Hebben jullie geen echte banketbakker ergens die lekkere taarten heeft?quote:
Geweest inmiddels. Zou normaal ook mijn voorkeur hebben (zelf bakken nog meer) maar ik had zo weinig zin in gedoe.quote:Op woensdag 7 november 2018 15:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Hebben jullie geen echte banketbakker ergens die lekkere taarten heeft?
Hoe laat verwachtte jij ons ook alweer?quote:Op woensdag 7 november 2018 16:06 schreef Lonaa het volgende:
Anywee, ik heb een klein appeltaartje, 2 stukken pepernootcheessecake en 2 chocoladetaart punten.
Rond een uur of 8.quote:Op woensdag 7 november 2018 16:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe laat verwachtte jij ons ook alweer?
Die wil ik wel.quote:Op woensdag 7 november 2018 16:13 schreef borisz het volgende:
Je kan ook zo'n taart nemen Loona![]()
[ afbeelding ]
Dat is voor VMBO'ers die 15 worden.quote:Op woensdag 7 november 2018 16:13 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 7 november 2018 16:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat is voor VMBO'ers die 15 worden.
ach ik voel me niet aangevallen en weet dat ik zeker tikkend de nodige maak, schrijf ik op de hand is het minder, ik erger me meer aan het feit dan mensen NA zeggen als ze naar bedoelen od MEN ipv m'n der ipv d'r dat soort dingen...dt denk ik vaak soit, het leest hezelfde ofzo (mijn mankement)quote:Op woensdag 7 november 2018 16:30 schreef AnneX het volgende:
Écht, met alle d/t fouten hier, daar en overal, begin ik zelf te aarzelen.
Eerste regel op een site: “ben je verbaasT...” en dat ik mij dan van de wijs laat brengen over wat er staat![]()
Affijn, met de schorre stem vanavond weer niet zingen, helaasch, want kerstliedjes staan op de agenda.
En..en...en...we staan in Paradisoin januari.
Plan van aanpak?quote:Op woensdag 7 november 2018 16:40 schreef Lonaa het volgende:
Degene van buurtbemiddeling die over onze zaak gaat lijkt me capabel. En vriendelijk.
omkopen met taartquote:
Maar gaat het wel een beetje beter met stem (en verkoudheid?)quote:Op woensdag 7 november 2018 16:30 schreef AnneX het volgende:
Écht, met alle d/t fouten hier, daar en overal, begin ik zelf te aarzelen.
Eerste regel op een site: “ben je verbaasT...” en dat ik mij dan van de wijs laat brengen over wat er staat![]()
Affijn, met de schorre stem vanavond weer niet zingen, helaasch, want kerstliedjes staan op de agenda.
En..en...en...we staan in Paradisoin januari.
gaat ze dan ook over de zaak van je mede buuv? of krijgt die de geitenwollensok? lijkt me namelijk behoorlijk onpractischquote:Op woensdag 7 november 2018 16:40 schreef Lonaa het volgende:
Degene van buurtbemiddeling die over onze zaak gaat lijkt me capabel. En vriendelijk.
Zou helemaal opeten.quote:Op woensdag 7 november 2018 16:13 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
onpraktisch.quote:Op woensdag 7 november 2018 16:44 schreef liedetector het volgende:
gaat ze dan ook over de zaak van je mede buuv? of krijgt die de geitenwollensok? lijkt me namelijk behoorlijk onpractisch
ze hebben contact gehad met de bovenbuurvrouw, die zegt dat ze ziek is (quote:
quote:
zie post. De geitenwollen sok heeft de rug gebroken, dus ze doet t nu met andere collega.quote:Op woensdag 7 november 2018 16:44 schreef liedetector het volgende:
[..]
gaat ze dan ook over de zaak van je mede buuv? of krijgt die de geitenwollensok? lijkt me namelijk behoorlijk onpractisch
Progressie! Mocht ook wel eens, pfffquote:Op woensdag 7 november 2018 16:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als ze dat gedaan hebben gaan ze plan van aanpak maken omdat complexe zaak. Er zijn namelijk nog meer buren met klachten. (Joh) ze heeft beloofd ook terug te koppelen naar mij.
ja. Ben bij huisarts geweest. Die schrijft een soort.. aanbevelingsbrief? Dat rust noodzakelijk is want psychische issues. Tevens een hele doos valium meegekregen.quote:Op woensdag 7 november 2018 16:48 schreef minilot het volgende:
[..]
Progressie! Mocht ook wel eens, pfff
die had teveel op dr schouders ROLFLOLquote:Op woensdag 7 november 2018 16:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
zie post. De geitenwollen sok heeft de rug gebroken, dus ze doet t nu met andere collega.
quote:Op woensdag 7 november 2018 16:56 schreef liedetector het volgende:
[..]
die had teveel op dr schouders ROLFLOL
Toen was het helemaal alles met een K. De zogenaamde moderne spelling.quote:
waar ik op school zat niet hoor! en nu is de K idd weer terug maar in mijn voc(K)abulaire is dat echt niet zoquote:Op woensdag 7 november 2018 17:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Toen was het helemaal alles met een K. De zogenaamde moderne spelling.
aktiegroep, aktief, eksamen etc.
Ja, dat werkte ook weer verwarrend.quote:Op woensdag 7 november 2018 17:08 schreef liedetector het volgende:
[..]
waar ik op school zat niet hoor! en nu is de K idd weer terug maar in mijn voc(K)abulaire is dat echt niet zo
Ik mis insekt. Het is namelijk officieel insectquote:Op woensdag 7 november 2018 17:06 schreef golfer het volgende:
Toen was het helemaal alles met een K. De zogenaamde moderne spelling.
aktiegroep, aktief, eksamen etc.
nee hoor nam m niet persoonlijk, meer dat ik dat ik dacht een persoonlijk brief behoeft aandacht een forum post druk je snel op enter (echte taalverloedering lees ik persoonlijk slechter doorheen dan een d of t)quote:Op woensdag 7 november 2018 17:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, dat werkte ook weer verwarrend.
Affijn, niet persoonlijk bedoeld, zoals je begreep.
Lonaa, alsof er schot inzit, en dan duurt het nog te lang.
Hou je taai en tja, als je kunt omgaan met valium...met mate.![]()
Komen je ouders taart eten?
zou dat nimmer met een k schrijven, maar ik vind seks ook met een x.... kortom ik ben geen groen boekje...verre vanquote:Op woensdag 7 november 2018 17:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik mis insekt. Het is namelijk officieel insect
tegenwoordig bijna in elk land trouwensquote:Op woensdag 7 november 2018 17:27 schreef Lot_1 het volgende:
Ik ontdekte vandaag dat je altijd een creditcard op eigen naam nodig hebt om in Ierland een auto te huren.
ik blijf seks A sexueel vinden... my 50 cent (seks is een jaren 70 voorlichtingdboekje met veel schaamhaar ofzo)quote:Op woensdag 7 november 2018 17:28 schreef minilot het volgende:
Sex is of je cavia een jongen of een meisje is, sekkkks moet je hebben.![]()
dat of eventueel ANWB of hebben die tegenwoordig ook 2 weken antwoord tijd?quote:Op woensdag 7 november 2018 17:29 schreef minilot het volgende:
Lot, wanneer ga je weg dan? Via je bank geen spoedcredidcard te krijgen?
Toen was seks gemiddeld volgens mij een stuk toffer en vrijer dan in dit puriteinse tijdsgewricht.quote:Op woensdag 7 november 2018 17:29 schreef liedetector het volgende:
[..]
(seks is een jaren 70 voorlichtingdboekje met veel schaamhaar ofzo)
Klopt.quote:Op woensdag 7 november 2018 17:31 schreef minilot het volgende:
Toen was seks gemiddeld volgens mij een stuk toffer en vrijer dan in dit puriteinse tijdsgewricht.
tering was het nou een k of een xquote:Op woensdag 7 november 2018 17:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt.
De Sextant (toen nog met een x) van de NVSH werd veel gelezen en vooral doorgebladerd vanwege alle bloot met schaamhaar.
Over seks al dan niet met een k of s moet je niet praten, maar gewoon doen.quote:Op woensdag 7 november 2018 17:36 schreef liedetector het volgende:
tering was het nou een k of een x
ik vind sowieso de x een letter met meer SEKSappeal of is dat dan weer een x ook...ingewikkeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |