abonnement Unibet Coolblue
pi_182892591
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 08:56 schreef Prisha het volgende:

[..]

dat verbaasde me behoorlijk. Behoorlijk sneue actie. Bewijzen dat je geen leugenaar bent door op te geven? :N
Is dat in Eilandpraat niet duidelijker geworden? Vond het op basis van die paar beelden in de aflevering in zijn geheel een onsamenhangend verhaal worden.
pi_182892690
Evi en Ernst-Paul waren het allerleukste duo.
Noot noot.
pi_182892757
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 09:10 schreef Chai het volgende:

[..]

Is dat in Eilandpraat niet duidelijker geworden? Vond het op basis van die paar beelden in de aflevering in zijn geheel een onsamenhangend verhaal worden.
Ik kijk geen EP, onzinnig geklets waarbij ze vooral hun eigen straatje schoon willen vegen. De vragen van kijkers onderin zijn werkelijk tenenkrommend dom.

En sowieso vind ik dat de reguliere aflevering alles moet belichten. Weiger nog 2 reclameblokken van 10 minuten te skippen om alle info te hebben.
pi_182892816
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 09:10 schreef Chai het volgende:

[..]

Is dat in Eilandpraat niet duidelijker geworden? Vond het op basis van die paar beelden in de aflevering in zijn geheel een onsamenhangend verhaal worden.
Hij had het verkeerd begrepen en hij wilde liever met iedereen vriendjes blijven. Toen hij thuis was, had hij enorm spijt van zijn keuze om eruit te worden gestuurd.
SOONY
  vrijdag 2 november 2018 @ 09:29:12 #255
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182892841
En weer eentje die vrijwillig opgeeft………….
Tjonge jonge wat een seizoen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 2 november 2018 @ 09:32:47 #256
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182892908
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 22:04 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Nee maar serieus, voor iemand als Laurie ga je je toch niet opgeven.
Misschien was t wel een sluww plan van haar ;)
Ze gaf eerder al toe dat ze dat soort spelletjes tiekem wel leuk vond.

Ik heb helemaal niet zo'n afkeer voor Laurie.
Vind t eigenlijk wel leuk :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_182893237
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 09:27 schreef DKUp het volgende:

[..]

Hij had het verkeerd begrepen en hij wilde liever met iedereen vriendjes blijven. Toen hij thuis was, had hij enorm spijt van zijn keuze om eruit te worden gestuurd.
Ja hij wilde waarschijnlijk niet direct tegen Laurie zeggen dat Greg en Steven haar niet zo vinden, maar wel dat ze een mogelijk doelwit was.

En iets verkeerd begrepen hebben kan ook goed, want al dat gekonkel is uiteindelijk toch lastig te ontwarren waardoor er al gauw misverstanden ontstaan waarbij het eigenlijk flauw is om één persoon dat aan te rekenen.
pi_182893415
Ozzy kwam helemaal niet leuk over bij eilandpraat. Met zijn haartransplantatie
pi_182893461
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 09:32 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Misschien was t wel een sluww plan van haar ;)
Ze gaf eerder al toe dat ze dat soort spelletjes tiekem wel leuk vond.

Ik heb helemaal niet zo'n afkeer voor Laurie.
Vind t eigenlijk wel leuk :D
Ik begin iets te ontdooien tegenover haar...
Maar die chagrijnige bakkes :X
pi_182893495
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 09:51 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja hij wilde waarschijnlijk niet direct tegen Laurie zeggen dat Greg en Steven haar niet zo vinden, maar wel dat ze een mogelijk doelwit was.

En iets verkeerd begrepen hebben kan ook goed, want al dat gekonkel is uiteindelijk toch lastig te ontwarren waardoor er al gauw misverstanden ontstaan waarbij het eigenlijk flauw is om één persoon dat aan te rekenen.
Flauw was het wel. Laurie maakt er samen met Loiza een show van.
SOONY
  vrijdag 2 november 2018 @ 10:08:44 #261
442280 Prisha
Moonshine!
pi_182893527
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 10:04 schreef -Magica- het volgende:

[..]

Ik begin iets te ontdooien tegenover haar...
Maar die chagrijnige bakkes :X
ik niet. Vind haar steeds erger. Kan niet tegen haar stem en domme hoofd. En hoe ze praat. En wat ze zegt. Alles eigenlijk :r
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_182893724
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 10:08 schreef Prisha het volgende:

[..]

ik niet. Vind haar steeds erger. Kan niet tegen haar stem en domme hoofd. En hoe ze praat. En wat ze zegt. Alles eigenlijk :r
idd, niet mijn type. Iemand waar het constant begint te jeuken als ze in beeld komt :D

Volgens mij was ozzy verliefd op haar ofzo, wat een domme actie. Al was hij er sowieso wel uitgevlogen denk ik, alleen had het Jody bijna al zijn stemmen gekost. Ook slim van Jody: ja ik ben wel een tactische speler. En dan in de eerste eilandraad meteen al zijn stemmen in willen zetten...
pi_182893729
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 09:02 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Hij bewees er vooral mee WEL een leugenaar te zijn in mijn ogen.

Maar ook al is hij een leugenaar. Dat is het spel. Dat weet je op het moment dat je je opgeeft. Bij ER worden vuile spelletjes gespeeld, net als bij WIDM. Als je dat niet aankunt, moet je niet meedoen. Het is niet zo dat je meedoet om vrienden te maken? En als je dat wel doet, dan weten die vrienden ook wel dat je het spel moet spelen.

Nee, bijzonder zwak.
Maar het ging ook vooral nergens over. Het leek een beetje op de meisjes ruzies die je hebt als je 16 bent met je vriendinnenclubje. Echt een heel drama om niks :') .
  vrijdag 2 november 2018 @ 10:21:21 #264
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182893770
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 10:04 schreef -Magica- het volgende:

[..]

Ik begin iets te ontdooien tegenover haar...
Maar die chagrijnige bakkes :X
Ik vind die chagrijnige bakkes juist grappig.
Het is meer een vorm van humor en sarcasme dan echt een bloedchagrijnig wijf denk ik hoor.
Ik herken mezelf wel in haar :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 2 november 2018 @ 10:23:37 #265
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_182893803
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2018 07:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik vond 'm vooral heel erg nikserig qua persoonlijkheid. Maar daar voel je in principe niks van.
:P

We blijven TeamNienke :B
TEAM TAFEL
  vrijdag 2 november 2018 @ 10:24:20 #266
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182893811
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 10:18 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Maar het ging ook vooral nergens over. Het leek een beetje op de meisjes ruzies die je hebt als je 16 bent met je vriendinnenclubje. Echt een heel drama om niks :') .
Het probleem was dat gekonkel (al dan niet door misverstanden) meteen in de groep werd gegooid en dat sommige mensen zo'n confrontatie niet aan kunnen en dan vervolgens de bui zien hangen en met hun staart tussen de benen er tussenuit naaien. Hun trots redden door zelf de optie te geven ze er uit te stemmen, wetende dat dit ook de uitkomst zou zijn bij normaal stemmen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 2 november 2018 @ 10:24:34 #267
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182893813
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 10:23 schreef rowan634 het volgende:

[..]

:P

We blijven TeamNienke :B
The comeback kid :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_182893820
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 10:21 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vind die chagrijnige bakkes juist grappig.
Het is meer een vorm van humor en sarcasme dan echt een bloedchagrijnig wijf denk ik hoor.
Ik herken mezelf wel in haar :D
Je geeft haar teveel credits denk ik :D
pi_182893849
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 10:18 schreef planethugo het volgende:

Ook slim van Jody: ja ik ben wel een tactische speler. En dan in de eerste eilandraad meteen al zijn stemmen in willen zetten...
Dat was de emotie ben ik bang, omdat ie zich gewoon ruk voelde.
pi_182893853
Ik vind het vooral geen leuke kandidaten. Maar misschien ben ik vorig jaar ook wel verwend, want ik vond het allemaal mooie mensen. :') Irritante Soundos die de finale haalde, die autistische Niels, zeikerige Shelly en Marieke, die Roelof/Roeland die een dikke relnicht was en alles direct zei wat hem stoorde, Kaj met z'n kut opmerkingen, die Imke en Carlos die het allemaal zo eerlijk wilden spelen en dan een mes in de rug van Imke, dat vond ik heerlijk om te zien. Maar dat kwam echt door de kandidaten. Ze waren allemaal uitgesproken, eigenzinnig en apart.

Nu heb je allemaal zeikerige mensen. Types die we wel kennen. Niemand is echt bijzonder leuk of uitgesproken. Iedereen is schijnheilig, de enige personen die nog 'leuk' zijn in mijn ogen, zijn Jody, Brabo en Nienke en boer Jan. Maar dat zijn geen show makers of zo. En de rest is gewoon kut, zeikerig en saai. Ik kan ook echt helemaal niks met die Stijn en Loiza, zulke suffe wijven :N.
  vrijdag 2 november 2018 @ 10:29:24 #271
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_182893875
Loiza is een drama queen. Dat gaat voormalig kamp BNers nog opbreken, ondanks dat ze in de meerderheid zijn.
pi_182893908
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 10:24 schreef Ang3l het volgende:
Hun trots redden door zelf de optie te geven ze er uit te stemmen, wetende dat dit ook de uitkomst zou zijn bij normaal stemmen.
Haha ja dat denk ik ook hoor. Wat een onzin was dit. Hele achterlijke aflevering, als ik een scene wil zien van zeikerige 16jarigen dan kijk ik pretty little liars wel of lees ik in mijn mailbox van vroeger :'), maar niet dit wijvengezeik in Expeditie Robinson graag :'( :{w. Hopelijk de laatste keer.
pi_182894173
Loiza is echt niet suf idd
  vrijdag 2 november 2018 @ 10:53:14 #274
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182894211
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 10:24 schreef -Magica- het volgende:

[..]

Je geeft haar teveel credits denk ik :D
Nou dit komt ook wel naar voren in haar vlogs hoor.
Dat is gewoon een sort moppersmurfhumor.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 2 november 2018 @ 10:54:40 #275
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182894241
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 10:29 schreef Rocket Ride het volgende:
Loiza is een drama queen. Dat gaat voormalig kamp BNers nog opbreken, ondanks dat ze in de meerderheid zijn.
Loiza houdt niet van t vieze spelletje en complotten. Maar ja, dat hoort er nu eenmaal ook bij.
Ze wil meteen alles uitspreken. Eerder sprak ze Tony al ana op zijn gedrag, en nu dit weer.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')