pak 'm aan gquote:Op woensdag 7 november 2018 14:37 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Wat doe je ineens stoer vieze kkginger
Ik praat niet eens tegen jou joh dikzak maar ga maar lekker verder dan...quote:Op woensdag 7 november 2018 14:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wij nemen geen advies aan van een ONZ SC'er
natuurlijk mag dat en natuurlijk bedoelde ik een mes van plastic! hahaquote:Op woensdag 7 november 2018 14:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zolang ik het handvat mag koppen
onz sc, echt?quote:Op woensdag 7 november 2018 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik praat niet eens tegen jou joh dikzak maar ga maar lekker verder dan...
erg makkelijk hoor om iemand op z'n uiterlijk aan te vallenquote:Op woensdag 7 november 2018 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik praat niet eens tegen jou joh dikzak maar ga maar lekker verder dan...
Ja, leuke mensen daar. Kijk hier eens wat een treurige bende dit geworden isquote:
quote:Op woensdag 7 november 2018 14:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
erg makkelijk hoor om iemand op z'n uiterlijk aan te vallen
met je lelijke kop lelijke vent
Soooowquote:Op woensdag 7 november 2018 14:37 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Wat doe je ineens stoer vieze kkginger
vind het wel leuk met aber, hermann, erik en en haasquote:Op woensdag 7 november 2018 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, leuke mensen daar. Kijk hier eens wat een treurige bende dit geworden is
quote:Op woensdag 7 november 2018 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
je bedoelt zeker de chickies die daar posten boefjequote:Op woensdag 7 november 2018 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
jemoederiseentientonnerquote:Op woensdag 7 november 2018 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
onder welke naam was je toen bekend?
Wat moet ik daar mee? heb al "chickie".quote:Op woensdag 7 november 2018 14:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bedoelt zeker de chickies die daar posten boefje
Er zijn uitzonderingen.quote:
Ieder zijn dingquote:Op woensdag 7 november 2018 14:40 schreef SideEffect2.0 het volgende:
[..]
vind het wel leuk met aber, hermann, erik en en haas
verander iets superkuts in iets supertofs door 1 letter weg te halenquote:Op woensdag 7 november 2018 14:40 schreef SideEffect2.0 het volgende:
[..]
vind het wel leuk met aber, hermann, erik en en haas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |