abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 november 2018 @ 19:49:02 #1
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_182964512
Een Halloweenparty in het Tilburgse recreatiebad Stappegoor is zaterdagavond vervroegd afgebroken, omdat de situatie bedreigend en onveilig werd.

Groepen jongeren vielen elkaar fysiek en verbaal lastig en werden ook jonge meisjes door oudere jongens omsingeld en lastiggevallen. Getuigen spreken van aanrandingen, in vier gevallen. De belaagde meisjes zijn uit het water gehaald.

Er waren bijna 500 mensen aanwezig van allerlei leeftijden. Kinderfeestjes, kleine kinderen, groepjes kinderen van 12 tot 17 jaar oud. Die groepen kregen het vooral met elkaar aan de stok. Mogelijk waren tijdens de Halloweenparty ook jongens in het zwembad aanwezig met een zwembadverbod. De controle op kaartjes was niet waterdicht.

Omdat de sfeer steeds grimmiger werd, moest het feest voortijdig worden beëindigd. Ook het ontruimen van het bad verliep overigens niet zonder slag of stoot. Er werd onder meer met stenen gegooid.

https://www.omroepbrabant(...)s-mogelijk-aangerand
  Spellchecker maandag 5 november 2018 @ 20:05:16 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_182964923
De controle op kaartjes was niet waterdicht. :X
  maandag 5 november 2018 @ 20:19:58 #3
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_182965318
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 20:05 schreef maily het volgende:
Waren toch vermomd.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_182965370
quote:
Ja dan wordt het lastig in een zwembad :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 5 november 2018 @ 22:19:29 #5
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_182968332
quote:
Die viel me ook op :')
pi_182986515
Ik vraag me af wat je hier aan kunt doen. Buiten strafrechtelijk om. Worden ze niet opgevoed en/of krijgen ze mee dat het mag omdat het geen boerka draagt? Walgelijk.
pi_182987076
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 20:56 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Ik vraag me af wat je hier aan kunt doen. Buiten strafrechtelijk om. Worden ze niet opgevoed en/of krijgen ze mee dat het mag omdat het geen boerka draagt? Walgelijk.
Om te beginnen je dochter niet naar dit soort ‘feestjes’ op dit soort plekken laten gaan, helaas maar waar.
pi_182987534
Het was niet alleen jonge meisjes aanranden, het ging ook om kleine kinderen kopje onder duwen en bewust op ze springen vanaf de kant..
´
pi_182988939
Ik ken het zwembad, is sowieso een verzamelplaats voor gajes. Tokkies, hangmocro's. Sowieso niet naar toe gaan op drukke dagen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Spellchecker dinsdag 6 november 2018 @ 22:23:00 #11
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_182989213
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 22:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ken het zwembad, is sowieso een verzamelplaats voor gajes. Tokkies, hangmocro's. Sowieso niet naar toe gaan.
^O^
pi_182989259
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 22:23 schreef maily het volgende:

[..]

^O^
Mja, het kan wel op rustige dagen hoor. Maar als het er druk is kan je gewoon wachten op het gesodemieter. :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_182989516
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 22:31 schreef Geerd het volgende:

[..]

Zoals overal waar een bepaalt % van dat volk aanwezig is....
Het zijn daar zeker niet enkel mensen met een noord-Afrikaans uiterlijk die voor de trubbels zorgen. Dragen er wel degelijk meer dan hun deel aan bij maar al zou er geen vervelende mocro meer rondlopen was het nog een gajeszwembad :')
pi_182990593
SamvanRooy1 twitterde op dinsdag 06-11-2018 om 22:21:08 #Tilburg: groep van 60 (!) Marokkanen bezet zwembad met intimiderend gedrag, kinderen kopje onder duwen en aanrandingen: ze grepen jonge meisjes in hun kruis. Zwembadpersoneel was outnumbered, had er totaal geen vat op. Pittig detail: vrouw getuigt anoniem, allicht uit angst. 👇🏻 https://t.co/x9Xzrk1otI reageer retweet
pi_182990765
Wen er maar aan. Dit wordt het nieuwe normaal
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_182990802
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 23:18 schreef Mortaxx het volgende:
Wen er maar aan. Dit wordt het nieuwe normaal
Ik zwaai naar dieren.
pi_182990809
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 november 2018 23:07 schreef SpaceOddity het volgende:
SamvanRooy1 twitterde op dinsdag 06-11-2018 om 22:21:08 #Tilburg: groep van 60 (!) Marokkanen bezet zwembad met intimiderend gedrag, kinderen kopje onder duwen en aanrandingen: ze grepen jonge meisjes in hun kruis. Zwembadpersoneel was outnumbered, had er totaal geen vat op. Pittig detail: vrouw getuigt anoniem, allicht uit angst. 👇🏻 https://t.co/x9Xzrk1otI reageer retweet
Dan doe deze ook maar op herhaling;

"Op het moment dat de badmeester de jongens aansprak, werd hij uitgescholden met kanker. Ik zag dat meisjes die werden lastiggevallen, meeliepen met de badmeester. Toen hoorde je die jongens zeggen: ‘Yo, let op man. Want anders wijst een van die meisjes jou dadelijk aan’." [...]

“Mijn neefje was op een gegeven moment aan het spetteren en kreeg toen te horen van de groep: ‘Dadelijk breek ik je nek’", zegt de Tilburg geschokt. "Ik haalde hem toen uit het water. Nou, moet je aan een kind van 10 eens uitleggen dat je hem uit het water haalt, voor het geval dat een van die jongens hem iets aan gaat doen. Dat is lastig.”

'Wolla, wolla, gratis zwemmen'
Wat een leuke zwembadfeest moest worden voor Dennis en zijn neefje, liep uit in een heuse nachtmerrie. "Het zwembad riep om: ‘Sorry voor alle overlast. Laat uw nummer achter en we betalen u het geld terug.’"

"Toen hoorde je die aanstichters roepen: ‘Wolla, wolla, we kunnen nu gratis zwemmen. We krijgen ons geld terug’. Ik wil wel duidelijk maken dat het personeel er alles aan heeft gedaan wat in hun macht lag. Het personeel heeft meteen beveiliging erbij geroepen."

https://www.omroepbrabant(...)lijk-breek-ik-je-nek
´
  dinsdag 6 november 2018 @ 23:24:09 #18
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_182990864
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 november 2018 23:20 schreef Kim-Holland het volgende:
[Omroep Brabant schrijft:]
Wat een leuke zwembadfeest moest worden
Dat werd het ook, eigenlijk.
pi_182991094
Nou snap ik een ding niet...als je zoiets organiseert dan neem ik aan dat dat een kinderfeestje is, waarom laat je dan in hemelsnaam zo'n grote groep opgeschoten tieners binnen? Bovendien blijkt dat ze zich buiten bij de ingang al liepen te misdragen, wat let je dan als beheerder van zo'n zwembad om dat tuig niet binnen te laten? En die gasten op hun beurt snap ik al helemaal niet, wat heb je in hemelsnaam te zoeken op een feestje dat bestemd is voor jeugd van pak em beet 8-12 jaar?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_182992565
Wolla wolla je verwacht het niet.
pi_182992926
Reden dat een zwembad als de tongelreep in eindhoven zn deuren heeft gesloten, echt niet omdat de renovatie kosten te hoog werden.
pi_182993218
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 21:13 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Om te beginnen je dochter niet naar dit soort ‘feestjes’ op dit soort plekken laten gaan, helaas maar waar.
Hebben we daar de oorlog voor gewonnen? Om ons op deze manier de wet te laten voorschtijven door een stelletje import?
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_182993246
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 08:00 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Hebben we daar de oorlog voor gewonnen? Om ons op deze manier de wet te laten voorschtijven door een stelletje import?
Jup. Van onze 'strijdvaardige mannen' hoeven wij vrouwen het iig niet te hebben :')
´
pi_182993250
quote:
15s.gif Op woensdag 7 november 2018 01:04 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Zulks ''overlast'' gevende immigranten (waar vaak tot meestal blijkt dat er sprake is van een islamitische achtergrond) hebben vaak ook een vorm van d/t dyslexie ja?

Goh wist ik niet.
Die meisje! De paard, de huis, het schoorsteen, het vloer....volgens mij doet Nederland dat express!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_182993261
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 08:00 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Wat zou dan wel werken volgens jou?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')