abonnement Unibet Coolblue
pi_182951033
Magallan incoming?
En De Ligt krijgt er meer salaris bij.
pi_182951181
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 06:17 schreef Zocalo het volgende:
Magallan incoming?
En De Ligt krijgt er meer salaris bij.
?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_182951261
'Ajax en Boca naderen akkoord over Magallan'

'Ajax en Boca naderen akkoord over Magallan'

BVeenstra, 05-11-2018 om 07:05, 1503 views, De Telegraaf | Er is een nieuwe collectie voor Champions League-artikelen.

Het lijkt erop dat Ajax in de komende winterse transferperiode alsnog aan de haal gaat met Lisandro Magallán. De Telegraaf meldt maandagochtend dat de Amsterdamse club de jacht op de Argentijnse verdediger heeft heropend. Beide clubs zouden elkaar in de afgelopen week genaderd zijn over de transfersom, die door bonussen ongeveer negen miljoen euro bedraagt.

Eind mei leek de transfer van de Argentijn al rond. Magallán was zelfs al in Amsterdam voor de medische keuring - hij werd goedgekeurd - maar Ajax en Boca Juniors wisten uiteindelijk geen akkoord te bereiken over een transfersom. Ajax schakelde door en haalde Daley Blind terug naar Amsterdam.

Dat de transfer in mei mislukte, ziet Magallán niet als de schuld van Ajax-directeur spelersbeleid Marc Overmars. De verdediger, die eveneens een rechtenstudent is, zou nog steeds graag de overstap naar Ajax willen maken.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 5 november 2018 @ 07:24:34 #29
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_182951276
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 06:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

?
Ajax beloont Matthijs de Ligt (19) voor zijn komeetachtige ontwikkeling en verkleint het financiële gat tussen de grootverdieners (Dusan Tadic, Hakim Ziyech en Daley Blind) en de aanvoerder.

„Ik heb heel goede gesprekken met Ajax gevoerd en we zijn op de goede weg om mijn contract op te waarderen”, zegt de Oranje-international in de aanloop naar het Champions League-duel met Benfica in Lissabon.


Signaal
De Ligts zaakwaarnemer Barry Hulshoff kondigde eerder al aan met Ajax in gesprek te willen om het salaris van de steunpilaar flink op te vijzelen. „Een opwaardering houdt in dat je er geld bij krijgt. Het is een signaal van Ajax naar mij toe. De relatie is goed”, bevestigt De Ligt, die inhoudelijk niet op de gesprekken wil ingaan.

De verdediger zou een fikse verhoging tegemoet kunnen zien; de contractduur blijft in principe hetzelfde. „De intentie is om alleen op te waarderen. Maar dat is nog niet helemaal zeker”, aldus de centrale verdediger.

Televaag.nl
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  maandag 5 november 2018 @ 07:55:03 #30
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_182951440
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 07:18 schreef patrickt37 het volgende:
'Ajax en Boca naderen akkoord over Magallan'

'Ajax en Boca naderen akkoord over Magallan'

BVeenstra, 05-11-2018 om 07:05, 1503 views, De Telegraaf | Er is een nieuwe collectie voor Champions League-artikelen.

Het lijkt erop dat Ajax in de komende winterse transferperiode alsnog aan de haal gaat met Lisandro Magallán. De Telegraaf meldt maandagochtend dat de Amsterdamse club de jacht op de Argentijnse verdediger heeft heropend. Beide clubs zouden elkaar in de afgelopen week genaderd zijn over de transfersom, die door bonussen ongeveer negen miljoen euro bedraagt.

Eind mei leek de transfer van de Argentijn al rond. Magallán was zelfs al in Amsterdam voor de medische keuring - hij werd goedgekeurd - maar Ajax en Boca Juniors wisten uiteindelijk geen akkoord te bereiken over een transfersom. Ajax schakelde door en haalde Daley Blind terug naar Amsterdam.

Dat de transfer in mei mislukte, ziet Magallán niet als de schuld van Ajax-directeur spelersbeleid Marc Overmars. De verdediger, die eveneens een rechtenstudent is, zou nog steeds graag de overstap naar Ajax willen maken.





In plaats van wie?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_182951643
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 07:55 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

In plaats van wie?
Lijkt mij voorsorterend op een vertrek van de Ligt in de zomer
  maandag 5 november 2018 @ 08:31:07 #32
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_182951674
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 08:27 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Lijkt mij voorsorterend op een vertrek van de Ligt in de zomer
Ik mis hem nu al. ;(
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_182952073
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_182952325
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 08:27 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Lijkt mij voorsorterend op een vertrek van de Ligt in de zomer
80 miljoen
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  maandag 5 november 2018 @ 09:58:05 #35
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_182952581
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 07:18 schreef patrickt37 het volgende:
'Ajax en Boca naderen akkoord over Magallan'

'Ajax en Boca naderen akkoord over Magallan'

BVeenstra, 05-11-2018 om 07:05, 1503 views, De Telegraaf | Er is een nieuwe collectie voor Champions League-artikelen.

Het lijkt erop dat Ajax in de komende winterse transferperiode alsnog aan de haal gaat met Lisandro Magallán. De Telegraaf meldt maandagochtend dat de Amsterdamse club de jacht op de Argentijnse verdediger heeft heropend. Beide clubs zouden elkaar in de afgelopen week genaderd zijn over de transfersom, die door bonussen ongeveer negen miljoen euro bedraagt.

Eind mei leek de transfer van de Argentijn al rond. Magallán was zelfs al in Amsterdam voor de medische keuring - hij werd goedgekeurd - maar Ajax en Boca Juniors wisten uiteindelijk geen akkoord te bereiken over een transfersom. Ajax schakelde door en haalde Daley Blind terug naar Amsterdam.

Dat de transfer in mei mislukte, ziet Magallán niet als de schuld van Ajax-directeur spelersbeleid Marc Overmars. De verdediger, die eveneens een rechtenstudent is, zou nog steeds graag de overstap naar Ajax willen maken.
Wel een beetje tunnelvisie dit.
Put these foolish ambitions to rest.
  maandag 5 november 2018 @ 10:04:22 #36
80382 manny
30 is best veel
pi_182952687
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 09:58 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Wel een beetje tunnelvisie dit.
Of. Je zaakjes oplossen voor dat je het probleem hebt. En nu dus al spelers vastleggen lijkt me best handig met de grote verkoop die we deze zomer kunnen verwachten.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_182952762
Zijn er geen betere en goedkopere opties dan Magallan?
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
  maandag 5 november 2018 @ 10:19:48 #38
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_182952912
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 10:09 schreef marp0 het volgende:
Zijn er geen betere en goedkopere opties dan Magallan?
9 miljoen is voor ons een jodenfooi.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 5 november 2018 @ 10:20:31 #39
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_182952924
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 10:04 schreef manny het volgende:

[..]

Of. Je zaakjes oplossen voor dat je het probleem hebt. En nu dus al spelers vastleggen lijkt me best handig met de grote verkoop die we deze zomer kunnen verwachten.
Ik bedoel meer dat ze zich wel heel erg vastpinnen op Magallan. Het komt een beetje over als Magallan en Magallan only. Ik kan me namelijk wel betere (en goedkopere) opties voor de geest halen. Magallan heb ik maar een keer of tien gezien, maar echt uit m'n stoel vallen heb ik niet gedaan. Afgelopen week toevallig weer eens, toen speelde hij tegen Palmeiras, en dat was echt niet best. Sterker, hij stond nota bene als enige buitenspel op te heffen waardoor Boca nog bijna uit de Libertadores vloog.
Put these foolish ambitions to rest.
  maandag 5 november 2018 @ 10:25:35 #40
80382 manny
30 is best veel
pi_182953025
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 10:20 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Ik bedoel meer dat ze zich wel heel erg vastpinnen op Magallan. Het komt een beetje over als Magallan en Magallan only. Ik kan me namelijk wel betere (en goedkopere) opties voor de geest halen. Magallan heb ik maar een keer of tien gezien, maar echt uit m'n stoel vallen heb ik niet gedaan. Afgelopen week toevallig weer eens, toen speelde hij tegen Palmeiras, en dat was echt niet best. Sterker, hij stond nota bene als enige buitenspel op te heffen waardoor Boca nog bijna uit de Libertadores vloog.
check. snap ik. dan heb je hem overigens al tien keer meer gezien dan ik.... hopelijk heeft de ajax scouting het goed gezien.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  maandag 5 november 2018 @ 10:59:13 #41
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_182953485
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2018 07:24 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Ajax beloont Matthijs de Ligt (19) voor zijn komeetachtige ontwikkeling en verkleint het financiële gat tussen de grootverdieners (Dusan Tadic, Hakim Ziyech en Daley Blind) en de aanvoerder.

„Ik heb heel goede gesprekken met Ajax gevoerd en we zijn op de goede weg om mijn contract op te waarderen”, zegt de Oranje-international in de aanloop naar het Champions League-duel met Benfica in Lissabon.


Signaal
De Ligts zaakwaarnemer Barry Hulshoff kondigde eerder al aan met Ajax in gesprek te willen om het salaris van de steunpilaar flink op te vijzelen. „Een opwaardering houdt in dat je er geld bij krijgt. Het is een signaal van Ajax naar mij toe. De relatie is goed”, bevestigt De Ligt, die inhoudelijk niet op de gesprekken wil ingaan.

De verdediger zou een fikse verhoging tegemoet kunnen zien; de contractduur blijft in principe hetzelfde. „De intentie is om alleen op te waarderen. Maar dat is nog niet helemaal zeker”, aldus de centrale verdediger.

Televaag.nl
Kun je het je voorstellen dat die jongen nog een jaartje blijft? Even fapje zetten.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_182953491
Bij Ajax weet je het nooit. De ene keer halen ze spelers als Sanchez, Neres en Tagliafico en de andere keer zit je opgezadeld met Heitinga, Siem de Jong of 'opvallend succes' Dijks.
pi_182953983
Hij gaat dus definitief niet weg in de winter, maar daar was ik eigenlijk al niet bang voor. Zou stiekem heel erg lekker zijn als hij nog een jaartje blijft, maar denk toch dat dit ijdele hoop is. Zeker wanneer we de 2de ronde CL weten te halen.
  maandag 5 november 2018 @ 12:18:37 #44
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182955151
quote:
Hennie Henrichs :')
Oh.
  maandag 5 november 2018 @ 12:27:57 #45
374096 Liftdeur
Gaat open en dicht.
pi_182955298
quote:
Bah wat een verschrikkelijke poppenkast lijkt me zoiets. :r
Ajacied.
  maandag 5 november 2018 @ 12:33:12 #46
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182955381
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 12:27 schreef Liftdeur het volgende:

[..]

Bah wat een verschrikkelijke poppenkast lijkt me zoiets. :r
Zoveel nepheid bij elkaar zou ik niet trekken _O- .
Oh.
  maandag 5 november 2018 @ 12:43:38 #47
80382 manny
30 is best veel
pi_182955531
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 12:33 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zoveel nepheid bij elkaar zou ik niet trekken _O- .
Lekker eten met mede Ajacieden en wat verhalen uitwisselen. ik snap het probleem niet.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  maandag 5 november 2018 @ 13:39:14 #48
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182956604
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 12:43 schreef manny het volgende:

[..]

Lekker eten met mede Ajacieden en wat verhalen uitwisselen. ik snap het probleem niet.
Dat Hennie Henrichs een enorme engerd is.
Oh.
  maandag 5 november 2018 @ 13:52:13 #49
80382 manny
30 is best veel
pi_182956866
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 13:39 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat Hennie Henrichs een enorme engerd is.
Ok. Dan zou ik niet naast hem gaan zitten.

Lijkt me juist wel leuk om zoiets eens bij te kunnen wonen. Ik ben op andere vlakken wel wat vaker op etentjes beland bij mensen die we in het voetbal "bobo" zouden noemen. Blijken eigenlijk heel vaak super aardige en toegankelijke mensen. Maar omdat ze een hoge functie bekleden heb je van een afstandje een heel ander beeld.

Nu kan die Hennie nog steeds een engnek zijn hoor. Ik ken hem niet, maar ik lees eigenlijk nooit iets positiefs over hem in relatie tot supporters.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_182956921
Als we na een jaar scouten nog steeds bij Magallan uitkomen moet die gast wel verschrikkelijk goed zijn. :+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')