Alle lab.uitslagen worden gezien door de huisarts voordat die definitief in de status gaan.quote:Op dinsdag 6 november 2018 15:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat zijn de labwaarden van je schildklier dan als ik mag vragen? Kan ook via dm natuurlijk. Zo'n assistente kan wel zo veel zeggen. Hell, mijn vorige huisarts lulde ook maar wat.
Een huisarts kan niet overal verstand van hebben he? Maar goed, zo lang jij je goed voelt is het waarschijnlijk ook goed.quote:Op dinsdag 6 november 2018 16:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
Alle lab.uitslagen worden gezien door de huisarts voordat die definitief in de status gaan.
quote:Je kan geen radio meer aanzetten of het is te horen: kutmuziek. Het nieuwe genre wordt door sommigen geprezen, door anderen gehaat. Maar waar komt kutmuziek toch vandaan? Wat is het verhaal achter dé herrie van dit moment?
Helemaal duidelijk waar kutmuziek precies vandaan komt is het niet, maar vaak worden er dezelfde drie mensen verantwoordelijk voor gehouden. We spreken Jonas Firk, die naar eigen zeggen aan de wieg stond van kutmuziek. “Het begon met mij, Ricky en Tatiana. We voelden ons niet thuis in de muziek van die tijd. Het is nu bijna niet meer voor te stellen, maar toen stond de muziekwereld nog helemaal niet open voor niet om aan te horen kabaal. Toen zijn we gewoon met een klein groepje wat gaat experimenteren door wat monotoon gejengel te sampelen met grafherrie. Niet veel later is dat uitgegroeid tot kutmuziek.”
Het duurde even voordat kutmuziek zijn plek vond in de rest van de wereld, maar inmiddels is het voor veel mensen een manier van leven. “In kutmuziek hoor je duidelijke invloeden van teringherrie en een bak lawaai. Toch heeft het een heel eigen effect op je trommelvliezen”, legt kutmuziek-fanaat Dieter de Vos uit. “Ik zou niet weten wat ik zonder kutmuziek zou moeten.”
Waarom kutmuziek nu juist zo populair is? De Vos heeft daar wel een antwoord op. “Omdat het naadloos aansluit bij de hele kutsfeer die tegenwoordig in de samenleving hangt. Een kuttijd schreeuwt om kutmuziek.”
Ondanks zwabberend gewicht zie/merk je zes kilo wel, toch? Zes kilo erbij zou voor mij echt een onderkin en puddingbuikje betekenen, en zes kilo eraf zou best wel ingevallen smoel en duidelijk zichtbare ribbenkast zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2018 16:18 schreef minilot het volgende:
Zes kilo erbij, dat zou me vermoedelijk niet eens opvallen!Maar goed, ik ben dan ook niet bepaald het toonbeeld van een stabiel gewicht.
quote:Op dinsdag 6 november 2018 16:34 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben gematigd sprakeloos over mijn gesprek met de wbv.
'Heb je niet aan woningruil gedacht anders?'
'Je denkt dat iemand hier wil wonen?'
'Ja misschien zijn er wel mensen die het niet erg vinden. Of die het niet horen. Of die heel graag gelijkvloers willen wonen.'
Ja mens, je hebt helemaal gelijk. Er zijn vast mensen die het niet uitmaken dat er drugsdealers vanaf een balkon hun tuin in springen. Of zo doof zijn dat ze 80 dB gegil niet horen. Tering he. wtf denk je nou.
'Maar we kunnen toch afspraken maken, dat er geen grote groepen komen, dat ze niet gaat gillen, geen dealers'
'Dat zjin toch normale dingen?'
'Ja maar, je moet het zien als een jong kind dat je terecht moet wijzen.'
ALS IK KINDEREN HAD GEWILD HAD IK ZE WEL GEMAAKT.
Christus te paard wat een hufter was dat dan.quote:Op dinsdag 6 november 2018 16:34 schreef Lonaa het volgende:
'Ja misschien zijn er wel mensen die het niet erg vinden. Of die het niet horen. Of die heel graag gelijkvloers willen wonen.'
Ja mens, je hebt helemaal gelijk. Er zijn vast mensen die het niet uitmaken dat er drugsdealers vanaf een balkon hun tuin in springen. Of zo doof zijn dat ze 80 dB gegil niet horen. Tering he. wtf denk je nou.
'Maar we kunnen toch afspraken maken, dat er geen grote groepen komen, dat ze niet gaat gillen, geen dealers'
Ja, nou, dat was het wel. Godsamme.quote:Op dinsdag 6 november 2018 16:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lekker lullen als je zelf in een prima huis woont.
Jeezzz...wat een hork in het kwadraat!quote:Op dinsdag 6 november 2018 16:34 schreef Lonaa het volgende:
Wat vindt hij zelf een redelijke termijn waarop het opgelost moet zijn?quote:Op dinsdag 6 november 2018 16:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, nou, dat was het wel. Godsamme.
Dat ik slaap en kalmeringtabletten slik was het antwoord 'ja, ik snap het'
Nee nee nee, dat doe je helemaal niet.
'Maar ze moet lang genoeg de tijd hebben om die dingen te veranderen'
'IK BELDE 5 KEER DE POLITIE'
'Ja maar het duurt gewoon lang'
'Ik wil ook best verhuizen'
'Ja maar als alle buren gaan verhuizen is het probleem niet opgelost'
"LOS HET PROBLEEM DAN OP'
ARGH
Zij. En daar gaat ze niet over, dat kan maanden duren. Ik moet het geduld maar opbrengen.quote:Op dinsdag 6 november 2018 16:41 schreef mjan het volgende:
[..]
Wat vindt hij zelf een redelijke termijn waarop het opgelost moet zijn?
Ik wil ook nog!quote:Op dinsdag 6 november 2018 16:27 schreef Isabeau het volgende:
Tentoonstelling Drents museum was grandioos![]()
Wat een prachtige dingen werden er gemaakt ten tijde van het Perzische rijk
En wat een boel fijn bewerkt goud is er bewaard gebleven
Nou, ik denk dat andere mensen dat verschil waarschijnlijk wel zien, maar ik ben geloof ik omtrent mezelf niet zo opmerkzaam als ik in de spiegel kijk.. Onderkinnetje meer of minder, dat valt me voor geen meter op.quote:Op dinsdag 6 november 2018 16:31 schreef mjan het volgende:
[..]
Ondanks zwabberend gewicht zie/merk je zes kilo wel, toch? Zes kilo erbij zou voor mij echt een onderkin en puddingbuikje betekenen, en zes kilo eraf zou best wel ingevallen smoel en duidelijk zichtbare ribbenkast zijn.
Pfffrt. Nou ja. In elk geval iets.quote:Op dinsdag 6 november 2018 16:34 schreef Lonaa het volgende:
Maar, ze gaan iig spoed maken bij buurtbemiddeling. Die overigens helemaal los staat van de wbv.
Als je al niet woest bent zou je het van zoveel onbenul wel wordenquote:Op dinsdag 6 november 2018 16:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, nou, dat was het wel. Godsamme.
Dat ik slaap en kalmeringtabletten slik was het antwoord 'ja, ik snap het'
Nee nee nee, dat doe je helemaal niet.
'Maar ze moet lang genoeg de tijd hebben om die dingen te veranderen'
'IK BELDE 5 KEER DE POLITIE'
'Ja maar het duurt gewoon lang'
'Ik wil ook best verhuizen'
'Ja maar als alle buren gaan verhuizen is het probleem niet opgelost'
"LOS HET PROBLEEM DAN OP'
ARGH
Het is dat je die smiley niet echt in geluid kan uitdrukken, but it was my face.quote:Op dinsdag 6 november 2018 16:49 schreef minilot het volgende:
[..]
Pfffrt. Nou ja. In elk geval iets.@ woningruilsuggestie. Mafkezen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |