quote:Op maandag 5 november 2018 13:28 schreef Chea49 het volgende:
Bedankt voor het openen Mazaru, ik ga [ afbeelding ]
Net alsof Joa het beste met hem voor heeft. Jeff weet ook wel dat Joa alles aanpakt om hem onderuit te halen. Laat Joa zijn vriendjes maar in toom houden met dat zuipen, of Mike of Erik of Merel. Ze zuipen daar allemaal als sponzenquote:Op maandag 5 november 2018 13:28 schreef Vinamp het volgende:
Jef wordt aangesproken op zijn alcoholgebruik.
Hij lijkt zich er weinig van aan te trekken en zeg "jahaa ik weet het"
Nope.quote:Op maandag 5 november 2018 13:29 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik kan het niet goed zien, maar leid dit snoer nog naar een stopcontact?
[ afbeelding ]
er is gister gevraagt aan Joa ..of hij met jeff wilde pratenquote:Op maandag 5 november 2018 13:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Net alsof Joa het beste met hem voor heeft. Jeff weet ook wel dat Joa alles aanpakt om hem onderuit te halen. Laat Joa zijn vriendjes maar in toom houden met dat zuipen, of Mike of Erik of Merel. Ze zuipen daar allemaal als sponzen
het hele gezeik over drinken daar en hier . ze zijn volwassen en hun eigen verantwoordingquote:Op maandag 5 november 2018 13:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Net alsof Joa het beste met hem voor heeft. Jeff weet ook wel dat Joa alles aanpakt om hem onderuit te halen. Laat Joa zijn vriendjes maar in toom houden met dat zuipen, of Mike of Erik of Merel. Ze zuipen daar allemaal als sponzen
quote:
Mike zegt net 5.5mter in doorsneequote:Op maandag 5 november 2018 13:30 schreef freaky40 het volgende:
Hoe breed wordt die loods/silo wel niet? Ze zijn heel wat van plan.
Ik weet niet wat er allemaal inligt..... maar ik zie ze er voor aan om het weer eens te vergeten om dat ding aan te zetten.quote:Op maandag 5 november 2018 13:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik had em vergroot, maar dat pakt ie hier niet.
Jah. Komen ze pas achter als het eten de koelkast uit rent denk ik.quote:Op maandag 5 november 2018 13:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er allemaal inligt..... maar ik zie ze er voor aan om het weer eens te vergeten om dat ding aan te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |