Ja ja, lekker alles maar weer goedpraten eh!quote:Op donderdag 1 november 2018 16:43 schreef LurkJeRot het volgende:
Kan verschillende redenen hebben.
-pesthumeur
-mensenschuw
-gewoon niet zo erg sociaal
-ze vinden het raar dat vreemdelingen hun gedag zeggen
-ze hebben een beroep waar ze de hele godganselijke dag al mensen gedag moeten zeggen en hebben er gewoon geen zin in
-ze hebben geen beroep waar ze de hele godganselijke dag al mensen gedag moeten zeggen maar ze hebben er toch gewoon geen zin in
-enzovoorts
SPOILER: Nou nou...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 november 2018 16:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja ja, lekker alles maar weer goedpraten eh!Nou nou.SPOILER: Nou nou...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag Oranjevogel!quote:Op donderdag 1 november 2018 16:53 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Ja... he wat is dit? Waarom wens je de rest geen goeiemiddag?
Bitterballen als altijdquote:Op donderdag 1 november 2018 16:50 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Goeiemiddag Plomp!
Wat zit in de frituur vandaag?
Dat zal best kloppen, maar het zijn wel de gevallen die je onthoudt natuurlijk. Want het is ongemakkelijk.quote:Op donderdag 1 november 2018 17:22 schreef Maharski het volgende:
Ik denk dat het nog geen 10% dat niets terug zegt, maar ik heb het niet wetenschappelijk onderzocht. Zal binnenkort eens een steekproef afnemen omtrent dit onderwerp.
quote:Op vrijdag 2 november 2018 07:20 schreef Kamina het volgende:
Ik heb nooit goeie dagen, dus ik kan ze ook niet aan anderen geven.
Ik groet in principe alle katten. Honden ook wel, maar niet allemaal.quote:Op donderdag 1 november 2018 16:52 schreef Captain_Ghost het volgende:
Tegenwoordig wordt je zo individualiseert opgevoed dat zij niet meer weet hoe de fatsoenlijk meer werkt. Dus daarbij hoort de medemens of dier helpen of begroeten.
Het saamhorige Rotterdam.quote:Op vrijdag 2 november 2018 07:58 schreef Copycat het volgende:
En ik woon in een grote stad. Waar ook vreemden elkaar gewoon nog groeten op straat.
Nope. Maar daar ben ik geregeld, en ook dan ben ik de vriendelijkheid zelve ... in het openbaar,quote:
In de volkswijken is het er wel altijd gemoedelijk.quote:Op vrijdag 2 november 2018 09:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nope. Maar daar ben ik geregeld, en ook dan ben ik de vriendelijkheid zelve ... in het openbaar,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |