Woahquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:28 schreef lashatumbai het volgende:
Blijkbaar heeft de organisatie besloten dat je dit jaar als toeschouwer geen vlaggen mee mag nemen.
Ik denk om te voorkomen dat er palestijnse vlaggen bijv. te zien gaan zijn.
Nee, hopelijk wel een esf in Israël maar gewoon in Jeruzalem...quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:24 schreef Greys het volgende:
Hopelijk heel lang geen esf meer in Israël. Wat een organisatorische bende.
Want dat ze vandaag pas de ticketverkoop bekend maken ligt puur aan de stad denk je?quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:26 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Nee, hopelijk wel een esf in Israël maar gewoon in Jeruzalem...
Dat staat er als het goed is bij. Vorig jaar stond er iig bij in Lissabon dat je niet moest refreshen. En uiteraard niet afsluiten, waarom zou je afsluiten? Ik heb vorig jaar acht uren (...) achter m'n computer gezeten voor kaarten.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:27 schreef justnathan321 het volgende:
Ik ben in de wachtrij, op mijn smartphone, op school haha. Kan ik de site afsluiten of refreshen?? Ik wil mijn plaatsje niet kwijtraken...
Tuurlijk. Jeruzalem = grotere arena = meer plaats voor publiek = meer tickets = makkelijkere organisatie. Geen rocket science toch.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Want dat ze vandaag pas de ticketverkoop bekend maken ligt puur aan de stad denk je?Mwah..
quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat staat er als het goed is bij. Vorig jaar stond er iig bij in Lissabon dat je niet moest refreshen. En uiteraard niet afsluiten, waarom zou je afsluiten? Ik heb vorig jaar acht uren (...) achter m'n computer gezeten voor kaarten.
Het aantal plaatsen heeft echt geen kont te maken met dat je een week van te voren kunt aankondigen op welke dag de kaarten verkocht gaan worden. Ze wisten heus niet pas vandaag dat ze die vandaag gingen verkopen. Ook dat is geen rocket science.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:30 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Jeruzalem = grotere arena = meer plaats voor publiek = meer tickets = makkelijkere organisatie. Geen rocket science toch.
Ja idd. Denk dat dit, echt waar, een voorzorg maatregel is tegen ongewenste mensen zoals BDS activisten bv. Kan zijn dat ik overdrijf, maar het lijkt er wel op.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:33 schreef Greys het volgende:
Israël wil kennelijk dus echt gewoon een zaal vol Israëlische mensen. Die willen geen fans uit het buitenland. Dat lijkt me nu wel overduidelijk. Fans uit het buitenland kunnen het niet meer betalen met deze prijzen en de helft van de kaarten wordt geloof ik al gereserveerd voor Israëlische genodigden enzo. En nu óók nog die verkoop niet aankondigen. Schandalig.
Gewoon de beveiliging in orde hebben, daar waren ze daar toch zo goed in?quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:35 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Ja idd. Denk dat dit, echt waar, een voorzorg maatregel is tegen ongewenste mensen zoals BDS activisten bv. Kan zijn dat ik overdrijf, maar het lijkt er wel op.
Hebben ze dat ook nog even op het laatste moment bedacht?quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:36 schreef justnathan321 het volgende:
Ben uit de wachtlijst gekicked. Nu staat er opeens dat de wachtlijst 15 min op voorhand open zal gaan.
Hahaha, wss.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebben ze dat ook nog even op het laatste moment bedacht?Ze hebben misschien gezien dat je niet vanuit Israël bent aangemeld.
Beveiliging is goed, maarja zo’n activisten die komen uit het niks tevoorschijn. Kan je als beveiliger niet veel aan doen. Natuurlijk kan je stage invasions wel vermijden, dat is iets anders..quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon de beveiliging in orde hebben, daar waren ze daar toch zo goed in?![]()
Als dit soort dingen ervoor zorgen dat er amper fans naar een ESF kunnen dan dus maar niet meer organiseren in bepaalde landen die de veiligheid niet kunnen waarborgen. Jammer maar dan is het niet anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |