Vanmiddag nog zeggen tegen Mike dat het haar tegen viel dat hij zijn shag niet meer wilde delen, zij zou haar laatste beetje delen........quote:Op zondag 4 november 2018 19:58 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
EN nu zit het in utopia .... ja dan zul je inderdaad wel erg veel doorzettingsvermogen hebben .... Hahaha, wat een wicht is het toch ook. Ego van hier tot Tokyo.
quote:Op zondag 4 november 2018 20:06 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Die Erik kan zo uit een stripverhaal zijn weggelopen
Vlees geworden slapstick figuur
Kom dan met een goede TT, moest even snel omdat de COS kapot was.quote:Op zondag 4 november 2018 20:07 schreef Soury het volgende:
Tering wat lame doe dan moeite voor een TT lekker terug lezen dit
Ja snap ik maar even wachten is er ook niet bij.quote:Op zondag 4 november 2018 20:07 schreef Punkman het volgende:
[..]
Kom dan met een goede TT, moest even snel omdat de COS kapot was.
quote:
Het is al klaar.quote:Op zondag 4 november 2018 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja snap ik maar even wachten is er ook niet bij.
Nice onequote:
Nee die was kutquote:
ik ben om, nu weer over shel en haar broodje ei tegen his en dat dat haar model wannabe in de weg zou zittenquote:
Die van jou was ook veel mooierquote:Op zondag 4 november 2018 20:09 schreef Jian het volgende:
Wat kan mij die kut TT nou schelen, ding gaat over een paar minuten de vergetelheid in
Deze lijst ik in.....na vijf jaar de eeste.......quote:Op zondag 4 november 2018 20:09 schreef Jian het volgende:
Wat kan mij die kut TT nou schelen, ding gaat over een paar minuten de vergetelheid in
Leuk man het gaat over de problemen hier en daar snap dat danquote:Op zondag 4 november 2018 20:09 schreef Jian het volgende:
Alles over de borstkankerangst van een User moest toch de SC in..quote:Op zondag 4 november 2018 20:09 schreef Jian het volgende:
Die man is niet goed wijs.quote:Op zondag 4 november 2018 20:09 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
ik ben om, nu weer over shel en haar broodje ei tegen his en dat haar dat model wannabe in de weg zou zitten
En dat noem jij een TT? Kut TTquote:Op zondag 4 november 2018 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk man het gaat over de problemen hier en daar snap dat dan
Ik schaar daar jou er graag onder. On topic maar weerquote:Op zondag 4 november 2018 20:10 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Nee jij met je "klunsen"!! Schaam jij je niet?
Al maanden nietquote:Op zondag 4 november 2018 20:11 schreef MMXMMX het volgende:
Iemand enig idee wat Adriaan in utopia doet afgezien van vreten
en en slap praten over groente ?
quote:Op zondag 4 november 2018 20:10 schreef Bestweldonker het volgende:
A3 over Shell - Ze wil wel een mooi lichaam, maar ook een broodje ei eten.........kakakakakakanie
A3 de idioot die iedereen de eetobsessie/eetstoornis wil aansmeren die hij heeftquote:Op zondag 4 november 2018 20:10 schreef Jemoederniet het volgende:
Oh nee Adriaantje weer over het broodje ei dat Sjellie had gegeten. Sporten om een mooi lichaam te krijgen maar toch een eitje eten. Adje snapt het niet.
Hij doet ook niets. Wel legt hij iedereen langs de morele maatstaf die hij zelf heeft ontworpen.quote:Op zondag 4 november 2018 20:11 schreef MMXMMX het volgende:
Ja achterlijk wijf zeg..quote:Op zondag 4 november 2018 20:12 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat een rare. Zegt Christel tegen Gerrit dat Shelley zielig in bed ligt.
Dat was te verwachten.quote:Op zondag 4 november 2018 20:12 schreef ThunderBitch het volgende:
Kan er nog wel een aantal noemen waarvan ik mij afvraag, wat doe je daar?quote:Op zondag 4 november 2018 20:11 schreef MMXMMX het volgende:
😂😂quote:Op zondag 4 november 2018 20:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jeff vergeet zn valium
dat tikt zo fijn aan met een heerlijk helder gele rakkert
limbohok
erik ;. habagd
nutteloos .. he iets
blurp
apeldoorn de gekste
om vervolgens steeds maar te roepenquote:Op zondag 4 november 2018 20:12 schreef ThunderBitch het volgende:
Heeft vandaag caravan een nieuw kleurtje gegevenquote:Op zondag 4 november 2018 20:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan er nog wel een aantal noemen waarvan ik mij afvraag, wat doe je daar?
Ja daar heeft Gerrit heel veel aan. Die gaat zich straks nog kut voelen om het feit dat Shelley nu al in d'r bed ligtquote:Op zondag 4 november 2018 20:12 schreef ThunderBitch het volgende:
Soms is zwijgen goud waardquote:Op zondag 4 november 2018 20:16 schreef formule het volgende:
Altijd zeggen wat je denkt is niet slim
Is het toeval de Tim nu bij Lotus zit, of is hij daar ook naartoe gemanipuleerd?quote:
Hahaha, aan de andere kant heeft Tim vandaag te horen gekregen van dat modelletje dat hij ook model moest worden. Kan het mij alleen niet voorstellenquote:Op zondag 4 november 2018 20:17 schreef r0ydr het volgende:
Als Tim en lotus wat krijgen stop ik met kijken
quote:Op zondag 4 november 2018 20:15 schreef mrmojorisin3 het volgende:
[..]
Heeft vandaag caravan een nieuw kleurtje gegeven
Maar is een beetje fout gegaan.....dus heleboel voor niks op de wanden na.quote:Op zondag 4 november 2018 20:15 schreef mrmojorisin3 het volgende:
[..]
Heeft vandaag caravan een nieuw kleurtje gegeven
wat zollen ze kregen?quote:Op zondag 4 november 2018 20:17 schreef r0ydr het volgende:
gaat niet gebeurenquote:Op zondag 4 november 2018 20:17 schreef r0ydr het volgende:
Ja. Ze zei dat ze moe was en ze klonk ook slaperig. Stelletje ouwe bemoeials.quote:Op zondag 4 november 2018 20:16 schreef yaello het volgende:
[..]
Ja daar heeft Gerrit heel veel aan. Die gaat zich straks nog kut voelen om het feit dat Shelley nu al in d'r bed ligt
ik ookquote:Op zondag 4 november 2018 20:17 schreef r0ydr het volgende:
Klopt, en als er iets is, de koppels bij zich te roepen en weer ongevraagd advies te geven.quote:Op zondag 4 november 2018 20:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
om vervolgens steeds maar te roepen
dat de vrouwen vreselijk roddelen
en zy daar niet aan mee doet
Ik vraag me af waarom het hele programma nog bestaat...quote:Op zondag 4 november 2018 20:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan er nog wel een aantal noemen waarvan ik mij afvraag, wat doe je daar?
Die Shelley weet zich volgens mij geen raad. Niemand was overmatig enthousiast. Mevrouw had meer belangstelling voor de pizza de volgende keer en Shelley stond er een beetje bij van .....quote:
ik kan het ergens ook wel begrijpen ze had dit dingetje vandaag toch geregeld en snap best dat zij hoe knullig ook er op haar manier mee omgaatquote:Op zondag 4 november 2018 20:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja. Ze zei dat ze moe was en ze klonk ook slaperig. Stelletje ouwe bemoeials.
Tis niet onmogelijkquote:Op zondag 4 november 2018 20:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het gaat rustig hier worden binnen een maandje...
Jes en Jef waren ook aan het mompelenquote:Op zondag 4 november 2018 20:22 schreef 5thencounter het volgende:
TimoTeef moest ge-SL't worden vanwege dat heftige geknuffel met LotisKutje ?
Gewoon omdat het kanquote:Op zondag 4 november 2018 20:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom heb je 3 keer over shelly in manon topic geschreven?
Net zoals Jesse na dat het niet lukte met Mike voor plan 2 ging ( Jeff )quote:Op zondag 4 november 2018 20:22 schreef 5thencounter het volgende:
TimoTeef moest ge-SL't worden vanwege dat heftige geknuffel met LotisKutje ?
Ook ik kijk een stuk minder.quote:Op zondag 4 november 2018 20:21 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom het hele programma nog bestaat...
toen de cos even dood was ben ik bij Manon gaan kijken en na een tijdje dacht dat ik in de cos zatquote:Op zondag 4 november 2018 20:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom heb je 3 keer over shelly in manon topic geschreven?
En zuipenquote:Op zondag 4 november 2018 20:23 schreef formule het volgende:
Het Utopia van de inwoners is eten roken en slapen
Ik zou dan wel shag kopen.quote:Op zondag 4 november 2018 20:24 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Je zal een niet roker zijn daar, heb je zee”en van tijd over
Ik ga het volgen.. Alhoewel ik Gluipkutje Lotis wel door heb inmiddels... Teasen Teasen Maar NieNeukenquote:Op zondag 4 november 2018 20:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Net zoals Jesse na dat het niet lukte met Mike voor plan 2 ging ( Jeff )
Zo doet Lotus dat nu ook.
Alleen vermoed ik dat Lotus en Tim, nog wel eens kan gaan werken op een positieve manier voor beide.
( je mag noteren )
oke kann gebeurenquote:Op zondag 4 november 2018 20:24 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
toen de cos even dood was ben ik bij Manon gaan kijken en na een tijdje dacht dat ik in de cos zatheb het wel verwijderd
Ja klopt, maar het komt niet uit de verf wat ze wil en doet. Ze kan het niet en blijft het halfbakken proberen, maar het zit er niet in. Geen spontaniteit en passie. gun het haar ook niet meer. Hoe ze met mensen omgaat is niet cool.quote:Op zondag 4 november 2018 20:22 schreef durdur het volgende:
[..]
ik kan het ergens ook wel begrijpen ze had dit dingetje vandaag toch geregeld en snap best dat zij hoe knullig ook er op haar manier mee omgaat
We drinken er wel een biertje op , op de 17dequote:Op zondag 4 november 2018 20:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ga het volgen.. Alhoewel ik Gluipkutje Lotis wel door heb inmiddels... Teasen Teasen Maar NieNeuken
Is Adriaan verkleed als Mike in zijn eigen bedje, je kan gerust verder drinkenquote:Op zondag 4 november 2018 20:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ligt Mike nu in het bed van Adriaan? Of moet ik de rum laten staan?
Zou ik ook doen. En als er dan tekorten ontstaan kun je dat voor de dubbele prijs verkopen.quote:Op zondag 4 november 2018 20:25 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ik zou dan wel shag kopen.
Als ruilmateriaal.
prima vraagquote:Op zondag 4 november 2018 20:21 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom het hele programma nog bestaat...
quote:Op zondag 4 november 2018 20:27 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Zou ik ook doen. En als er dan tekorten ontstaan kun je dat voor de dubbele prijs verkopen.![]()
Ik zou ook een voorraadje bier, chips en winegums inslaan en tegen woekerprijzen verpatsen.
Ja, daar vraag je me wat.......heb er nog niemand eerder in zien lopen en diegene moet groot zijn.....misschien van Mike??quote:
Laat die rum maar staanquote:Op zondag 4 november 2018 20:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ligt Mike nu in het bed van Adriaan? Of moet ik de rum laten staan?
Hoorde ik daarnet Erik niet zeggen dat hij plots allemaal nieuwe kleding in allerlei kleuren gevonden had in zijn kist?quote:Op zondag 4 november 2018 20:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, daar vraag je me wat.......heb er nog niemand eerder in zien lopen en diegene moet groot zijn.....misschien van Mike??
Mooi vloertje.quote:Op zondag 4 november 2018 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
Lotis de OveralSlaapster.. Overal Overal Waar de Kereltjes Zijn Waar de Kereltjes Zijn....![]()
[ afbeelding ]
Lul niet. Dit is haar eigen bed.quote:Op zondag 4 november 2018 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
Lotis de OveralSlaapster.. Overal Overal Waar de Kereltjes Zijn Waar de Kereltjes Zijn....![]()
[ afbeelding ]
Denk dat ze een ronde dansje doen.....geen angst meer dat Mike misschien gevoelens krijgt voor haar.....Brenda Merel en Jessie blij......quote:Op zondag 4 november 2018 20:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Als Lotus vannacht bij Tim slaapt... waar het wel naar uit ziet.
Ontploft morgen kamp zuur....
Jaloersheid is dan nog maar een onderdeeltje van de totale verbijstering van het bloempje wat ontluikt uit de modder
Pas geveegd hé? Modelletje Emma sliep ervoorquote:Op zondag 4 november 2018 20:30 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Mooi vloertje.
De underlayment look.
Ja, nou, ik was wat in de war met de slaap plaatsen.. de rest blijf ik wel bijquote:Op zondag 4 november 2018 20:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat ze een ronde dansje doen.....geen angst meer dat Mike misschien gevoelens krijgt voor haar.....Brenda Merel en Jessie blij......
Ze ligt in haar eigen bed toch.....Overal overal waar de bloementjes zijn........quote:Op zondag 4 november 2018 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
pH 1quote:Op zondag 4 november 2018 20:32 schreef Jian het volgende:
Nee hè, de hele zure bende bij het kampvuur
Grapjasquote:
Ze ligt in haar eigen bed in de caravan......quote:Op zondag 4 november 2018 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Pas geveegd hé? Modelletje Emma sliep ervoor
Nee erik komt goed tot zijn recht in utopia .... Als je je handen zoekt erik, die zitten in je zak !!quote:
Tim slijmt nog evenquote:
Denk het niet. Timo is een engerd. Dat ziet Lotus ook wel.quote:Op zondag 4 november 2018 20:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het bezoek van Tim was grotendeels off stream...
Ik vermoed dat ons bloempje positief verrast is over onze Tim.
quote:Op zondag 4 november 2018 20:31 schreef formule het volgende:
Het is wel goed dat ze opvallende kleuren dragen, dan zie ze in het donker beter
Gewoon op de wangquote:
Of zitten vast aan een biertje......quote:Op zondag 4 november 2018 20:34 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Nee erik komt goed tot zijn recht in utopia .... Als je je handen zoekt erik, die zitten in je zak !!
Voor de juiste vrouw is Tim geen engerd.quote:Op zondag 4 november 2018 20:35 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Denk het niet. Timo is een engerd. Dat ziet Lotus ook wel.
(al zit ze nu wel enge verhalen te vertellen.)
nee klopt en vol trots wordt het verteld pasty goed bij aso famielie van jesquote:Op zondag 4 november 2018 20:37 schreef FOKoffieleut het volgende:
jef thuis feessie voor ie weg ging, politie aan de deur, moeder gewoon deur dichtgegooid (verbeter me als ik mis zit)
correctquote:Op zondag 4 november 2018 20:37 schreef FOKoffieleut het volgende:
jef thuis feessie voor ie weg ging, politie aan de deur, moeder gewoon deur dichtgegooid (verbeter me als ik mis zit)
Doen die Friese allemaal stugge mensen hoor.....ik ken jou niet wegwezen......quote:Op zondag 4 november 2018 20:37 schreef FOKoffieleut het volgende:
wat een volkquote:Op zondag 4 november 2018 20:37 schreef FOKoffieleut het volgende:
Rekening houden met je buren isquote:Op zondag 4 november 2018 20:38 schreef durdur het volgende:
[..]
nee klopt en vol trots wordt het verteld pasty goed bij aso famielie van jes
Jeff is gewoon de Maaskanter die Joa lijkt....En Joa de nuchtere Fries...quote:Op zondag 4 november 2018 20:37 schreef FOKoffieleut het volgende:
Hoezo niet het ernaar uitquote:Op zondag 4 november 2018 20:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Als Lotus vannacht bij Tim slaapt... waar het wel naar uit ziet.
Ontploft morgen kamp zuur....
Jaloersheid is dan nog maar een onderdeeltje van de totale verbijstering van het bloempje wat ontluikt uit de modder
Gerrit de Haan draagt tegenwoordig KanarieGeelquote:Op zondag 4 november 2018 20:40 schreef MariaElena2018 het volgende:
Shelly ik vind haar niet steeds minder leuk.
Geniaal grappig zegt Hiske als ze het over Gerrit de koning heeft
Terwijl iedereen weet dat koningen alleen maar konings blauw en scharlaken rood dragen.quote:Op zondag 4 november 2018 20:41 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
Gerrit de Haan draagt tegenwoordig KanarieGeel
Ja. Allemaal heel vreemd weer.quote:Op zondag 4 november 2018 20:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Handlezert .. komt verteld Shelly
geniaal grappig vnd Hops het
Moest juist aan de pop denken maar detailquote:Op zondag 4 november 2018 20:43 schreef yvondenise het volgende:
Die Brandon lijkt wel een buikspreker hoe hij er bij zit.
In thailand draagt de koning geel volgens lotusquote:Op zondag 4 november 2018 20:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Terwijl iedereen weet dat koningen alleen maar konings blauw en scharlaken rood dragen.
En dan te bedenken dat bij een buikspreekpop iemand tot aan zijn elleboog er in zit..quote:Op zondag 4 november 2018 20:43 schreef yvondenise het volgende:
Die Brandon lijkt wel een buikspreker hoe hij er bij zit.
Dat is correct. Ik Mis Bhumibol Adulyadej nog elke dagquote:Op zondag 4 november 2018 20:45 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
In thailand draagt de koning geel volgens lotus
Weer zo'n oplichter.quote:Op zondag 4 november 2018 20:40 schreef Jemoederniet het volgende:
Geniaal grappig, vindt His.
Sjel heeft een handlezer "geregeld". (zojuist tijdens de SL door de regie ingefluisterd)
Eigenlijk bedoelde ik dat ookquote:Op zondag 4 november 2018 20:44 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Moest juist aan de pop denken maar detail
Oh jaquote:
Het is een heks met of zonderquote:Op zondag 4 november 2018 20:45 schreef zodeju het volgende:
Shell is toch een stuk knapper zonder die rode lippen.....djie moet echt geen lippenstift dragen.....zo is haar gezicht veel zachter......
Borstkanker genezen is niks om handen?quote:Op zondag 4 november 2018 20:46 schreef Yaksa het volgende:
Ik denk dat Shelley is uitgespeeld daar. Heeft ook niks meer om handen nu.
Kan wel weg dus.
ben benieuwd of de handlezer eelt op de handen van Erik weet te ontdekken of groenige verf afkomstig van blikquote:Op zondag 4 november 2018 20:46 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Misschien leuk om een handlezer te regelen voor de groep?
Moeke heeft Hiske gezegd he. Dat ZIJ super belangrijk is voor de groep.quote:Op zondag 4 november 2018 20:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Soms heb ik het idee dat Hiske ( en een beetje Cris ) bewust de bewoners ondervragen en sturen.... voor ons Streamers. Niet voor de TV. Het lijkt wel of ze Itempjes willen maken.
Denk ik niet de soap met Gerrit moet nog evenquote:Op zondag 4 november 2018 20:46 schreef Yaksa het volgende:
Ik denk dat Shelley is uitgespeeld daar. Heeft ook niks meer om handen nu.
Kan wel weg dus.
Daar heeft Shel het al twee dagen over.......quote:Op zondag 4 november 2018 20:40 schreef Jemoederniet het volgende:
Geniaal grappig, vindt His.
Sjel heeft een handlezer "geregeld". (zojuist tijdens de SL door de regie ingefluisterd)
Inderdaad ja... Hiske neemt zoiets dan weer letterlijk.quote:Op zondag 4 november 2018 20:48 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Moeke heeft Hiske gezegd he. Dat ZIJ super belangrijk is voor de groep.
Dat ze geweldig is etc.
Behalve emoties he, daar heb je niks aan (zwart-wit gezegd)
Misschien had ze een piemel om handen ?quote:Op zondag 4 november 2018 20:47 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Borstkanker genezen is niks om handen?
Al langer zelfs. 2 vergaderingen terug of zo heeft ze het al genoemd dat er een verrassing komtquote:Op zondag 4 november 2018 20:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar heeft Shel het al twee dagen over.......
Zelfde drankje graagquote:Op zondag 4 november 2018 20:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lotus weer uit bed en loopt plots rondjes met Tim
Ik heb aan 2 clits wel genoeg.quote:Op zondag 4 november 2018 20:51 schreef Yurtovic het volgende:
Een 4 pits kan handig zijn oppert Shel
Voorlopig niet......er is weer een feestje op de planning buiten......de drank staat eral.quote:Op zondag 4 november 2018 20:49 schreef durdur het volgende:
Jessy staat er maar wat bij met haar trage ogen heen en weer te kijken en te gapen ondertussen wordt haar Fries Halftamme met de minuut vrolijker.. Ben benieuwd hoe mama haar kind het bed in krijgt... A: ze laat hem.. B-er moet iemand meehelpen hem te overtuigen... C- mama gebruikt haar dreigende en kleinerende toon zodat het knulletje wel aan zijn rust komt
Op bed volgens mijquote:
Nee dat was Lotus die in haar eigen bed lagquote:Op zondag 4 november 2018 20:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die lag vermomd in het bed van Adriaan.
D: Aanmoedigen.quote:Op zondag 4 november 2018 20:49 schreef durdur het volgende:
Jessy staat er maar wat bij met haar trage ogen heen en weer te kijken en te gapen ondertussen wordt haar Fries Halftamme met de minuut vrolijker.. Ben benieuwd hoe mama haar kind het bed in krijgt... A: ze laat hem.. B-er moet iemand meehelpen hem te overtuigen... C- mama gebruikt haar dreigende en kleinerende toon zodat het knulletje wel aan zijn rust komt
Wat heb ik gemist dan ?quote:Op zondag 4 november 2018 20:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Rare dag wel...
Eerst de Fittie met Lotus en Brenda
Plots is Cris vrienden met Brenda...
Hiske speelt Ivo Nihiel.
Sorry Piet, gaat hem niet worden.. Is mijn interpretatie van een dag waarbij ik af en toe langs de streams liep.quote:Op zondag 4 november 2018 20:53 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist dan ?
Hele kleine samenvatting misschien ?
ze is al achter hem gaan zitten ongetwijfeld wordt er zo afentoe als niemand kijkt in zijn oor gefluisterdquote:Op zondag 4 november 2018 20:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Voorlopig niet......er is weer een feestje op de planning buiten......de drank staat eral.
quote:Op zondag 4 november 2018 20:54 schreef Yurtovic het volgende:
Godverdegodver godvert Mike tegen Hiske, de laatste keer... Schoenen naar binnen
Laat dat bijna maar wegquote:Op zondag 4 november 2018 20:53 schreef DKUp het volgende:
Brandon zit er heel debielerig bij. Erik zuipt ook bijna iedere dag
Die gaat er zo wel weer uit. Of wordt opgehaaldquote:Op zondag 4 november 2018 20:55 schreef zodeju het volgende:
Zo Merel al naar bed?? die weet vast niet dat Brenda drank gehaald heeft......
Wel een punt hoorquote:Op zondag 4 november 2018 20:54 schreef Yurtovic het volgende:
Godverdegodver godvert Mike tegen Hiske, de laatste keer... Schoenen naar binnen
Ja paal allergiequote:
Ja quasi boos, maar hij vindt het echt niet relekst dat dat hutje een zoete inval is geworden. En nou loopt Hiske met haar vuile poten weer naar binnen. Arrogante kut die Hiske om zich nergens wat van aan te trekken wat mensen haar al eerder hebben gevraagd. Geen respect dus.quote:Op zondag 4 november 2018 20:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
MIke is Quasi boos op Hiske.
Hiske drupt van al die aandacht.
Exact!quote:Op zondag 4 november 2018 20:56 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ja quasi boos, maar hij vindt het echt niet relekst dat dat hutje een zoete inval is geworden. En nou loopt Hiske met haar vuile poten weer naar binnen. Arrogante kut die Hiske om zich nergens wat van aan te trekken wat mensen haar al eerder hebben gevraagd. Geen respect dus.
En het is haar niet voor de eerste keer gevraagd om schoenen uit te doen.quote:Op zondag 4 november 2018 20:56 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ja quasi boos, maar hij vindt het echt niet relekst dat dat hutje een zoete inval is geworden. En nou loopt Hiske met haar vuile poten weer naar binnen. Arrogante kut die Hiske om zich nergens wat van aan te trekken wat mensen haar al eerder hebben gevraagd. Geen respect dus.
Heb haar nog nooit haar schoenen zien uittrekken.......quote:Op zondag 4 november 2018 20:57 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En het is haar niet voor de eerste keer gevraagd om schoenen uit te doen.
Dat was al toen John er in woonde. En iedere keer loopt ze weer met schoenen binnen
Heftig weekend ook wel.quote:Op zondag 4 november 2018 20:56 schreef durdur het volgende:
[..]
nee dat doet ze alleen als ze er voordeel van heeft nu is ze doodop
sowieso schoenen in huisquote:Op zondag 4 november 2018 20:57 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En het is haar niet voor de eerste keer gevraagd om schoenen uit te doen.
Dat was al toen John er in woonde. En iedere keer loopt ze weer met schoenen binnen
Ik vind het helemaal niets.quote:Op zondag 4 november 2018 20:58 schreef Yurtovic het volgende:
Paaldansen is ook een sport legt Lotus uit voor de tigste keer
quote:
Denk eerder de teleurstelling dat ze niet naar huis mochten.......die had echt verwacht dat de febo dit met twee handen zouden aanpakken na die vertoning van haar familie.......quote:Op zondag 4 november 2018 20:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heftig weekend ook wel.
Ben geen Jesse fan, maar die is ook nog niet zo dom dat ze niet beseft dat het bezoek van haar familie geen goed heeft gedaan.
Jeff? Ze geeft om hem, dat geloof ik. Maar na de Borstvoeding stuurt ze hem op kamers.
heeft overal schijt aan omdat ze boven iedereen staat, sinds haar bezoek is dat gevoel weer 100% leven ingeblazen en geeft ze weer gas.....quote:Op zondag 4 november 2018 20:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wel een punt hoor
Hiske, weet alles beter, red head.
Houd zich zelf nooit aan de basisregels.
Dat is voor het plebs.
Gevaarlijk type indien die aan de macht komen.
ze doet zich zo stoer voor maar ondertussen.. straks wel gezien toen ze tegen jef zei als ik die ps krijg vond ze niet leuk bijna huilen en nog geen 2 mijn later weer anders dan pak ik het vol trotsquote:Op zondag 4 november 2018 20:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heftig weekend ook wel.
Ben geen Jesse fan, maar die is ook nog niet zo dom dat ze niet beseft dat het bezoek van haar familie geen goed heeft gedaan.
Jeff? Ze geeft om hem, dat geloof ik. Maar na de Borstvoeding stuurt ze hem op kamers.
het gaat niet om sexy het is echt een sportquote:Op zondag 4 november 2018 20:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niets.![]()
Kan wel wat betere manieren verzinnen hoe een vrouw sexy kan zijn.
Bijna goed.quote:Op zondag 4 november 2018 21:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk eerder de teleurstelling dat ze niet naar huis mochten.......die had echt verwacht dat de febo dit met twee handen zouden aanpakken na die vertoning van haar familie.......
Hij lult weer compleet uit z'n nek.quote:Op zondag 4 november 2018 21:02 schreef Yurtovic het volgende:
Volgens Tim reset je je lichaam bij -180 graden in Celsius.
Onzin, het is een showcase. En Ja, een Showcase die best goed kan zijn voor je lichaam.quote:Op zondag 4 november 2018 21:02 schreef durdur het volgende:
[..]
het gaat niet om sexy het is echt een sport
quote:Op zondag 4 november 2018 21:02 schreef durdur het volgende:
[..]
het gaat niet om sexy het is echt een sport
The Iceman.quote:Op zondag 4 november 2018 21:02 schreef Yurtovic het volgende:
Begin je dan weer bij af?quote:Op zondag 4 november 2018 21:02 schreef Yurtovic het volgende:
jessie romantiseert thuis als ze van huis is maar een blik op haar moeder en moeders dwingende gedrag was genoeg om te beseffen dat het thuis ook niet veel beter is.quote:Op zondag 4 november 2018 21:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bijna goed.
Haar moeder zei: Ik neem je mee.
Jesse, doet NOOIT iets wat haar gezegd word... dat is haar afwijking. Haar moeder heeft bewust of onbewust, Jesse er van overtuigd om te blijven, omdat ze haar mee naar huis wilde nemen.
Ja... denk er maar even over
Buiten schoenenquote:Op zondag 4 november 2018 21:00 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat je nu je buitenschoenen aan hebt?
dus we gaan op alles zout leggen? ze nodigd zelf iemand uit die meerdere malen heeft gezegd dat het geen erotisch iets is..quote:Op zondag 4 november 2018 21:04 schreef Alocanda het volgende:
[..]paalfitness. Maar ze noemt het zelf paaldansen en dat is erotisch.
Die heeft denk ik al jaren geen prikkels gehadquote:
Als ze het zelf gewoon fitness zou noemen hoeft ze niet steeds uit te leggen dat het een sport is.quote:Op zondag 4 november 2018 21:06 schreef durdur het volgende:
[..]
dus we gaan op alles zout leggen? ze nodigd zelf iemand uit die meerdere malen heeft gezegd dat het geen erotisch iets is..
Goeie, goeie...quote:
Gofferquote:Op zondag 4 november 2018 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heeft denk ik al jaren geen prikkels gehad
Hiske moet breken... klinkt hard, is ook hard.quote:Op zondag 4 november 2018 21:07 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ik zou toch zo graag hopen dat Hiske op de bank komt, arrogant wijf
Ja ik ook, maar dat gaat helaas niet gebeuren, ze is voor ons ontiegelijk irritant en arrogant, maar de bewoners daar weten het nog niet echt helemaal.quote:Op zondag 4 november 2018 21:07 schreef MariaElena2018 het volgende:
+ 10quote:Op zondag 4 november 2018 21:07 schreef MariaElena2018 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |