Waste of coins zo'n onverhandelbare Auba.quote:Op maandag 12 november 2018 08:57 schreef JaafkeJunior het volgende:
17-13.
Niet mijn beste week, veel potjes die gewoon niet lekker mijn kant op vielen.
POTM Auba voelt eigenlijk niet eens beter, wellicht wel slechter aan dan zijn normale kaart voor mij.
Heb CL Nacho opgepikt, de sbc van TAH en Milinkovic gedaan en twijfel om Jlingz CL kaart te halen.
Eigenlijk wel, had zijn normale dus al en groot deel van de andere shit die nodig was ooquote:Op maandag 12 november 2018 09:11 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Waste of coins zo'n onverhandelbare Auba.
Tja koste jou 65k coins... Als je die Auba had verkocht, had je straks bijna 400k gehad voor een wel verhandelbarespeler. Jij moet niet de boekhouding in gaan.quote:Op maandag 12 november 2018 09:14 schreef JaafkeJunior het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, had zijn normale dus al en groot deel van de andere shit die nodig was oo
Koste mij dus ongeveer 65k coins, Gokte op een leuke pack met een CL speler oid.
Beste was helaas Mandzukic.
Nu gebruik ik hem nog even en later als supersub of gooi hem in een SBC
Coins zijn geen enkel probleem voor mijquote:Op maandag 12 november 2018 09:21 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Tja koste jou 65k coins... Als je die Auba had verkocht, had je straks bijna 400k gehad voor een wel verhandelbarespeler. Jij moet niet de boekhouding in gaan.![]()
IF Alvaro wat een legend is dat zeg!quote:
en jackpot!quote:Op zondag 11 november 2018 16:59 schreef Doublepain het volgende:
Nu er Bundes en Serie A EL players zijn verwacht ik dus ook 1 van de PL, dus Chelsea of Arsenal
PL 84 rated zijn tering cheap dus hier zit winst in straks
Is het toch ook. 100k pack en je krijgt 1 speler boven de 82 rating, kom op zegquote:Op maandag 12 november 2018 19:23 schreef Doublepain het volgende:
24 rare golds, 1 x 84, daarna 82 en minder
Schandalig bijna
Er zijn gewoon een aantal 82-84 rated spelers die heerlijk spelenquote:Op dinsdag 13 november 2018 08:02 schreef JaafkeJunior het volgende:
100K Pack: Benatia, Saul, Brahimi en Schmeichel (84)
Waar ik mij steeds meer aan erger is het volgende:
Ik speelde eerst met een aardig team, van rond de 1.1miljoen
Veel Sbcs gedaan dus een minder team, speel nu met een middenveld met Fred, Herrera en Dembele en ben gewoon niet te stoppen. Rating boeit dus echt geen tyfus.
Fred loopt een partij te werken op het middenveld dat is gewoon ongezond.quote:Op dinsdag 13 november 2018 08:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn gewoon een aantal 82-84 rated spelers die heerlijk spelen
Herrera heeft bij mij een hele fijne passing en schiet ze er altijd in. Vardy vind ik ook een geweldige spitsquote:Op dinsdag 13 november 2018 08:05 schreef JaafkeJunior het volgende:
[..]
Fred loopt een partij te werken op het middenveld dat is gewoon ongezond.
Toch probeer ik elk jaar zo lang mogelijk BPL te skippen.quote:Op dinsdag 13 november 2018 08:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Herrera heeft bij mij een hele fijne passing en schiet ze er altijd in. Vardy vind ik ook een geweldige spits
Die zijn echt niet minder dan de zwakkere 85-87 rated denk ik
Je krijgt gewoon zoveel meer BPL spelers..quote:Op dinsdag 13 november 2018 08:11 schreef JaafkeJunior het volgende:
[..]
Toch probeer ik elk jaar zo lang mogelijk BPL te skippen.
Vind het gewoon nep dat een 82 rated CM het middenveld bestrijkt alsof het een icon is.
Maar je word bijna gedwongen..
POTM Auba is eindelijk los, van 4-3-3 (4) Naar 4-1-2-1-2 (2) Samen met Sane in de spits, IF laca erachter op cam.
Ik gok trouwens dat vandaag een sevilla SBC komt met Muriel.
Even een andere opstelling proberen dan werkt het vaak wel weerquote:Op dinsdag 13 november 2018 09:08 schreef ebtravel het volgende:
Pffff de laatste 10 potten in Rivals en tegen maten 9 van de 10 verloren. Waar ik van 1 maat altijd ruim win, vloog letterlijk elke bal naast of op de paal. Dat die verdomde controller en PS4 het overleefd hebben gisteren is echt een raadsel, ik merk gewoon nu nog dikke frustratie. Het lijkt wel of ik gigantisch word tegengewerkt sinds zaterdag. In divisie 5 alles verliezen, nu 'gelukkig' even teruggezet naar divisie 6 en direct weer een win. Waar voorheen Rashford en Vardy redelijk bikkelden, zijn ze nu geen schim van wat ze daarvoor lieten zien. Geplaatste schoten van 8 meter afstand gaan 3 meter naast? En ik doe NIETS anders dan normaal? Ederson als keeper gehaald en die zit ook uit het niets alleen maar blunders te maken, en Mina en Rudiger is ook ineens een gatenkaas op de CV, ik heb letterlijk geen idee wat ik moet en heb nog maar 40k.
Dat is toch ieder jaar zo? Maakt allemaal geen donder uit.quote:Op dinsdag 13 november 2018 08:02 schreef JaafkeJunior het volgende:
100K Pack: Benatia, Saul, Brahimi en Schmeichel (84)
Waar ik mij steeds meer aan erger is het volgende:
Ik speelde eerst met een aardig team, van rond de 1.1miljoen
Veel Sbcs gedaan dus een minder team, speel nu met een middenveld met Fred, Herrera en Dembele en ben gewoon niet te stoppen. Rating boeit dus echt geen tyfus.
Dat is natuurlijk niet wat ie bedoelt.quote:Op dinsdag 13 november 2018 11:19 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Dat is toch ieder jaar zo? Maakt allemaal geen donder uit.
Als je voor een wedstrijd het team van je tegenstander ziet met alleen maar icons dan wordt het een makkelijk potje.
Zie je een 78 rated 100 chem team dan kan je je borst nat maken.
En zo werkt het ook andersom, hoe beter jouw team is, hoe beter jouw tegenstander (niet qua rating maar qua skill).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |