abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_182909797
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 22:29 schreef Durmada het volgende:

[..]

Wat ben jij toch een zuur persoon _O-
Ik leg, onderbouwd met bronnen, een directe relatie tussen het gedrag van criminele tieners en de heersende straat-/rapcultuur.

In plaats van dat te weerleggen met argumenten of bronnen, kom je niet verder dan een goedkope persoonlijke aanval.
pi_182909940
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 17:24 schreef Bugno2 het volgende:
Oh en als je toch richting oplossingen wil denken: stop polarisatie, stop met het creëren van een tweedeling in de maatschappij, neem ook mensen in een achterstandswijk serieus.

Een hardere lijn gaat alleen maar averechts werken (bron: alle eerdere initiatieven waar een harde lijn is gekozen).
Ja die rappers hebben gewoon een clubhuis nodig!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_182910037
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 20:56 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik schud ook niet zo even een set oplossingen uit de mouw. Duidelijk is wel dat een keiharde, onconventionele aanpak nodig is. Opvoedingskampen, forse boetes voor ouders, veel harder aanpakken van (drugs)criminaliteit... - er moet een compleet pakket aan maatregelen komen, met als doel het doorbreken/afbreken van het misselijke straat-/rapcultuurtje.
Lijkt me wel een klusje voor Rob Jetten, doet ie er gewoon even bij. Hij treed namelijk erg vernieuwend op.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_182910105
quote:
9s.gif Op vrijdag 2 november 2018 21:59 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Sorry. Agenten zijn inderdaad alleen maar bezig met likes en Instagram.
Dan vergis je je toch, ik heb vandaag ergens gelezen dat onlangs bij de rellen tussen NAC en Willem 2 supporters, twee agenten in burger buiten dienst tot de aanstichters behoorden. Zelfs in hun vrije tijd zijn ze enorm sociaal betrokken. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_182910290
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 23:22 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dan vergis je je toch, ik heb vandaag ergens gelezen dat onlangs bij de rellen tussen NAC en Willem 2 supporters, twee agenten in burger buiten dienst tot de aanstichters behoorden. Zelfs in hun vrije tijd zijn ze enorm sociaal betrokken. :')
Ik heb ooit eens een politiewagen van de dijk afgehaald met mijn Landrover. De wagen was schuin honderden meters tegen de dijk opgereden en vervolgens vastgelopen. Ze waren dus aan het joyriden.
pi_182910323
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 23:18 schreef cempexo het volgende:

[..]

Lijkt me wel een klusje voor Rob Jetten, doet ie er gewoon even bij. Hij treed namelijk erg vernieuwend op.
Rob Jetten gaat de geschiedenis in als de jongste ex-politicus ooit. Als -ie überhaupt al lijsttrekker wordt bij de volgende Tweede Kamerverkiezingen, dan zakt D66 zodanig in elkaar dat -ie moet opstappen, pakweg 34 jaar oud op dat moment.

wierdduk twitterde op dinsdag 09-10-2018 om 13:40:19 Slim van Jan Paternotte om zijn vinger nog niet op te steken: https://t.co/lS3YTKbIvM reageer retweet
Sowieso is D66 meer van het wegkijken. Ten tijde van de onrust in de Haagse Schilderswijk zat de D66-wethouder mooi weer te spelen op tv. Ondertussen kreeg de politie de allochtone reljeugd niet in het gareel en moesten er "buurtvaders", compleet in hesjes van de moskee (!), aan te pas komen om de rust te herstellen. (En dan heb ik het nog niet over de D66-rechters gehad...)

Sowieso gaat het interessant worden om te zien wat het linkse stadsbestuur van Amsterdam gaat doen om deze ernstige problematiek de kop in te drukken. Als het niet zo triest was, zou je zowat de zak popcorn erbij opentrekken.
pi_182910343
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 23:30 schreef cempexo het volgende:

[..]

Ik heb ooit eens een politiewagen van de dijk afgehaald met mijn Landrover. De wagen was schuin honderden meters tegen de dijk opgereden en vervolgens vastgelopen. Ze waren dus aan het joyriden.
Oh dat schijnt wel vaker te gebeuren, er zijn gevallen bekend van agenten die hun sirene aanzetten als ze even boodschappen moeten doen en geen zin hebben in stoplichten en langzaam rijdend verkeer.
pi_182910383
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 23:31 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Rob Jetten gaat de geschiedenis in als de jongste ex-politicus ooit. Als -ie überhaupt al lijsttrekker wordt bij de volgende Tweede Kamerverkiezingen, dan zakt D66 zodanig in elkaar dat -ie moet opstappen, pakweg 34 jaar oud op dat moment.

wierdduk twitterde op dinsdag 09-10-2018 om 13:40:19 Slim van Jan Paternotte om zijn vinger nog niet op te steken: https://t.co/lS3YTKbIvM reageer retweet
Sowieso is D66 meer van het wegkijken. Ten tijde van de onrust in de Haagse Schilderswijk zat de D66-wethouder mooi weer te spelen op tv. Ondertussen kreeg de politie de allochtone reljeugd niet in het gareel en moesten er "buurtvaders", compleet in hesjes van de moskee (!), aan te pas komen om de rust te herstellen. (En dan heb ik het nog niet over de D66-rechters gehad...)

Sowieso gaat het interessant worden om te zien wat het linkse stadsbestuur van Amsterdam gaat doen om deze ernstige problematiek de kop in te drukken. Als het niet zo triest was, zou je zowat de zak popcorn erbij opentrekken.
Links Amsterdam en iets doen? Ja...een beetje praten met elkaar.
pi_182910761
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2018 23:08 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik leg, onderbouwd met bronnen, een directe relatie tussen het gedrag van criminele tieners en de heersende straat-/rapcultuur.
Nu is er ook al een directe relatie tussen rap en criminaliteit. Gaat hard hier.
pi_182910837
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 22:04 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Poging 2: kun je inhoudelijk reageren op het onderwerp zoals TS dat aandraagt?
Het ging om de post waar ik op reageerde, toch? Maar vooruit; ik heb niet echt de indruk dat agenten daar druk mee bezig zijn. Wel bieden ze meer inkijk in hun wereld middels social media. Ze laten zien middels beelden hoe ze ambulances begeleiden, hoe ze te werk gaan bij een arrestatie, hoe men een voetbalwedstrijd in goede banen probeert te lijden, hoe gereageerd wordt op een woninginbraak, et cetera. Over het algemeen zijn de reacties daarop erg lovend, en terecht. Dus als een of andere zuurpruim beweert dat agenten vooral bezig zijn met likes en instagram en dergelijke dan past er maar 1 reactie: :')
pi_182910925
Ik heb heel veel Biggie geluisterd maar nooit niggaz gepopt met mijn klikklak ;(
Conscience do cost.
  zaterdag 3 november 2018 @ 00:53:38 #72
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_182912071
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 20:45 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Tja, zo werkt dat in de rapcultuur. Gelukkig worden deze rappers als ware "artiesten" op handen gedragen en volstrekt kritiekloos benaderd. Eerder dit jaar zijn er meerdere artikelen verschenen over de banden tussen vooraanstaande rappers en criminelen. Het is één grote poel van verderf.

Waar de gemiddelde "song"-tekst van een rap-"nummer" over gaat, is zelfverrijking, drugs dealen (en gebruiken), drank, crimineel gedrag, bitches neuken, snel geld maken. En dat alles dan overgoten met een sausje van slachtoffergedrag.

Dit soort figuren, evenals het op handen dragen ervan, zijn een product dat wel zelf hebben gecreëerd (en nog steeds) met decennialang faalbeleid. In plaats van de ooraids links te laten liggen en de verheerlijking van deze debielen te stoppen, worden ze serieus genomen en als ware "artiesten" gezien. En politici doen er graag aan mee. Zo roepen ze maar wat graag dat het een "talent" is als jongeren kunnen rappen.

Lees anders dit nog even:
Rappers gebruiken hun strafblad voor hun imago. Maar niemand mag ernaar vragen

En deze: https://www.geenstijl.nl/(...)penis-van-francisco/

[..]

Niks mis met goede hiphop

[ Bericht 10% gewijzigd door EttovanBelgie op 03-11-2018 01:43:56 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 3 november 2018 @ 00:56:20 #73
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_182912131
quote:
4s.gif Op vrijdag 2 november 2018 20:53 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Kun je voor de verandering eens een keer inhoudelijk reageren, in plaats van andermans mening / observatie belachelijk te maken?

Wat is jouw mening over het nieuws dat in de OP van dit topic staat?
Hmmja, muziek de schuld geven van ongewenst gedrag is wel erg sneu.

"Hoort u dat dames en heren, deze negroïde ritmes zwepen den jeugd op en tast den moraal aan. Om over den luide snaarinstrumentatie nog maar te zwijgen! Het is Sodom en Gomorrah, dames en heren... twee voor twaalf... de anti-christ is gearriveerd en zijn naam is Elvis Presley!"
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_182913128
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 23:53 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nu is er ook al een directe relatie tussen rap en criminaliteit. Gaat hard hier.
Er is inderdaad een sterke correlatie, zoals in dit topic al is onderbouwd met bronnen.
pi_182913146
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 00:56 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Hmmja, muziek de schuld geven van ongewenst gedrag is wel erg sneu.

"Hoort u dat dames en heren, deze negroïde ritmes zwepen den jeugd op en tast den moraal aan. Om over den luide snaarinstrumentatie nog maar te zwijgen! Het is Sodom en Gomorrah, dames en heren... twee voor twaalf... de anti-christ is gearriveerd en zijn naam is Elvis Presley!"
Het gaat me niet om de ritmes en ook niet om de huidskleur. Het gaat om de mentaliteit; dat wat in de teksten wordt uitgedragen. En de vele connecties van rappers met criminelen, om nog maar te zwijgen over het criminele gedrag van de rappers zelf.

Daar komt dan nog bij dat het ooraids is, maar het bovenstaande is al genoeg.
pi_182913163
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 november 2018 23:57 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het ging om de post waar ik op reageerde, toch? Maar vooruit; ik heb niet echt de indruk dat agenten daar druk mee bezig zijn. Wel bieden ze meer inkijk in hun wereld middels social media. Ze laten zien middels beelden hoe ze ambulances begeleiden, hoe ze te werk gaan bij een arrestatie, hoe men een voetbalwedstrijd in goede banen probeert te lijden, hoe gereageerd wordt op een woninginbraak, et cetera. Over het algemeen zijn de reacties daarop erg lovend, en terecht. Dus als een of andere zuurpruim beweert dat agenten vooral bezig zijn met likes en instagram en dergelijke dan past er maar 1 reactie: :')
Waarmee we nog steeds geen inhoudelijke reactie van je hebben gelezen op het onderwerp waar dit topic over gaat. Waarvan akte.
  zaterdag 3 november 2018 @ 10:23:49 #77
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_182916025
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 02:02 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het gaat me niet om de ritmes en ook niet om de huidskleur. Het gaat om de mentaliteit; dat wat in de teksten wordt uitgedragen. En de vele connecties van rappers met criminelen, om nog maar te zwijgen over het criminele gedrag van de rappers zelf.

Daar komt dan nog bij dat het ooraids is, maar het bovenstaande is al genoeg.
Normaal gesproken vind ik je een intelligente user, maar de onwetendheid druipt af van je posts over hiphop. Iets met schoenmaker ...

[ Bericht 0% gewijzigd door Gary_Oak op 03-11-2018 16:32:43 ]
pi_182916691
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 00:01 schreef ems. het volgende:
Ik heb heel veel Biggie geluisterd maar nooit niggaz gepopt met mijn klikklak ;(
Maar jij hebt net als mij een opvoeding gehad.
pi_182917558
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 02:03 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Waarmee we nog steeds geen inhoudelijke reactie van je hebben gelezen op het onderwerp waar dit topic over gaat. Waarvan akte.
Gek genoeg huil je daar niet over bij de post waar ik op reageerde.
pi_182920596
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 november 2018 12:19 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Gek genoeg huil je daar niet over bij de post waar ik op reageerde.
We blijven geduldig wachten op een inhoudelijke reactie van jouw kant op het nieuws in de OP.
pi_182923069
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 november 2018 16:25 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

We blijven geduldig wachten op een inhoudelijke reactie van jouw kant op het nieuws in de OP.
Veelzeggend dat je er niet op in gaat.
pi_182928008
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 november 2018 19:13 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Veelzeggend dat je er niet op in gaat.
Het is met name veelzeggend dat je al 6 posts in dit topic hebt gemaakt zonder inhoudelijk te reageren op het nieuws in de OP. Tot dusver ben je niet verder gekomen dan de post van iemand anders afdoen met een " :') ", om vervolgens die bewuste reactie nog eens toe te lichten.

Op je mening over het nieuws in de OP van dit topic - het eigenlijke onderwerp, dus - wachten we nog altijd. We zullen zien of die reactie nog komt.
pi_182928127
Kunnen jullie twee niet effe een hotelkamertje nemen of zo? Ik snap dat het lastig is dat de relatie zo stroef verloopt, maar val andere mensen daar niet mee lastig.
pi_182929884
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 23:51 schreef Hathor het volgende:
Kunnen jullie twee niet effe een hotelkamertje nemen of zo? Ik snap dat het lastig is dat de relatie zo stroef verloopt, maar val andere mensen daar niet mee lastig.
Dit heeft niks met een relatie te maken. Dit gaat om een user die niet on-topic reageert, maar wél anderen belachelijk maakt. Ik doe feitelijk ook niks anders dan hem vragen om zijn mening over het nieuws in de OP.

Misschien kun je je klacht anders even bij een NWS-mod neerleggen. :)
  Moderator zondag 4 november 2018 @ 01:27:13 #85
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_182929902
Gelukkig in Amsterdam, verder boeit niemand dit iets :)
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_182930330
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 november 2018 23:44 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het is met name veelzeggend dat je al 6 posts in dit topic hebt gemaakt zonder inhoudelijk te reageren op het nieuws in de OP. Tot dusver ben je niet verder gekomen dan de post van iemand anders afdoen met een " :') ", om vervolgens die bewuste reactie nog eens toe te lichten.

Op je mening over het nieuws in de OP van dit topic - het eigenlijke onderwerp, dus - wachten we nog altijd. We zullen zien of die reactie nog komt.
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 01:26 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dit heeft niks met een relatie te maken. Dit gaat om een user die niet on-topic reageert, maar wél anderen belachelijk maakt. Ik doe feitelijk ook niks anders dan hem vragen om zijn mening over het nieuws in de OP.

quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 22:29 schreef Durmada het volgende:

[..]

Wat ben jij toch een zuur persoon _O-
pi_182930414
quote:

[..]

Het is geen klacht, meer een constatering dat dat gepingpong tussen jullie twee een beetje storend is.
pi_182932433
quote:

[..]

structuur is structuur versus vrije keuzes maken...
pi_182933107
quote:

[..]

Hoe vaak is hem dat niet gezegd en hoe vaak heeft hem dat geen fuck geïnteresseert. Net alsof een troll dankzij een preek van jou ineens het daglicht gaat zien. Laat het gaan, negeer hem gewoon net als de rest van ons.
pi_182993015
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 16:38 schreef Spanky78 het volgende:
Ik zorg dat ik in een buurt woon waar dit soort Antillianen en Marokkanen geen huis kunnen betalen en dat mijn kinderen er zo veel mogelijk van weg kinnen blijven.
Dan kun je alle nieuwbouw wel skippen, want daar is het bewust plaatsen van die pareltjes een onderdeel van het bouwproject.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')