Verslaafd zoals hij het zelf noemt. Het is niet makkelijk om te stoppen met iets wat je 20 jaar onafgebroken hebt gedaanquote:Op zondag 4 november 2018 13:37 schreef MiLalaa het volgende:
nu al vermoeiend, die afmelding(en) van Sven.
Ik heb beetje zelfde gevoel als Ericr. Verliest ie, dan rugprobleem. Kan hoor.. maar toch. Vond em vorig jaar bij de OS ook al vervelend. Terwijl ik altijd fan was. Ik snap eigenlijk niet wat ie zelf nog leuk vindt aan schaatsen![]()
Hup Roest
Zeker. Leuke meid is het.quote:Op zondag 4 november 2018 13:45 schreef Remzz het volgende:
Heb altijd een zwak gehad voor Wijfje, leuk dat ze het zo goed doet.
Denk niet dat dat lukt eigenlijk.quote:Op zondag 4 november 2018 13:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Een tijd < 6:50 moet mogelijk zijn voor Visser
Na die 3km geloof ik dat nietquote:Op zondag 4 november 2018 13:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Een tijd < 6:50 moet mogelijk zijn voor Visser
Net als bij zwemmen.quote:Op zondag 4 november 2018 13:55 schreef Max23 het volgende:
[..]
Al die schaatsers gaan met elkaar
Beune met Geerdinck
Leerdam met Verweij
Achtereekte met Sjoerd de Vriesquote:Op zondag 4 november 2018 13:55 schreef Max23 het volgende:
[..]
Al die schaatsers gaan met elkaar
Beune met Geerdinck
Leerdam met Verweij
Maar ja, wat Hersman net vertelde dus.quote:Op zondag 4 november 2018 13:59 schreef Remzz het volgende:
Schouten moet lekker mass starts gaan rijden
Eigenlijk raar dat ze daar nog niet instaat.quote:Op zondag 4 november 2018 14:00 schreef franklop het volgende:
Als De Jong 1 seconde en paar honderdsten van haar PR afrijdt dan gaat ze naar de top 10 in de Adelskalender.
Maar dat ter zijde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |