Ging je pohi bekijkenquote:Op woensdag 7 november 2018 14:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
ga zijn naam niet noemen want dan krijgt ie aandacht
hoezoquote:Op woensdag 7 november 2018 14:07 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ging je pohi bekijken
Daar heb ik spijt van
snap ikquote:Op woensdag 7 november 2018 14:07 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ging je pohi bekijken
Daar heb ik spijt van
BAMquote:Op woensdag 7 november 2018 14:07 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ging je pohi bekijken
Daar heb ik spijt van
Haha wat een nivootjes hequote:Op woensdag 7 november 2018 14:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
VBL en onz![]()
Kad hont paart kavia
ierlandquote:Op woensdag 7 november 2018 14:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
waar was je nou, twee weken geleden?
quote:Op woensdag 7 november 2018 14:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
VBL en onz![]()
Kad hont paart kavia
Maak je een geintje? Of is dit echt waar?quote:Op woensdag 7 november 2018 14:14 schreef HPLC het volgende:
Waar is kiid trouwens? Hij is vandaag jarig
gister ook alquote:Op woensdag 7 november 2018 14:14 schreef HPLC het volgende:
Morgen is hij ook jarig.quote:
knuffelen met zijn nieuw cadeautjequote:Op woensdag 7 november 2018 14:14 schreef HPLC het volgende:
Het leven..quote:Op woensdag 7 november 2018 14:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind dit maar verwarrend
hahaquote:Op woensdag 7 november 2018 14:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben begin juni jarig maar vier het achterin mei
Homoooquote:Op woensdag 7 november 2018 14:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben begin juni jarig maar vier het achterin mei
Je rug.. als je opstaatquote:
Ik ga als ik zo oud word jouw pohi teruglezenquote:Op woensdag 7 november 2018 14:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar jij bent zo ripped dat je nog 200 jaar door gaat leven
niet? het kost mij echt nauwelijks moeite om tegen ze te liegenquote:Op woensdag 7 november 2018 14:25 schreef The_Carters het volgende:
Kan het niet meer opbrengen om vriendelijk te doen tegen collega’s
Ik ook niet dus praat ik niet meer tegen zequote:Op woensdag 7 november 2018 14:25 schreef The_Carters het volgende:
Kan het niet meer opbrengen om vriendelijk te doen tegen collega’s
altijd belangrijk om te lachen om goeie humor als je oud bentquote:Op woensdag 7 november 2018 14:25 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik ga als ik zo oud word jouw pohi teruglezen
goede grap weer, hamlapjesdansquote:Op woensdag 7 november 2018 14:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
altijd belangrijk om te lachen om goeie humor als je oud bent
Wel grappig dat ik het dan toch verder heb geschopt dan jijquote:Op woensdag 7 november 2018 14:27 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Jij kent de struggle niet jij was al aan het aftakelen sinds je geboorte
En je geest scherp en jong houdenquote:Op woensdag 7 november 2018 14:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
altijd belangrijk om te lachen om goeie humor als je oud bent
Hallo collegaquote:Op woensdag 7 november 2018 14:26 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik ook niet dus praat ik niet meer tegen ze
Lolquote:Op woensdag 7 november 2018 14:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wel grappig dat ik het dan toch verder heb geschopt dan jij
Hij heeft een probleem met zichzelf en dat reageert hij af op jouquote:Op woensdag 7 november 2018 14:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
hij moet mij de hele tijd hebben de laatste tijd
soooooooooowquote:Op woensdag 7 november 2018 14:31 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hij heeft een probleem met zichzelf en dat reageert hij af op jou
hij is te knapquote:Op woensdag 7 november 2018 14:31 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hij heeft een probleem met zichzelf en dat reageert hij af op jou
pak 'm aan gquote:Op woensdag 7 november 2018 14:37 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Wat doe je ineens stoer vieze kkginger
Ik praat niet eens tegen jou joh dikzak maar ga maar lekker verder dan...quote:Op woensdag 7 november 2018 14:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wij nemen geen advies aan van een ONZ SC'er
natuurlijk mag dat en natuurlijk bedoelde ik een mes van plastic! hahaquote:Op woensdag 7 november 2018 14:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zolang ik het handvat mag koppen
onz sc, echt?quote:Op woensdag 7 november 2018 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik praat niet eens tegen jou joh dikzak maar ga maar lekker verder dan...
erg makkelijk hoor om iemand op z'n uiterlijk aan te vallenquote:Op woensdag 7 november 2018 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik praat niet eens tegen jou joh dikzak maar ga maar lekker verder dan...
Ja, leuke mensen daar. Kijk hier eens wat een treurige bende dit geworden isquote:
quote:Op woensdag 7 november 2018 14:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
erg makkelijk hoor om iemand op z'n uiterlijk aan te vallen
met je lelijke kop lelijke vent
Soooowquote:Op woensdag 7 november 2018 14:37 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Wat doe je ineens stoer vieze kkginger
vind het wel leuk met aber, hermann, erik en en haasquote:Op woensdag 7 november 2018 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, leuke mensen daar. Kijk hier eens wat een treurige bende dit geworden is
quote:Op woensdag 7 november 2018 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
je bedoelt zeker de chickies die daar posten boefjequote:Op woensdag 7 november 2018 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
jemoederiseentientonnerquote:Op woensdag 7 november 2018 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
onder welke naam was je toen bekend?
Wat moet ik daar mee? heb al "chickie".quote:Op woensdag 7 november 2018 14:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bedoelt zeker de chickies die daar posten boefje
Er zijn uitzonderingen.quote:
Ieder zijn dingquote:Op woensdag 7 november 2018 14:40 schreef SideEffect2.0 het volgende:
[..]
vind het wel leuk met aber, hermann, erik en en haas
verander iets superkuts in iets supertofs door 1 letter weg te halenquote:Op woensdag 7 november 2018 14:40 schreef SideEffect2.0 het volgende:
[..]
vind het wel leuk met aber, hermann, erik en en haas
ging wisselen van mobiel naar laptop en op laptop stons ik nog op se2.0 ingelogd maar ben nu weer op se ingelogdquote:
is goed hzawquote:Op woensdag 7 november 2018 14:43 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ging wisselen van mobiel naar laptop en op laptop stons ik nog op se2.0 ingelogd maar ben nu weer op se ingelogd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |