abonnement Unibet Coolblue
pi_183095061
Altijd hetzelfde. Ik merk gewoon dat Goud 1/2 mijn max is. Nadat ik 11-13 potten heb gewonnen kom ik tegen mensen die echt veelste fucking goed zijn of een te ziek team hebben. Elite 3 ga ik nooit halen
pi_183095118
17-13.
Niet mijn beste week, veel potjes die gewoon niet lekker mijn kant op vielen.

POTM Auba voelt eigenlijk niet eens beter, wellicht wel slechter aan dan zijn normale kaart voor mij.

Heb CL Nacho opgepikt, de sbc van TAH en Milinkovic gedaan en twijfel om Jlingz CL kaart te halen.
pi_183095250
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 08:57 schreef JaafkeJunior het volgende:
17-13.
Niet mijn beste week, veel potjes die gewoon niet lekker mijn kant op vielen.

POTM Auba voelt eigenlijk niet eens beter, wellicht wel slechter aan dan zijn normale kaart voor mij.

Heb CL Nacho opgepikt, de sbc van TAH en Milinkovic gedaan en twijfel om Jlingz CL kaart te halen.
Waste of coins zo'n onverhandelbare Auba.
pi_183095286
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 09:11 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Waste of coins zo'n onverhandelbare Auba.
Eigenlijk wel, had zijn normale dus al en groot deel van de andere shit die nodig was oo
Koste mij dus ongeveer 65k coins, Gokte op een leuke pack met een CL speler oid.

Beste was helaas Mandzukic.

Nu gebruik ik hem nog even en later als supersub of gooi hem in een SBC
pi_183095392
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 09:14 schreef JaafkeJunior het volgende:

[..]

Eigenlijk wel, had zijn normale dus al en groot deel van de andere shit die nodig was oo
Koste mij dus ongeveer 65k coins, Gokte op een leuke pack met een CL speler oid.

Beste was helaas Mandzukic.

Nu gebruik ik hem nog even en later als supersub of gooi hem in een SBC
Tja koste jou 65k coins... Als je die Auba had verkocht, had je straks bijna 400k gehad voor een wel verhandelbarespeler. Jij moet niet de boekhouding in gaan. :{w
pi_183095532
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 09:21 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Tja koste jou 65k coins... Als je die Auba had verkocht, had je straks bijna 400k gehad voor een wel verhandelbarespeler. Jij moet niet de boekhouding in gaan. :{w
Coins zijn geen enkel probleem voor mij :D

Hoopte met die auba net wat beter te gaan in de WL dan vorige week (22-8) helaas ging ik nu 17-13.

En nu zit ik even vast aan een spits, ik wissel te vaak van spelers als het even niet loopt.

Maar ik snap precies wat je insteek is. O+
pi_183095571
Wat is het verschil tussen een 433 en een 4321? De breedte van de buitenspelers? Speel nu zelf 4321 maar twijfel om naar 433 te gaan voor de chem.
pi_183096794
Nieuw team genot

  maandag 12 november 2018 @ 12:01:36 #209
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183097920
Speelde zelf altijd 4-3-3(4), maar werd constant kapot gecountered. Ben nu geswitched naar 4-2-3-1 en dit geeft veel meer zekerheid qua verdediging, zelfs met 2 CDMs die high/high workrates hebben. Heb zowel de CDMs als fullbacks op stay back while attacking staan. Wellicht een idee om te proberen mocht iemand hier hetzelfde probleem hebben :)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_183101390
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 10:57 schreef Poepz0r het volgende:
Nieuw team genot

[ afbeelding ]
IF Alvaro wat een legend is dat zeg!
Ankertje erop en was niet te kloppen.

Lekker teampje hoor voor de rest!
pi_183106694
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 16:59 schreef Doublepain het volgende:
Nu er Bundes en Serie A EL players zijn verwacht ik dus ook 1 van de PL, dus Chelsea of Arsenal

PL 84 rated zijn tering cheap dus hier zit winst in straks
en jackpot!
pi_183107044
24 rare golds, 1 x 84, daarna 82 en minder _O-

Schandalig bijna
  maandag 12 november 2018 @ 20:06:29 #213
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183108140
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 19:23 schreef Doublepain het volgende:
24 rare golds, 1 x 84, daarna 82 en minder _O-

Schandalig bijna
Is het toch ook. 100k pack en je krijgt 1 speler boven de 82 rating, kom op zeg _O-
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  Redactie Sport maandag 12 november 2018 @ 21:54:08 #214
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183111191
Packs vergelijken met hun muntenprijzen :')

Overigens is dat wel een dramatisch pakketje ja
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_183116098
100K Pack: Benatia, Saul, Brahimi en Schmeichel (84)

Waar ik mij steeds meer aan erger is het volgende:
Ik speelde eerst met een aardig team, van rond de 1.1miljoen

Veel Sbcs gedaan dus een minder team, speel nu met een middenveld met Fred, Herrera en Dembele en ben gewoon niet te stoppen. Rating boeit dus echt geen tyfus.
  Redactie Sport dinsdag 13 november 2018 @ 08:04:47 #216
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183116122
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 08:02 schreef JaafkeJunior het volgende:
100K Pack: Benatia, Saul, Brahimi en Schmeichel (84)

Waar ik mij steeds meer aan erger is het volgende:
Ik speelde eerst met een aardig team, van rond de 1.1miljoen

Veel Sbcs gedaan dus een minder team, speel nu met een middenveld met Fred, Herrera en Dembele en ben gewoon niet te stoppen. Rating boeit dus echt geen tyfus.
Er zijn gewoon een aantal 82-84 rated spelers die heerlijk spelen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_183116130
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 08:04 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Er zijn gewoon een aantal 82-84 rated spelers die heerlijk spelen
Fred loopt een partij te werken op het middenveld dat is gewoon ongezond.
  Redactie Sport dinsdag 13 november 2018 @ 08:07:01 #218
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183116144
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 08:05 schreef JaafkeJunior het volgende:

[..]

Fred loopt een partij te werken op het middenveld dat is gewoon ongezond.
Herrera heeft bij mij een hele fijne passing en schiet ze er altijd in. Vardy vind ik ook een geweldige spits

Die zijn echt niet minder dan de zwakkere 85-87 rated denk ik
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_183116180
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 08:07 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Herrera heeft bij mij een hele fijne passing en schiet ze er altijd in. Vardy vind ik ook een geweldige spits

Die zijn echt niet minder dan de zwakkere 85-87 rated denk ik
Toch probeer ik elk jaar zo lang mogelijk BPL te skippen.
Vind het gewoon nep dat een 82 rated CM het middenveld bestrijkt alsof het een icon is.

Maar je word bijna gedwongen..

POTM Auba is eindelijk los, van 4-3-3 (4) Naar 4-1-2-1-2 (2) Samen met Sane in de spits, IF laca erachter op cam.

Ik gok trouwens dat vandaag een sevilla SBC komt met Muriel.
  Redactie Sport dinsdag 13 november 2018 @ 08:42:06 #220
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183116435
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 08:11 schreef JaafkeJunior het volgende:

[..]

Toch probeer ik elk jaar zo lang mogelijk BPL te skippen.
Vind het gewoon nep dat een 82 rated CM het middenveld bestrijkt alsof het een icon is.

Maar je word bijna gedwongen..

POTM Auba is eindelijk los, van 4-3-3 (4) Naar 4-1-2-1-2 (2) Samen met Sane in de spits, IF laca erachter op cam.

Ik gok trouwens dat vandaag een sevilla SBC komt met Muriel.
Je krijgt gewoon zoveel meer BPL spelers.. :{
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_183116804
Pffff de laatste 10 potten in Rivals en tegen maten 9 van de 10 verloren. Waar ik van 1 maat altijd ruim win, vloog letterlijk elke bal naast of op de paal. Dat die verdomde controller en PS4 het overleefd hebben gisteren is echt een raadsel, ik merk gewoon nu nog dikke frustratie. Het lijkt wel of ik gigantisch word tegengewerkt sinds zaterdag. In divisie 5 alles verliezen, nu 'gelukkig' even teruggezet naar divisie 6 en direct weer een win. Waar voorheen Rashford en Vardy redelijk bikkelden, zijn ze nu geen schim van wat ze daarvoor lieten zien. Geplaatste schoten van 8 meter afstand gaan 3 meter naast? En ik doe NIETS anders dan normaal? Ederson als keeper gehaald en die zit ook uit het niets alleen maar blunders te maken, en Mina en Rudiger is ook ineens een gatenkaas op de CV, ik heb letterlijk geen idee wat ik moet en heb nog maar 40k. :')
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_183116878
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 09:08 schreef ebtravel het volgende:
Pffff de laatste 10 potten in Rivals en tegen maten 9 van de 10 verloren. Waar ik van 1 maat altijd ruim win, vloog letterlijk elke bal naast of op de paal. Dat die verdomde controller en PS4 het overleefd hebben gisteren is echt een raadsel, ik merk gewoon nu nog dikke frustratie. Het lijkt wel of ik gigantisch word tegengewerkt sinds zaterdag. In divisie 5 alles verliezen, nu 'gelukkig' even teruggezet naar divisie 6 en direct weer een win. Waar voorheen Rashford en Vardy redelijk bikkelden, zijn ze nu geen schim van wat ze daarvoor lieten zien. Geplaatste schoten van 8 meter afstand gaan 3 meter naast? En ik doe NIETS anders dan normaal? Ederson als keeper gehaald en die zit ook uit het niets alleen maar blunders te maken, en Mina en Rudiger is ook ineens een gatenkaas op de CV, ik heb letterlijk geen idee wat ik moet en heb nog maar 40k. :')
Even een andere opstelling proberen dan werkt het vaak wel weer
Ik ging eerst 22-8 en daarna 17-13 in de WL, kon de laatste 10 potten geen kans creëeren en als ik iets creëerde schoot ik een autoruit op de parkeerplaats kapot

Van 4-3-3 (4) even naar 4-1-2-1-2 (2) en het loopt als een zonnetje.
pi_183117263
Van 4-3-3 (4) dit speel ik nu inderdaad. Baal denk ik gewoon van die pace ook. Speel al sinds jaar en dag met snelle flank spelers, eerst die diep, en dan voorin een sterke spits dat je zowel kunt pasen als via de flanken weg bent..

Middenveld Ramsey - Lanzini - Gundogan nu aan het bijwerken. ga voor Fred en Dembele erbij, en voor de RB Mahrez of Willian, wat is verstandig?
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_183118906
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 08:02 schreef JaafkeJunior het volgende:
100K Pack: Benatia, Saul, Brahimi en Schmeichel (84)

Waar ik mij steeds meer aan erger is het volgende:
Ik speelde eerst met een aardig team, van rond de 1.1miljoen

Veel Sbcs gedaan dus een minder team, speel nu met een middenveld met Fred, Herrera en Dembele en ben gewoon niet te stoppen. Rating boeit dus echt geen tyfus.
Dat is toch ieder jaar zo? Maakt allemaal geen donder uit.

Als je voor een wedstrijd het team van je tegenstander ziet met alleen maar icons dan wordt het een makkelijk potje.

Zie je een 78 rated 100 chem team dan kan je je borst nat maken.

En zo werkt het ook andersom, hoe beter jouw team is, hoe beter jouw tegenstander (niet qua rating maar qua skill).
  Redactie Sport dinsdag 13 november 2018 @ 11:27:00 #225
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183118991
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 11:19 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Dat is toch ieder jaar zo? Maakt allemaal geen donder uit.

Als je voor een wedstrijd het team van je tegenstander ziet met alleen maar icons dan wordt het een makkelijk potje.

Zie je een 78 rated 100 chem team dan kan je je borst nat maken.

En zo werkt het ook andersom, hoe beter jouw team is, hoe beter jouw tegenstander (niet qua rating maar qua skill).
Dat is natuurlijk niet wat ie bedoelt.

Overigens is Rio Ferdinand natuurlijk echt wel beter dan Daniël Schwaab.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_183119137
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 11:19 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Dat is toch ieder jaar zo? Maakt allemaal geen donder uit.

Als je voor een wedstrijd het team van je tegenstander ziet met alleen maar icons dan wordt het een makkelijk potje.

Zie je een 78 rated 100 chem team dan kan je je borst nat maken.

En zo werkt het ook andersom, hoe beter jouw team is, hoe beter jouw tegenstander (niet qua rating maar qua skill).
Het is idd al jaren zo, ik weet er alles van als FUT-Founder. heb het allemaal meegemaakt.

Blijft gewoon jammer dat een Thiago of Busquets bijna onbruikbaar is.

Blijf hopen op een realistische FUT waarbij je ook moet nadenken wie je opstelt.
Je kan nu makkelijk 4-3-2-1 spelen met Jesus op CM en het werkt ook nog.
  Redactie Sport dinsdag 13 november 2018 @ 12:11:31 #227
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183119929
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 11:34 schreef JaafkeJunior het volgende:

[..]

Het is idd al jaren zo, ik weet er alles van als FUT-Founder. heb het allemaal meegemaakt.

Blijft gewoon jammer dat een Thiago of Busquets bijna onbruikbaar is.

Blijf hopen op een realistische FUT waarbij je ook moet nadenken wie je opstelt.
Je kan nu makkelijk 4-3-2-1 spelen met Jesus op CM en het werkt ook nog.
Dit is wel weer waar ja, sommige zogenaamd "goede" spelers heb he dan weer echt geen flikker aan terwijl ze een zeer hoge rating hebben
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 13 november 2018 @ 12:15:17 #228
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_183120029
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dit is wel weer waar ja, sommige zogenaamd "goede" spelers heb he dan weer echt geen flikker aan terwijl ze een zeer hoge rating hebben
Muller heeft datzelfde probleem, alleen voetbalintelligentie is wat moeilijk te programmeren.

Ben overigens dit jaar wel blij met Muller achter een Rebic, Werner of Plea.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  dinsdag 13 november 2018 @ 12:33:51 #229
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183120584
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 08:11 schreef JaafkeJunior het volgende:

[..]

Toch probeer ik elk jaar zo lang mogelijk BPL te skippen.
Vind het gewoon nep dat een 82 rated CM het middenveld bestrijkt alsof het een icon is.

Maar je word bijna gedwongen..

POTM Auba is eindelijk los, van 4-3-3 (4) Naar 4-1-2-1-2 (2) Samen met Sane in de spits, IF laca erachter op cam.

Ik gok trouwens dat vandaag een sevilla SBC komt met Muriel.
Ik probeer ook altijd de BPL te vermijden. Heb 1 uitzondering gemaakt vorig jaar. TOTS De Bruyne was zo bizar goed dat ik heb gelinked heb via Futties Lukaku en TOTS Batshuyai. _O_

PL teams zijn te standaard, WL heb ik in denk ik 20 uit 22 wedstrijden tegen een PL team gespeeld. Beetje ‘creatief’ zijn mag wel vind ik, met Serie A of La Liga is ook een goed team te maken. Bundesliga iets lastiger.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  Redactie Sport dinsdag 13 november 2018 @ 12:45:01 #230
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183120904
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 12:33 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ik probeer ook altijd de BPL te vermijden. Heb 1 uitzondering gemaakt vorig jaar. TOTS De Bruyne was zo bizar goed dat ik heb gelinked heb via Futties Lukaku en TOTS Batshuyai. _O_

PL teams zijn te standaard, WL heb ik in denk ik 20 uit 22 wedstrijden tegen een PL team gespeeld. Beetje ‘creatief’ zijn mag wel vind ik, met Serie A of La Liga is ook een goed team te maken. Bundesliga iets lastiger.
Mee eens maar als ik vervolgens 4 86+ PL spelers pack terwijl ik voor een LaLiga/Spaans team ga ga ik toch twijfelen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_183121121
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 12:33 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ik probeer ook altijd de BPL te vermijden. Heb 1 uitzondering gemaakt vorig jaar. TOTS De Bruyne was zo bizar goed dat ik heb gelinked heb via Futties Lukaku en TOTS Batshuyai. _O_

PL teams zijn te standaard, WL heb ik in denk ik 20 uit 22 wedstrijden tegen een PL team gespeeld. Beetje ‘creatief’ zijn mag wel vind ik, met Serie A of La Liga is ook een goed team te maken. Bundesliga iets lastiger.
Van de 30 WL potten speel ik er ongeveer 23 tegen BPL teams.

Probleem zit hem ook in de beschikbare kaarten, voor 30k kan je een prima BPL team neerzetten. andere leagues speelt dat gewoon als brandhout.

Na m'n rewards even kijken voor een hybrid ofzo. dit voelt gewoon niet leuk om te spelen omdat ik zelf ook een hekel aan dat soort teams heb
pi_183121250
Mijn team:
  dinsdag 13 november 2018 @ 13:31:49 #233
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183122073
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 12:53 schreef JaafkeJunior het volgende:

[..]

Van de 30 WL potten speel ik er ongeveer 23 tegen BPL teams.

Probleem zit hem ook in de beschikbare kaarten, voor 30k kan je een prima BPL team neerzetten. andere leagues speelt dat gewoon als brandhout.

Na m'n rewards even kijken voor een hybrid ofzo. dit voelt gewoon niet leuk om te spelen omdat ik zelf ook een hekel aan dat soort teams heb
Daar heb je wel een punt inderdaad. Voor onder de 50k is eigenlijk alleen de BPL geschikt om een fatsoenlijk team op te bouwen. Voor Serie A heb je al 100k nodig voor je middenveld (matuidi-nainggolan is eigenlijk een must, Milinkovic-Savic kan nog, maar is ook 15k), terwijl je in de PL met Fred en Herrera al op weg bent, zoals hierboven besproken.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  Redactie Sport dinsdag 13 november 2018 @ 13:35:57 #234
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183122153
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 12:53 schreef JaafkeJunior het volgende:

[..]

Van de 30 WL potten speel ik er ongeveer 23 tegen BPL teams.

Probleem zit hem ook in de beschikbare kaarten, voor 30k kan je een prima BPL team neerzetten. andere leagues speelt dat gewoon als brandhout.

Na m'n rewards even kijken voor een hybrid ofzo. dit voelt gewoon niet leuk om te spelen omdat ik zelf ook een hekel aan dat soort teams heb
Mijn hybrid Spaans/la Liga team met oa callejon, Herrera, moreno, ben yedder deed t best oke. En daar had ik nog geen echte topspelers in zitten.

Voor 30k kun je ook maar weinig boeiends in de PL kopen. Herrera, Fred, Vardy, is niet heel veel beter dan wat ik noem

Bedenk ook dat je bij PL wel de hoofdprijs betaalt voor wat betere spelers, die moet je eigenlijk packen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport dinsdag 13 november 2018 @ 13:37:09 #235
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183122188
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 13:31 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Daar heb je wel een punt inderdaad. Voor onder de 50k is eigenlijk alleen de BPL geschikt om een fatsoenlijk team op te bouwen. Voor Serie A heb je al 100k nodig voor je middenveld (matuidi-nainggolan is eigenlijk een must, Milinkovic-Savic kan nog, maar is ook 15k), terwijl je in de PL met Fred en Herrera al op weg bent, zoals hierboven besproken.
Serie A is kansloos ja, te weinig goede spelers om uit te putten. Daar kom je niet weg met max 84 rated

La Liga is nog wel goed te doen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 13 november 2018 @ 14:01:26 #236
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183122655
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Serie A is kansloos ja, te weinig goede spelers om uit te putten. Daar kom je niet weg met max 84 rated

La Liga is nog wel goed te doen


Valt mee, dit is mijn team, precies 84-rated. Op de bank wel 2 low-rated bronze spelers, en Savic EL, Scream Koke, POTM Lucas, IF Thorgan Hazard en IF Belotti. Heb de laatste 10 wedstrijden van de WL met Mertens in de spits gespeeld, denk dat die wel weer terug komt om vervolgens IF Mandzukic in te brengen voor corners etc. als er een goal gescoord moet worden in de laatste 20 minuten.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_183122733
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 12:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Mijn team:
[ afbeelding ]
Ik zou ingame wel silva en kroos omdraaien
pi_183122792
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Mijn hybrid Spaans/la Liga team met oa callejon, Herrera, moreno, ben yedder deed t best oke. En daar had ik nog geen echte topspelers in zitten.

Voor 30k kun je ook maar weinig boeiends in de PL kopen. Herrera, Fred, Vardy, is niet heel veel beter dan wat ik noem

Bedenk ook dat je bij PL wel de hoofdprijs betaalt voor wat betere spelers, die moet je eigenlijk packen
Begovic
Mendy - Bailly - Ake - Aurier
Fred - Lingard- Herrera
Rashford - Vardy - Lucas

Heb je voor 17k een zeer redelijk team..

In spanje zijn de keepers op courtois echt drama, Frankrijk alles drama
Italie is Handanovic wel aardig, voor de rest ook echte nikspakkers
pi_183122818
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 november 2018 14:05 schreef Roypsv het volgende:

[..]

Ik zou ingame wel silva en kroos omdraaien
Dat wou ik eerst ook, maar dat moet ik RA en RV ook wisselen.
  dinsdag 13 november 2018 @ 14:13:28 #240
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183122896
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 14:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Dat wou ik eerst ook, maar dat moet ik RA en RV ook wisselen.
Waarom? Chem blijft hetzelfde als je in-game wisselt?
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  dinsdag 13 november 2018 @ 14:14:13 #241
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183122916
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 14:07 schreef JaafkeJunior het volgende:

[..]

Begovic
Mendy - Bailly - Ake - Aurier
Fred - Lingard- Herrera
Rashford - Vardy - Lucas

Heb je voor 17k een zeer redelijk team..

In spanje zijn de keepers op courtois echt drama, Frankrijk alles drama
Italie is Handanovic wel aardig, voor de rest ook echte nikspakkers
Heb Handanovic niet geprobeerd maar ben zeer tevreden over Szcezsny opzich.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_183122956
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 14:13 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Waarom? Chem blijft hetzelfde als je in-game wisselt?
Oh zo in-game. Hm, daar heb ik nog niet eens over nagedacht.
pi_183123313
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 14:14 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Heb Handanovic niet geprobeerd maar ben zeer tevreden over Szcezsny opzich.
Vond zijn NIF niet echt heel fijn, maar ik ben ook bijna autistisch met mijn keepers.
Als ik al denk dat het niks word kan ik gewoon niet spelen.

Denk dat Handanovic mijn eerste 'grote' aankoop was.
De gea > Courtois > Handanovic > rest.
  dinsdag 13 november 2018 @ 14:48:20 #244
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183123511
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 14:38 schreef JaafkeJunior het volgende:

[..]

Vond zijn NIF niet echt heel fijn, maar ik ben ook bijna autistisch met mijn keepers.
Als ik al denk dat het niks word kan ik gewoon niet spelen.

Denk dat Handanovic mijn eerste 'grote' aankoop was.
De gea > Courtois > Handanovic > rest.
Nou moeten we ook wel eerlijk zijn qua keepers, ze hebben allemaal hun momenten waarop ze niets pakken in Fifa 19 _O-
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_183123597
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 14:48 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Nou moeten we ook wel eerlijk zijn qua keepers, ze hebben allemaal hun momenten waarop ze niets pakken in Fifa 19 _O-
Dat is helaas wel waar.

Maar een Kepa die lijkt wel bang van de bal. die duikt nog over een skippybal heen.

Jammer dat Icon keepers ook echt waardeloos zijn. was fijn geweest ook kwa chem
pi_183123692
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 14:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Dat wou ik eerst ook, maar dat moet ik RA en RV ook wisselen.
Chem wordt als het ware 'gelocked' zodra je een potje start. Daarna kun je van formatie of plek wisselen( tenzij wissel, dan krijgt die geloof ik 5 chem).
pi_183123957
Kan iemand mij wat uitleg geven over de "crash" rondom Black Friday? Ik heb wat spelers in gedachte, wanneer is het juiste moment om deze zo goedkoop mogelijk aan te schaffen?
  Redactie Sport dinsdag 13 november 2018 @ 15:20:40 #248
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183123994
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 14:01 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Valt mee, dit is mijn team, precies 84-rated. Op de bank wel 2 low-rated bronze spelers, en Savic EL, Scream Koke, POTM Lucas, IF Thorgan Hazard en IF Belotti. Heb de laatste 10 wedstrijden van de WL met Mertens in de spits gespeeld, denk dat die wel weer terug komt om vervolgens IF Mandzukic in te brengen voor corners etc. als er een goal gescoord moet worden in de laatste 20 minuten.
Oh, we begrepen elkaar verkeerd. Ik bedoelde max 84 per speler, misschien 1 of 2 85, maar anders kom je zo aan die 30k
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport dinsdag 13 november 2018 @ 15:24:06 #249
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183124059
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 15:18 schreef jesseax het volgende:
Kan iemand mij wat uitleg geven over de "crash" rondom Black Friday? Ik heb wat spelers in gedachte, wanneer is het juiste moment om deze zo goedkoop mogelijk aan te schaffen?
Als je ziet dat ze flink zijn gedaald. (Weet niet precies hoeveel, 10-15 procent?) Er is niet een moment wat vaststaat ofzo.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_183124102
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Als je ziet dat ze flink zijn gedaald. (Weet niet precies hoeveel, 10-15 procent?) Er is niet een moment wat vaststaat ofzo.
Ik heb voor mezelf in een Excel sheet de waarde van de spelers die ik wil hebben even genoteerd, dan kan ik monitoren in hoeverre de prijzen zakken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')