Behalve Firefox.quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik denk dat wij allemaal wel blij zouden zijn met een 93' 1-2 Luuk
Luuk zit op de bank, dom varken.quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Luuk vanaf de bank?quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Allemaal lachen hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:43 schreef Zorro het volgende:
Matig slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Van Bommel gaat met die Guti om als Koeman destijds met Sneijder en van der Vaart. Hij ijlt dus.quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:42 schreef RensAjacied het volgende:
Van Bommel maakt zich wederom belachelijk door Guti in de 85e minuut in te brengen.
We hebben Schwaab en 4giver nogquote:
Wat een kut stream danquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:44 schreef O_o_ het volgende:
Guti wordt in mijn Engelse stream aangekondigd als centrale verdediger.
In een spoiler slimmen, dan vraag je er zelf omquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |