Weg is weg, wij kunnen geen reacties in jouw naam plaatsen. Mocht ie genote zijn kun je dankzij de AVG zelf je reactie ook terugvindenquote:Op donderdag 27 juli 2023 15:35 schreef Kreator het volgende:
@:vonkenboer
graag per ommegaande mijn bericht terugplaatsen. Was echt een volstrekt normale reactie. Er staat nergens in de policy dat je alleen maar superpositief mag reageren en bovendien zou een licht kritische reactie ook weer positiviteit kunnen uitstralen.
Ik begrijp echt niets van dit beleid en mijns inziens heb je mijn reactie puur verwijderd op 'gevoel' en dat is een beetje gek.
Geen idee wat je hier nu zegt. Wartaal. Kun je svp de reactie die ge-edit is, terugzetten?quote:Op donderdag 27 juli 2023 15:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Weg is weg, wij kunnen geen reacties in jouw naam plaatsen. Mocht ie genote zijn kun je dankzij de AVG zelf je reactie ook terugvinden
We proberen bagger reacties zoveel mogelijk uit een serieuze topics te houden in K&W.quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:24 schreef Kreator het volgende:
Volgens Murp moet je dingen vragen op een andere toon, omdat moderators kennelijk speciaal zijn.
Bij deze.
Lieve,
@:vonkenboer . Ik snap oprecht niet waarom mijn reactie is verwijderd (binnen 6 minuten nadat ik hem had geplaatst). Zou je zo vriendelijk willen zijn hier wat uitleg bij te geven, danwel mijn reactie terug te plaatsen?
Alvast bedankt voor de genomen moeite, ik snap dat je druk bent en verantwoording soms lastig kan zijn.
Groetjes,
K.
Want van de boel afkraken raken mensen wel gemotiveerd om te blijven posten bedoel je?quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:12 schreef Kreator het volgende:
En je dan afvragen waarom de postaantallen teruglopen... Man man, wat een faal.
een user die er met een gestrekt been in gaat helaas. En misschien had de post wel teruggezet kunnen worden, maar daar begin ik nu niet aan.quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:14 schreef Kreator het volgende:
@:murp @:yvonne @:ggmm
Wat is dit voor shit?
Dat was je nooit van plan. Dat was meteen al duidelijk. Dus niet jokken.quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:50 schreef murp het volgende:. En misschien had de post wel teruggezet kunnen worden, maar daar begin ik nu niet aan.
De boel afkraken? Wat? Waar? Wat is dit voor tere bloempjes gezeik.quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Want van de boel afkraken raken mensen wel gemotiveerd om te blijven posten bedoel je?
Zo'n aanvallende toon ontneemt overigens verdere motivatie om er tijd aan te besteden. Je zult toch nooit tevreden zijn met het antwoord.
Met die gave moet je iets mee doenquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat was je nooit van plan. Dat was meteen al duidelijk. Dus niet jokken.
Je hebt gelijk. Het sluiten van het feedback topic en je mening niet geven in dit topic waren indicatoren dat je er iets mee ging doen.quote:
Ehmm, nee niet in de algemene zin geloof ikquote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:17 schreef Hupje het volgende:
Ik dacht dat er ooit een schoonmaak/opruimen topic was, maar kan het niet vinden. Iemand? Of kan ik beter een nieuwe maken?
Zelf gebruik ik geen google foto's maar ondanks dat ik wel een google account heb mag ik geen van de linkjes die je gedeeld hebt bekijken..quote:Op zaterdag 8 juni 2024 08:35 schreef J.P.A.J.S het volgende:
Kunnen jullie mij even helpen met hoe je uit Google album een foto kan plaatsen. In het verleden gedaan en nu lukt het mij niet. Ik heb zelfs drie links naar de foto die mogelijk kunnen werken.
https://photos.fife.userc(...)h330-s-no?authuser=0
en
https://photos.app.goo.gl/8GL9kn1u39Wk7rVe8
en
https://photos.google.com(...)KN6gDKJX-gciF8TJNob0
Als je een discussie wilt beginnen over alternatieven om stroom op te wekken dan zou ik zeggen open er een nieuw topic over. Al word er tegenwoordig in het zonnepanelen topic ook gesproken over batterij systemen dus zou het daar ook wel aansluiting bij kunnen hebben..quote:Op maandag 22 juli 2024 16:57 schreef THEFXR het volgende:
weet iemand of dit ergens in het juiste topic gepost kan worden??
Het verrijkt dat topic inderdaad ook. Of het lonend is, dat is dan weer een ander punt.quote:Op woensdag 31 juli 2024 10:50 schreef Leandra het volgende:
Graag! Ik vind het, net als de accu-praat, ook een interessante aanvulling op de zonnepanelen, ongeacht de conclusie dat het zich niet binnen de levensduur terugverdient.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |