26, maarquote:
Ok. Succes!quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:03 schreef Dolshoor het volgende:
[..]
26, maar
Meer dan 100 verschillende mannen gedate.
Zo 9serieuze verschillende relaties gehad.
Meeste van in de 50 zijn nog groentjes vergeleken met mij.
Oke. Wat moet je doen als je op een meisje bent, maar je weet nog niet of zij ook op jou is?quote:
Specifieker en details.quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:26 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Oke. Wat moet je doen als je op een meisje bent, maar je weet nog niet of zij ook op jou is?
Vrij serieus voor toen ik in de relatie zat.quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:27 schreef Koettie het volgende:
Als je 9 serieus relaties had op je 26ste, hoe serieus waren die dan.
Ze is Marokkaans. Ik ken haar nu een tijdje. Ze woont in de regio Twente en ze heet Chamae. Ik ben haar tegengekomen op een feestje. Ik weet niet hoe ik ermee om moet gaan. Vereisen Marokkaanse dezelfde aanpak als Hollandse?quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:27 schreef Dolshoor het volgende:
[..]
Specifieker en details.
Hangt van de gehele context af.
Vertel je lifestory. Alhoewel ik weet dat jij altijd verhalen verzint op fok ga ik niet het idee krijgen dat het een gemeend verhaal is.
Dat is toch geen criteria voor een serieuze relatie, ruzie maken om kindernamenquote:Op vrijdag 2 november 2018 22:28 schreef Dolshoor het volgende:
[..]
Vrij serieus voor toen ik in de relatie zat.
Toen ik 14 was maakte ik al ruzie om de kindernamen en wilde ik al trouwen. 9 vriendjes verder, single, mijn zus 1 verder en een kind en man verder. Zucht.
Maar voordat ik mij settel moet het nu wel echt de vader van mijn kinderen worden!
Op zelfde golflengte zitten en ook arrogant zijn, en anders pas je niet bij elkaar. Ze houdt niet van doetjes, arrogante chicks vinden non arrogante mannen doetjes.quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:29 schreef Spanky78 het volgende:
Vraag: wat moet ik aan met een arrogante vrouw?
Daaraan kun je zien dat het echt serieus begint te worden.quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:30 schreef Koettie het volgende:
[..]
Dat is toch geen criteria voor een serieuze relatie, ruzie maken om kindernamen
Oké, ik kom niet uit dat boerengat, terwijl ik wel een enorm boerenkaas Hollandse chick ben die niks van de marokaanse etiquette afweet.quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:29 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ze is Marokkaans. Ik ken haar nu een tijdje. Ze woont in de regio Twente en ze heet Chamae. Ik ben haar tegengekomen op een feestje. Ik weet niet hoe ik ermee om moet gaan. Vereisen Marokkaanse dezelfde aanpak als Hollandse?
1x gedaan.quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:31 schreef Pharkus het volgende:
Hoe vaak laat je je testen op een soa?
Oke. Niks mis met geilen zo op zn tijd.quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:32 schreef Dolshoor het volgende:
[..]
Oké, ik kom niet uit dat boerengat, terwijl ik wel een enorm boerenkaas Hollandse chick ben die niks van de marokaanse etiquette afweet.
Wel weet ik dat ik vandaag stiekem enorm aan het geilen was op mijn (ik denk dat hij marokaans is?) Docent.
Nee!quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:29 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Vereisen Marokkaanse dezelfde aanpak als Hollandse?
Welke aanpak vereisen vrouwen met indo roots? Ik kan zeker nog genoeg leren op dat vlak. Maar ik ben niet te beroerd om wat bij te leren.quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:36 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Nee!
Elk niet-Hollandse deerne heeft een andere aanpak nodig..
De term ironie komt niet in jouw woordenboek voor?quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:31 schreef Dolshoor het volgende:
[..]
Op zelfde golflengte zitten en ook arrogant zijn, en anders pas je niet bij elkaar. Ze houdt niet van doetjes, arrogante chicks vinden non arrogante mannen doetjes.
Ik zou je adviseren om niet teveel te geilen op Instagram sletten in dit cybertijdperk.quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:40 schreef Molo het volgende:
Wat zou je mij als twaalfjarige adviseren?
Ook al is de Indische roots verworven met NL, heeft de vrouw met Indische roots meer nodig dan het gezapige van de Hollandse boerenlulquote:Op vrijdag 2 november 2018 22:38 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Welke aanpak vereisen vrouwen met indo roots? Ik kan zeker nog genoeg leren op dat vlak. Maar ik ben niet te beroerd om wat bij te leren.
Ben ik mans genoeg voor jou?quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:44 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ook al is de Indische roots verworven met NL, heeft de vrouw met Indische roots meer nodig dan het gezapige van de Hollandse boerenlul
In dat opzicht zal het niet veel schelen met de vrouwen van een andere cultuur waar mannen als echte mannen gezien moeten worden...
Ook hier spreek ik weer voor mezelf; een man moet een man zijn
Weet jij haar clitoris nog wel te vinden? Een relatie is geven en nemen.quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:44 schreef Trashcanman het volgende:
Lieve Dolshoor.
Bij mij en mijn vrouw is de passie een beetje weg tegenwoordig. Als ik initiatief neem om intiem te worden zegt ze moe te zijn. En de laatste tijd brengt ze ook wel erg veel tijd door op de duivenmelkersvereniging.
Wat zou jij me aanraden?
Wat denk jij Dolshoor, weet Kim het wel? Of toch niet?quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:47 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet? Of wel?
quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:47 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet? Of wel?
Racist!quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:48 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik drink 2 liter melk per dag. True story! Ik ben gek op melk.
Zou ze die kwijt zijn dan?? Ik heb haar er niet over gehoord moet ik zeggen..quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:47 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Weet jij haar clitoris nog wel te vinden? Een relatie is geven en nemen.
Ik heb haar er gisteren ook niet over gehoord.quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:51 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Zou ze die kwijt zijn dan?? Ik heb haar er niet over gehoord moet ik zeggen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel echt rot.quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:44 schreef Trashcanman het volgende:
Lieve Dolshoor.
Bij mij en mijn vrouw is de passie een beetje weg tegenwoordig. Als ik initiatief neem om intiem te worden zegt ze moe te zijn. En de laatste tijd brengt ze ook wel erg veel tijd door op de duivenmelkersvereniging.
Wat zou jij me aanraden?
quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:53 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik heb haar er gisteren ook niet over gehoord.
Ben jij die Ger van de duivenmelkersvereniging waar ze het wel eens over heeft? Hij schijnt erg goed te kunnen luisteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben Mariocash uit Rotterdam.quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:54 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ben jij die Ger van de duivenmelkersvereniging waar ze het wel eens over heeft? Hij schijnt erg goed te kunnen luisteren.
Ik kan natuurlijk niet aan ts d'r ervaring tippen, maar ik zou toch graag deze tutorial aan willen radenquote:Op vrijdag 2 november 2018 22:44 schreef Trashcanman het volgende:
Lieve Dolshoor.
Wat zou jij me aanraden?
quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:53 schreef Dolshoor het volgende:
[..]
Ik heb het eerder andersom, dat de mannen minder dan ik willen, ook in mijn relatie van 3.5 jaar had ik nog elke dag minstens 1x per dag zin! Die vrouwen bestaan!
Bedankt!quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:57 schreef Mariocash het volgende:
[..]![]()
3.5 jaar relatie en nog elke dag neuken? Ik vind het knap!
Ger woont maar een dorp verder, daar is ook de vereniging. Het is wel een eind fietsen voor haar, maar gelukkig kan ze bij Ger op de bank slapen.quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:56 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik ben Mariocash uit Rotterdam.
Eindbaas pur sang.
Weet je wat pas knap is? 5-6 jaar geen relatie hebben en dan ook GEEN neukertjes tussendoor!quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:57 schreef Mariocash het volgende:
[..]![]()
3.5 jaar relatie en nog elke dag neuken? Ik vind het knap!
Lol. Marijke is ook zo gek als een deur. Maar ik vind haar wel grappig.quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:56 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk niet aan ts d'r ervaring tippen, maar ik zou toch graag deze tutorial aan willen raden
Het stukje vanaf 0:30 ongeveer
5-6 jaar geen relatie, maar wel neukertjes tussendoor?quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:59 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Weet je wat pas knap is? 5-6 jaar geen relatie hebben en dan ook neukertjes tussendoor!
Aaah, de bosduif zou ze vast wel kunnen waarderen. Die ga ik na het afwassen maar eens uitproberen, dank je!quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:56 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk niet aan ts d'r ervaring tippen, maar ik zou toch graag deze tutorial aan willen raden
Het stukje vanaf 0:30 ongeveer
Haha! Foutje..had het al aangepast..quote:Op vrijdag 2 november 2018 23:00 schreef Mariocash het volgende:
[..]
5-6 jaar geen relatie, maar wel neukertjes tussendoor?
Graag. Zeg haar dat ik volgende week weer langskom (‘kom’ HAHAHAHAquote:Op vrijdag 2 november 2018 22:59 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ger woont maar een dorp verder, daar is ook de vereniging. Het is wel een eind fietsen voor haar, maar gelukkig kan ze bij Ger op de bank slapen.
Maar jij kent haar dus ook? Zal ik haar de groeten van je doen?
Ah, ze leeft er helemaal van op! Gezellig hoor!quote:Op vrijdag 2 november 2018 23:02 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Graag. Zeg haar dat ik volgende week weer langskom (‘kom’ HAHAHAHA).
Hou ons op de hoogte asjeblieft en succes man! Hoop dat jullie snel weer lekker kunnen tortelenquote:Op vrijdag 2 november 2018 23:01 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Aaah, de bosduif zou ze vast wel kunnen waarderen. Die ga ik na het afwassen maar eens uitproberen, dank je!
Viva..tjsa...quote:Op vrijdag 2 november 2018 23:02 schreef lrishCassidy het volgende:
Waarom een serieuze poging voor iets anders op dit forum (al was er al zo'n topic ooit op Viva, wat ook nog eens goed liep) meteen weer belachelijk maken?
Kim, dat kan niet. Het lijkt erop dat wij dringend voor 2019 begint eens af moeten spreken om daar verandering in te brengen. Een vrouw als jij verdient beter.quote:Op vrijdag 2 november 2018 23:01 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Haha! Foutje..had het al aangepast..
🐦quote:Op vrijdag 2 november 2018 23:02 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hou ons op de hoogte asjeblieft en succes man! Hoop dat jullie snel weer lekker kunnen tortelen
Niet weten dat Dolshoor een kloon van mapima is.quote:Op vrijdag 2 november 2018 23:02 schreef lrishCassidy het volgende:
Waarom een serieuze poging voor iets anders op dit forum (al was er al zo'n topic ooit op Viva, wat ook nog eens goed liep) meteen weer belachelijk maken?
Maar waarom?quote:Op vrijdag 2 november 2018 23:05 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Niet weten dat Dolshoor een kloon van mapima is.![]()
Letten jullie eigenlijk wel op hier op FOK!? Ik kan niet alles in m’n 1tje bijhouden.
Ja klopt. Ik ken je ook van hier en heb me vergist in de persoon die ik dacht te zien op Viva..quote:
Oja? Good or bad ^^quote:Op vrijdag 2 november 2018 23:06 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik ken je ook van hier en heb me vergist in de persoon die ik dacht te zien op Viva..
Je hebt wel een punt ja. Laten we het goede voorbeeld geven. Ts wat vindt je de top 5 best werkende flirttechnieken voor zowel mannen als vrouwen?quote:Op vrijdag 2 november 2018 23:05 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Maar waarom?
Serieus is ook leuk soms.
I know...quote:Op vrijdag 2 november 2018 23:03 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Kim, dat kan niet. Het lijkt erop dat wij dringend voor 2019 begint eens af moeten spreken om daar verandering in te brengen. Een vrouw als jij verdient beter.
Tuurlijk is serieus soms noodzakelijk. Dolshoor is echter niet serieus. Snappie?quote:Op vrijdag 2 november 2018 23:05 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Maar waarom?
Serieus is ook leuk soms.
Waarom sleep je niet een knappe vent mee naar huis? Een vrouw als jij zal daar niet veel moeite voor moeten doen.quote:
Dit is de enige goede vraag in dit topic en ik wil ook gewoon antwoord.quote:
Ik stoor me enorm aan dat soort users. Losers.quote:Op vrijdag 2 november 2018 23:09 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Tuurlijk is serieus soms noodzakelijk. Dolshoor is echter niet serieus. Snappie?
Jaquote:Op vrijdag 2 november 2018 23:09 schreef Tjacka het volgende:
Voelt seks met een dikke man anders dan met een slanke man?
Ik was heel aardig daar! ^^quote:Op vrijdag 2 november 2018 23:09 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat je dat nog moet vragen..Good
Goede vraag wel.quote:Op vrijdag 2 november 2018 23:09 schreef Tjacka het volgende:
Poep je serieus makkelijker na een avondje anaal?
Geen zin om moeite te doenquote:Op vrijdag 2 november 2018 23:10 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Waarom sleep je niet een knappe vent mee naar huis? Een vrouw als jij zal daar niet veel moeite voor moeten doen.
Laat je niet gek maken, wijffie.quote:Op vrijdag 2 november 2018 23:10 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik stoor me enorm aan dat soort users. Losers.
Mening ^^
Mijn beste tactieken om een man te verleiden:quote:Op vrijdag 2 november 2018 23:07 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
de top 5 best werkende flirttechnieken voor zowel mannen als vrouwen?
Mss wel, maar dat kon ik niet plaatsen op Viva. Of ik wou het niet zien..Geen idee. Teveel wijven op elkaar is nooit leukquote:
Namen en rugnummers aub.quote:Op vrijdag 2 november 2018 23:14 schreef Themeparktommy het volgende:
Jep... maarja, zolang ze niet met harde hand geband worden blijf je dit houden...
Het is allemaal gekkigheid.quote:Op vrijdag 2 november 2018 23:14 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik snap de lol gewoon niet. Triest soort fun.
Ja.quote:Op vrijdag 2 november 2018 23:09 schreef Tjacka het volgende:
Voelt seks met een dikke man anders dan met een slanke man?
Soms wel..en lekker rustig..quote:Op vrijdag 2 november 2018 23:14 schreef Mariocash het volgende:
[..]
De gemakzucht is ingetreden. Ach ja, zo gaan die dingen in het leven.
Hey. Ik was diegene die een Formule 1 topic opende.quote:Op vrijdag 2 november 2018 23:15 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Mss wel, maar dat kon ik niet plaatsen op Viva. Of ik wou het niet zien..Geen idee. Teveel wijven op elkaar is nooit leuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |