abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_182983360
Ik spreek nu een match en die zegt dat vrouwen echt heel weinig humor hebben in de chats op datingsapps. Wat vinden jullie?

Is trouwens niet de eerste keer dat k het hoor.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 6 november 2018 @ 18:49:42 #52
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182983424
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 18:44 schreef dop het volgende:

[..]

ik heb van een zeer wijze psycholoog geleerd, dat als je elkaar telkens niet begrijpt of zo in de weg zit. Dat je dan iets van elkaar te leren hebt.
Misschien keertje samen daten jullie 😁
:'). Ik heb een ondergrens, dus helaas.
pi_182983494
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 18:46 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik spreek nu een match en die zegt dat vrouwen echt heel weinig humor hebben in de chats op datingsapps. Wat vinden jullie?

Ligt aan vanalles hè... Hij kan precies humorloze types matchen. Zelf humorloos overkomen. Zoveel mogelijkheden...
Gek? kan je dat eten?
  dinsdag 6 november 2018 @ 18:56:26 #54
545 dop
:copyright: dop
pi_182983559
quote:

tja mannen en vrouwen hebben niet altijd helemaal de zelfde humor.
Kun je humor van de ander goed peilen op de app. Vind ik best lastig, je zit uiteindelijk toch alleen achter je scherm te grijnzen of lachen.
Overigens geen ervaring met date apps maar spiegel nu ff aan hier of op Whatsapp.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_182983758
quote:

Dat zou ik, man, vroeger zelf gezegd kunnen hebben. Heb daarna op een afdeling met 20 vrouwen gewerkt. Op basis daarvan zeg ik, vrouwen hebben zeker humor. Misschien nog wel meer dan mannen. Wellicht dat een vertrouwde omgeving het verschil is, ik weet het niet. Maar vrouwen hebben zeker wel humor.
pi_182984042
quote:

Klopt wel. Maar ik zit ook niet de hele tijd schijtlollig te doen. Kom op zeg. Ik wil de ander leren kennen. Natuurlijk ook met humor er tussendoor enz. Maar eigenlijk vind ik dat veel leuker op een date. Beter dan die standaard ‘haha’. Wat je ook met een chagerijnige kop kan typen.
pi_182984082
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 19:07 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Dat zou ik, man, vroeger zelf gezegd kunnen hebben. Heb daarna op een afdeling met 20 vrouwen gewerkt. Op basis daarvan zeg ik, vrouwen hebben zeker humor. Misschien nog wel meer dan mannen. Wellicht dat een vertrouwde omgeving het verschil is, ik weet het niet. Maar vrouwen hebben zeker wel humor.
In de chats op datingapps.

Tenminste, ik neem aan dat ze niet allemaal tijdens het werk aan het tinderen waren en indien wel: wtf man! Wat was jij daar aan het doen?
pi_182984563
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 19:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Tenminste, ik neem aan dat ze niet allemaal tijdens het werk aan het tinderen waren en indien wel: wtf man! Wat was jij daar aan het doen?
_O-

Maar.....humor zou wel een dealbreker kunnen zijn als je elkaars humor niet begrijpt....denk ik...
pi_182984608
quote:

[..]

Nou, er werden wel onder andere grappen gemaakt over profielen die op Tinder en dergelijke voorbij kwamen. :P
pi_182984743
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 19:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Klopt wel. Maar ik zit ook niet de hele tijd schijtlollig te doen. Kom op zeg. Ik wil de ander leren kennen. Natuurlijk ook met humor er tussendoor enz. Maar eigenlijk vind ik dat veel leuker op een date. Beter dan die standaard ‘haha’. Wat je ook met een chagerijnige kop kan typen.
Ik heb het eerder een beetje andersom. Vind een gesprek op zo'n app zonder humor al gauw zo belachelijk saai. Tuurlijk wil je elkaar leren kennen, maar ik vind het veel belangrijker om een beetje lol te hebben voordat we wat afspreken. Elkaar leren kennen duurt toch een stuk langer dan erachter komen of je een beetje dezelfde humor hebt.
pi_182984798
Kan ik me wel bij aansluiten Classic_S :)
  dinsdag 6 november 2018 @ 19:47:09 #62
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_182984805
quote:

[..]

Hij is de CEO van Tinder, zijn werkneemsters vertellende die fake-accounts wel een beetje gaande te houden?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_182984809
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 19:44 schreef Classic_Smoseby het volgende:

[..]

Ik heb het eerder een beetje andersom. Vind een gesprek op zo'n app zonder humor al gauw zo belachelijk saai. Tuurlijk wil je elkaar leren kennen, maar ik vind het veel belangrijker om een beetje lol te hebben voordat we wat afspreken. Elkaar leren kennen duurt toch een stuk langer dan erachter komen of je een beetje dezelfde humor hebt.
Dit ja.
  dinsdag 6 november 2018 @ 19:54:12 #64
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182984947
Oke.. dus de gevechten zijn uitgevochten enzo.. :*

Hupdeet:

Bezorgbillen noemt me inmiddels "lieverd" en ik haar "schat"
En ze heeft me niet eens gepijpt!
We hebben nog steeds behoorlijk intensief appcontact
Ik baal er alleen een beetje van dat ze eigenlijk net te ver weg woont.. Ze was ook nooit een match geworden, maar omdat ik mn profiel op HP amper af had en ze me al een berichtje stuurde had ze geluk.. anders had ik de afstand al ingeperkt..
We willen beide niet te hard van stapel en staan er ook hetzelfde in... (op de eerste date al gehad over dat je niet zomaar zegt van iemand te houden etc.. zaten beide op dezelfde lijn..)
Dus erg benieuwd hoe dit af gaat lopen.. O+

Ze is echt leuk!

En daarom begint tindermatch op 5 min afstand natuurlijk enorm zichzelf te spammen.. :')
Vrouwen hebben daar ook echt een radar voor he? Waarom maken jullie het mannen zo ingewikkeld? :'(
pi_182984981
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 19:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

_O-

Maar.....humor zou wel een dealbreker kunnen zijn als je elkaars humor niet begrijpt....denk ik...
Klopt wel. Maar soms kun je dat ook leren. I don’t know. Ik denk er nooit zo over na. Het voelt goed of niet. En ik vind humor belangrijk, maar niet het belangrijkste.
  dinsdag 6 november 2018 @ 20:00:24 #66
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182985122
quote:

Absoluut.. Sterker de meeste worden er hooguit kwaaier van.. Stel draken dat er tussen zitten..
Maar dat komt vaak ook door de achterlijke berichtjes die ze krijgen.. dan raak je vanzelf een beetje verzuurd denk ik..
pi_182985139
Humor leren......ik weet het niet....volgens mij heb je een bepaald soort humor....toch?
pi_182985260
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2018 19:54 schreef Zolderkamer het volgende:
Oke.. dus de gevechten zijn uitgevochten enzo.. :*

Hupdeet:

Bezorgbillen noemt me inmiddels "lieverd" en ik haar "schat"
En ze heeft me niet eens gepijpt!
We hebben nog steeds behoorlijk intensief appcontact
Ik baal er alleen een beetje van dat ze eigenlijk net te ver weg woont.. Ze was ook nooit een match geworden, maar omdat ik mn profiel op HP amper af had en ze me al een berichtje stuurde had ze geluk.. anders had ik de afstand al ingeperkt..
We willen beide niet te hard van stapel en staan er ook hetzelfde in... (op de eerste date al gehad over dat je niet zomaar zegt van iemand te houden etc.. zaten beide op dezelfde lijn..)
Dus erg benieuwd hoe dit af gaat lopen.. O+

Ze is echt leuk!

En daarom begint tindermatch op 5 min afstand natuurlijk enorm zichzelf te spammen.. :')
Vrouwen hebben daar ook echt een radar voor he? Waarom maken jullie het mannen zo ingewikkeld? :'(
Welke halve zool begint tijdens het daten al over houden van? Laat staan de eerste date? Ik tref ze wel eens batshit cray cray, maar dit nog niet meegemaakt hoor!
pi_182985266
Ieder zo z'n ding VEM :)
Maar ben het wel met Cinderella eens, humor leer je niet toch?
pi_182985273
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 20:05 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Welke halve zool begint tijdens het daten al over houden van? Laat staan de eerste date? Ik tref ze wel eens bat shit cray cray, maar dit nog niet meegemaakt hoor!
Past perfect hier in dit topic thuis. _O-
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_182985296
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 20:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Humor leren......ik weet het niet....volgens mij heb je een bepaald soort humor....toch?
Leren begrijpen. Dat is niet hetzelfde als het dan ook leuk vinden. Dat kan soms, en soms ook niet.
pi_182985313
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 november 2018 20:05 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Past perfect hier in dit topic thuis. _O-
Batshit cray cray? Vast.

Nou, dan heb ik nog wel verhalen...
  dinsdag 6 november 2018 @ 20:07:23 #73
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182985315
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 20:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ja dat haal je natuurlijk wel ergens vandaan..

Zo is het mij een raadsel waar bezorgbil het vandaan haalt dat het grappig is om me een stomp te verkopen uit het niets als ik net lig uit te blazen..

Maargoed een beetje gestoord is erg vermakelijk..
Vraag me alleen niet om het te begrijpen.. _O-
  dinsdag 6 november 2018 @ 20:09:46 #74
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182985393
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 20:05 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Welke halve zool begint tijdens het daten al over houden van? Laat staan de eerste date? Ik tref ze wel eens batshit cray cray, maar dit nog niet meegemaakt hoor!
Ik!
Direct peilen die hap.. Hakblok en uithoren dit dat..
Ik hou er niet van om mn peilen te richten op iemand waar ik helemaal niet mee match..

(Nou hadden we natuurlijk al een weekje geappt dus hadden we al wat voorkennis)
pi_182985418
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2018 20:07 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ja dat haal je natuurlijk wel ergens vandaan..

Zo is het mij een raadsel waar bezorgbil het vandaan haalt dat het grappig is om me een stomp te verkopen uit het niets als ik net lig uit te blazen..

Maargoed een beetje gestoord is erg vermakelijk..
Vraag me alleen niet om het te begrijpen.. _O-
De TV-show Californication
https://g.redditmedia.com(...)3584ac7047995fff8261
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')