Ah dat kan wel, ja.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
De meesten zetten Google translate in.Maar het zou niet nodig moeten zijn.
Ja, volgens mij is waar het eurovison logo opstaat het grote scherm. Alleen wat ik dan raar vind, is dat het publiek niet naar het scherm toe zit.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:19 schreef Momo... het volgende:
De greenroom is toch in een andere ruimte? Dus er zit een groot scherm daar?
Jaquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:24 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is waar het eurovison logo opstaat het grote scherm. Alleen wat ik dan raar vind, is dat het publiek niet naar het scherm toe zit.
Dat is wel heel simplistisch gedacht.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:30 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Jeruzalem = grotere arena = meer plaats voor publiek = meer tickets = makkelijkere organisatie. Geen rocket science toch.
Dan heb je wel een topavond zeg, en helemaal als je vooraan bij het grote scherm zit.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
JaDie mogen vooral kijken naar de voorbij lopende kandidaten. Wat een feest. En dat voor het allermeeste geld zo ongeveer.
Less is more. Nee oké het is idd simplistisch gedacht maar het is wel de basis.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is wel heel simplistisch gedacht.
Al tickets te pakken?quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:29 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Less is more. Nee oké het is idd simplistisch gedacht maar het is wel de basis.
480 euroquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
JaDie mogen vooral kijken naar de voorbij lopende kandidaten. Wat een feest. En dat voor het allermeeste geld zo ongeveer.
Maar het ging erom dat ze pas op de dag van de verkoop die verkoop aankondigen. Dan is 'een grotere arena had dat opgelost' wel een gek antwoord natuurlijk.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:29 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Pfff wat een stress, ook lekker kut ditquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:32 schreef justnathan321 het volgende:
[ link | afbeelding ]
818 statewide
WAT??
Gelukkig heb ik een ander apparaat, daar nog 1 minuut!
Wtf.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:32 schreef justnathan321 het volgende:
[ afbeelding ][/url]
WAT??
Gelukkig heb ik een ander apparaat, daar nog 1 minuut!
De communicatie is iig om te janken.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:34 schreef Momo... het volgende:
Straks hadden ze een soort van gelijk, dat je vooraan stond als in de lijn ging staan toen de verkoop open ging.
twitter:kaneurovision twitterde op donderdag 28-02-2019 om 19:50:57Our social team is reading and passing on all of your comments regarding issues with the ticketing systems.#Eurovision reageer retweet
Alleen hebben de grootste problemen die mensen ervaren meer met het beschikbaar stellen van te maken.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:29 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Ik zag één iemand met kaarten. Maar dat was vast iemand uit Israël.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:35 schreef FlyingEagle het volgende:
Volgensmij heeft nog niemand ticketstwitter:kaneurovision twitterde op donderdag 28-02-2019 om 19:50:57Our social team is reading and passing on all of your comments regarding issues with the ticketing systems.#Eurovision reageer retweet
Lijkt me echt zo gaaf in IJslandquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:39 schreef Momo... het volgende:
Hoop dat ik ook ooit zelf naar Songfestival kan, Nederland of hier in de buurt of in IJsland zou ik er wel heen gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |