SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tweede voorrondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De derde voorrondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vierde voorrondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sneakpeak groepsfaseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GroepsfaseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Er heerst weer een fantastische sfeer in Giuseppe Meazza. Wat een stadion blijft het.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Weer een stream zonder commentaar gevonden, geil. Rauw publiek.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Dat publiek van Monaco zo saai man90 minuten alleen maar Brugse gezangen gehoord.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Halflege Wembley lolJoh... Kijk je voor het eerst Monaco?quote:Op dinsdag 6 november 2018 20:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat publiek van Monaco zo saai man90 minuten alleen maar Brugse gezangen gehoord.
![]()
halfvol is positieverquote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Niet veel een wedstrijd van Monaco gezien eerlijk gezegd. Vaak alleen maar samenvattingen. Maar het valt e nu echt op dat daar oersaai is.quote:Op dinsdag 6 november 2018 20:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Halflege Wembley lol
[..]
Joh... Kijk je voor het eerst Monaco?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Inter mag best wat directer spelen.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Barça creëert op de vroege 'kans' voor Ous na barweinig. Inter voetbalt 'teveel', pas wanneer het sneller de bal naar voren gooit, wordt het serieus.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Inter heeft de restverdediging wel heel matig onder controle. Het is een wonder dat Barça alleen rond de 30e minuut dat echt goed uitspeelde.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Wat zijn de voorzetten van Inter hemeltergend.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Skriniar
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Ik zeg niet dat ze de besten zijn, maar Rodri en Thomas is het makkelijkst voetballende middenveld dat ik in jaren heb gezien. Alles naar de dezelfde kleur, alles in hetzelfde tempootje. Het lijkt op een wandeling in het bos.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Brozovic staat weer dronken op het veld. Wat is 'ie soms weer aan het doen, echt...Put these foolish ambitions to rest.![]()
De voetballiefhebber in mij vindt het spel van Barça in balbezit onder Valverde de puurste vorm van antivoetbal.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Zou Inter vrede nemen met een punt, denk je?quote:Op dinsdag 6 november 2018 21:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Brozovic staat weer dronken op het veld. Wat is 'ie soms weer aan het doen, echt...Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Voorlopig zeker nog niet. Misschien als het minuut 80 is en Tottenham het nog steeds laat afweten. Deze wedstrijd is voor Spalletti meer dan drie punten. Het is voor hem een meetpunt om te zien hoe ver Inter écht is en hoe goed ze meekunnen met dit niveau.quote:Op dinsdag 6 november 2018 21:53 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Zou Inter vrede nemen met een punt, denk je?Put these foolish ambitions to rest.![]()
Het valt in aanvallend opzicht nog vies tegen. Zowat alleen die bal van Perisic waarna Asamoah overpeerde was acceptabel. Daarbuiten is de restverdediging zo zwak als een voorzet afzwaait of afketst. Barça maakt daar heel scherp gebruik van, maar als ze tegen een muur moeten opboksen, kunnen ze het niet.quote:Op dinsdag 6 november 2018 21:56 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Voorlopig zeker nog niet. Misschien als het minuut 80 is en Tottenham het nog steeds laat afweten. Deze wedstrijd is voor Spalletti meer dan drie punten. Het is voor hem een meetpunt om te zien hoe ver Inter écht is en hoe goed ze meekunnen met dit niveau.
Ik zie Valero een vrij uitgebreide training/warming up doen overigens.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Tja, daar wordt je ook niet echt vrolijk van. Het ontbreekt Inter ook nog aan een paar écht goede middenvelders aleer ze zich echt kunnen gaan meten met de Barcelona's van deze wereld. Brozovic heeft z'n momenten, maar is vandaag weer dronken, en aan Vecino en zit geen geur of smaak. Barella zou bovenaan het lijstje moeten staan (die is toevallig Interista) en het is ook te hopen dat ze op de eerste rij zitten voor Tonali, voordat Juve er weer mee aan de haal gaat of zo. Dat zijn op termijn wel spelers waar je vermoedelijk mee voor de dag kunt gaan komen.quote:Op dinsdag 6 november 2018 21:59 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Het valt in aanvallend opzicht nog vies tegen. Zowat alleen die bal van Perisic waarna Asamoah overpeerde was acceptabel. Daarbuiten is de restverdediging zo zwak als een voorzet afzwaait of afketst. Barça maakt daar heel scherp gebruik van, maar als ze tegen een muur moeten opboksen, kunnen ze het niet.
Ik zie Valero een vrij uitgebreide training/warming up doen overigens.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Suarez.
Inter staat achterin ook weer enorm te kloten. Peer die bal gewoon weg.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Handanovic is fantastisch. Brozovic is een flipperkast.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Haal Brozovic eraf voor het te laat is.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Zo, dat was de eerste goede voorzet van Perisic.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:23 schreef Nober het volgende:
Tijd voor Messi, ik heb de broek al uit.![]()
![]()
Valero.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Vidal voor Arthur..
Valverde gaat voor een punt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Ik ga het niet opzoeken, maar als Skriniar in deze wedstrijd niet 843 ballen heeft weggewerkt deugt het systeem niet.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Typisch weerquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:29 schreef Masterminded het volgende:
Vidal voor Arthur..
Valverde gaat voor een punt.![]()
From out of nowhere: Malcom valt in voor Ous.
Candreva voor Politano.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Malcom... 0-1Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Zie je ze een half uur niet, is het toch raak.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Klassegoal dit wel.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
84 minuten te laat gaat Brozovic eraf. Wat een kermisvoetballer.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
ICARDI ICARDI ICARDINatuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Maurito is echt Milito. Big game player. 87 minuten niet gezien en het is raak, zoals altijd.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Haha PSV.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Minuut 87, de wedstrijd is allang beslist en Don Antoine maakt nog even een sliding op leven of dood op eigen helft. O captain, my captain.Put these foolish ambitions to rest.![]()
FT: INT1-1BAR.
Acceptabele uitslag. Inter heeft zich aardig herpakt; de wissel Valero was nuttig. Brozovic had er veel eerder afgemoeten. Barça heeft buiten de goal van Malcom niet veel uitgespookt in de tweede helft.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Wordt wel een tweede plek in de poule. Wat vind je daar van?quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Minuut 87, de wedstrijd is allang beslist en Don Antoine maakt nog even een sliding op leven of dood op eigen helft. O captain, my captain.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
2 tegenstanders staan op 5 meter afstand en blijven daar gewoon staan bij een vrije trap, Neymar zegt daar terecht wat van en Kuipers is weer op z'n pikkie getrapt.quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kuipers heeft weer eens genoeg van gejank van Neymar
Genot
Twitter is overigens ziedend over het algehele optreden van Kuipers, maar dit geheel terzijde.![]()
Nu lees ik allemaal artikeltjes als in ''Inter heeft veel mazzel met een punt''. Deze performance van Barça stelde niet veel voor in aanvallend perspectief.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Als twitter ziedend is dan heb je het goed gedaan.quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
2 tegenstanders staan op 5 meter afstand en blijven daar gewoon staan bij een vrije trap, Neymar zegt daar terecht wat van en Kuipers is weer op z'n pikkie getrapt.
Twitter is overigens ziedend over het algehele optreden van Kuipers, maar dit geheel terzijde.![]()
Oké.quote:Op dinsdag 6 november 2018 23:02 schreef franske19 het volgende:
[..]
Als twitter ziedend is dan heb je het goed gedaan.![]()
Dat is wel erg depressief. Liverpool staat voor op een PSG dat nog steeds, van wat ik lees, veel moeite heeft.quote:Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Ik moet bekennen dat ik helemaal niks van PSG gezien heb, dus dan hoop ik dat maarquote:Op dinsdag 6 november 2018 23:19 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat is wel erg depressief. Liverpool staat voor op een PSG dat nog steeds, van wat ik lees, veel moeite heeft.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2018 20:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Jan Oblak kan vandaag zijn 100e clean sheet voor Atlético behalen. Hij heeft 177 wedstrijden gespeeld.
Put these foolish ambitions to rest.![]()
Neymarhoe kan je nou van zo een speler houden die steeds maar klaagt over de scheidsrechter. Jankbal zeg.
graag op anoniem![]()
quote:Neymar haalt uit naar 'respectloze' Kuipers en hoopt dat UEFA ingrijpt
Björn Kuipers kan op felle kritiek van Neymar én Paris Saint-Germain-eigenaar Nasser Al Khelaifi rekenen. Beiden vinden dat er weinig deugt van de manier waarop de Nederlandse scheidsrechter dinsdag het Champions League-duel met Napoli leidde.
Kuipers kreeg na de wedstrijd (1-1) onder meer kritiek op zijn keuze om Napoli een penalty te geven en PSG er juist een te onthouden. Daarnaast had hij het aan de stok met sterspeler Neymar, die de arbiter arrogantie verwijt en vindt dat de UEFA moet ingrijpen.
"Hij zei iets tegen me wat hij nooit had mogen zeggen. Het was respectloos en ik zal het maar niet herhalen. Er moet van hogerhand worden ingegrepen", zei Neymar na het duel in Stadio San Paolo.
"Het mag niet zo zijn dat iemand zo respectloos is. De spelers wordt gevraagd om zich op het veld netjes te gedragen tegenover scheidsrechters, maar dan moet het andersom ook zo zijn. Een fluitje of een kaart betekent niet dat je je verheven kunt voelen boven de rest."
Het is niet de eerste keer dat Neymar en Kuipers botsen, want op het WK werd na Brazilië-Costa Rica lang nagesproken over de twee. Tijdens dat duel kwam Kuipers onder meer terug op zijn beslissing om een penalty te geven en bestrafte hij Neymar alsnog wegens een schwalbe.
Ook Al Khelaifi boos op Kuipers
Ook PSG-eigenaar Al Khelaifi was na het Champions League-duel met Napoli negatief over Kuipers, die de Nederlander verantwoordelijk houdt voor het puntenverlies in Italië. De Franse topclub staat door het tweede opeenvolgende gelijkspel slechts derde in groep C.
"Aan de strafschop van Napoli ging buitenspel vooraf en Juan Bernat werd duidelijk onderuitgehaald, maar wij kregen geen penalty. De VAR is hard nodig in de Champions League. We hebben punten verspeeld door twee fouten van de scheidsrechter", sneerde hij.
De videoscheidsrechter wordt pas volgend seizoen ingevoerd in de Champions League, nadat er afgelopen zomer bij het WK in Rusland al gebruik werd gemaakt van de nieuwe methode. De UEFA nam dat besluit eind september.
PSG-doelman Gianluigi Buffon sloot zich aan bij de woorden van Al Khelaifi. "De fouten van Kuipers bepaalden de wedstrijd. Met de komst van de VAR zijn dit soort fouten uitgesloten."![]()
Napoli weer erg sterk. Respect voor Carlo. Spelen sterker dan ooit. Topcoach. Heb een slecht voorgevoel over Juve vanavond.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Dat Inter 7 punten heeft mag ook wel een wonder genoemd worden. Het had er ook zomaar 1 kunnen zijn. Het zit ze wel heel erg mee telkens
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Kuipers begint hele vervelende trekjes te krijgen en is al een tijdje niet meer een goede scheidsrechter.![]()
Je zou zeggen dat over een uur de masterclass van Dzeko weer van start gaat, maar volgens de statistieken kan hij er alleen wat van als de wedstrijd om 20:45 begint. Als de EDF shitshow zich hier voortzet, is het tijd om hem eruit te gooien vind ik.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Dan heeft hij wel een probleem dit jaar in de CL aangezien geen enkele wedstrijd om 20:45 begintquote:Op woensdag 7 november 2018 17:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Je zou zeggen dat over een uur de masterclass van Dzeko weer van start gaat, maar volgens de statistieken kan hij er alleen wat van als de wedstrijd om 20:45 begint. Als de EDF shitshow zich hier voortzet, is het tijd om hem eruit te gooien vind ik..
Oh.![]()
quote:Op woensdag 7 november 2018 17:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan heeft hij wel een probleem dit jaar in de CL aangezien geen enkele wedstrijd om 20:45 begint.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: