26, maarquote:
Ok. Succes!quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:03 schreef Dolshoor het volgende:
[..]
26, maar
Meer dan 100 verschillende mannen gedate.
Zo 9serieuze verschillende relaties gehad.
Meeste van in de 50 zijn nog groentjes vergeleken met mij.
Oke. Wat moet je doen als je op een meisje bent, maar je weet nog niet of zij ook op jou is?quote:
Specifieker en details.quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:26 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Oke. Wat moet je doen als je op een meisje bent, maar je weet nog niet of zij ook op jou is?
Vrij serieus voor toen ik in de relatie zat.quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:27 schreef Koettie het volgende:
Als je 9 serieus relaties had op je 26ste, hoe serieus waren die dan.
Ze is Marokkaans. Ik ken haar nu een tijdje. Ze woont in de regio Twente en ze heet Chamae. Ik ben haar tegengekomen op een feestje. Ik weet niet hoe ik ermee om moet gaan. Vereisen Marokkaanse dezelfde aanpak als Hollandse?quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:27 schreef Dolshoor het volgende:
[..]
Specifieker en details.
Hangt van de gehele context af.
Vertel je lifestory. Alhoewel ik weet dat jij altijd verhalen verzint op fok ga ik niet het idee krijgen dat het een gemeend verhaal is.
Dat is toch geen criteria voor een serieuze relatie, ruzie maken om kindernamenquote:Op vrijdag 2 november 2018 22:28 schreef Dolshoor het volgende:
[..]
Vrij serieus voor toen ik in de relatie zat.
Toen ik 14 was maakte ik al ruzie om de kindernamen en wilde ik al trouwen. 9 vriendjes verder, single, mijn zus 1 verder en een kind en man verder. Zucht.
Maar voordat ik mij settel moet het nu wel echt de vader van mijn kinderen worden!
Op zelfde golflengte zitten en ook arrogant zijn, en anders pas je niet bij elkaar. Ze houdt niet van doetjes, arrogante chicks vinden non arrogante mannen doetjes.quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:29 schreef Spanky78 het volgende:
Vraag: wat moet ik aan met een arrogante vrouw?
Daaraan kun je zien dat het echt serieus begint te worden.quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:30 schreef Koettie het volgende:
[..]
Dat is toch geen criteria voor een serieuze relatie, ruzie maken om kindernamen
Oké, ik kom niet uit dat boerengat, terwijl ik wel een enorm boerenkaas Hollandse chick ben die niks van de marokaanse etiquette afweet.quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:29 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ze is Marokkaans. Ik ken haar nu een tijdje. Ze woont in de regio Twente en ze heet Chamae. Ik ben haar tegengekomen op een feestje. Ik weet niet hoe ik ermee om moet gaan. Vereisen Marokkaanse dezelfde aanpak als Hollandse?
1x gedaan.quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:31 schreef Pharkus het volgende:
Hoe vaak laat je je testen op een soa?
Oke. Niks mis met geilen zo op zn tijd.quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:32 schreef Dolshoor het volgende:
[..]
Oké, ik kom niet uit dat boerengat, terwijl ik wel een enorm boerenkaas Hollandse chick ben die niks van de marokaanse etiquette afweet.
Wel weet ik dat ik vandaag stiekem enorm aan het geilen was op mijn (ik denk dat hij marokaans is?) Docent.
Nee!quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:29 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Vereisen Marokkaanse dezelfde aanpak als Hollandse?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |