abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 6 november 2018 @ 22:23:25 #126
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182989229
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 22:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Blijkbaar tref ik steeds mannen die daar wel van schrikken....ha ha
Die hebben net het vage oeverloze geflirt van sommige vrouwen onder de knie misschien.. O-)
pi_182989276
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2018 22:23 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Die hebben net het vage oeverloze geflirt van sommige vrouwen onder de knie misschien.. O-)
Maar ik ben geen oeverloze flirter....ik laat juist best snel genoeg weten dat ik ze interessant vind....
pi_182989308
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 22:23 schreef dop het volgende:

[..]

Is toch gewoon een compliment ook. normaal gewoon fijn om te horen.
Signaal dat het tijd voor actie is :* :* :*
Maar als ik actie onderneem haken ze af.....jullie mannen zijn echt lastig ha ha!
  dinsdag 6 november 2018 @ 22:27:09 #129
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182989320
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 22:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Maar ik ben geen oeverloze flirter....ik laat juist best snel genoeg weten dat ik ze interessant vind....
Ja nee dat bedoel ik ook.. Jij zegt het tenminste lekker duidelijk.. Ik hou daar wel van.. :Y
Maar ik denk dat een heleboel mannen niet weten wat ze er mee aanmoeten ofzo..
pi_182989385
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 22:10 schreef dop het volgende:

[..]

in de fok speeddate Whatsapp groep toch ????
Correct dopbaas.

quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2018 22:13 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ik had 8 waxinelichtjes.. *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Netjes toch? Bij één word ik al wat soepel, bij twee ga ik uit de kleren en doe ik de Macarena. Uiteindelijk blijf ik een vrijgezelle kerel en is mijn meest romantische moment op de dag het moment waarop ik mezelf 's ochtends vroeg onder TL verlichting in de spiegel aanstaar terwijl ik mijn tanden aan het poetsen ben. Dusja.
pi_182989394
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2018 22:27 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ja nee dat bedoel ik ook.. Jij zegt het tenminste lekker duidelijk.. Ik hou daar wel van.. :Y
Maar ik denk dat een heleboel mannen niet weten wat ze er mee aanmoeten ofzo..
Ha ha ja maar....en dan? Jullie mannen zijn rare wezens ha ha!
  dinsdag 6 november 2018 @ 22:35:04 #132
545 dop
:copyright: dop
pi_182989616
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 22:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Maar als ik actie onderneem haken ze af.....jullie mannen zijn echt lastig ha ha!
timing is alles, de keren dat de vrouw als eerste actie ondernam zijn er weinig en zag ik het meestal niet helemaal aankomen. maar vind het wel altijd leuk.
zit dan toch meestal wel beetje te wachten op de juiste hint, en verwacht het niet
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_182989661
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 22:35 schreef dop het volgende:

[..]

timing is alles, de keren dat de vrouw als eerste actie ondernam zijn er weinig en zag ik het meestal niet helemaal aankomen. maar vind het wel altijd leuk.
Pfffft.....blijven oefenen dan maar :)
  dinsdag 6 november 2018 @ 22:39:36 #134
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182989786
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 22:29 schreef Stratotanker het volgende:

Netjes toch? Bij één word ik al wat soepel, bij twee ga ik uit de kleren en doe ik de Macarena. Uiteindelijk blijf ik een vrijgezelle kerel en is mijn meest romantische moment op de dag het moment waarop ik mezelf 's ochtends vroeg onder TL verlichting in de spiegel aanstaar terwijl ik mijn tanden aan het poetsen ben. Dusja.
Oh maar we zaten niet voor niets op een wat serieuzere site.. En we lullen over vanalles maar niet over sex..
We hebben ook eerst een halve dag zitten lullen.. Tot we beide een lamme kaak hadden en een stukje zijn gaan lopen..
Pas toen ging het mis bij het plan.. want ik wou iets voor haar koken.. Maar daar was het opeens veel te druk voor..
pi_182989907
ZK is gewoon als een blok gevallen voor haar.....zo lief!

Ik ga een nachtje slapen......hopelijk krijg ik komende nacht wat inzicht in mannen.....slaap lekker!
  dinsdag 6 november 2018 @ 22:46:00 #136
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182990013
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 22:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ha ha ja maar....en dan? Jullie mannen zijn rare wezens ha ha!
Ja geen idee.. Je moet natuurlijk wel weten of ie ook echt lief is.. Maar als er al wat kennis van elkaar is, dan zou ik het alleen maar waarderen.. En waarschijnlijk ook beantwoorden..
  dinsdag 6 november 2018 @ 22:47:23 #137
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182990080
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 22:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
ZK is gewoon als een blok gevallen voor haar.....zo lief!

Ik ga een nachtje slapen......hopelijk krijg ik komende nacht wat inzicht in mannen.....slaap lekker!
Nou ik ben nog onderweg met vallen zeg maar... :Y

Slaap lekker! :*
pi_182991009
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 22:07 schreef dop het volgende:

[..]

en die regel is (ken hem niet)
Dat je niet moet daten met iemand die jonger is dan jouw leeftijd / 2 + 7.

Sinds de echtscheiding voldoe ik vaker niet dan wel aan die (onzinnige) regel. Overigens, toen ik een relatie kreeg met mijn ex vrouw voldeed ze ook al niet aan die regel.
pi_182991011
Hmm, zo heb je geen matches, en zo heb je er ineens 4 die zelfs allemaal terug praten en ook nog ineens een leuk gesprek op de Smule app! 8)7

Kijken wat dit gaat opleveren...
pi_182991060
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2018 22:11 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

_O- Ja omdat ze slank is lijkt ze ook direct zo jong..
Wel een voordeel want ik vind (te) jong niets qua omgang.. Maar qua uiterlijk/uitstraling jong wel.. (das nieuw trouwens ik viel altijd op wat ouder.. maar ik heb blijkbaar een automatische update gehad ofzo)
Hier gaan ook echt wel afkeurende blikken opdoemen denk ik.. maar fuck dat.. Ik neem haar zo als handbagage onder de arm mee.. :Y)
Lekker. Die kun je heerlijk het hele bed door smijten. ;)

De meeste jonge meiden hebben weinig interessants te melden inderdaad. Ik match ze nog redelijk vaak op Tinder (tot mijn verbazing), maar het gesprek komt toch vaak niet echt op een niveau dat ik interesse kan houden.

Maar deze lukt dat vooralsnog wel!
  woensdag 7 november 2018 @ 00:03:48 #141
545 dop
:copyright: dop
pi_182991397
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 23:33 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat je niet moet daten met iemand die jonger is dan jouw leeftijd / 2 + 7.

Sinds de echtscheiding voldoe ik vaker niet dan wel aan die (onzinnige) regel. Overigens, toen ik een relatie kreeg met mijn ex vrouw voldeed ze ook al niet aan die regel.
hoe oud ben jij eigenlijk.
Date van vandaag voldoet volgens mij nog maar net aan die regel 😀

Ben er met die formule ook nog nooit buiten gevallen.

Ow wacht wel op mijn 27 had ik vriendinnetje van 18 🙄
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_182991478
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 00:03 schreef dop het volgende:

[..]

hoe oud ben jij eigenlijk.
Date van vandaag voldoet volgens mij nog maar net aan die regel 😀

Ben er met die formule ook nog nooit buiten gevallen.

Ow wacht wel op mijn 27 had ik vriendinnetje van 18 🙄
Ik heb gelukkig nog in de tijd geleefd dat er niet zo moeilijk gedaan werd over leeftijd. Maar dat soort verschillen ook destijds wel gehad ja. Ook verschillen die ik in de huidige tijdsgeest maar verzwijg. Ook al was het toen legaal, nu is het ineens heel creepy.
  woensdag 7 november 2018 @ 00:16:46 #143
545 dop
:copyright: dop
pi_182991532
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 00:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik heb gelukkig nog in de tijd geleefd dat er niet zo moeilijk gedaan werd over leeftijd. Maar dat soort verschillen ook destijds wel gehad ja. Ook verschillen die ik in de huidige tijdsgeest maar verzwijg. Ook al was het toen legaal, nu is het ineens heel creepy.
vind er niks creepy aan. Zolang er maar sprake is van gelijkwaardigheid. Geld voor elke relatie ongeacht leeftijd.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_182991596
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 00:16 schreef dop het volgende:

[..]

vind er niks creepy aan. Zolang er maar sprake is van gelijkwaardigheid. Geld voor elke relatie ongeacht leeftijd.
Helemaal mee eens. Maar maatschappelijk wordt er nu al snel gedacht aan misbruik bij een groter leeftijdsverschil, met name als de meid in kwestie onder de 18 is.
pi_182992890
Ik vind dat iemand van bv eind 20 of ouder iets met iemand van onder de 18 begint wel wat vreemd moet ik toegeven en heb daar ook geen goed gevoel bij.
pi_182993164
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 00:23 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Maar maatschappelijk wordt er nu al snel gedacht aan misbruik bij een groter leeftijdsverschil, met name als de meid in kwestie onder de 18 is.
Je weet wat ze zeggen he; Age is an issue of mind over matter... If you don’t mind, it doesn’t matter..

Ik ben 36 maar match heel vaak met jongens van een jaar of 28... En het maakt mij echt niet uit eigenlijk. Leeftijd zegt zo weinig.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_182993198
Denk dat leeftijdsverschil pas lastig wordt als je nog echt in een andere levensfase zit.....als je nog studeert bv en nog aan het uitvinden bent wat je allemaal wil gaan bereiken moet je denk ik geen relatie willen die al gesettled is....lijkt me dan hè.
pi_182993468
Ook op Tinder trouwens;
Superleuk gesprek, maar vrij laat dus ik zeg op een gegeven moment dat ik ga slapen. Ging ie helemaal moeilijk doen dat ik nog 20 minuten wakker moest blijven want dan ging hij ook slapen. Euh nee?! :') we spreken elkaar morgen wel weer.
Word ik wakker vanmorgen zie ik dat hij me nog 5 berichten heeft gestuurd, wil ik ze openen... Heeft hij me gewoon verwijderd! Pffff... mannen...

Sorry hoor, it takes someone special to keep me awake after 12 O+
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_182993549
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 08:36 schreef Caithlinn het volgende:
Ook op Tinder trouwens;
Superleuk gesprek, maar vrij laat dus ik zeg op een gegeven moment dat ik ga slapen. Ging ie helemaal moeilijk doen dat ik nog 20 minuten wakker moest blijven want dan ging hij ook slapen. Euh nee?! :') we spreken elkaar morgen wel weer.
Word ik wakker vanmorgen zie ik dat hij me nog 5 berichten heeft gestuurd, wil ik ze openen... Heeft hij me gewoon verwijderd! Pffff... mannen...

Sorry hoor, it takes someone special to keep me awake after 12 O+
Jemig, wat een eikel was dat dan...
Gek? kan je dat eten?
pi_182993577
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 08:36 schreef Caithlinn het volgende:
Ook op Tinder trouwens;
Superleuk gesprek, maar vrij laat dus ik zeg op een gegeven moment dat ik ga slapen. Ging ie helemaal moeilijk doen dat ik nog 20 minuten wakker moest blijven want dan ging hij ook slapen. Euh nee?! :') we spreken elkaar morgen wel weer.
Word ik wakker vanmorgen zie ik dat hij me nog 5 berichten heeft gestuurd, wil ik ze openen... Heeft hij me gewoon verwijderd! Pffff... mannen...

Sorry hoor, it takes someone special to keep me awake after 12 O+
_O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')