zou best kunnen dat ze zich op Formule e gaan richten inderdaad, ze stoppen ook met het ontwikkelen van verbrandingsmotoren voor de commerciële auto's dus niet zo vreemd.quote:Op zaterdag 28 september 2019 10:21 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat gerucht las ik ook ergens op Twitter. Een journalist die dat opperde.
quote:Op zaterdag 28 september 2019 11:09 schreef Gehrman het volgende:twitter:GPUpdate_nl twitterde op zaterdag 28-09-2019 om 10:41:58 Toro Rosso wil naam per 2020 veranderen in AlphaTauri https://t.co/AXQFZrzoh7 https://t.co/3cdoZrJS1E reageer retweet
Een bizar duur kledingmerk zag ik net. 70 euro voor een stom rood mutsje.quote:
90 euro voor een sjaalquote:Op zaterdag 28 september 2019 11:37 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Een bizar duur kledingmerk zag ik net. 70 euro voor een stom rood mutsje.
quote:De toevoeging van een Grand Prix in Miami aan de Formule 1-kalender is toch weer een stap dichterbij. Woensdag is een principeakkoord bereikt over een race rond het Hard Rock Stadium in 2021.
Vorig jaar was er al een akkoord over een Grand Prix door de straten van Miami, maar door veel weerstand uit het bedrijfsleven en omwonenden werd daar een streep door gezet. Een andere locatie biedt nu dus mogelijk uitkomst.
Het Hard Rock Stadium ligt ten noorden van het centrum en is het stadion van American football-club Miami Dolphins. Sinds dit jaar is het ook de locatie voor het grote ATP- en WTA-toernooi van Miami.
"We kijken ernaar uit het grootste racespektakel ter wereld voor de eerste keer naar een van de meest iconische en glamorous plekken in de wereld te brengen", melden promoter Tom Garfinkel en Formule 1-directeur Sean Bratches in een gezamenlijke verklaring.
Grand Prix nog niet definitief
Het akkoord tussen de Formule 1 en Garfinkel, vicevoorzitter van de Miami Dolphins en het Hard Rock Stadium, betekent nog niet dat de Grand Prix al zeker is. Voor een definitieve plek op de racekalender van 2021 is goedkeuring van lokale autoriteiten nodig.
In april van dit jaar liet Garfinkel al weten minder weerstand te verwachten dan het plan voor een race door het centrum en het havengebied kreeg. "Bij het Hard Rock Stadium kunnen we een circuit van wereldklasse bouwen zonder dat we de bestaande infrastructuur belasten", zei hij toen.
De Verenigde Staten zijn met het Circuit of the Americas in Texas al jaren vertegenwoordigd op de Formule 1-kalender. De editie van dit seizoen vindt begin volgend maand plaats.
Bron
bepalen hun nietquote:Op zondag 27 oktober 2019 18:35 schreef potjecreme het volgende:
Romain Grosjean en Kevin Magnussen willen geen water bij de wijn doen om Robert Kubica als simulatorcoureur naar Haas te halen. De Pool lijkt alleen te willen komen als hij ook circuittijd krijgt, maar Grosjean en Magnussen staan niet te springen om vrijdagse trainingen op te geven.
https://www.gpupdate.net/(...)leveren-voor-kubica/
Waarom zou je een coureur die altijd 120% moet geven als simulator coureur willen inzetten?quote:
sponsor geldquote:Op maandag 28 oktober 2019 12:25 schreef nils7 het volgende:
[..]
Waarom zou je een coureur die altijd 120% moet geven als simulator coureur willen inzetten?
Omdat hij juist in de simulator erg goed schijnt te zijn.quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:25 schreef nils7 het volgende:
[..]
Waarom zou je een coureur die altijd 120% moet geven als simulator coureur willen inzetten?
Ik zou hem in elk geval sowieso niet met een direct drive wheelbase laten rijden. Beter gebruikt ie gewoon een beltdrive zoals de T300 van Thrustmasterquote:Op maandag 28 oktober 2019 21:35 schreef twiFight het volgende:
Daar zet je de force feedback natuurlijk gewoon op 50%
Die NASCAR zal niet zo heel veel langzamer zijn dan de Haas op dit moment...quote:Just across from the Haas F1 team’s headquarters in North Carolina, USA, is the hugely successful Stewart-Haas Racing NASCAR team – and what better way to give F1 fans a taste of NASCAR than have Romain Grosjean and Kevin Magnussen take on the beast that is a NASCAR stock car?
That’s what will happen at the 2019 United States Grand Prix, when Grosjean and Magnussen strap into a Stewart-Haas Racing Ford Mustang stock car, which will be fitted with a passenger seat for lucky fans – around the Circuit of The Americas.
And the Haas duo will have none other than ‘The Smoke’ giving his expert tuition, as three-time NASCAR Cup champion Tony Stewart joins them this weekend. Magnussen is familiar with Stewart, who taught the Dane how to drive a 750-horsepower sprint car (think big wings and dirt racing) back in 2018.
Haas-US-GP-practice-2018.jpg
“I found my feet in that sprint car last October pretty quickly thanks to his advice, and also thanks to him jumping in the car and showing how it’s done before I got in,” said Magnussen after driving the sprint car.
“I had a great time with Tony. He’s a great driving instructor and he knows his way around these things. His experience and knowledge when it comes to stock cars is probably just as impressive.”
Stewart is no stranger to F1 either, having swapped seats with Lewis Hamilton at former United States GP venue Watkins Glen in 2011 – when Hamilton took the wheel of a stock car and Stewart piloted the Briton’s 2008 drivers’ championship-winning McLaren MP4-23.
Stewart said: “I’ve never been to COTA. All I know about it is what I’ve seen on TV and on my iRacing simulator. I kind of like that. Even after two decades in NASCAR, there’s still new stuff to experience. I haven’t driven that race track and Kevin and Romain haven’t ever driven a stock car. We’ll figure it out together.”
F1 and NASCAR have combined on a couple of other occasions, with Jimmie Johnson and Fernando Alonso getting behind the wheel of each other’s cars in Bahrain last year. Juan Pablo Montoya and Jeff Gordon did the same at Indianapolis in 2003, while Alfa Romeo’s Kimi Raikkonen raced a NASCAR truck in 2011.
It’s just another one of the many incredible experiences taking place around the US Grand Prix – including a celebrity charity golf tournament in Austin – and the Hollywood F1 Festival in Los Angeles.
And it doesn’t end there, with the special Sao Paulo fan festival celebrating the life and career of Ayrton Senna coming up before the Brazilian GP.
mwah, ze gaan rijden in een tank en de Haas F1-wagens moeten op een niet-oval zo'n tank nog net wel voor kunnen blijven ja. Met de Williams zou het spannender zijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:47 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Die NASCAR zal niet zo heel veel langzamer zijn dan de Haas op dit moment...
Nascar topsnelheid is rond de 321 km/h. Zonder DRS.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 23:51 schreef twiFight het volgende:
Euh, zo snel zijn die wagens niet hoor.
oefff, sick burnquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 18:47 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Die NASCAR zal niet zo heel veel langzamer zijn dan de Haas op dit moment...
Precies wat ik bedoel. F1 gaat al een stukje sneller met een set up voor een circuit ipv oval.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 08:17 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nascar topsnelheid is rond de 321 km/h. Zonder DRS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |