quote:Op maandag 5 november 2018 13:28 schreef Chea49 het volgende:
Bedankt voor het openen Mazaru, ik ga [ afbeelding ]
Net alsof Joa het beste met hem voor heeft. Jeff weet ook wel dat Joa alles aanpakt om hem onderuit te halen. Laat Joa zijn vriendjes maar in toom houden met dat zuipen, of Mike of Erik of Merel. Ze zuipen daar allemaal als sponzenquote:Op maandag 5 november 2018 13:28 schreef Vinamp het volgende:
Jef wordt aangesproken op zijn alcoholgebruik.
Hij lijkt zich er weinig van aan te trekken en zeg "jahaa ik weet het"
Nope.quote:Op maandag 5 november 2018 13:29 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik kan het niet goed zien, maar leid dit snoer nog naar een stopcontact?
[ afbeelding ]
er is gister gevraagt aan Joa ..of hij met jeff wilde pratenquote:Op maandag 5 november 2018 13:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Net alsof Joa het beste met hem voor heeft. Jeff weet ook wel dat Joa alles aanpakt om hem onderuit te halen. Laat Joa zijn vriendjes maar in toom houden met dat zuipen, of Mike of Erik of Merel. Ze zuipen daar allemaal als sponzen
het hele gezeik over drinken daar en hier . ze zijn volwassen en hun eigen verantwoordingquote:Op maandag 5 november 2018 13:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Net alsof Joa het beste met hem voor heeft. Jeff weet ook wel dat Joa alles aanpakt om hem onderuit te halen. Laat Joa zijn vriendjes maar in toom houden met dat zuipen, of Mike of Erik of Merel. Ze zuipen daar allemaal als sponzen
quote:
Mike zegt net 5.5mter in doorsneequote:Op maandag 5 november 2018 13:30 schreef freaky40 het volgende:
Hoe breed wordt die loods/silo wel niet? Ze zijn heel wat van plan.
Ik weet niet wat er allemaal inligt..... maar ik zie ze er voor aan om het weer eens te vergeten om dat ding aan te zetten.quote:Op maandag 5 november 2018 13:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik had em vergroot, maar dat pakt ie hier niet.
Jah. Komen ze pas achter als het eten de koelkast uit rent denk ik.quote:Op maandag 5 november 2018 13:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er allemaal inligt..... maar ik zie ze er voor aan om het weer eens te vergeten om dat ding aan te zetten.
Hij heeft al eeuwen geleden een gesprek gehad, en samen met zijn vader zijn brief heeft het toch een beetje geholpen....quote:Op maandag 5 november 2018 13:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dacht precies zo. Niet alles is slecht bedoeld en Jef heeft echt een probleem.quote:Op maandag 5 november 2018 13:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij heeft al eeuwen geleden een gesprek gehad, en samen met zijn vader zijn brief heeft het toch een beetje geholpen....
En als Joa hem daarop onderuit wil halen had hij dat op een heel andere manier gedaan.....
En die Jessie gaat!quote:Op maandag 5 november 2018 13:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jeffrey zou niet zomaar naar huis gaan als Jessie weggaat.
huh dat zeiden ze vorige week nogquote:Op maandag 5 november 2018 13:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jeffrey zou niet zomaar naar huis gaan als Jessie weggaat.
quote:Op maandag 5 november 2018 13:46 schreef chufi het volgende:
Michael vd Plas vraagt 250¤ om ff langs te komen voor de mannendag ..
quote:Op maandag 5 november 2018 13:06 schreef mazaru het volgende:
Brenda: Dan kun je in ieder geval niet zo op je Lazarus krijgen
Spannend hoor, zijn eerste keer in Utopia.quote:Op maandag 5 november 2018 13:49 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ja mensen, hoort zegt het voort.Eric gaat bellen
en hij is al geweest. voor wat . popi doenquote:Op maandag 5 november 2018 13:50 schreef zodeju het volgende:
[..]Buiten de prijs is het al achterlijk om voor mannen Michael vd Plas te vragen of ligt dat soms aan mij.....
quote:
quote:Op maandag 5 november 2018 13:50 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
huh dat zeiden ze vorige week nog![]()
Doet hij ook, maar denkt dat hij zo de andere om de tuin kan leiden......quote:Op maandag 5 november 2018 13:50 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
huh dat zeiden ze vorige week nog![]()
Ow dat gaat een gekkenhuis worden.quote:Op maandag 5 november 2018 13:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
haagse feestje zijn nog maar 28 kaartjes verkocht
Of hagenezen jaren stil zijn blijven staan......al die stomme figuren uitnodigen.....quote:
oh heerlijk ontspannenquote:Op maandag 5 november 2018 13:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Die vrouwen doen ook echt niets anders dan lullen daar.........Zitten ze over ow ow chersso te lullen...........Ga wat doen man luie donders............
Ik ga wel wat doen , een nachtje op karper vissen..........Hou het netjes......
Je weet dat t nu nog geen nacht is he schatquote:Op maandag 5 november 2018 13:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Die vrouwen doen ook echt niets anders dan lullen daar.........Zitten ze over ow ow chersso te lullen...........Ga wat doen man luie donders............
Ik ga wel wat doen , een nachtje op karper vissen..........Hou het netjes......
Net nog mompelen "Dit is wat ze willen"...quote:
Zwanger!quote:Op maandag 5 november 2018 14:04 schreef zodeju het volgende:
Jessie wordt ook maar steeds dikker, vooral te zien in deze broek.
Jaleurssss!!!quote:
Genoeg geld mee te verdienen.quote:Op maandag 5 november 2018 14:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Maar waarom een tweede polly.. ook beetje raar toch ( geen fan van jessy verre van dat)
Voor op grotere evenementen kun je meer mensen doenquote:Op maandag 5 november 2018 14:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Maar waarom een tweede polly.. ook beetje raar toch ( geen fan van jessy verre van dat)
Omdat er bij Django 500 mensen kennen komen en dan ken je alle foto-aanvragen niet aan met 1 camera.quote:Op maandag 5 november 2018 14:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Maar wie zijn de 'ze'?quote:Op maandag 5 november 2018 14:05 schreef Koekiebakkie het volgende:
Jessie: het lukt ze goed hoor mij fucken
Omdat ze het belachelijk vinden dat Jessie er 10 euro voor vraagt ..zij willen op 5 euro gaan zitten..quote:Op maandag 5 november 2018 14:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
En er ook mensen zijn die geen 10 euro kunnen betalen voor een foto.quote:Op maandag 5 november 2018 14:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Omdat er bij Django 500 mensen kennen komen en dan ken je alle foto-aanvragen niet aan met 1 camera.
Ja maar is al project van iemand anders ik vind dat niet fris en ben geen jessy fanquote:Op maandag 5 november 2018 14:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Genoeg geld mee te verdienen.
Lotus kwam wel met een goed excuus......op de markt kan je met één camera niet overal staan en met twee personen kun je ook veel meer verdienen op zo'n dag.quote:Op maandag 5 november 2018 14:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
meer back stabbenquote:Op maandag 5 november 2018 14:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Lotus kwam wel met een goed excuus......op de markt kan je met één camera niet overal staan en met twee personen kun je ook veel meer verdienen op zo'n dag.
Dat is ook met al die truien......ieder die wil kan een eigen opdruk bedenken.....quote:Op maandag 5 november 2018 14:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja maar is al project van iemand anders ik vind dat niet fris en ben geen jessy fan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |