Dat is alleen belangrijk als je het serieus neemtquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik vraag me af in welke context hij dit ooit gezegd heeft.
‘Topcoach’ Mourinho denkt daar heel anders over.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:30 schreef Craptacular het volgende:
Internationaal gezien telt feyenoord natuurlijk niet mee. De exposure van ajax en psv is over de grenzen enorm veel groter.
https://www.voetbalprimeu(...)ar-lacht-ie-om-.htmlquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:39 schreef fetX het volgende:
[..]
‘Topcoach’ Mourinho denkt daar heel anders over.
quote:Mourinho is 'heel kieskeurig', weet hij. "Daarom hoeft een club als Feyenoord hem echt nooit te bellen. Joh, daar lacht ie om."
quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:52 schreef Craptacular het volgende:
[..]
https://www.voetbalprimeu(...)ar-lacht-ie-om-.html
[..]
quote:"Fenerbahçe is van Champions League-niveau, net als Feyenoord. Het worden grote wedstrijden in Istanbul en in Rotterdam. Voor ons is het mooi", zegt de Portugese oefenmeester via de officiële kanalen van United.
Het enige wat ik ervan kan vinden is dat het vooraf een Europees duel tegen Feyenoord is gezegd door hem.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik vraag me af in welke context hij dit ooit gezegd heeft.
Hij zal het ongetwijfeld gezegd hebben maar ben wel benieuwd wanneer, hij heeft wel Juventus en Real getraind maar volgens mij net niet in de periode dat Feyenoord daar tegen speelde voor de Supercup en nog voor de CL heel lang geleden.quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het enige wat ik ervan kan vinden is dat het vooraf een Europees duel tegen Feyenoord is gezegd door hem.
Is een grappie van fetx.quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het enige wat ik ervan kan vinden is dat het vooraf een Europees duel tegen Feyenoord is gezegd door hem.
Omdat ze het jaar daarvoor CL speelden (en trouwens van Ajax wonnen) ?quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een slap gelul dit altijd, waarom zou Fenerbahçe ook van CL-niveau zijn?
Fenerbahçe heeft in 2008/09 voor de laatste keer de groepsfase CL gehaald (hebben ze overigens maar 2 punten gepakt toen)quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat ze het jaar daarvoor CL speelden (en trouwens van Ajax wonnen) ?
Europa league 2016.quote:Op donderdag 2 mei 2019 19:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij zal het ongetwijfeld gezegd hebben maar ben wel benieuwd wanneer, hij heeft wel Juventus en Real getraind maar volgens mij net niet in de periode dat Feyenoord daar tegen speelde voor de Supercup en nog voor de CL heel lang geleden.
Misschien als analist ergens of zo.
godverdommequote:Op donderdag 2 mei 2019 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fenerbahçe heeft in 2008/09 voor de laatste keer de groepsfase CL gehaald (hebben ze overigens maar 2 punten gepakt toen)
Maar dat zijn altijd van die slappe praatjes op die persconferenties om respect op te brengen voor de historie van je tegenstander. Zou ik geen waarde aan hechten allemaal.quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:01 schreef Elan het volgende:
[..]
godverdomme
EL was dat inderdaad.
Waarschijnlijk doelde hij op het feit dat ze wel een CL-waardig team hadden en met een degelijke begroting werken
Ik snap ook niet waarom hij zoiets over Fenerbahce zegt.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een slap gelul dit altijd, waarom zou Fenerbahçe ook van CL-niveau zijn?
Klopt, net zo weinig waarde als aan de uitspraak van Capello. Popiejopie gedoe.quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dat zijn altijd van die slappe praatjes op die persconferenties om respect op te brengen voor de historie van je tegenstander. Zou ik geen waarde aan hechten allemaal.
Idd. Hij was ook niet onder de indruk van Ajax trouwens (nadat hij in 2003 met Roma van ze had verloren)quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt, net zo weinig waarde als aan de uitspraak van Capello. Popiejopie gedoe.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:19 schreef onlogisch het volgende:
Zitten we ons hier nou serieus een paginalang druk te maken om wat ene Capello heeft gezegd?
"Champions League-niveau"quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:54 schreef fetX het volgende:
[..]
"Fenerbahçe is van Champions League-niveau, net als Feyenoord. Het worden grote wedstrijden in Istanbul en in Rotterdam. Voor ons is het mooi", zegt de Portugese oefenmeester via de officiële kanalen van United.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |