Ja klopt ook wel, maar volgde jij het ook al in de Kemp/Payton periode? Dat was in mijn ogen een veel dominanter team als Durant/Westbrook.quote:Op dinsdag 13 november 2018 23:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
OKC heeft het zelf verprutst. De eigenaars wilden geen luxury tax betalen voor Durant, Russ, Harden en Ibaka, dan houdt het op. Die core had de All-star Warriors geweest, voordat de Warriors samen kwamen
Ze houden nog altijd Curry voor de komende jaren dus dat gaat geen probleem worden . En ze gaan ook nog eens een nieuwe arena in volgend jaar wat ook heel veel geld oplevert.quote:Op dinsdag 13 november 2018 23:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan is het gewoon voorbij, net zoals het met de Bulls afgelopen was toen MJ er mee ophield. Ik hoop alleen dat het voorlopig nog even doorgaat.
Afkoelen ja (lol)twitter:ShamsCharania twitterde op dinsdag 13-11-2018 om 23:52:41After the Golden State Warriors reviewed comments made in heated moments last night, Green is expected to sit tonight against the Atlanta Hawks to cool off. https://t.co/SadxTuy0ep reageer retweet
Waarmee ze wel een indirect signaal afgeven dat KD iets hoger in de ranking staat dan Green. Op zich niks mis mee.quote:Op dinsdag 13 november 2018 23:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze houden nog altijd Curry voor de komende jaren dus dat gaat geen probleem worden . En ze gaan ook nog eens een nieuwe arena in volgend jaar wat ook heel veel geld oplevert.Afkoelen ja (lol)twitter:ShamsCharania twitterde op dinsdag 13-11-2018 om 23:52:41After the Golden State Warriors reviewed comments made in heated moments last night, Green is expected to sit tonight against the Atlanta Hawks to cool off. https://t.co/SadxTuy0ep reageer retweet
Nope, ik ben NBA een beetje gaan volgen rond de Kobe vs Raptors (81 punten) game. Tuurlijk kende ik de Bulls, Jazz en Sonics etc wel van de Jordan finales. Steeds een beetje meer gaan volgen, en uiteindelijk werden de Sonics verplaatst naar OKC en dat leek me een goed moment om dat team te gaan supportenquote:Op dinsdag 13 november 2018 23:53 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja klopt ook wel, maar volgde jij het ook al in de Kemp/Payton periode? Dat was in mijn ogen een veel dominanter team als Durant/Westbrook.
Nu moeten ze ook gelijk hem wegsnijden wat mij betreft . Gaat een gezwel worden over het hele team als dit door ettert met Green.quote:Op dinsdag 13 november 2018 23:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Waarmee ze wel een indirect signaal afgeven dat KD iets hoger in de ranking staat dan Green. Op zich niks mis mee.
Wel OKC fan van het eerste uur.quote:Op dinsdag 13 november 2018 23:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nope, ik ben NBA een beetje gaan volgen rond de Kobe vs Raptors (81 punten) game. Tuurlijk kende ik de Bulls, Jazz en Sonics etc wel van de Jordan finales. Steeds een beetje meer gaan volgen, en uiteindelijk werden de Sonics verplaatst naar OKC en dat leek me een goed moment om dat team te gaan supportenPuur toeval dat Durant, Russ en Harden achter elkaar gedraft werden, eerste jaren heb ik enkel boxscores gekeken en sinds een jaar of 4 kijk ik regelmatig games. Ben eigenlijk pas echt gaan kijken in het jaar dat Durant met z'n voetblessure eruit lag, dus ik heb eigenlijk echt 1 seizoen van succes meegemaakt en dat was het. Realistisch gezien was dat ook het enige seizoen in een lange tijd dat succesvol kon zijn.
Welnee, gewoon sorry laten zeggen en hem er aan herinneren wat zijn taken zijn, en als hem dat niet bevalt mag ie het gaan proberen bij een ander team.quote:Op dinsdag 13 november 2018 23:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nu moeten ze ook gelijk hem wegsnijden wat mij betreft . Gaat een gezwel worden over het hele team als dit door ettert met Green.
Maar hij heeft het al eruit gegooid en dat gaan ze niet vergeten in die lockerroom om nog maar niet te spreken over de media . West had het na de finale al over ''shit'' in de kleedkamer en dit lijkt het te zijnquote:Op woensdag 14 november 2018 00:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Welnee, gewoon sorry laten zeggen en hem er aan herinneren wat zijn taken zijn, en als hem dat niet bevalt mag ie het gaan proberen bij een ander team.
Hm ok, we gaan het zien, misschien gaat dit inderdaad het moment worden dat Green de Warriors opblaasde, maar het zal allemaal wel weer met een sisser aflopen. Hier ligt ook een mooi moment voor Kerr om even in te grijpen lijkt mij. Die is ook wel eens op de vuist gegaan met Jordan in de kleedkamer zonder dat dat enige gevolgen had. Maar laat eerst Curry maar weer eens fit worden, want als die er niet bij is is het sowieso brandhout.quote:Op woensdag 14 november 2018 00:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar hij heeft het al eruit gegooid en dat gaan ze niet vergeten in die lockerroom om nog maar niet te spreken over de media . West had het na de finale al over ''shit'' in de kleedkamer en dit lijkt het te zijn
Yep! Denk dat ik daarom zo geinvesteerd ben in Russ z'n succesquote:
Maar van Jordan werd alles gepikt om vanzelfsprekende redenenquote:Op woensdag 14 november 2018 00:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hm ok, we gaan het zien, misschien gaat dit inderdaad het moment worden dat Green de Warriors opblaasde, maar het zal allemaal wel weer met een sisser aflopen. Hier ligt ook een mooi moment voor Kerr om even in te grijpen lijkt mij. Die is ook wel eens op de vuist gegaan met Jordan in de kleedkamer zonder dat dat enige gevolgen had. Maar laat eerst Curry maar weer eens fit worden, want als die er niet bij is is het sowieso brandhout.
quote:Op woensdag 14 november 2018 00:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar van Jordan werd alles gepikt om vanzelfsprekende redenenen ja Kerr heeft hem rust gegeven voor vandaag . Wijs mannetje wel op dat vlak
https://sports.yahoo.com/(...)urant-223801633.htmlquote:Op woensdag 14 november 2018 00:13 schreef Hathor het volgende:
IK ga zelf effe een potje virtueel basketballen, ik sta met de Celtics in de EC semi's tegen de Cavs notabene, zou niet moeten kunnen.
Video werkt niet.quote:Op woensdag 14 november 2018 00:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
https://sports.yahoo.com/(...)urant-223801633.html
Cavs zijn de bitches
Draymond Green’s one-game suspension for “conduct detrimental to the team” came after he repeatedly called Kevin Durant a “bitch” in a verbal confrontation between the two stars during the Golden State Warriors’ loss to the Los Angeles Clippers on Monday night, league sources told Yahoo Sports.quote:
alles open dus, bieden maar mensen.quote:Op woensdag 14 november 2018 01:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Draymond Green’s one-game suspension for “conduct detrimental to the team” came after he repeatedly called Kevin Durant a “bitch” in a verbal confrontation between the two stars during the Golden State Warriors’ loss to the Los Angeles Clippers on Monday night, league sources told Yahoo Sports.
Yahoo Sports first reported Green would be held out of Tuesday night’s game against the Atlanta Hawks at Oracle Arena before the Warriors announced the suspension without pay.
Durant called out Green in the huddle for not passing him the ball at the end of regulation in Monday’s game, which prompted Green to fire back at Durant, sources said. The organization is of the belief that Green cut too deep in his disagreement with Durant, sources said.
Late in regulation of the eventual overtime loss to the Clippers, Green collected a rebound and ignored Durant’s call for the ball, instead dribbling upcourt into traffic and turning over the ball, which led to an argument with Durant that eventually spilled into the locker room after the game.
Klay Thompson, who is typically reserved, spoke up in the locker room to the surprise of his teammates about the altercation and stressed the importance of sticking together, sources said.
Durant is expected to decline his player option for the 2019-20 season to hit free agency next summer, and the team desperately hopes to retain him.
Anonieme bron binnen GSW heeft gezegd "no way dat KD volgend jaar terug komt na wat er is gezegd'. Nou wil ik ook wel graag weten wat er na afloop in de kleedkamer allemaal nog is geroepen.quote:Op woensdag 14 november 2018 11:33 schreef GotenSSJ het volgende:
Die Green is toch ook een geval apart he. Altijd de stoere jongen uithangen en mensen op hun fouten wijzen, maar owee als een 2x finals MVP jou op je plaats zet. ‘He a bitch, he a bitch![]()
![]()
‘
Post-game Atlanta interview zag er ook niet al te best uit. Maar goed, gratis rings ophalen is wel iets wat KD's interesse heeft, dus ik juich niet te vroeg.quote:Op woensdag 14 november 2018 17:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Anonieme bron binnen GSW heeft gezegd "no way dat KD volgend jaar terug komt na wat er is gezegd'. Nou wil ik ook wel graag weten wat er na afloop in de kleedkamer allemaal nog is geroepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |