Vanmiddag nog zeggen tegen Mike dat het haar tegen viel dat hij zijn shag niet meer wilde delen, zij zou haar laatste beetje delen........quote:Op zondag 4 november 2018 19:58 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
EN nu zit het in utopia .... ja dan zul je inderdaad wel erg veel doorzettingsvermogen hebben .... Hahaha, wat een wicht is het toch ook. Ego van hier tot Tokyo.
quote:Op zondag 4 november 2018 20:06 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Die Erik kan zo uit een stripverhaal zijn weggelopen
Vlees geworden slapstick figuur
Kom dan met een goede TT, moest even snel omdat de COS kapot was.quote:Op zondag 4 november 2018 20:07 schreef Soury het volgende:
Tering wat lame doe dan moeite voor een TT lekker terug lezen dit
Ja snap ik maar even wachten is er ook niet bij.quote:Op zondag 4 november 2018 20:07 schreef Punkman het volgende:
[..]
Kom dan met een goede TT, moest even snel omdat de COS kapot was.
quote:
Het is al klaar.quote:Op zondag 4 november 2018 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja snap ik maar even wachten is er ook niet bij.
Nice onequote:
Nee die was kutquote:
ik ben om, nu weer over shel en haar broodje ei tegen his en dat dat haar model wannabe in de weg zou zittenquote:
Die van jou was ook veel mooierquote:Op zondag 4 november 2018 20:09 schreef Jian het volgende:
Wat kan mij die kut TT nou schelen, ding gaat over een paar minuten de vergetelheid in
Deze lijst ik in.....na vijf jaar de eeste.......quote:Op zondag 4 november 2018 20:09 schreef Jian het volgende:
Wat kan mij die kut TT nou schelen, ding gaat over een paar minuten de vergetelheid in
Leuk man het gaat over de problemen hier en daar snap dat danquote:Op zondag 4 november 2018 20:09 schreef Jian het volgende:
Alles over de borstkankerangst van een User moest toch de SC in..quote:Op zondag 4 november 2018 20:09 schreef Jian het volgende:
Die man is niet goed wijs.quote:Op zondag 4 november 2018 20:09 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
ik ben om, nu weer over shel en haar broodje ei tegen his en dat haar dat model wannabe in de weg zou zitten
En dat noem jij een TT? Kut TTquote:Op zondag 4 november 2018 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk man het gaat over de problemen hier en daar snap dat dan
Ik schaar daar jou er graag onder. On topic maar weerquote:Op zondag 4 november 2018 20:10 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Nee jij met je "klunsen"!! Schaam jij je niet?
Al maanden nietquote:Op zondag 4 november 2018 20:11 schreef MMXMMX het volgende:
Iemand enig idee wat Adriaan in utopia doet afgezien van vreten
en en slap praten over groente ?
quote:Op zondag 4 november 2018 20:10 schreef Bestweldonker het volgende:
A3 over Shell - Ze wil wel een mooi lichaam, maar ook een broodje ei eten.........kakakakakakanie
A3 de idioot die iedereen de eetobsessie/eetstoornis wil aansmeren die hij heeftquote:Op zondag 4 november 2018 20:10 schreef Jemoederniet het volgende:
Oh nee Adriaantje weer over het broodje ei dat Sjellie had gegeten. Sporten om een mooi lichaam te krijgen maar toch een eitje eten. Adje snapt het niet.
Hij doet ook niets. Wel legt hij iedereen langs de morele maatstaf die hij zelf heeft ontworpen.quote:Op zondag 4 november 2018 20:11 schreef MMXMMX het volgende:
Ja achterlijk wijf zeg..quote:Op zondag 4 november 2018 20:12 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat een rare. Zegt Christel tegen Gerrit dat Shelley zielig in bed ligt.
Dat was te verwachten.quote:Op zondag 4 november 2018 20:12 schreef ThunderBitch het volgende:
Kan er nog wel een aantal noemen waarvan ik mij afvraag, wat doe je daar?quote:Op zondag 4 november 2018 20:11 schreef MMXMMX het volgende:
😂😂quote:Op zondag 4 november 2018 20:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jeff vergeet zn valium
dat tikt zo fijn aan met een heerlijk helder gele rakkert
limbohok
erik ;. habagd
nutteloos .. he iets
blurp
apeldoorn de gekste
om vervolgens steeds maar te roepenquote:Op zondag 4 november 2018 20:12 schreef ThunderBitch het volgende:
Heeft vandaag caravan een nieuw kleurtje gegevenquote:Op zondag 4 november 2018 20:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan er nog wel een aantal noemen waarvan ik mij afvraag, wat doe je daar?
Ja daar heeft Gerrit heel veel aan. Die gaat zich straks nog kut voelen om het feit dat Shelley nu al in d'r bed ligtquote:Op zondag 4 november 2018 20:12 schreef ThunderBitch het volgende:
Soms is zwijgen goud waardquote:Op zondag 4 november 2018 20:16 schreef formule het volgende:
Altijd zeggen wat je denkt is niet slim
Is het toeval de Tim nu bij Lotus zit, of is hij daar ook naartoe gemanipuleerd?quote:
Hahaha, aan de andere kant heeft Tim vandaag te horen gekregen van dat modelletje dat hij ook model moest worden. Kan het mij alleen niet voorstellenquote:Op zondag 4 november 2018 20:17 schreef r0ydr het volgende:
Als Tim en lotus wat krijgen stop ik met kijken
quote:Op zondag 4 november 2018 20:15 schreef mrmojorisin3 het volgende:
[..]
Heeft vandaag caravan een nieuw kleurtje gegeven
Maar is een beetje fout gegaan.....dus heleboel voor niks op de wanden na.quote:Op zondag 4 november 2018 20:15 schreef mrmojorisin3 het volgende:
[..]
Heeft vandaag caravan een nieuw kleurtje gegeven
wat zollen ze kregen?quote:Op zondag 4 november 2018 20:17 schreef r0ydr het volgende:
gaat niet gebeurenquote:Op zondag 4 november 2018 20:17 schreef r0ydr het volgende:
Ja. Ze zei dat ze moe was en ze klonk ook slaperig. Stelletje ouwe bemoeials.quote:Op zondag 4 november 2018 20:16 schreef yaello het volgende:
[..]
Ja daar heeft Gerrit heel veel aan. Die gaat zich straks nog kut voelen om het feit dat Shelley nu al in d'r bed ligt
ik ookquote:Op zondag 4 november 2018 20:17 schreef r0ydr het volgende:
Klopt, en als er iets is, de koppels bij zich te roepen en weer ongevraagd advies te geven.quote:Op zondag 4 november 2018 20:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
om vervolgens steeds maar te roepen
dat de vrouwen vreselijk roddelen
en zy daar niet aan mee doet
Ik vraag me af waarom het hele programma nog bestaat...quote:Op zondag 4 november 2018 20:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan er nog wel een aantal noemen waarvan ik mij afvraag, wat doe je daar?
Die Shelley weet zich volgens mij geen raad. Niemand was overmatig enthousiast. Mevrouw had meer belangstelling voor de pizza de volgende keer en Shelley stond er een beetje bij van .....quote:
ik kan het ergens ook wel begrijpen ze had dit dingetje vandaag toch geregeld en snap best dat zij hoe knullig ook er op haar manier mee omgaatquote:Op zondag 4 november 2018 20:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja. Ze zei dat ze moe was en ze klonk ook slaperig. Stelletje ouwe bemoeials.
Tis niet onmogelijkquote:Op zondag 4 november 2018 20:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het gaat rustig hier worden binnen een maandje...
Jes en Jef waren ook aan het mompelenquote:Op zondag 4 november 2018 20:22 schreef 5thencounter het volgende:
TimoTeef moest ge-SL't worden vanwege dat heftige geknuffel met LotisKutje ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |