Nee hoor, je paar springt immers automatisch over kleine obstakels heen (of je doet het handmatig met vierkantje), maar het lijdend voorwerp dat meegesleept wordt springt natuurlijk nietquote:Op vrijdag 2 november 2018 10:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan val je zelf ookKun je hem beter gewoon van een brug gooien, dan kom je er zonder kleerscheuren vanaf
quote:Op vrijdag 2 november 2018 10:32 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben nog geen enkele keer gevallen met iemand achter mij slepen? (iets wat ik echt vaak doe, sleep vaak iemand meteen weg van de route zodat er geen getuigen zien wat ik daarna met em doe)
Ah ik dacht dat je achterop het paard gegooid bedoeldequote:Op vrijdag 2 november 2018 10:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nee hoor, je paar springt immers automatisch over kleine obstakels heen (of je doet het handmatig met vierkantje), maar het lijdend voorwerp dat meegesleept wordt springt natuurlijk niet
Maar het ziet er zo tof uitquote:Op vrijdag 2 november 2018 10:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ah ik dacht dat je achterop het paard gegooid bedoeldeMaar slepen is niet zo leuk, dan zijn ze zo dood.
Mja ik ben al een tijdje braaf aan het doen, heb al wel mijn throphy voor maximale goede karma binnenquote:
Ik verbaas me er nog steeds keer op keer over hoe diep en gedetailleerd zelfs de meest kleine en onbeduidende dingen zijn uitgewerktquote:Op vrijdag 2 november 2018 10:14 schreef 2dope het volgende:
Het realisme is soms bijna choquerend. Ik had gister nog even een half uurtje tijd en had alleen zin om een beetje te klooien. Stond bij een moeras wat te vissen en er reed een sukkeltje op paard langs, ik was in een kwaadaardige bui dus riep naar 'm of 'ie even wilde stoppen. Met lasso van z'n paard gerukt, stukje door de modder getrokken en vastgebonden. Vervolgens heb ik hem in een laag water geflikkerd, kniehoogte, en je zag deze NPC dus echt spartelend snakken naar lucht, zijn hoofd kwam nét boven het water uit. Met 'antagonize' kon ik dit ook nog eens becommentariëren ("Haha! you look like a fish out of the water!" of iets van die strekking). Ik kon het niet laten om hem daarna in nog iets dieper water te gooien. Toen kwam 'ie net niet meer met z'n hoofd boven het water uit en werd zijn gespartel steeds minder tot 'ie na een paar seconden helemaal niet meer bewoog en begon te drijven. Goddamn.
Extreme personality? Die heb ik voor minimale karma, toen ik stout ging doen om overal wanted te zijn. Fucking lastig om daar weer vanuit op te bouwen.quote:Op vrijdag 2 november 2018 10:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja ik ben al een tijdje braaf aan het doen, heb al wel mijn throphy voor maximale goede karma binnen
Ik heb 9 november voorbij zien komen als mogelijke datum voor RDR2 Online.quote:Op vrijdag 2 november 2018 11:03 schreef MMaRsu het volgende:
We have, once again, dug into some more files regarding Red Dead Redemption 2 and have stumbled upon some unused Catalogue categories.
It's safe to assume that our findings will be added into Red Dead Online rather than its single-player counterpart, due to the nature of the categories. Any who, we have discovered files referencing categories for the Catalogue which are of some interest to those wanting to know more about Red Dead Online.
Property No. 1
Price: $1000 [placeholder]
Description: Lorem ipsum ... [placeholder]
Property No. 2
Property No. 3
Property No. 4
Property No. 5
Property No. 6
Tagline: Rugged homeliness in the countryside.
Property No. 7
Property No. 8
Property No. 9
Property No. 10
https://rockstarintel.com(...)-in-red-dead-online/
We've got some more leaks for you regarding Red Dead Online, and this time it involves game modes and some social options with other players
These parameters are from Red Dead Redemption 2's inputs:
INPUT_MULTIPLAYER_INFO_PLAYERS, INPUT_MULTIPLAYER_DEAD_SWITCH_RESPAWN, INPUT_MULTIPLAYER_DEAD_INFORM_LAW, INPUT_MULTIPLAYER_DEAD_RESPAWN, INPUT_MULTIPLAYER_DEAD_DUEL, INPUT_MULTIPLAYER_DEAD_PARLEY, INPUT_MULTIPLAYER_DEAD_FEUD, INPUT_MULTIPLAYER_DEAD_LEADER_FEUD, INPUT_MULTIPLAYER_RACE_RESPAWN, INPUT_MULTIPLAYER_PREDATOR_ABILITY, INPUT_MULTIPLAYER_SPECTATE_PLAYER_NEXT, INPUT_MULTIPLAYER_SPECTATE_PLAYER_PREV, INPUT_MULTIPLAYER_SPECTATE_HIDE_HUD, INPUT_MULTIPLAYER_SPECTATE_PLAYER_OPTIONS, INPUT_MULTIPLAYER_LEADERBOARD_SCROLL_HUD
These input parameters directly references "MULTIPLAYER" which practically confirms they'll be making an appearance in Red Dead Online this November. The most interesting of these are Respawn, Inform Law, Duel, Parley, Feud and Leader Feud. Predator Ability is also something to take note of.
https://rockstarintel.com(...)cles-leak-exclusive/
We have discovered a list of leaked vehicles which may come to either Red Dead Redemption 2 or Red Dead Online, or most likely both this November for players to purchase, and there's some interesting finds.
Wagons/Carts
Horse Cart
Price: $500 [placeholder]
Description: N/A
Small Coach
Description: Comfort guaranteed in this small coach classic
Chuck Wagon
Chuck Wagon (Gatling)
Supply Wagon
Utility Wagon
War Wagon
Horses
Hungarian Half Bred
Missouri Fox Trotter
Dutch Warmblood
Turkoman
Dit heb ik met een ontsnapte gevangene gedaan, het was hopen op een reward of eens kijken wat er allemaal mogelijk was. Ik was niet teleurgesteldquote:Op vrijdag 2 november 2018 10:14 schreef 2dope het volgende:
Het realisme is soms bijna choquerend. Ik had gister nog even een half uurtje tijd en had alleen zin om een beetje te klooien. Stond bij een moeras wat te vissen en er reed een sukkeltje op paard langs, ik was in een kwaadaardige bui dus riep naar 'm of 'ie even wilde stoppen. Met lasso van z'n paard gerukt, stukje door de modder getrokken en vastgebonden. Vervolgens heb ik hem in een laag water geflikkerd, kniehoogte, en je zag deze NPC dus echt spartelend snakken naar lucht, zijn hoofd kwam nét boven het water uit. Met 'antagonize' kon ik dit ook nog eens becommentariëren ("Haha! you look like a fish out of the water!" of iets van die strekking). Ik kon het niet laten om hem daarna in nog iets dieper water te gooien. Toen kwam 'ie net niet meer met z'n hoofd boven het water uit en werd zijn gespartel steeds minder tot 'ie na een paar seconden helemaal niet meer bewoog en begon te drijven. Goddamn.
You perv...quote:Op vrijdag 2 november 2018 10:32 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben nog geen enkele keer gevallen met iemand achter mij slepen? (iets wat ik echt vaak doe, sleep vaak iemand meteen weg van de route zodat er geen getuigen zien wat ik daarna met em doe)
Voel mij slechter over dingen die ik per ongeluk heb gedaan. Ipv een stel boeien de persoon die de boeien draagt kapot schieten en in plaats van een slot van de kooi degene in de kooi neerschieten.quote:
Ja daarom maar gewoon eerst lief gedaan, nu kan ik de ruige jongen uit gaan hangen tenminstequote:Op vrijdag 2 november 2018 11:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Extreme personality? Die heb ik voor minimale karma, toen ik stout ging doen om overal wanted te zijn. Fucking lastig om daar weer vanuit op te bouwen.
Mja, ik gooi liever een mens van een klif dan dat ik een vosje pijn doequote:
quote:Op vrijdag 2 november 2018 12:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja, ik gooi liever een mens van een klif dan dat ik een vosje pijn doe
Alleen honden kán ik gewoon niks aan doen, in geen enkele game. Dat kan ik simpelweg niet over mijn hart verkrijgen.quote:
Die van ons zit hier vrolijk mee te blaffen als ze ingame blaffenquote:
Hier ook, nu nog wachten op een huilende wolfquote:Op vrijdag 2 november 2018 12:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Die van ons zit hier vrolijk mee te blaffen als ze ingame blaffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |