Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door MonitorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schrikkeljaarquote:Op zaterdag 3 november 2018 22:01 schreef Driepink het volgende:
Nog maar een keer de vraag dan dev: hoe kan je verjaardag langer dan een jaar duren?
Over iets meer dan 2 jaar ben ik ook jarig hoor.quote:Op zaterdag 3 november 2018 22:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hoezo meer dan een jaar? Het kan nooit langer dan 1 jaar duren voor je weer jarig bent toch
Als je er 1 overslaatquote:Op zaterdag 3 november 2018 22:01 schreef Driepink het volgende:
Nog maar een keer de vraag dan dev: hoe kan je verjaardag langer dan een jaar duren?
Tuurlijk, maar volgend jaar ook..quote:Op zaterdag 3 november 2018 22:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Over iets meer dan 2 jaar ben ik ook jarig hoor.
Nu wordt het wel erg cryptisch. Ja, volgende jaar ben ik ook jarig, maar dat is over iets meer dan 1 jaarquote:Op zaterdag 3 november 2018 22:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar volgend jaar ook..
Dan ben je binnenkort jarigquote:Op zaterdag 3 november 2018 22:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Nu wordt het wel erg cryptisch. Ja, volgende jaar ben ik ook jarig, maar dat is over iets meer dan 1 jaar
Wanneer ben je jarig?quote:Op zaterdag 3 november 2018 22:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Zelfs deze maand nog, dus Gent zal het niet meer worden.
Gebakquote:Op zaterdag 3 november 2018 22:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Zelfs deze maand nog, dus Gent zal het niet meer worden.
Dat klinkt wel tofquote:Op zaterdag 3 november 2018 21:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee we waren met z'n 4en.
Hadden eerst 1 dag Dubai, toen 3 dagen Singapore en toen nog 2,5 week Maleisië.
We gingen van Singapore met de nachttrein naar Kuala Lumpur, vanaf Kuala Lumpur was het:
- Melakka
- Taman Negara (beste plek)
- Cameron Highlands
- Penang
- Langkawi
- Kuching (borneo)
- Stuwmeer op Borneo
- Terug naar huis.
de 30equote:Op zaterdag 3 november 2018 22:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij bent toch ook ergens in november jarig?
Had het niet over mezelf. Ik heb er nog maar 0. Krijg ik toch een lolly?quote:Op zaterdag 3 november 2018 22:11 schreef devzero het volgende:
[..]
best wel een prestatie. We zijn trots op je. Wil je een lolly?
Jaaa genoegquote:Op zaterdag 3 november 2018 22:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat klinkt wel tofIets om nooit te vergeten denk ik zo. Nog wat geks meegemaakt ?
quote:Op zaterdag 3 november 2018 22:13 schreef miaeak het volgende:
[..]
Had het niet over mezelf. Ik heb er nog maar 0. Krijg ik toch een lolly?
Cola lolly!quote:Op zaterdag 3 november 2018 22:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Owwww! Lollies zijn jottem! TJILP!"
Gewoon doorposten en dan kom je er vanzelf wel. Of gewoon posten omdat het gezellig is.quote:Op zaterdag 3 november 2018 22:13 schreef miaeak het volgende:
[..]
Had het niet over mezelf. Ik heb er nog maar 0. Krijg ik toch een lolly?
Beste lolly.quote:
Veel te druk nu, geen punt te halenquote:Op zaterdag 3 november 2018 22:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon doorposten en dan kom je er vanzelf wel. Of gewoon posten omdat het gezellig is.
Lolly krijg je echt pas bij 4 punten hoor. Maar driepink heeft er misschien nog wel een voor je liggen.
Daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 3 november 2018 22:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Veel te druk nu, geen punt te halen
Goed plan.quote:Op zaterdag 3 november 2018 22:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zal mijn moeder vragen of ze een taart wil bakken
Matig zijn die ja.....quote:
Slowchat punten zijn veel leuker!quote:Op zaterdag 3 november 2018 22:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Veel te druk nu, geen punt te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |