewoon jaloers dat jij geen 3-kleuren space wagon rijdtquote:Op woensdag 7 november 2018 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
LR is idd behoorlijk arrogant geworden sinds hij zo'n landmeterstokje mag vasthouden.
Je richtte je post op iemand die HMF aansprak op zijn "Smerige tyfusjoden" o.i.d.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Space wagon is ook echt een automotive marketingterm van eind jaren 90.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:58 schreef Adames het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers dat jij geen 3-kleuren space wagon rijdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |