Ja, mee eens, dat is echt bagger!quote:Op woensdag 7 november 2018 10:47 schreef Loekie1 het volgende:
Doe eens wat aan die muziekclips waar vrouwen alleen maar als neukitem neergezet worden. Huilen om het etnisch profileren maar wat de etnische clubs zelfs produceren voor bagger, dat wordt door de vingers gezien. En dan verbaasd staan hoe ze zich gedragen tov meisjes op feesten.
Ik kwam er laatst toevallig achter dat de Tongelreep dicht was. Was nogal verbaasd... ben er vroeger met kinderfeestjes veel geweest. Mooi zwembad...quote:Op woensdag 7 november 2018 06:56 schreef funnywell het volgende:
Reden dat een zwembad als de tongelreep in eindhoven zn deuren heeft gesloten, echt niet omdat de renovatie kosten te hoog werden.
Of dat tuig een levenslang verbod geven op dat zwembad. Niemand die ze mist daar.quote:Op woensdag 7 november 2018 17:08 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst toevallig achter dat de Tongelreep dicht was. Was nogal verbaasd... ben er vroeger met kinderfeestjes veel geweest. Mooi zwembad...
Maar er was daar dus ook de laatste jaren veel overlast? Nouja, het zwembad waar ik nu woon daar zijn ook al zulke dingen geweest afgelopen jaren, waarbij de daders telkens in dezelfde hoek te zoeken waren. Dan kun je straks elk zwembad in een stad wel sluiten...
Of die overlastschoppers en hun falende ouders gewoon eens keihard gaan aanpakken.quote:Op woensdag 7 november 2018 17:08 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst toevallig achter dat de Tongelreep dicht was. Was nogal verbaasd... ben er vroeger met kinderfeestjes veel geweest. Mooi zwembad...
Maar er was daar dus ook de laatste jaren veel overlast? Nouja, het zwembad waar ik nu woon daar zijn ook al zulke dingen geweest afgelopen jaren, waarbij de daders telkens in dezelfde hoek te zoeken waren. Dan kun je straks elk zwembad in een stad wel sluiten...
quote:Op woensdag 7 november 2018 17:49 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Of dat tuig een levenslang verbod geven op dat zwembad. Niemand die ze mist daar.
Ja alsof dat ooit gaat gebeuren...quote:Op woensdag 7 november 2018 17:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Of die overlastschoppers en hun falende ouders gewoon eens keihard gaan aanpakken.
Dat tuig wordt niet goed aangepakt, ze hadden al met naam, foto en toenaam op een zwarte lijst moeten staan, altijd toegangscontrole toepassen. Dat is 'helaas' nodig.quote:Op woensdag 7 november 2018 08:00 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
Hebben we daar de oorlog voor gewonnen? Om ons op deze manier de wet te laten voorschtijven door een stelletje import?
Dat laffe tuig denkt dat ze elke blanke ongesluierde vrouw kunnen pakken, wat mij betreft mogen ze neergeknuppeld worden, ze hebben vast de Nederlandse nationaliteit, maar zijn dat niet.quote:Op woensdag 7 november 2018 13:28 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
Ja, mee eens, dat is echt bagger!
95% van niet.quote:Op woensdag 7 november 2018 20:12 schreef itchycoo het volgende:
Zie net wat beelden uit het zwembad op het journaal. Stelletje holbewoners die jochies, ik hoop dat ze passende straffen krijgen voor het idiote gedrag.
Marrokanen doen zulke dingen niet.quote:Op woensdag 7 november 2018 20:18 schreef Ronaldsen het volgende:
Uitgebreid item op het NOS journaal en niet één keer het woord allochtoon of Marokkaan
Daar was al 10 jaar terug gezeik, toen kwam ik nog weleens met de scoutingkinderen, maar we gingen nooit op disco avonden gewoon zaterdag overdag, dan waren t geen grote groepen die lastig waren. En we zwommen altijd met de jong mee, dus was er toezicht. Maar nee daar ook hoop onzin gezien en dat was 2007-2009.quote:Op woensdag 7 november 2018 17:08 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 november 2018 20:05 schreef maily het volgende:
De controle op kaartjes was niet waterdicht.
De verklaring die ik hoorde van het journaal is dat de oorzaak ligt aan meer sociaal toezicht in dorpen en dat dit minder het geval is in steden.quote:Op woensdag 7 november 2018 20:18 schreef Ronaldsen het volgende:
Uitgebreid item op het NOS journaal en niet één keer het woord allochtoon of Marokkaan
Er woont hier nauwelijks een Turk of Marokkaan, dus als ze wat uithalen hebben ze een probleem. Tot zover klopt het dus. Haal je hele groepen tegelijk binnen krijg je er een teringbende van. Zoals zo'n 15/20 km van waar ik woon in Almelo.quote:Op woensdag 7 november 2018 23:08 schreef rutger05 het volgende:
[..]
De verklaring die ik hoorde van het journaal is dat de oorzaak ligt aan meer sociaal toezicht in dorpen en dat dit minder het geval is in steden.
Dat ben ik helemaal met je eens. Personen zijn gemakkelijker te integreren, dan groepen. Tja, je zou zeggen dat dit door schande en schade eindelijk zou zijn geleerd, maar helaas.quote:Op woensdag 7 november 2018 23:15 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Er woont hier nauwelijks een Turk of Marokkaan, dus als ze wat uithalen hebben ze een probleem. Tot zover klopt het dus. Haal je hele groepen tegelijk binnen krijg je er een teringbende van. Zoals zo'n 15/20 km van waar ik woon in Almelo.
En wat voor figuren tref je extra veel aan in die grote steden? Nou je kunt het zelf wel invullen.quote:Op woensdag 7 november 2018 23:08 schreef rutger05 het volgende:
[..]
De verklaring die ik hoorde van het journaal is dat de oorzaak ligt aan meer sociaal toezicht in dorpen en dat dit minder het geval is in steden.
Tja, het stopt niet vanzelf. Van de huidige politiek, justitie en bevolking hoef je geen oplossing te wachten.quote:Op woensdag 7 november 2018 23:28 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
En wat voor figuren tref je extra veel aan in die grote steden? Nou je kunt het zelf wel invullen.
Het is hetzelfde met bioscoop overlast in bepaalde steden.
Koste wat kost politiek correct willen zijn heeft mensen in een wurggreep.quote:Op woensdag 7 november 2018 23:40 schreef Nintex het volgende:
Waarom zou je trouwens een groep van die relschoppers binnen laten in je zwembad?
Een rechtszaak aanspannen nog wel ...quote:Op woensdag 7 november 2018 23:40 schreef Nintex het volgende:
Waarom zou je trouwens een groep van die relschoppers binnen laten in je zwembad?
Ik zou als ik een bezoeker was een rechtszaak aanspannen wegens het in gevaar brengen van de gasten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |