Praat over dingen waar je wel verstand van hebt, aubquote:Op dinsdag 6 november 2018 13:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lotus kan misschien aardig zingen, maar ze haalt het toch niet bij de enige echter zangeres in Utopia, Isa ...
quote:
Die is nu toch best enthousiastquote:Op dinsdag 6 november 2018 13:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vergeet Christel niet in deze. De belichaming van verzuring...
Ok, ik kijk niet naar die zangstream. Maar over het algemeen is die behoorlijk zuur.quote:Op dinsdag 6 november 2018 13:50 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Die is nu toch best enthousiast
Chris, die nu heel enthousiast is voor Lotus?quote:Op dinsdag 6 november 2018 13:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vergeet Christel niet in deze. De belichaming van verzuring...
Ja. Daar hadden ze het al over toen Manon er was.quote:Op dinsdag 6 november 2018 13:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik ga het nog terug zoeken, maar ik weet bijna zeker dat Brenda en Brandon het
hebben gehad over samen een song opnemen. Dit lijkt mij nu volledig van de baan ....
Jessie komt op de bank, wordt eruit gestemd door een nieuwe inwoner, jef blijft nog paar dagen rellen, en volgt.quote:Op dinsdag 6 november 2018 13:51 schreef chufi het volgende:
Welk script is er voor Sjef en Jess in werking gezet ?
die zit te denken waar ze misschien een van al haar projectjes aan kan koppelen met die gastenquote:Op dinsdag 6 november 2018 13:51 schreef utopia2.0 het volgende:
Shelley kijkt met een gemaakte smile op haar bakkus toe......
Laat toeterix t maar houden op de fck covers.... In een geluidsdichte isoleer ofzowwwquote:Op dinsdag 6 november 2018 13:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
hebben gehad over samen een song opnemen. Dit lijkt mij nu volledig van de baan ....
Ik heb het idee en hoop ook dat Jeffry op de bank komt ipv Jessie.quote:Op dinsdag 6 november 2018 13:52 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Jessie komt op de bank, wordt eruit gestemd door een nieuwe inwoner, jef blijft nog paar dagen rellen, en volgt.
Helaas. Het wordt dus weer voorspelbaar als de pest. Dacht dat Petertjes niet meer mochten van de Febo, maar niets is wat het lijkt blijkbaar...quote:Op dinsdag 6 november 2018 13:52 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Jessie komt op de bank, wordt eruit gestemd door een nieuwe inwoner, jef blijft nog paar dagen rellen, en volgt.
Wat een masterclass hequote:Op dinsdag 6 november 2018 13:52 schreef Dotteke het volgende:
Is die alweer weg, niets met Lotus gezongen of zo
Doe je ding,doe je dansje,drop it.Dat zou de titel zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2018 13:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
jeff organiseert een etentje in de hut voor hem en jess en morgen gaat ie flesjes weggeven aan een Friese zanger die komt voor eventueel een videoclip...quote:Op dinsdag 6 november 2018 13:51 schreef chufi het volgende:
Welk script is er voor Sjef en Jess in werking gezet ?
ik vrees dat brenda zich er op een andere manier uiteindelijk tussen zal wurmen met haar toeterquote:Op dinsdag 6 november 2018 13:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jessie gaat geen Petertje doen, die wil winnen! En wordt een zware klap als het wel zo is. Ze hoopt zelf dat Jeffrey eruit gaat, en dat ze in de naam van de liefde ook kan zeggen `ik ga`quote:Op dinsdag 6 november 2018 13:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Helaas. Het wordt dus weer voorspelbaar als de pest. Dacht dat Petertjes niet meer mochten van de Febo, maar niets is wat het lijkt blijkbaar...
Misschien een zoethoudertje om die kneuzen te laten blijven ....quote:Op dinsdag 6 november 2018 13:54 schreef MariaElena2018 het volgende:
jeff organiseert een etentje in de hut voor hem en jess en morgen gaat ie flesjes
weggeven aan een Friese zanger die komt voor eventueel een videoclip...
Ze nemen afscheid van een gast. Wat bekokstovenquote:Op dinsdag 6 november 2018 13:50 schreef Zeyina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat te kijken naar Lotus en Christel die met die Sinha en gitarist bij de poort staan. (ze kunnen er niet uit) en zegt: Wat staan ze nu daar allemaal te bekokstoven
Dan doet Jeff dus een Petertje. Blijft dus kansloos zo.quote:Op dinsdag 6 november 2018 13:55 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Jessie gaat geen Petertje doen, die wil winnen! En wordt een zware klap als het wel zo is. Ze hoopt zelf dat Jeffrey eruit gaat, en dat ze in de naam van de liefde ook kan zeggen `ik ga`
quote:Op dinsdag 6 november 2018 13:52 schreef Lavenderr het volgende:
Goeie TT. Geldt voor daar en op de COS
Gratis bv flesjes die nog niet betaald zijnquote:Op dinsdag 6 november 2018 13:54 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
jeff organiseert een etentje in de hut voor hem en jess en morgen gaat ie flesjes weggeven aan een Friese zanger die komt voor eventueel een videoclip...
Nou zeg leuk hoor en dat ze nu maar weer snel oprotten zodat we weer lekker kunnen lachen met de broedersquote:Op dinsdag 6 november 2018 13:55 schreef wyno het volgende:
Ja, Cristel, je ziet dus dar er ook nog normale 22-jarigen op deze wereld rondlopen. Ze is er gewoon helemaal verbaasd over... Leuk trouwens die jongens, af en toe een verademing om ook eens naar jongens te luisteren die normaal praten.
ze gaat een nummer schrijven, en ze komen terug om dat te evaluerenquote:Op dinsdag 6 november 2018 13:57 schreef Dotteke het volgende:
Wat is er nu afgesproken wat betreft Lotus en die Zanger die er net was
Lotus moet een liedje maken,en hij komt volgende week terug.quote:Op dinsdag 6 november 2018 13:57 schreef Dotteke het volgende:
Wat is er nu afgesproken wat betreft Lotus en die Zanger die er net was
Geen Petertje, ik zou zeggen luister hier naar, die gaat op zeker ....quote:Op dinsdag 6 november 2018 13:55 schreef Bramenstruik het volgende:
Jessie gaat geen Petertje doen, die wil winnen! En wordt een zware klap als het wel zo is.
Ze hoopt zelf dat Jeffrey eruit gaat, en dat ze in de naam van de liefde ook kan zeggen `ik ga`
Waarom die 2 weken dan, dat is toch de stemming?quote:Op dinsdag 6 november 2018 13:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Geen Petertje, ik zou zeggen luister hier naar, die gaat op zeker ....![]()
[ afbeelding ]
Jessie is er over twee weken vanaf - 3 november 2018.
x6wqzpr
Pff, wordt dus een verhaallijntje. Volgende week wordt het druk met ook stemmingen en 2 nieuwe en...de silo...quote:Op dinsdag 6 november 2018 13:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Lotus moet een liedje maken,en hij komt volgende week terug.
Ik wens je er vooral veel plezier mee!quote:Op dinsdag 6 november 2018 13:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou zeg leuk hoor en dat ze nu maar weer snel oprotten zodat we weer lekker kunnen lachen met de broeders
quote:Op dinsdag 6 november 2018 13:59 schreef Zeyina het volgende:
Mike gaat het bier terug leggen, maar ze gaan Erik en Jeff aanspreken op het bier drinken
he he eindelijk aanspreken, dat verstoppen van alles steeds is een beetje oudquote:Op dinsdag 6 november 2018 13:59 schreef Zeyina het volgende:
Mike gaat het bier terug leggen, maar ze gaan nu Erik en Jeff aanspreken op het bier drinken
En SL
Ze gaan het doen bij 'de fundering'. Niet in de groep om ze niet te kakken te zetten.quote:Op dinsdag 6 november 2018 14:00 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
he he eindelijk aanspreken, dat verstoppen van alles steeds is een beetje oud
quote:Op dinsdag 6 november 2018 13:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tim seint Lotus in over Brenda - 3 november 2018
Anders keek ik niet, dank je!quote:Op dinsdag 6 november 2018 13:58 schreef wyno het volgende:
[..]
Ik wens je er vooral veel plezier mee!
Wowquote:Op dinsdag 6 november 2018 13:59 schreef Zeyina het volgende:
Mike gaat het bier terug leggen, maar ze gaan nu Erik en Jeff aanspreken op het bier drinken
En SL
En super bedankt voor je bijdragen hier, geniet van het zonnetjequote:Op dinsdag 6 november 2018 14:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kansloos, ik ga lekker naar buiten de zon in, veel plezier nog ....
Have fun in the sun.quote:Op dinsdag 6 november 2018 14:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Thnx, natuurlijk ging hier de telefoon en toen ik terug kwam ging hij net de poort uitquote:Op dinsdag 6 november 2018 13:57 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze gaat een nummer schrijven, en ze komen terug om dat te evalueren
Leuk voor Lotus, ze heeft best een mooie stem, alleen die jukelelequote:Op dinsdag 6 november 2018 13:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Lotus moet een liedje maken,en hij komt volgende week terug.
Ik denk wel meer eigenlijkquote:Op dinsdag 6 november 2018 14:00 schreef Yurtovic het volgende:
Gister hadden ze wel 3 halve liters op....
Zei ze vanmorgen ook al, dat ze over twee weken overal van af wasquote:Op dinsdag 6 november 2018 13:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Geen Petertje, ik zou zeggen luister hier naar, die gaat op zeker ....![]()
[ afbeelding ]
Jessie is er over twee weken vanaf - 3 november 2018.
x6wqzpr
gitaar paste niet in haar kistquote:Op dinsdag 6 november 2018 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk voor Lotus, ze heeft best een mooie stem, alleen die jukelele
Bedankt voor de links...........quote:Op dinsdag 6 november 2018 14:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze hebben daar ook wat nummers gezongen, maar heb je niks aan gemistquote:Op dinsdag 6 november 2018 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, natuurlijk ging hier de telefoon en toen ik terug kwam ging hij net de poort uit
Wel mooi dat Lotus dit kreeg en brenda niet
hoeveel glazen zijn dat?quote:Op dinsdag 6 november 2018 14:00 schreef Yurtovic het volgende:
Gister hadden ze wel 3 halve liters op....
Hij is het typische voorbeeldje van een verslaafde die niet wil afkicken........quote:
Ze loopt echt voor aap met die jurkquote:Op dinsdag 6 november 2018 14:05 schreef Bramenstruik het volgende:
dat is toch geen jurkje wat Merel aan heeft, dat is een lange blouse
jeffrey dwaalt rond in de eeuwige ontkenningsfasequote:Op dinsdag 6 november 2018 14:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij is het typische voorbeeldje van een verslaafde die niet wil afkicken........
Die ukelele is een simpel begeleidingsinstrument. Je moet het zien voor wat het is en niet vergelijken met bijvoorbeeld een gitaar! het is ook zeker geen kleine gitaar.quote:Op dinsdag 6 november 2018 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk voor Lotus, ze heeft best een mooie stem, alleen die jukelele
Denk dat ie niet doorhad dat ie continu in beeld is. Hij zei nog, ik dacht het valt niet opquote:Op dinsdag 6 november 2018 14:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Erik pakt het volwassen op..........
Mike die elke avond bier zoop samen met john nu zo doen. Had hij ook bij john moeten beginnen. Zij hebben de 1e kratten binnen utopia gehaaldquote:Op dinsdag 6 november 2018 14:06 schreef FOKoffieleut het volgende:
Ze gaan Erik helpen met afbouwen (we pakken het ook niet af Erik zegt Mike)
Erik heeft wel een probleem. Dat zei hij van de week zelf al.quote:Op dinsdag 6 november 2018 14:06 schreef MariaElena2018 het volgende:
Kan het zo zijn dat Eric helemaal geen probleem heeft maar dit speelt, Jeff er mee intrekt?
pffff misschien even het verschil zien tussen mannen die niet kunnen stoppen en een probleem hebben of mannen die voor de fun en gezelligheid bier drinken.quote:Op dinsdag 6 november 2018 14:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Mike die elke avond bier zoop samen met john nu zo doen. Had hij ook bij john moeten beginnen. Zij hebben de 1e kratten binnen utopia gehaald
tja dat is altijd buiten de cam geweest maar hij drinkt heus teveelquote:Op dinsdag 6 november 2018 14:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Mike die elke avond bier zoop samen met john nu zo doen. Had hij ook bij john moeten beginnen. Zij hebben de 1e kratten binnen utopia gehaald
ik heb Mike maar een keertje lam gezien, en dat mag best wel een keer, Sjon, Jeffrey en nog een paar veel vakerquote:Op dinsdag 6 november 2018 14:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
wel een beetje lastig met iemand als maatje (jeffrey) die juist niet geholpen wil wordenquote:Op dinsdag 6 november 2018 14:07 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Erik wilt graag hulp. Hij wilt wel af van het drinken
Ze bespreken hoe het te gaan doen en hoe ze hem willen steunen
maar hij kan het spelen als een scriptquote:Op dinsdag 6 november 2018 14:07 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Erik heeft wel een probleem. Dat zei hij van de week zelf al.
En hij gaf toen ook aan dat hij er wat aan wilde doen
Die 'liefde' zal dus wel over zijnquote:Op dinsdag 6 november 2018 14:08 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
wel een beetje lastig met iemand als maatje (jeffrey) die juist niet geholpen wil worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |