SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tweede voorrondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De derde voorrondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vierde voorrondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sneakpeak groepsfaseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GroepsfaseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Knap dat Barça hier de overtreding meekreeg.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Arthur.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Politano is een prima inbreng.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Wat slecht uitgespeeld door Valero.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Neymar gaat nooit een gouden bal winnen. U leest het hier“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Had hem moeten winnen voor het de jong tijdperkquote:Op woensdag 24 oktober 2018 22:15 schreef LordVoldermort het volgende:
Neymar gaat nooit een gouden bal winnen. U leest het hier![]()
Klopt, je kan zeggen wat je wil van Luuk maar die Gouden Ballen kan hij niet meer mislopen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 22:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Had hem moeten winnen voor het de jong tijdperkOh.![]()
Emilio Schelveccio*quote:Op woensdag 24 oktober 2018 22:19 schreef skysherrif het volgende:
Emiel Schelvis is voor Napoli heb ik het idee.Oh.![]()
Lautaro incoming.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Lachwekkende reden om een vrije trap te geven.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Deze gaat erin.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Suarez besluit maar om voor elke scheet te gaan liggen inmiddels.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Ik zie Rakitic voldoende leuke dingen doen in balbezit. Nooit begrepen waarom hij zo wordt afgefikt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Dat is vermoeiend dan met zo'n nieuwe baby thuis.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 22:26 schreef Masterminded het volgende:
Suarez besluit maar om voor elke scheet te gaan liggen inmiddels.Oh.![]()
Arthur is the real deal.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Ik moet ergens mijn positieve meningen over deze wedstrijd halen. Tiki-taka is geestverziekend.quote:Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Maar dit kon een blinde die een wedstrijd van Grêmio had gezien je nog vertellen makker.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 22:30 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik moet ergens mijn positieve meningen over deze wedstrijd halen. Tiki-taka is geestverziekend.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Ik vind het niveau van de CL lager voor mn gevoel dan vorig jaar.
Niet dat ajax kan winnen, natuurlijk niet, maar ik denk dat we met een gunstige loting echt wel kans maken tegen wat teams.![]()
Neymar FC. Zal hij jaloers op Mbappe zijn?“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Veel topteams zijn vooral minder.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 22:31 schreef skysherrif het volgende:
Niet dat ajax kan winnen, natuurlijk niet, maar ik denk dat we met een gunstige loting echt wel kans maken tegen wat teams.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Kan nou niet echt zeggen dat ik uit m'n stoel val van dat Dortmund.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Als Ajax maar niet Liverpool loot.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 22:31 schreef skysherrif het volgende:
Niet dat ajax kan winnen, natuurlijk niet, maar ik denk dat we met een gunstige loting echt wel kans maken tegen wat teams.Oh.![]()
Die kunnen ze juist wel hebbenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Ajax maar niet Liverpool loot.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Perisic eruit voor Baldé. Nog een kwartier lijden tot het eindsignaal.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Arthur eruit voor VidalGooi jezelf weg, tyfusValverde.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Vidal wordt uitgefloten.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Waarom niet lekker schakelkanaal kijken makkerquote:Op woensdag 24 oktober 2018 22:35 schreef Masterminded het volgende:
Perisic eruit voor Baldé. Nog een kwartier lijden tot het eindsignaal.![]()
MET JE 400 MILJOEN VOORIN HAHAHHA“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Een kans voor Inter zowaar.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Ik krijg wel eens het idee dat Emile een lichte voorkeur heeft voor Italiaanse ploegen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 22:37 schreef hhh38 het volgende:
Weer een lelijke goal.
Emile gaat uit z'n plaatVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nee, die tactiek van Liverpool is dodelijk tegen Ajax.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 22:35 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die kunnen ze juist wel hebbenOh.![]()
Rode Sterquote:Op woensdag 24 oktober 2018 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb het idee dat Crvena Zvezda het lelijke eendje uit de poule is.![]()
![]()
![]()
Ajax speelt inderdaad precies zoals Liverpool het graag heeftquote:Op woensdag 24 oktober 2018 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb het idee dat Crvena Zvezda het lelijke eendje uit de poule is.![]()
2-0. Boeken toe.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Als Liverpool die ruimte op het begin krijgt zoals Benfica gisterenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 22:41 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ajax speelt inderdaad precies zoals Liverpool het graag heeft
Oh.![]()
Dat geluk van Inter moest ook eens ophouden“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Ze hebben er wel wat verbetering ingebracht met Shaqiri en dan Sturridge weer op de bank. Denk niet dat ze veel beters kunnen vinden als bankzitters hoor.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 22:42 schreef skysherrif het volgende:
De bank van LFC, zeker voorin, is wel smal imo.Oh.![]()
Alba was kritisch over Enrique.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 22:43 schreef skysherrif het volgende:
Hoe kan je als trainer jordi alba niet oproepenNatuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Ik moet zeggen; tof dat Ancelotti zich zo heeft herpakt van zijn Bayern-echec.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Ik nu ookquote:Op woensdag 24 oktober 2018 22:44 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Alba was kritisch over Enrique.![]()
Luis Enrique mag hem niet... Tja...quote:Op woensdag 24 oktober 2018 22:43 schreef skysherrif het volgende:
Hoe kan je als trainer jordi alba niet oproepen![]()
Zijn het allemaal mazzelschoten dan?quote:Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Bij Bayern was ie in het eerste seizoen ook goed. Dan kan ie nog teren op het werk van z'n voorgangerquote:Op woensdag 24 oktober 2018 22:44 schreef Masterminded het volgende:
Ik moet zeggen; tof dat Ancelotti zich zo heeft herpakt van zijn Bayern-echec.![]()
Wat een afgang voor Atleti zeg
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Nee, het zijn goed uitgespeelde goals (hoewel de derde buitenspel was), maar ze hebben in de tweede helft vrij weinig te vertellen en de eerste helft was van twee kanten aids.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 22:45 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Zijn het allemaal mazzelschoten dan?Put these foolish ambitions to rest.![]()
Zaterdag slaapwandelt Atlético over Sociedad heen.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
doelpunt van Witsel was wel pure shitquote:Op woensdag 24 oktober 2018 22:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, het zijn goed uitgespeelde goals (hoewel de derde buitenspel was), maar ze hebben in de tweede helft vrij weinig te vertellen en de eerste helft was van twee kanten aids.![]()
Ook wel eens lekkerquote:Op woensdag 24 oktober 2018 22:46 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een afgang voor Atleti zeg![]()
Juanfran gaat even herrie schoppen met Götze.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
4-0 ook nog. Dit soort efficiëntie schijnt typisch te zijn voor Favre-elftallen vroeg in het seizoen.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Morgen straftraining“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Als het goed is 21 oktober 2009 op Stamford.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 22:50 schreef JanCees het volgende:
Laatste keer dat atletico met zulke cijfers verloor? @stinhoNatuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Dat kan ik me niet meer herinneren.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 22:53 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Als het goed is 21 oktober 2009 op Stamford.![]()
Die eerste seizoenshelft met Nice 2 jaar geleden was ook heel erg goed.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 22:50 schreef Masterminded het volgende:
4-0 ook nog. Dit soort efficiëntie schijnt typisch te zijn voor Favre-elftallen vroeg in het seizoen.![]()
Koekoek dat is lang geledenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 22:53 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Als het goed is 21 oktober 2009 op Stamford.![]()
Normaal is Simeone altijd snel weg na het eindsignaal maar die staat nog in shock.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Triest dat psg nog ontsnapt. Qua veldspel compleet onterecht.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Klein voordeel: nu gaat iedereen Atlético weer voor een tijdje afschrijven.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
2e helft wel lange tijd beter toch?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 22:55 schreef LordVoldermort het volgende:
Triest dat psg nog ontsnapt. Qua veldspel compleet onterecht.![]()
Tot de 1-1. Daarna niet meer.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 22:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
2e helft wel lange tijd beter toch?“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
lol madquote:Op woensdag 24 oktober 2018 22:55 schreef LordVoldermort het volgende:
Triest dat psg nog ontsnapt. Qua veldspel compleet onterecht.![]()
Een te kleine pleister op de grote wond maar Bielsa gaat weer aan kop in de Championship.quote:Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Rakitic is de dynamische speler die dit middenveld van Barça nodig heeft.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 22:57 schreef skysherrif het volgende:
Kan frenkie, busi en arthur werken?Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
/carequote:Op woensdag 24 oktober 2018 22:56 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Een te kleine pleister op de grote wond maar Bielsa gaat weer aan kop in de Championship.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Wordt ook langzaam wel ouder, beetje rouleren met dat middenveld op het oog. Zou rakitic natuurlijk niet eruit halen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 22:58 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Rakitic is de dynamische speler die dit middenveld van Barça nodig heeft.![]()
Ik laat je met rust als je dat nodig hebt.quote:Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
OK Yannickquote:Op woensdag 24 oktober 2018 22:55 schreef LordVoldermort het volgende:
Triest dat psg nog ontsnapt. Qua veldspel compleet onterecht.U MAD?![]()
Messi toch niet in de selectie.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
quote:Explaining Shaqiri’s non-inclusion in the squad, Klopp told Liverpoolfc.com: “It’s a situation where we will go to the fantastic city of Belgrade as a football team to play football.
“We have heard and read the speculation and talk about what kind of reception Shaq would receive and although we have no idea what would happen, we want to go there and be focused 100 per cent on football and not have to think about anything else, that’s all.
“We are Liverpool FC, a big club, a football team but we don’t have any message further than that. We have no political message, absolutely not. We want the focus to be on a great game of football, free from anything else.
“We are keen to be respectful and keen to avoid any distractions that would take focus away from a 90-minute-plus contest that is important for football and only football. So for that reason, Shaq is not involved and he accepts and understands this. Shaq is our player, we love him, and he will play for us a lot of times, but not on Tuesday.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Het is nog niet zeker of Lionel Messi inzetbaar is bij FC Barcelona in de wedstrijd in de Champions League tegen Internazionale. ,,We moeten de training afwachten en kijken hoe hij zich voelt,” zei coach Ernesto Valverde. ,,Gezien zijn spel en zijn bewegingen gaat het goed, maar we moeten het afwachten.’'quote:
LolNatuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Aldus de supporter vanquote:Op maandag 5 november 2018 21:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe is het mogelijk dat UEFA zulk baggerveld goedkeurtNFL-genot
[ afbeelding ]
Veld in ArenA dramatisch door Amsterdam Dance Event. NFL is nog een sport of zo.
(Niet gaan nagooglen a.u.b. aangezien dit de kop uit een bericht van vorig jaar is)![]()
Sowieso Tottenhams eigen schuld dat ze hierop spelen. Ze hadden al twee maanden in het nieuwe stadion moeten zitten.quote:Op maandag 5 november 2018 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aldus de supporter van
Veld in ArenA dramatisch door Amsterdam Dance Event. NFL is nog een sport of zo.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
even los van het feit dat dit een debiele vergelijking is, want het veld in de Arena was lang niet zo slecht als die op wembley nu, is het natuurlijk niet zo dat je het geen slecht of schandalig veld mag vinden omdat je toevallig voor club x bent. Al spelen ze in de Arena op zand.quote:Op maandag 5 november 2018 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aldus de supporter van
Veld in ArenA dramatisch door Amsterdam Dance Event. NFL is nog een sport of zo.
(Niet gaan nagooglen a.u.b. aangezien dit de kop uit een bericht van vorig jaar is)![]()
Om 18:55 is alleen Monaco v Club de andere wedstrijd, maar ik leef niet voor gehandicaptenvoetbal.quote:Op dinsdag 6 november 2018 18:36 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
heb je deze ook voor de andere potten? Of heb je dit van de twit geplukt?Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
oh okequote:Op dinsdag 6 november 2018 18:37 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Om 18:55 is alleen Monaco v Club de andere wedstrijd, maar ik leef niet voor gehandicaptenvoetbal.![]()
watquote:Op dinsdag 6 november 2018 18:40 schreef dvdfreak het volgende:
winst voor liverpool en napoli zou zijn![]()
Dit is een gevaarlijke uitspraak.quote:Op dinsdag 6 november 2018 18:37 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Om 18:55 is alleen Monaco v Club de andere wedstrijd, maar ik leef niet voor gehandicaptenvoetbal.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Gehandicaptenvoetbal kan best vermakelijk zijn anders.quote:Op dinsdag 6 november 2018 18:37 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Om 18:55 is alleen Monaco v Club de andere wedstrijd, maar ik leef niet voor gehandicaptenvoetbal.Oh.![]()
Cavani schijnt straks op de bank te zitten tegen Napoli.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Dit zagen de echte kenners van de Champions League toto allang aankomen.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Weten jullie nog, die periode van een tiental dagen dat iedereen Golovin helemaal fantastisch vond? Het waren twee fantastische weken.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Bijzondere club toch, ene jaar meedoen om het kampioenschap en het andere jaar vechten tegen degradatie.quote:Op dinsdag 6 november 2018 19:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
Monaco staat niet voor niets bijna laatste in de ligue uhOh.![]()
Waar doel je op? Hij heeft een enkelblessure.quote:Op dinsdag 6 november 2018 19:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Weten jullie nog, die periode van een tiental dagen dat iedereen Golovin helemaal fantastisch vond? Het waren twee fantastische weken.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Dat weet ik, maar aangezien het verder nooit over Monaco gaat heb ik ook de mogelijkheid niet meer om mijn ongenoegen te uiten over de vreselijke Golovin-hype.quote:Op dinsdag 6 november 2018 19:17 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Waar doel je op? Hij heeft een enkelblessure.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Die Wesley gaat in z'n eentje op vier man af en er is er niet een die denkt dat hij eens moet verdedigen.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Maak je je zorgen om El Tigre?quote:Op dinsdag 6 november 2018 19:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar aangezien het verder nooit over Monaco gaat heb ik ook de mogelijkheid niet meer om mijn ongenoegen te uiten over de vreselijke Golovin-hype.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Ik dacht wel dat ze wel beter zouden zijn dan Bruggequote:Op dinsdag 6 november 2018 19:22 schreef TheArt het volgende:
Ik wist dat Monaco slecht was, maar zó slecht.....?.
Oh.![]()
Na dat echec met Jardim zou het me eerlijk gezegd een rotzorg zijn waar Monaco eindigt.quote:Op dinsdag 6 november 2018 19:21 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Maak je je zorgen om El Tigre?Put these foolish ambitions to rest.![]()
Monaco verliest toch ook alles in de competitie, dus waarom zouden ze opeens winnen van Bruggequote:Op dinsdag 6 november 2018 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat ze wel beter zouden zijn dan Brugge.
![]()
![]()
Nja de Ligue 1 volg ik niet echt, maar ze hebben toch gigantisch veel geld binnengehaald de laatste jaren en ook wel wat geïnvesteerd, mag je toch wel iets ervan terugzien.quote:Op dinsdag 6 november 2018 19:24 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Monaco verliest toch ook alles in de competitie, dus waarom zouden ze opeens winnen van BruggeOh.![]()
Liverpool laat zien dat de titelwedstrijd levend is.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
De afgelopen weken zijn ze kansloos tegen ploegen waarvan je niet een speler op zou kunnen noemen, met een nederlaag tegen Reims dat een helft met een man minder speelde als hoogtepunt. Om het af te maken gooide Henry dit weekend z'n hele spelersgroep onder de bus, mooi man.quote:Op dinsdag 6 november 2018 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat ze wel beter zouden zijn dan Brugge.
Put these foolish ambitions to rest.![]()
Club Brugge heeft ook pas één overwinning in de laatste zeven officiële duels.quote:Op dinsdag 6 november 2018 19:24 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Monaco verliest toch ook alles in de competitie, dus waarom zouden ze opeens winnen van Brugge![]()
Wat een goal zeg!Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Jardim was het probleem niet, nee. Maar die gaat wel goed terechtkomen. Real Madrid wordt geroepen, maar dat lijkt me stug momenteel.quote:Op dinsdag 6 november 2018 19:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Na dat echec met Jardim zou het me eerlijk gezegd een rotzorg zijn waar Monaco eindigt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Monaco is ook gewoon de nummer laatst in Frankrijk dacht ik
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Monaco heeft het vertrek van Terence Kongolo duidelijk niet goed opgevangen.The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Voorlaatste voorlopigquote:Op dinsdag 6 november 2018 19:27 schreef TLC het volgende:
Monaco is ook gewoon de nummer laatst in Frankrijk dacht ik![]()
Mijn favo Belgische voetbalploeg maakt even Monaco in
al hoewel ze wel bijzonder slecht zijn dit jaarIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Schijnt wel 10 spelers van Monaco geblesseerd te zijn.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Voor Club Brugge is dit gewoon een thuiswedstrijd. Je hoort alleen maar Brugse gezangenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Tussenjaar.quote:Op dinsdag 6 november 2018 19:25 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Het is sowieso dit seizoen bijna alleen maar kut om naar te kijkenOh.![]()
Dat Monaco-stadion ookquote:Op dinsdag 6 november 2018 19:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor Club Brugge is dit gewoon een thuiswedstrijd. Je hoort alleen maar Brugse gezangen.
Oh.![]()
Lekker bezig Monaco en L'Pool.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Laat Ajax ze dan maar loten.quote:Op dinsdag 6 november 2018 19:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bij winst doen ze gewoon weer mee voor de volgende rondeOh.![]()
Liverpool europese top hahahaha.
GENOT“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Enig positieve wijziging is Thomas.quote:Op dinsdag 6 november 2018 19:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik word niet vrolijk van de elf van Atleti.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Dortmund gaat winnen.quote:Op dinsdag 6 november 2018 19:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik word niet vrolijk van de elf van Atleti.![]()
Josema.quote:Op dinsdag 6 november 2018 19:44 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Enig positieve wijziging is Thomas.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Liverpool houdt er een rode ster aan over
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Oh ja, lol.quote:Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2018 19:45 schreef Perrin het volgende:
Liverpool houdt er een rode ster aan over![]()
![]()
Hmmm, n wedstrijdje op de Balkan.. ik wil niet veel zeggen maar na het nieuws van de afgelopen weken omtrend omkopingen en zo![]()
Messi niet eens op de bank bij Barça. It's happening.quote:Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Zal eerder iets weghebben van een volle maan.quote:Op dinsdag 6 november 2018 19:45 schreef Perrin het volgende:
Liverpool houdt er een rode ster aan overAls iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
PSV gaat er echt mokerhard afquote:“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Ik doe Inter op het eerste scherm. Champions League avonden in Giuseppe Meazza zijn echt magisch. 3-1. Nainggolan, Vrsaljko, Icardi.quote:Op dinsdag 6 november 2018 19:46 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Messi niet eens op de bank bij Barça. It's happening.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Denk het ook, verwachting was toch dat Guti ging spelen?quote:Op dinsdag 6 november 2018 19:47 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
PSV gaat er echt mokerhard af![]()
Van Bommel durft niks aan te passen want "hEt gAaT zO gOEd".quote:Op dinsdag 6 november 2018 19:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Denk het ook, verwachting was toch dat Guti ging spelen?Oh.![]()
Ik kijk ook mee. Ous start zelfs in plaats van Rafinha. Vrij aanvallend voor Valverde's begrippen.quote:Op dinsdag 6 november 2018 19:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik doe Inter op het eerste scherm. Champions League avonden in Giuseppe Meazza zijn echt magisch. 3-1. Nainggolan, Vrsaljko, Icardi.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Zou Tottenham beter zijn dan RKC Waalwijk eigenlijk ??"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Guti het wonderkind kan Hendrix niet aan. Ik ga schakelgenot kijken. Of Napoli live.quote:Op dinsdag 6 november 2018 19:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Denk het ook, verwachting was toch dat Guti ging spelen?“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Zo, Tottenham zal schrikken van deze verrassende opstelling! Daar hadden ze niet op gerekend.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
slimquote:Op dinsdag 6 november 2018 19:34 schreef skysherrif het volgende:
Wat is hier aan de hand lol
Had overigens wel betje op brugge to winIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Napoli vs PSG of Inter Barcaquote:Op dinsdag 6 november 2018 20:08 schreef Nober het volgende:
Napoli v PSG
Atletiii v Borussia
Internazionale v Barcelona
Welke moet ik nu kijken?![]()
Doe toch een keer normaal man Klop.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Wat is normaal?quote:Op dinsdag 6 november 2018 20:10 schreef LordVoldermort het volgende:
Doe toch een keer normaal man Klop.Oh.![]()
PSVquote:Op dinsdag 6 november 2018 20:08 schreef Nober het volgende:
Napoli v PSG
Atletiii v Borussia
Internazionale v Barcelona
Welke moet ik nu kijken?![]()
Bal is rond, elf tegen elf en zo, maar als ik het het resterende programma zo bekijk is Liverpool hier bezig met uit de Champions League te vliegen.Put these foolish ambitions to rest.![]()
PSV moet een voorbeeld nemen aan ZVE“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Wel keihard gelachen toen Luuk de Jong in het slotoffensief tegen Inter als linksbuiten speelde.quote:Op dinsdag 6 november 2018 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker Luuk de Jong opstellen in dit soort wedstrijden.
En Pereiroquote:Op dinsdag 6 november 2018 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tja met Malen in de spits win je ook niet , eigenlijk heeft het ook geen zin om aan te passenquote:Op dinsdag 6 november 2018 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
![]()
verrassende uitslagen tot nu toe. hopelijk ook een stunt van psv vandaag.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Dit seizoen in een CL uitwedstrijd nog niet op doel geschoten.quote:Op dinsdag 6 november 2018 20:21 schreef Bolasie het volgende:
Liverpool weer bezig met een schandalige (uit)wedstrijd. Sjongejonge.
Oh ja nu Salah![]()
Die kan tenminste nog voetballen.quote:
Maar een 5-3-2 systeem had wellicht wel beter geweest.
Zoet
Dumfries - Isimat - Schwaab - Viergever - Angeliño
Rosario - Gutierrez - Hendrix
Lozano - Bergwijn
Boem lekker counteren.Oh.![]()
Als Napoli straks wint (en dit 2-0 blijft uiteraard) krijgen we een geweldige PSG x Liverpool de volgende keer. Verliezer mag zeer waarschijnlijk naar huis.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Natuurlijk heeft dat wel zin.quote:Op dinsdag 6 november 2018 20:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Tja met Malen in de spits win je ook niet , eigenlijk heeft het ook geen zin om aan te passenOh.![]()
Dan heeft PSG denk ik een groot probleem.quote:Op dinsdag 6 november 2018 20:25 schreef Koffieplanter het volgende:
Als Napoli straks wint (en dit 2-0 blijft uiteraard) krijgen we een geweldige PSG x Liverpool de volgende keer. Verliezer mag zeer waarschijnlijk naar huis.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Liverpool is natuurlijk geweldig in de counter attack maar soms is het misschien ook handig als je in balbezit iets kan![]()
![]()
Daarom was een creatieve middenvelder ook gewoon nodig.quote:Op dinsdag 6 november 2018 20:27 schreef Wicky15 het volgende:
Liverpool is natuurlijk geweldig in de counter attack maar soms is het misschien ook handig als je in balbezit iets kanOh.![]()
Wijnaldum en Milner zijn geen slechte spelers maar het is gewoon allemaal hetzelfdequote:Op dinsdag 6 november 2018 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom was een creatieve middenvelder ook gewoon nodig.![]()
![]()
Daarom hoopte ik dat die Fabinho een goede controleur was en dat een Fekir of een vergelijkbare speler zou komen.quote:Op dinsdag 6 november 2018 20:29 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Wijnaldum en Milner zijn geen slechte spelers maar het is gewoon allemaal hetzelfdeOh.![]()
Hoe lang ligt Keïta er nog uit?quote:Op dinsdag 6 november 2018 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom was een creatieve middenvelder ook gewoon nodig.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
B-garnituur Belg moet Liverpool redden
Un dann rettet kein Kavallerie,
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Zit bij selectie tochquote:Op dinsdag 6 november 2018 20:30 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hoe lang ligt Keïta er nog uit?![]()
Hij was al mee volgens mij, dus niet lang.quote:Op dinsdag 6 november 2018 20:30 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hoe lang ligt Keïta er nog uit?Oh.![]()
Wow, sorryquote:.
Maar als hij fit is, moet dat al veel schelen.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Het is te hopen, maar hij heeft mij tot nu toe niet erg kunnen overtuigen dit seizoenquote:Op dinsdag 6 november 2018 20:34 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wow, sorry.
Maar als hij fit is, moet dat al veel schelen.![]()
Jan Oblak kan vandaag zijn 100e clean sheet voor Atlético behalen. Hij heeft 177 wedstrijden gespeeld.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Dat is niet zo heel gek qua overstap van competitie.quote:Op dinsdag 6 november 2018 20:35 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Het is te hopen, maar hij heeft mij tot nu toe niet erg kunnen overtuigen dit seizoenNatuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Zeker niet. Hopelijk pakt hij het op.quote:Op dinsdag 6 november 2018 20:35 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel gek qua overstap van competitie.![]()
Geloof dat ik als enige Club Brugge op winst heb. Ik ben tevreden.quote:Op dinsdag 6 november 2018 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit heeft niemand goed in de toto denk ik.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Morgen CSKA v Roma & Valencia v Young Boys om 18:55 (lol).Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Eigenlijk hoort Monaco ook niet in de Franse competitie thuis he, net zomin als Vaduz mag meespelen in de Zwitserse competitie bv
Wat een zaadpartijen telkensquote:Op dinsdag 6 november 2018 20:39 schreef Masterminded het volgende:
Morgen CSKA v Roma & Valencia v Young Boys om 18:55 (lol).![]()
Dat is pech. Dzeko kan tegenwoordig alleen nog presteren als de wedstrijd om 20:45 begint.quote:Op dinsdag 6 november 2018 20:39 schreef Masterminded het volgende:
Morgen CSKA v Roma & Valencia v Young Boys om 18:55 (lol).Put these foolish ambitions to rest.![]()
Fok-it ook.quote:Op dinsdag 6 november 2018 20:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Geloof dat ik als enige Club Brugge op winst heb. Ik ben tevreden.Oh.![]()
Dit hadden ze beter kunnen verdelen.quote:Op dinsdag 6 november 2018 20:39 schreef Masterminded het volgende:
Morgen CSKA v Roma & Valencia v Young Boys om 18:55 (lol).Oh.![]()
Zo te zien is Fedor Chalov de enige die er iets van kan bij CSKA.quote:Op dinsdag 6 november 2018 20:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is pech. Dzeko kan tegenwoordig alleen nog presteren als de wedstrijd om 20:45 begint.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Er is ook niet 1 speler op de keeper naar die ik bij Juve zal willen.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Ga jij de nieuwe baas van Juventus worden dan?quote:Op dinsdag 6 november 2018 20:45 schreef LordVoldermort het volgende:
Er is ook niet 1 speler op de keeper naar die ik bij Juve zal willen.Un dann rettet kein Kavallerie,
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Forum Opties Forumhop: Hop naar: