abonnement Unibet Coolblue
pi_182935360
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 12:09 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ach joh, laat ze in Amsterdam en Rotterdam (lol) nou een beetje hoop krijgen.
we houden de druk erop
Geleerd van Schöne
pi_182935574
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 23:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Niet bepaald nee. Af en toe leek het wel of Vitesse een man meer had. Dat je niet zomaar door die muur heen kan komen snap ik. Maar ze lieten Vitesse tot op het laatst voetballen. Als je 11 tegen 10 speelt moet je gewoon heersen op het veld en de tegenstander zo goed als niet meer over de middenlijn laten komen, laat staan gevaarlijke situaties laten creëren, dat deed PSV niet goed.
Heb dat eerste 'grapje' gisteten ook gemaakt tegen mn vrienden. Maar dat had m.i. weinig met het spel van Vitesse te maken maar meer met dat van PSV. Ik was er op een gegeven moment zeker niet gerust op dat we nog wel even zouden winnen, maar vitesse was ook dermate ongevaarlijk dat ik ook geen seconde heb gedacht dat we zouden verliezen.

PSV speelde gewoon heel zwak. True. Maar daar maakte Vitesse het ook wel gewoon naar met hun ingraaf tactiek en het continue tijdrekken Was ook gewoon vervelend voetballen op zo'n manier.

Maar het gaat me vrij ver om te doen alsof Vitesse echt gevaarlijk is geweest of ook maar ergens aanspraak op gemaakt heeft.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  zondag 4 november 2018 @ 14:39:59 #128
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182937409
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 12:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Heb dat eerste 'grapje' gisteten ook gemaakt tegen mn vrienden. Maar dat had m.i. weinig met het spel van Vitesse te maken maar meer met dat van PSV. Ik was er op een gegeven moment zeker niet gerust op dat we nog wel even zouden winnen, maar vitesse was ook dermate ongevaarlijk dat ik ook geen seconde heb gedacht dat we zouden verliezen.

PSV speelde gewoon heel zwak. True. Maar daar maakte Vitesse het ook wel gewoon naar met hun ingraaf tactiek en het continue tijdrekken Was ook gewoon vervelend voetballen op zo'n manier.

Maar het gaat me vrij ver om te doen alsof Vitesse echt gevaarlijk is geweest of ook maar ergens aanspraak op gemaakt heeft.
Heel zwak vind ik echt overdreven. Tempo lag te laag en je mist gewoon creativiteit. Rosario lijkt even in een dipje te zitten.

Ik vind vooral dat van Bommel wat te verwijten valt. Die moet spelers die echt niet in de pot zitten gewoon eerder wisselen.
pi_182937604
Hij lijkt niet van wisselen te houden. Zou dat loyaliteit tov de spelers zijn, of eigenwijsheid?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_182940007
Tijd voor Guti.
Land of the free. Home of the brave.
pi_182940209
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 14:39 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Heel zwak vind ik echt overdreven. Tempo lag te laag en je mist gewoon creativiteit. Rosario lijkt even in een dipje te zitten.

Ik vind vooral dat van Bommel wat te verwijten valt. Die moet spelers die echt niet in de pot zitten gewoon eerder wisselen.
Mwah. Er ging wel gewoon te veel fout. Passjes over 2 meter, keuzes, kansen, etc. Wat dat betreft speelde PSV wel gewoon zwak imo.

Verder met je eens. Snap ook niet waarom hij gewoon niet lijkt te willen wisselen.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_182947580
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 17:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Mwah. Er ging wel gewoon te veel fout. Passjes over 2 meter, keuzes, kansen, etc. Wat dat betreft speelde PSV wel gewoon zwak imo.

Verder met je eens. Snap ook niet waarom hij gewoon niet lijkt te willen wisselen.
Ik denk dat hij de verdedigende kwaliteiten van Rosario en Hendrix nu echt nog wil benutten, waardoor ook de backs aanvallend kunnen spelen. Guti kan die plekken verdedigend niet zo goed uitvoeren. Andere verdedigende middenvelders hebben we ook niet op dit moment. Dat is dus gewoonweg een weloverwogen keuze.

Guti voor Pereiro is weer niet handig voor de marktwaarde van laatstgenoemde. Ik verwacht dat ze hopen op een 8+ bod voor Pereiro deze winter.
pi_182950246
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 14:51 schreef Lyrebird het volgende:
Hij lijkt niet van wisselen te houden. Zou dat loyaliteit tov de spelers zijn, of eigenwijsheid?
Vooral dat laatste denk ik. Nou moeten we ook wel vaststellen dat o Guti en Malen het niet bijzonder is wat er op de bank zit.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 5 november 2018 @ 07:47:33 #135
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182951413
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 01:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Vooral dat laatste denk ik. Nou moeten we ook wel vaststellen dat o Guti en Malen het niet bijzonder is wat er op de bank zit.
Bijzondere spelers zitten dan ook doorgaans niet op de bank.

PSV heeft een prima bank, op vrijwel elke positie een speler die iets minder is dan wat er in de basis staat. Alleen achterin is het verschil, zeker op de vleugels, erg groot.

Maar als je al die 'ietsjes minder' bij elkaar optelt, dan staat er een veel minder elftal. Dat is bij iedere club in de Eredivisie zo.

Bovendien mis je in het reserve elftal de spelers om hetzelfde spel te spelen als met de A-selectie.

En toch zou je dan gewoon van RKC moeten winnen, uiteraard. Dat had ook niet te maken met kwaliteit, maar met inzet.
pi_182952753
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 22:23 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Ik denk dat hij de verdedigende kwaliteiten van Rosario en Hendrix nu echt nog wil benutten, waardoor ook de backs aanvallend kunnen spelen. Guti kan die plekken verdedigend niet zo goed uitvoeren. Andere verdedigende middenvelders hebben we ook niet op dit moment. Dat is dus gewoonweg een weloverwogen keuze.

Guti voor Pereiro is weer niet handig voor de marktwaarde van laatstgenoemde. Ik verwacht dat ze hopen op een 8+ bod voor Pereiro deze winter.
Tegen de Spurs kan ik een verdedigend ingespeeld blok wel en hogere backs idd begrijpen. Dier en Dembele misschien geblesseerd dat scheelt toch wel weer op het middenveld......

Maar tegen 10 man van Vitesse had je Guti toch wel voor Rosario kunnen brengen? Nu stonden Hendrix Rosario telkens te ver van de 16 van Vitesse en waren veel afvallende ballen voor Vitesse.
Bergwijn had ook eerder gewisseld kunnen worden of op plek van Pereiro en dan Malen op de flank. Gelukkig werd er gewonnen en 'gewoon' 33 uit 11. Moet zeggen dat Vitesse aardig voetbalde. Terwijl ze tegen Ajax en Excelsior slecht speelden.....
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
pi_182952817
Morgen Spurs-uit. Zeg het maar.
pi_182955138
Al 39 kaarten voor spelers die overtredingen maakten op Lozano

  maandag 5 november 2018 @ 12:26:11 #139
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182955270
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2018 12:18 schreef tompsv18 het volgende:
Al 39 kaarten voor spelers die overtredingen maakten op Lozano

[ afbeelding ]
Volgende wedstrijd dus een gele kaart voor een Schwalbe.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_182955883
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Volgende wedstrijd dus een gele kaart voor een Schwalbe.
Schwalbzano
pi_182956079
Wat een leuke column heb je geschreven, Scarface :)

https://www.psvinside.nl/(...)ort-komen-voor-ajax/
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_182956166
quote:
9s.gif Op maandag 5 november 2018 13:15 schreef StarGazer het volgende:
Wat een leuke column heb je geschreven, Scarface :)

https://www.psvinside.nl/(...)ort-komen-voor-ajax/
Mag ik een teiltje.
pi_182957464
quote:
9s.gif Op maandag 5 november 2018 13:15 schreef StarGazer het volgende:
Wat een leuke column heb je geschreven, Scarface :)

https://www.psvinside.nl/(...)ort-komen-voor-ajax/
Mijn god.
pi_182957548
quote:
9s.gif Op maandag 5 november 2018 13:15 schreef StarGazer het volgende:
Wat een leuke column heb je geschreven, Scarface :)

https://www.psvinside.nl/(...)ort-komen-voor-ajax/
Tering.. :')
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  maandag 5 november 2018 @ 14:34:19 #145
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182957663
Ik las net een stuk waarin Gudelj zei dat PSV een poging had gewaagd om hem binnen te halen, maar zijn salaris (7 miljoen :') ) veel te groot was.
Oh.
  maandag 5 november 2018 @ 14:36:03 #146
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182957702
quote:
9s.gif Op maandag 5 november 2018 13:15 schreef StarGazer het volgende:
Wat een leuke column heb je geschreven, Scarface :)

https://www.psvinside.nl/(...)ort-komen-voor-ajax/
_O- Is dit Jiskefet?
Oh.
pi_182957745
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

_O- Is dit Jiskefet?
Volgens mij is dit zonder enkel beetje humor geschreven.
  maandag 5 november 2018 @ 14:41:22 #148
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182957788
quote:
11s.gif Op maandag 5 november 2018 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik las net een stuk waarin Gudelj zei dat PSV een poging had gewaagd om hem binnen te halen, maar zijn salaris (7 miljoen :') ) veel te groot was.
Dit gelooft toch helemaal niemand joh. :')
pi_182957808
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 14:41 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dit gelooft toch helemaal niemand joh. :')
PSV zal best even geinformeerd hebben
  maandag 5 november 2018 @ 14:43:04 #150
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182957822
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 14:41 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dit gelooft toch helemaal niemand joh. :')
Zou niet weten waarom hij dit nu achteraf nog moet melden dan, denkt hij dan Ajax jaloers te maken oid?

Kon best dat PSV even ging peilen of hij geīnteresseerd was toen ze op zoek waren naar een nieuwe middenvelder.
Oh.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')