Waarmee we nog steeds geen inhoudelijke reactie van je hebben gelezen op het onderwerp waar dit topic over gaat. Waarvan akte.quote:Op vrijdag 2 november 2018 23:57 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het ging om de post waar ik op reageerde, toch? Maar vooruit; ik heb niet echt de indruk dat agenten daar druk mee bezig zijn. Wel bieden ze meer inkijk in hun wereld middels social media. Ze laten zien middels beelden hoe ze ambulances begeleiden, hoe ze te werk gaan bij een arrestatie, hoe men een voetbalwedstrijd in goede banen probeert te lijden, hoe gereageerd wordt op een woninginbraak, et cetera. Over het algemeen zijn de reacties daarop erg lovend, en terecht. Dus als een of andere zuurpruim beweert dat agenten vooral bezig zijn met likes en instagram en dergelijke dan past er maar 1 reactie:
Normaal gesproken vind ik je een intelligente user, maar de onwetendheid druipt af van je posts over hiphop. Iets met schoenmaker ...quote:Op zaterdag 3 november 2018 02:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de ritmes en ook niet om de huidskleur. Het gaat om de mentaliteit; dat wat in de teksten wordt uitgedragen. En de vele connecties van rappers met criminelen, om nog maar te zwijgen over het criminele gedrag van de rappers zelf.
Daar komt dan nog bij dat het ooraids is, maar het bovenstaande is al genoeg.
Maar jij hebt net als mij een opvoeding gehad.quote:Op zaterdag 3 november 2018 00:01 schreef ems. het volgende:
Ik heb heel veel Biggie geluisterd maar nooit niggaz gepopt met mijn klikklak
Gek genoeg huil je daar niet over bij de post waar ik op reageerde.quote:Op zaterdag 3 november 2018 02:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarmee we nog steeds geen inhoudelijke reactie van je hebben gelezen op het onderwerp waar dit topic over gaat. Waarvan akte.
We blijven geduldig wachten op een inhoudelijke reactie van jouw kant op het nieuws in de OP.quote:Op zaterdag 3 november 2018 12:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Gek genoeg huil je daar niet over bij de post waar ik op reageerde.
Veelzeggend dat je er niet op in gaat.quote:Op zaterdag 3 november 2018 16:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We blijven geduldig wachten op een inhoudelijke reactie van jouw kant op het nieuws in de OP.
Het is met name veelzeggend dat je al 6 posts in dit topic hebt gemaakt zonder inhoudelijk te reageren op het nieuws in de OP. Tot dusver ben je niet verder gekomen dan de post van iemand anders afdoen met een "quote:Op zaterdag 3 november 2018 19:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Veelzeggend dat je er niet op in gaat.
Dit heeft niks met een relatie te maken. Dit gaat om een user die niet on-topic reageert, maar wél anderen belachelijk maakt. Ik doe feitelijk ook niks anders dan hem vragen om zijn mening over het nieuws in de OP.quote:Op zaterdag 3 november 2018 23:51 schreef Hathor het volgende:
Kunnen jullie twee niet effe een hotelkamertje nemen of zo? Ik snap dat het lastig is dat de relatie zo stroef verloopt, maar val andere mensen daar niet mee lastig.
quote:Op zaterdag 3 november 2018 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is met name veelzeggend dat je al 6 posts in dit topic hebt gemaakt zonder inhoudelijk te reageren op het nieuws in de OP. Tot dusver ben je niet verder gekomen dan de post van iemand anders afdoen met een "", om vervolgens die bewuste reactie nog eens toe te lichten.
Op je mening over het nieuws in de OP van dit topic - het eigenlijke onderwerp, dus - wachten we nog altijd. We zullen zien of die reactie nog komt.
quote:Op zondag 4 november 2018 01:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit heeft niks met een relatie te maken. Dit gaat om een user die niet on-topic reageert, maar wél anderen belachelijk maakt. Ik doe feitelijk ook niks anders dan hem vragen om zijn mening over het nieuws in de OP.
Misschien kun je je klacht anders even bij een NWS-mod neerleggen.
quote:
Het is geen klacht, meer een constatering dat dat gepingpong tussen jullie twee een beetje storend is.quote:Op zondag 4 november 2018 01:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit heeft niks met een relatie te maken. Dit gaat om een user die niet on-topic reageert, maar wél anderen belachelijk maakt. Ik doe feitelijk ook niks anders dan hem vragen om zijn mening over het nieuws in de OP.
structuur is structuur versus vrije keuzes maken...quote:Op zondag 4 november 2018 01:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe vaak is hem dat niet gezegd en hoe vaak heeft hem dat geen fuck geïnteresseert. Net alsof een troll dankzij een preek van jou ineens het daglicht gaat zien. Laat het gaan, negeer hem gewoon net als de rest van ons.quote:Op zondag 4 november 2018 01:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan kun je alle nieuwbouw wel skippen, want daar is het bewust plaatsen van die pareltjes een onderdeel van het bouwproject.quote:Op vrijdag 2 november 2018 16:38 schreef Spanky78 het volgende:
Ik zorg dat ik in een buurt woon waar dit soort Antillianen en Marokkanen geen huis kunnen betalen en dat mijn kinderen er zo veel mogelijk van weg kinnen blijven.
Gangsterrap heeft inderdaad absoluut niets met gangsters en misdaad te maken.quote:Op vrijdag 2 november 2018 23:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nu is er ook al een directe relatie tussen rap en criminaliteit. Gaat hard hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |