Frans Sol kan wel aardig ballen hoor, alleen zo ver komt Willem II nietquote:Op zaterdag 3 november 2018 21:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, wel 11 spelers die niet compleet gehandicapt zijn.
Nee, alleen parterre vakken zoals WXYZ. En dan nieteens alle delen.quote:Op zaterdag 3 november 2018 21:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn alle vakken staan vakken in de kuip? #dtv
Niet bewust, maar had 'm weer gemistquote:Op zaterdag 3 november 2018 21:11 schreef maxi-mus het volgende:
Onlogisch negeert mijn vraag wederom maar ik doe net alsof mij dit niks doet.
Bedankt voor deze informatie.quote:Op zaterdag 3 november 2018 21:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, alleen parterre vakken zoals WXYZ. En dan nieteens alle delen.
W1/W2 daar staat men. Z4 & Z3 (half) daar staat men ook.
Heel Y staat, heel X staat. S staat grotendeels.
Nou vooruit, kan gebeuren.quote:Op zaterdag 3 november 2018 21:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet bewust, maar had 'm weer gemist
BENELIGAquote:Op zaterdag 3 november 2018 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat kunnen we doen om de kleinere clubs in de Eredivise beter te maken?
GIO OUTquote:Op zaterdag 3 november 2018 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zorgen dat ze beter gaan voetballen.quote:Op zaterdag 3 november 2018 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op zaterdag 3 november 2018 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
KUNSTGRASquote:Op zaterdag 3 november 2018 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alsof Willen II daar de kans voor heeft gehadquote:Op zaterdag 3 november 2018 21:18 schreef F.M.D. het volgende:
Het niveau van de rest is gewoon zo armzalig. Waarom willen zo een Willem II aanvallend voetballen in de arena? Dan ben je als trainer gewoon stom. Gewoon 10 man voor de pot en counteren. Dan heb je de meeste kans.
Anita is wel behoorlijk afgezakt zeg qua niveau. Kan het niet meer volgenquote:Op zaterdag 3 november 2018 21:18 schreef S0nic het volgende:
Anita, wat heeft die bij Willem 2 te zoeken.
Doet me denken aan de tijd dat Frank maar bleef volhouden aan Theo Janssen als 6.quote:Op zaterdag 3 november 2018 21:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Anita is wel behoorlijk afgezakt zeg qua niveau. Kan het niet meer volgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |