SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Game on
Oh.
ik ook, ben een beetje schone moequote:Op donderdag 1 november 2018 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alhoewel ik Blind wel liever gewoon weer op het middenveld zie spelen.
Schnegod gaat gewoon de eerste sinds Winter worden die de 300 wedstrijden voor Ajax haaltquote:Op donderdag 1 november 2018 15:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ook, ben een beetje schone moe
goeie gozer verder hoor maar in grote wedstrijden is hij net te traagquote:Op donderdag 1 november 2018 15:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Schnegod gaat gewoon de eerste sinds Winter worden die de 300 wedstrijden voor Ajax haalt
Vooral omdat er redelijk wat mooie alternatieven zijn. Zo zonde dat andere spelers niet spelen vanwege schonequote:Op donderdag 1 november 2018 15:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Schne krijgt er gewoon nog een jaartje extra bij ben ik bang.quote:Op donderdag 1 november 2018 15:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
vind het ook geen probleem dat hij er nog is maar ik zou hem wat minder opstellenquote:Op donderdag 1 november 2018 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schne krijgt er gewoon nog een jaartje extra bij ben ik bang.
Alhoewel hij soms wel nuttig is hoor, vooral met afstandsschoten.
Wat is jouw favoriete opstelling?quote:Op donderdag 1 november 2018 16:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
vind het ook geen probleem dat hij er nog is maar ik zou hem wat minder opstellen
In de CL zou ik sowieso met de Ligt en Wober centraal achterin spelen Mazraoui en Tagliafico als backs en dan Blind op de plek van Schone, Frenkie uiteraardquote:Op donderdag 1 november 2018 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete opstelling?
Ja dat is wel het beste, alhoewel ik die drie dan als beginformatie wel anders neer zou zetten.quote:Op donderdag 1 november 2018 16:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
In de CL zou ik sowieso met de Ligt en Wober centraal achterin spelen Mazraoui en Tagliafico als backs en dan Blind op de plek van Schone, Frenkie uiteraard
Ziyech- Neres - Tadic die 3 niet specifiek op die plek maar varirend
Dolberg
tegen mindere goden 1 cv eruit en extra middenvelder erbij vd Beek dus
Tadic in het midden denk ik?quote:Op donderdag 1 november 2018 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is wel het beste, alhoewel ik die drie dan als beginformatie wel anders neer zou zetten.
Tadic in het midden met Ziyech links en dan Neres gewoon op rechts laten het grootste gedeelte. Ziyech en Tadic kunnen dan wel veel wisselen en combineren samen.quote:
Kijk meestal de samenvattingen even, Vlap en Foor zijn wel prima spelers. Vlap maakte dit weekend twee heerlijke goals.quote:Op vrijdag 2 november 2018 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik kijk toch wel heel weinig andere clubs, Vlap, Foor en vd Werff nog nooit van gehoord
Schone is nuttig in wedstrijden waarbij je veel in balbezit bent. Sterkere tegenstanders met een hoger tempo krijgt hij het vaak moeilijker.quote:Op donderdag 1 november 2018 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schne krijgt er gewoon nog een jaartje extra bij ben ik bang.
Alhoewel hij soms wel nuttig is hoor, vooral met afstandsschoten.
quote:Daley Sinkgraven sluit nog voor de winterstop weer aan bij de groepstraining van Ajax, zo laat trainer Erik ten Hag vrijdag weten op de persconferentie voorafgaand aan het competitieduel met Willem II. De vleugelverdediger annex middenvelder is al bijna een jaar uit de roulatie met een gecompliceerde knieblessure, maar is nu dus op de weg terug.
"Hij heeft een heel gecompliceerde blessure gehad. We moeten heel voorzichtig zijn, anders zou het carrirebedreigend worden", tekent Ajax Showtime op uit de mond van Ten Hag tijdens het persmoment. De 23-jarige Sinkgraven speelde op 18 november 2017 tegen NAC Breda (0-8 zege) zijn laatste wedstrijd voor Ajax. Daarna raakte hij andermaal geblesseerd aan zijn knie, een gewricht dat hem al eerder langere tijd aan de kant hield.
"Soms heeft hij ook een terugval, maar op dit moment ziet het er heel positief uit. We hopen dat hij op korte termijn kan gaan instromen. Dat is verantwoord", vervolgt de oefenmeester, die stelt dat Sinkgraven momenteel toe is aan de 'volgende stap'. "Nu hij weer op de weg terug is, richting de groep, ziet het er heel goed uit. Ik verwacht dat hij voor de winter weer kan aansluiten bij de groepstraining."
Ten Hag wist verder op de persconferentie te melden dat Andr Onana volledig fit is voor het duel met Willem II. De inzetbaarheid van Maximilian Wber is nog een twijfelgeval. De Oostenrijkse verdediger raakte afgelopen week geblesseerd op de training en moest het bekerduel met Go Ahead Eagles daarom aan zich voorbij laten gaan. "Het is even afwachten hoe het er zaterdag uitziet."
Navarone Foor is toch wel redelijk bekend?quote:Op vrijdag 2 november 2018 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik kijk toch wel heel weinig andere clubs, Vlap, Foor en vd Werff nog nooit van gehoord
Ik zal het doorgeven, wellicht doen ze wat met je advies.quote:Op vrijdag 2 november 2018 14:02 schreef manny het volgende:
winnen ! gewoon winnen weer dit weekend.
Thanks ! Soms moet iemand het gewoon even zeggen.quote:Op vrijdag 2 november 2018 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven, wellicht doen ze wat met je advies.
Volgende week in Lissabon zou ik wel Wber achterin spelen ja, maar denk toch dat Ten Hag dan Schne er niet uithaalt.quote:Op vrijdag 2 november 2018 13:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
Schone is nuttig in wedstrijden waarbij je veel in balbezit bent. Sterkere tegenstanders met een hoger tempo krijgt hij het vaak moeilijker.
Ik zou met Frenkie en Schone in de eerste soort wedstrijden spelen en Blind als CV en in de wedstrijden met hoger tempo met Frenkie en Blind op het middenveld en De Ligt en Wober achterin.
Toch denk ik niet dat ze zijn contract gaan verlengenquote:
Prima back-up als linksback inderdaad.quote:Op vrijdag 2 november 2018 15:15 schreef MichelWuyts het volgende:
Best jammer. Deed het gewoon goed als linksback onder Bosz. Zou volgend jaar als Tagliafico weg zou zijn gewoon weer een optie kunnen zijn.
Iets minder een bijtertje? Sink is een braaf huisvrouwtje vergeleken met onze Argentijnse held.quote:Op vrijdag 2 november 2018 16:12 schreef fathank het volgende:
Iets minder een bijtertje als Tagliafico maar brengt wel een hoop voetbal en ziet het spelletje goed. Denk dat Sink in het huidige spel/systeem prima uit de voeten kan.
Je kan niet rekenen op iemand die om de 5 wedstrijden geblesseerd raaktquote:Op vrijdag 2 november 2018 15:15 schreef MichelWuyts het volgende:
Best jammer. Deed het gewoon goed als linksback onder Bosz. Zou volgend jaar als Tagliafico weg zou zijn gewoon weer een optie kunnen zijn.
quote:Op vrijdag 2 november 2018 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ziyech speler van de maand genot![]()
[ afbeelding ]
Gewoon weer wachten op een nieuwe blessure bij die jongen.quote:
Toch bijzonder hoe lang spelers er iedere keer uit zijn.quote:Op vrijdag 2 november 2018 19:39 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Gewoon weer wachten op een nieuwe blessure bij die jongen.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 2 november 2018 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik onthoud ook weinig van die kutwedstrijdenquote:Op vrijdag 2 november 2018 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Foor maakte vorig seizoen nog de 1-0 voor Vitesse in de wedstrijd tegen Ajax.
Spelen ze met een B-team?quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:18 schreef skysherrif het volgende:
alle 3 wel vrij bekende spelers toch? zeker foor
anyway, benfica 1 - 3 achter thuis tegen fucking moreirense
Ach ze zijn natuurlijk al lang en breed bezig met de wedstrijd tegen ons aller Ajax.quote:Op vrijdag 2 november 2018 22:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
wat anders dan tegen ajax afgelopen keer, maar zou het geen B-team noemen
Vorige week verloren ze vgm ook alquote:Op vrijdag 2 november 2018 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ze zijn natuurlijk al lang en breed bezig met de wedstrijd tegen ons aller Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |