Waren toch vermomd.quote:Op maandag 5 november 2018 20:05 schreef maily het volgende:
De controle op kaartjes was niet waterdicht.
Ja dan wordt het lastig in een zwembadquote:Op maandag 5 november 2018 20:05 schreef maily het volgende:
Die viel me ook opquote:Op maandag 5 november 2018 20:05 schreef maily het volgende:
Om te beginnen je dochter niet naar dit soort ‘feestjes’ op dit soort plekken laten gaan, helaas maar waar.quote:Op dinsdag 6 november 2018 20:56 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Ik vraag me af wat je hier aan kunt doen. Buiten strafrechtelijk om. Worden ze niet opgevoed en/of krijgen ze mee dat het mag omdat het geen boerka draagt? Walgelijk.
quote:Op dinsdag 6 november 2018 22:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ken het zwembad, is sowieso een verzamelplaats voor gajes. Tokkies, hangmocro's. Sowieso niet naar toe gaan.
Mja, het kan wel op rustige dagen hoor. Maar als het er druk is kan je gewoon wachten op het gesodemieter.quote:
Het zijn daar zeker niet enkel mensen met een noord-Afrikaans uiterlijk die voor de trubbels zorgen. Dragen er wel degelijk meer dan hun deel aan bij maar al zou er geen vervelende mocro meer rondlopen was het nog een gajeszwembadquote:Op dinsdag 6 november 2018 22:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zoals overal waar een bepaalt % van dat volk aanwezig is....
twitter:SamvanRooy1 twitterde op dinsdag 06-11-2018 om 22:21:08#Tilburg: groep van 60 (!) Marokkanen bezet zwembad met intimiderend gedrag, kinderen kopje onder duwen en aanrandingen: ze grepen jonge meisjes in hun kruis. Zwembadpersoneel was outnumbered, had er totaal geen vat op. Pittig detail: vrouw getuigt anoniem, allicht uit angst. 👇🏻 https://t.co/x9Xzrk1otI reageer retweet
quote:Op dinsdag 6 november 2018 23:18 schreef Mortaxx het volgende:
Wen er maar aan. Dit wordt het nieuwe normaal
Dan doe deze ook maar op herhaling;quote:Op dinsdag 6 november 2018 23:07 schreef SpaceOddity het volgende:
twitter:SamvanRooy1 twitterde op dinsdag 06-11-2018 om 22:21:08#Tilburg: groep van 60 (!) Marokkanen bezet zwembad met intimiderend gedrag, kinderen kopje onder duwen en aanrandingen: ze grepen jonge meisjes in hun kruis. Zwembadpersoneel was outnumbered, had er totaal geen vat op. Pittig detail: vrouw getuigt anoniem, allicht uit angst. 👇🏻 https://t.co/x9Xzrk1otI reageer retweet
Dat werd het ook, eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 november 2018 23:20 schreef Kim-Holland het volgende:
[Omroep Brabant schrijft:]
Wat een leuke zwembadfeest moest worden
Hebben we daar de oorlog voor gewonnen? Om ons op deze manier de wet te laten voorschtijven door een stelletje import?quote:Op dinsdag 6 november 2018 21:13 schreef GS-Raw het volgende:
[..]
Om te beginnen je dochter niet naar dit soort ‘feestjes’ op dit soort plekken laten gaan, helaas maar waar.
Jup. Van onze 'strijdvaardige mannen' hoeven wij vrouwen het iig niet te hebbenquote:Op woensdag 7 november 2018 08:00 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
Hebben we daar de oorlog voor gewonnen? Om ons op deze manier de wet te laten voorschtijven door een stelletje import?
Die meisje! De paard, de huis, het schoorsteen, het vloer....volgens mij doet Nederland dat express!quote:Op woensdag 7 november 2018 01:04 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Zulks ''overlast'' gevende immigranten (waar vaak tot meestal blijkt dat er sprake is van een islamitische achtergrond) hebben vaak ook een vorm van d/t dyslexie ja?
Goh wist ik niet.
Wat zou dan wel werken volgens jou?quote:Op woensdag 7 november 2018 08:00 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
Hebben we daar de oorlog voor gewonnen? Om ons op deze manier de wet te laten voorschtijven door een stelletje import?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |